Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i utrzymanie komputerowego systemu do sprawozdawczości dla Dolnośląskiego Funduszu Rozwoju sp. z o.o.

Data publikacji 2018-08-01
Data zakończenia 2018-08-09 00:00:00
Instytucja Dolnośląski Fundusz Rozwoju sp. z o. o.
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 597843-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i utrzymanie komputerowego systemu do sprawozdawczości (dalej zwanego Systemem) dla Dolnośląskiego Funduszu Rozwoju sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu wraz dostawą autorskich praw majątkowych do Systemu oraz niezbędnych licencji, a w szczególności wykonanie:
a) przedwdrożeniowych prac analitycznych, zaprojektowanie, napisanie, wdrożenie (instalacja, konfiguracja i uruchomienie) oraz utrzymanie Systemu wraz ze sporządzeniem dokumentacji (analitycznej, technicznej, instalacyjnej, użytkowej, testowej);
b) migracji danych do Systemu;
c) szkoleń z zakresu użytkowania Systemu oraz Użytkowników wskazanych przez Zamawiającego;
d) dostawa autorskich praw majątkowych do systemu oraz innych licencji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Systemu;
e) usług dostosowujących oraz uzupełniających przez okres 24 miesięcy, w tym szczególności zapewnienie Zamawiającemu poprawy jakości oraz poszerzenia zakresu funkcjonalnego Systemu, jak również dostosowanie go do zmian czynników wewnętrznych organizacji Zamawiającego oraz zewnętrznych będących efektem nowelizacji uwarunkowań prawnych i organizacyjnych;
f) zapewnienie Środowiska Produkcyjnego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c90dabd2-4b3d-4cb5-80f3-d1d8b6e5d9a7
Biuletyn 597843-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dolnośląski Fundusz Rozwoju sp. z o. o.
Regon 021856029
Zamawiajacy adres ulica Duńska
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54-427
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48717360620, +48717360620
Zamawiajacy email m.majdzik@dfr.org.pl, k.koper@dfr.org.pl
Adres strony url www.dfr.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i utrzymanie komputerowego systemu do sprawozdawczości dla Dolnośląskiego Funduszu Rozwoju sp. z o.o.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa osoba prawna
Dostep dokumentow zamowienia www.dfr.org.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dfr.org.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i utrzymanie komputerowego systemu do sprawozdawczości dla Dolnośląskiego Funduszu Rozwoju sp. z o.o.
Numer referencyjny SDS/1/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i utrzymanie komputerowego systemu do sprawozdawczości (dalej zwanego Systemem) dla Dolnośląskiego Funduszu Rozwoju sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu wraz dostawą autorskich praw majątkowych do Systemu oraz niezbędnych licencji, a w szczególności wykonanie: a) przedwdrożeniowych prac analitycznych, zaprojektowanie, napisanie, wdrożenie (instalacja, konfiguracja i uruchomienie) oraz utrzymanie Systemu wraz ze sporządzeniem dokumentacji (analitycznej, technicznej, instalacyjnej, użytkowej, testowej); b) migracji danych do Systemu; c) szkoleń z zakresu użytkowania Systemu oraz Użytkowników wskazanych przez Zamawiającego; d) dostawa autorskich praw majątkowych do systemu oraz innych licencji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Systemu; e) usług dostosowujących oraz uzupełniających przez okres 24 miesięcy, w tym szczególności zapewnienie Zamawiającemu poprawy jakości oraz poszerzenia zakresu funkcjonalnego Systemu, jak również dostosowanie go do zmian czynników wewnętrznych organizacji Zamawiającego oraz zewnętrznych będących efektem nowelizacji uwarunkowań prawnych i organizacyjnych; f) zapewnienie Środowiska Produkcyjnego.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 945
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej (art. 22 d ustawy Pzp), tj.: 1) posiadania wiedzy i doświadczenia; Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie: a) co najmniej jedną usługę polegającą na stworzeniu i wdrożeniu systemu komputerowego realizującego zadania zarządzania danymi finansowymi i ich raportowaniem w zakresie usług finansowych obejmujących udzielanie dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw pożyczek lub poręczeń pochodzących ze środków publicznych za pośrednictwem profesjonalnych podmiotów (pośredników finansowych), opartej o technologię Share Point lub równoważną, o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł (trzysta tysięcy polskich złotych) brutto. Wykonany przez Wykonawcę system powinien realizować funkcjonalności dla co najmniej 100 użytkowników. b) co najmniej dwie usługi polegające na wdrożeniu systemu komputerowego opartego o technologię SharePoint lub równoważną i realizującego zadania zarządzania danymi finansowymi. Każdy z systemów powinien realizować funkcjonalności dla co najmniej 100 użytkowników. c) co najmniej dwie usługi wsparcia dla systemów opartych o technologię Share Point lub równoważną w obrębie których pracuje co najmniej 100 użytkowników. Zamawiający dopuszcza aby Dostawca wykazał się (w ramach powyższych punktów a), b) i c)) wdrożeniami tych sam systemów o ile spełniają oba wymagania wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; Wykonawca musi dysponować odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym co najmniej: a) jedną osobą posiadającą certyfikat Prince2 Practitioner lub Professional Scrum Product Owner I; b) trzema inżynierami, posiadającymi łącznie wszystkie wymienione poniżej certyfikaty przy czym każdy z nich musi posiadać co najmniej jeden ze wskazanych certyfikatów (z uwagi na zakres i terminy prac związanych z przedmiotem zamówienia).  SharePoint® 2010, Application Development (lub odpowiedni dla SharePoint 2013);  SharePoint® 2010, Configuration (lub odpowiedni dla SharePoint 2013);  SharePoint® Administrator 2010 (lub odpowiedni dla SharePoint 2013) Przedmiot zamówienia musi być, z racji krytycznego znaczenia dla działalności Zamawiającego, wykonywany przez doświadczonych inżynierów legitymujących się ww. certyfikatami. Wymóg ten wynika zarówno z racji zachowania standardów jakościowych, jak i z prowadzenia prac w oparciu o istniejące środowiska IT Zamawiającego oraz integrację z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny na dzień złożenia oferty odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) (składany na wezwanie Zamawiającego - będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona),
Zakresie warunkow udzialu wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ (składany na wezwanie Zamawiającego - będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona)
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 500 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset polskich złotych 00/100), wniesionym przed upływem terminu składania ofert
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności i w zakresie poniżej określonym: 1) zmiany stawki VAT - w takim przypadku nastąpi zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w stopniu odpowiadającym zmianie stawki podatku w taki sposób, że do wynagrodzenia netto doliczany będzie podatek od towarów i usług według nowej stawki od momentu wejścia w życie nowej stawki podatku VAT. Wynagrodzenie netto pozostanie niezmienne, zmianie ulegnie jedynie wynagrodzenie brutto; 2) pojawienia się w trakcie realizacji Umowy bardziej nowoczesnych lub bardziej ekonomicznie uzasadnionych technologii, materiałów lub urządzeń w stosunku do opisanych w OPZ - w takim przypadku Strony Umowy mogą uznać za celowe ich zastosowanie przy wykonywaniu Przedmiotu Umowy, bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy; 3) w przypadku wystąpienia Siły Wyższej. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia, proponując możliwie jak najkrótszy termin, który zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego; 4) gdy zmiany te są uzasadnione przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego; 5) w przypadku wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; 2. Zamawiający, dopuszcza możliwość zmiany terminów wykonania Umowy, ile konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest następstwem szczególnych obiektywnie uzasadnionych okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy, których Zamawiający ani Wykonawca nie mógł przewidzieć, m.in. w przypadkach problemów w zakresie migracji danych, potrzebą przeprowadzenia dodatkowych testów, koniecznością rozbudowy Systemu o niezbędne funkcje, pracami dostosowującymi i uzupełniającymi - w takim przypadku dopuszczalna będzie zmiana terminów wykonania Przedmiotu Umowy oraz wydłużenie terminu płatności za usługi o czas niezbędny na uwzględnienie wpływu zmian na realizację Przedmiotu Umowy. Ocena, czy zachodzą szczególne okoliczności, oraz czas przedłużenia terminu należy wyłącznie do Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian Umowy. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia w treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-08-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria 3) Doświadczenie w stworzeniu i wdrożeniu informatycznego systemu realizującego zadania zarządzania danymi finansowymi i ich raportowanie w zakresie usług finansowych obejmujących udzielanie dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw pożyczek lub poręczeń pochodzących ze środków publicznych za po
Znaczenie 10,00
  
Kryteria 2) Termin wykonania Etapu I przedmiotu zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria 1) Cena wykonania zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)