Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń kuchni obsługującej przed-szkole w Dzianiszu.
3.1.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
3.1.1.1. Wyposażenie – przygotowalnia:
- stół ze zlewem (mycie jaj) – 1 szt,
- naświetlacz szufladkowy UV – 1 szt.,
- lodówka – 1 szt.,
- stół z drzwiami (jarzyny) – 1 szt.,
- stół ze zlewem dwukomorowym (jarzyny) – 1 szt.,
- obierak z osadnikiem skrobi – 1 szt.,
3.1.1.2. Wyposażenie – kuchnia czysta:
- „taboret” gazowy (propan-butan) – 1 szt,
- kuchenka gazowa 6 palnikowa z piekarnikiem elektrycznym (propan-butan) – 1 szt.,
- blat (stół z drzwiami zasuwanymi) – 1 szt.,
- gril gazowy (propan-butan) – 1 szt.,
- blat (stół z drzwiami zasuwanymi) – 1 szt.,
- „patelnia” przechylana gazowa (propan-butan) – 1 szt.,
- stanowisko obróbki jarzyn (stół z drzwiami przesuwnymi) – 2 szt.,
- stanowisko obróbki mięs i ryb (stół z drzwiami przesuwnymi) – 2 szt.,
- stanowisko obróbki produktów mącznych (stół z drzwiami przesuwnymi) – 2 szt.,
- szafa na naczynia kuchenne – 2 szt.,
- blat (stół z drzwiami przesuwnymi) – 1 szt.,
- stół z basenem jednokomorowym – 1 szt.,
- stół ze zlewem dwukomorowym – 1 szt.,
- stół z drzwiami zasuwanymi – 1 szt.,
- szafa na naczynia – 2 szt.,
- stół z drzwiami zasuwanymi – 1 szt.,
- stół z drzwiami zasuwanymi – 1 szt.,
- kotleciarka – maszyna do rozbijania mięsa – 1 szt.,
- patelnia gastronomiczna elektryczna – 1 szt.,
- szatkownica do warzyw – 1 szt.,
- wózek do tac – 1 szt.,
3.1.1.3. Wyposażenie – zmywalnia:
- stół wyładowczy – 1 szt,
- wyparz arka naczyń – 1 szt.,
- stół ze zlewem dwukomorowy – 1 szt.,
- szafa przelotowa – 1 szt.,
3.1.1.4. Wyposażenie – pomieszczenia na odpadki:
- kosze na odpadki – 3 szt,
3.1.1.5. Wyposażenie – magazyn spożywczy:
- regały – 5 szt.,
3.1.1.6. Wyposażenie – magazyn produktów chłodniczych:
- zamrażarki z szafą chłodniczą – 5 szt.,
3.1.1.7. Wyposażenie – magazyn jarzyn okopowych:
- regały – 5 szt.,
3.1.1.8. Wyposażenie – magazyn suchy:
- regały – 5 szt.,
3.1.1.9. Wyposażenie - pomieszczenie socjalne:
- stół – 1 szt.,
- krzesło – 4 szt.,
- szafka – 4 szt.
3.1.1.10. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę (załadunek, transport, rozładunek i wniesienie do pomieszczeń przeznaczenia), montaż mebli i urządzeń.
3.1.1.11. W skład zakresu wchodzi również zapewnienie niezbędnego okablowania, podłączenia i kontroli sprawności podłączonych urządzeń oraz montowanych systemów.
3.1.1.12. Przedmiot zamówienia opisany jest dodatkowo poprzez rysunki i rzuty projektu technicznego pomieszczeń – za-łącznik nr 7 do SIWZ – dokumentacja techniczna.
3.1.1.13. Do zakresu należy również przeprowadzenie szkoleń eksploatacyjnych oraz sporządzenie instrukcji eksploatacji.
3.1.1.14. Po stronie Wykonawcy leży utylizacja materiałów odpadowych i opakowań, za wyjątkiem tych, których po-siadania wymagają producenci wyposażenia w trakcie postępowań reklamacyjnych.
|
GuidZP400 |
4f10e4b0-dbff-4bf8-b4fb-105e592c2db5
|
Biuletyn |
597905-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kościelisko
|
Regon |
49052655000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strzelców Podhalańskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
44
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kościelisko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34511
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
182 079 100
|
Zamawiajacy email |
przetargi@koscielisko.com.pl
|
Adres strony url |
www.gminakoscielisko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 11. Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.2Odnowa obszarów wiejskich
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gminakoscielisko.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gminakoscielisko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiscie, za pośrednictwem poczty lub kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 (pokój nr 7 - selretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli i wyposażenia do pomieszczeń kuchni obsługującej przed-szkole w Dzianiszu w ramach projektu pn: „Zwiększenie dostępności do wychowania przedszkolnego oraz poszerzenie oferty edukacyjnej przed-szkola w Dzianiszu”
|
Numer referencyjny |
ZP.272.36.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń kuchni obsługującej przed-szkole w Dzianiszu.
3.1.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
3.1.1.1. Wyposażenie – przygotowalnia:
- stół ze zlewem (mycie jaj) – 1 szt,
- naświetlacz szufladkowy UV – 1 szt.,
- lodówka – 1 szt.,
- stół z drzwiami (jarzyny) – 1 szt.,
- stół ze zlewem dwukomorowym (jarzyny) – 1 szt.,
- obierak z osadnikiem skrobi – 1 szt.,
3.1.1.2. Wyposażenie – kuchnia czysta:
- „taboret” gazowy (propan-butan) – 1 szt,
- kuchenka gazowa 6 palnikowa z piekarnikiem elektrycznym (propan-butan) – 1 szt.,
- blat (stół z drzwiami zasuwanymi) – 1 szt.,
- gril gazowy (propan-butan) – 1 szt.,
- blat (stół z drzwiami zasuwanymi) – 1 szt.,
- „patelnia” przechylana gazowa (propan-butan) – 1 szt.,
- stanowisko obróbki jarzyn (stół z drzwiami przesuwnymi) – 2 szt.,
- stanowisko obróbki mięs i ryb (stół z drzwiami przesuwnymi) – 2 szt.,
- stanowisko obróbki produktów mącznych (stół z drzwiami przesuwnymi) – 2 szt.,
- szafa na naczynia kuchenne – 2 szt.,
- blat (stół z drzwiami przesuwnymi) – 1 szt.,
- stół z basenem jednokomorowym – 1 szt.,
- stół ze zlewem dwukomorowym – 1 szt.,
- stół z drzwiami zasuwanymi – 1 szt.,
- szafa na naczynia – 2 szt.,
- stół z drzwiami zasuwanymi – 1 szt.,
- stół z drzwiami zasuwanymi – 1 szt.,
- kotleciarka – maszyna do rozbijania mięsa – 1 szt.,
- patelnia gastronomiczna elektryczna – 1 szt.,
- szatkownica do warzyw – 1 szt.,
- wózek do tac – 1 szt.,
3.1.1.3. Wyposażenie – zmywalnia:
- stół wyładowczy – 1 szt,
- wyparz arka naczyń – 1 szt.,
- stół ze zlewem dwukomorowy – 1 szt.,
- szafa przelotowa – 1 szt.,
3.1.1.4. Wyposażenie – pomieszczenia na odpadki:
- kosze na odpadki – 3 szt,
3.1.1.5. Wyposażenie – magazyn spożywczy:
- regały – 5 szt.,
3.1.1.6. Wyposażenie – magazyn produktów chłodniczych:
- zamrażarki z szafą chłodniczą – 5 szt.,
3.1.1.7. Wyposażenie – magazyn jarzyn okopowych:
- regały – 5 szt.,
3.1.1.8. Wyposażenie – magazyn suchy:
- regały – 5 szt.,
3.1.1.9. Wyposażenie - pomieszczenie socjalne:
- stół – 1 szt.,
- krzesło – 4 szt.,
- szafka – 4 szt.
3.1.1.10. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę (załadunek, transport, rozładunek i wniesienie do pomieszczeń przeznaczenia), montaż mebli i urządzeń.
3.1.1.11. W skład zakresu wchodzi również zapewnienie niezbędnego okablowania, podłączenia i kontroli sprawności podłączonych urządzeń oraz montowanych systemów.
3.1.1.12. Przedmiot zamówienia opisany jest dodatkowo poprzez rysunki i rzuty projektu technicznego pomieszczeń – za-łącznik nr 7 do SIWZ – dokumentacja techniczna.
3.1.1.13. Do zakresu należy również przeprowadzenie szkoleń eksploatacyjnych oraz sporządzenie instrukcji eksploatacji.
3.1.1.14. Po stronie Wykonawcy leży utylizacja materiałów odpadowych i opakowań, za wyjątkiem tych, których po-siadania wymagają producenci wyposażenia w trakcie postępowań reklamacyjnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39141000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
7.5.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
- dotyczy to Wykonawcy, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 roku – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 roku poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 roku – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 roku poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615),
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy mogą być dokonywane na następujących zasadach:
1) W zakresie zmiany terminów realizacji zamówienia w przypadku:
a) wystąpienia „siły wyższej” – czyli wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującego po podpisaniu umowy i powodującego niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
b) wystąpienia zmian, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy, wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu,
c) w przypadku rozszerzenia zamówienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie.
d) rezygnacji z części zamówienia.
2) W zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) wystąpienia zmian, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy,
c) rozszerzenia zamówienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie.
d) rezygnacji z części zamówienia.
3) W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
a) w przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie – na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,
b) w przypadku zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy,
c) w przypadku rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy,
d) w przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian,
e) w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
12.13. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 i art. 96 ust. 3 ustawy pzp wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane
|
IV 6 1 srodki ochrony |
12.15. Wykonawca, który chce skorzystać z prawa do zastrzeżenia ujawnienia informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa wi-nien złożyć na formularzu ofertowym stosowne zastrzeżenie informujące o tym, że w jego ofercie w odrębnej nieprzejrzystej oprawie (opakowaniu, kopercie) znajdują się strony oferty, które podlegają klauzuli poufności z uwagi na tajemnicę przedsię-biorstwa. Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta może zostać ogólnie udostępniona
|
IV 4 4 data |
2018-08-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|