Dostawa mebli i wyposażenia do pomieszczeń kuchni obsługującej przed-szkole w Dzianiszu w ramach projektu pn: „Zwiększenie dostępności do wychowania przedszkolnego oraz poszerzenie oferty edukacyjnej przed-szkola w Dzianiszu”

Data publikacji 2018-08-01
Data zakończenia 2018-08-09 00:00:00
Instytucja Gmina Kościelisko
Miejscowość Kościelisko
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 597905-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń kuchni obsługującej przed-szkole w Dzianiszu.
3.1.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
3.1.1.1. Wyposażenie – przygotowalnia:
- stół ze zlewem (mycie jaj) – 1 szt,
- naświetlacz szufladkowy UV – 1 szt.,
- lodówka – 1 szt.,
- stół z drzwiami (jarzyny) – 1 szt.,
- stół ze zlewem dwukomorowym (jarzyny) – 1 szt.,
- obierak z osadnikiem skrobi – 1 szt.,
3.1.1.2. Wyposażenie – kuchnia czysta:
- „taboret” gazowy (propan-butan) – 1 szt,
- kuchenka gazowa 6 palnikowa z piekarnikiem elektrycznym (propan-butan) – 1 szt.,
- blat (stół z drzwiami zasuwanymi) – 1 szt.,
- gril gazowy (propan-butan) – 1 szt.,
- blat (stół z drzwiami zasuwanymi) – 1 szt.,
- „patelnia” przechylana gazowa (propan-butan) – 1 szt.,
- stanowisko obróbki jarzyn (stół z drzwiami przesuwnymi) – 2 szt.,
- stanowisko obróbki mięs i ryb (stół z drzwiami przesuwnymi) – 2 szt.,
- stanowisko obróbki produktów mącznych (stół z drzwiami przesuwnymi) – 2 szt.,
- szafa na naczynia kuchenne – 2 szt.,
- blat (stół z drzwiami przesuwnymi) – 1 szt.,
- stół z basenem jednokomorowym – 1 szt.,
- stół ze zlewem dwukomorowym – 1 szt.,
- stół z drzwiami zasuwanymi – 1 szt.,
- szafa na naczynia – 2 szt.,
- stół z drzwiami zasuwanymi – 1 szt.,
- stół z drzwiami zasuwanymi – 1 szt.,
- kotleciarka – maszyna do rozbijania mięsa – 1 szt.,
- patelnia gastronomiczna elektryczna – 1 szt.,
- szatkownica do warzyw – 1 szt.,
- wózek do tac – 1 szt.,
3.1.1.3. Wyposażenie – zmywalnia:
- stół wyładowczy – 1 szt,
- wyparz arka naczyń – 1 szt.,
- stół ze zlewem dwukomorowy – 1 szt.,
- szafa przelotowa – 1 szt.,
3.1.1.4. Wyposażenie – pomieszczenia na odpadki:
- kosze na odpadki – 3 szt,
3.1.1.5. Wyposażenie – magazyn spożywczy:
- regały – 5 szt.,
3.1.1.6. Wyposażenie – magazyn produktów chłodniczych:
- zamrażarki z szafą chłodniczą – 5 szt.,
3.1.1.7. Wyposażenie – magazyn jarzyn okopowych:
- regały – 5 szt.,
3.1.1.8. Wyposażenie – magazyn suchy:
- regały – 5 szt.,
3.1.1.9. Wyposażenie - pomieszczenie socjalne:
- stół – 1 szt.,
- krzesło – 4 szt.,
- szafka – 4 szt.
3.1.1.10. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę (załadunek, transport, rozładunek i wniesienie do pomieszczeń przeznaczenia), montaż mebli i urządzeń.
3.1.1.11. W skład zakresu wchodzi również zapewnienie niezbędnego okablowania, podłączenia i kontroli sprawności podłączonych urządzeń oraz montowanych systemów.
3.1.1.12. Przedmiot zamówienia opisany jest dodatkowo poprzez rysunki i rzuty projektu technicznego pomieszczeń – za-łącznik nr 7 do SIWZ – dokumentacja techniczna.
3.1.1.13. Do zakresu należy również przeprowadzenie szkoleń eksploatacyjnych oraz sporządzenie instrukcji eksploatacji.
3.1.1.14. Po stronie Wykonawcy leży utylizacja materiałów odpadowych i opakowań, za wyjątkiem tych, których po-siadania wymagają producenci wyposażenia w trakcie postępowań reklamacyjnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4f10e4b0-dbff-4bf8-b4fb-105e592c2db5
Biuletyn 597905-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Kościelisko
Regon 49052655000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strzelców Podhalańskich
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Kościelisko
Zamawiajacy kod pocztowy 34511
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 182 079 100
Zamawiajacy email przetargi@koscielisko.com.pl
Adres strony url www.gminakoscielisko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 11. Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.2Odnowa obszarów wiejskich
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.gminakoscielisko.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gminakoscielisko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiscie, za pośrednictwem poczty lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 (pokój nr 7 - selretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli i wyposażenia do pomieszczeń kuchni obsługującej przed-szkole w Dzianiszu w ramach projektu pn: „Zwiększenie dostępności do wychowania przedszkolnego oraz poszerzenie oferty edukacyjnej przed-szkola w Dzianiszu”
Numer referencyjny ZP.272.36.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń kuchni obsługującej przed-szkole w Dzianiszu. 3.1.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 3.1.1.1. Wyposażenie – przygotowalnia: - stół ze zlewem (mycie jaj) – 1 szt, - naświetlacz szufladkowy UV – 1 szt., - lodówka – 1 szt., - stół z drzwiami (jarzyny) – 1 szt., - stół ze zlewem dwukomorowym (jarzyny) – 1 szt., - obierak z osadnikiem skrobi – 1 szt., 3.1.1.2. Wyposażenie – kuchnia czysta: - „taboret” gazowy (propan-butan) – 1 szt, - kuchenka gazowa 6 palnikowa z piekarnikiem elektrycznym (propan-butan) – 1 szt., - blat (stół z drzwiami zasuwanymi) – 1 szt., - gril gazowy (propan-butan) – 1 szt., - blat (stół z drzwiami zasuwanymi) – 1 szt., - „patelnia” przechylana gazowa (propan-butan) – 1 szt., - stanowisko obróbki jarzyn (stół z drzwiami przesuwnymi) – 2 szt., - stanowisko obróbki mięs i ryb (stół z drzwiami przesuwnymi) – 2 szt., - stanowisko obróbki produktów mącznych (stół z drzwiami przesuwnymi) – 2 szt., - szafa na naczynia kuchenne – 2 szt., - blat (stół z drzwiami przesuwnymi) – 1 szt., - stół z basenem jednokomorowym – 1 szt., - stół ze zlewem dwukomorowym – 1 szt., - stół z drzwiami zasuwanymi – 1 szt., - szafa na naczynia – 2 szt., - stół z drzwiami zasuwanymi – 1 szt., - stół z drzwiami zasuwanymi – 1 szt., - kotleciarka – maszyna do rozbijania mięsa – 1 szt., - patelnia gastronomiczna elektryczna – 1 szt., - szatkownica do warzyw – 1 szt., - wózek do tac – 1 szt., 3.1.1.3. Wyposażenie – zmywalnia: - stół wyładowczy – 1 szt, - wyparz arka naczyń – 1 szt., - stół ze zlewem dwukomorowy – 1 szt., - szafa przelotowa – 1 szt., 3.1.1.4. Wyposażenie – pomieszczenia na odpadki: - kosze na odpadki – 3 szt, 3.1.1.5. Wyposażenie – magazyn spożywczy: - regały – 5 szt., 3.1.1.6. Wyposażenie – magazyn produktów chłodniczych: - zamrażarki z szafą chłodniczą – 5 szt., 3.1.1.7. Wyposażenie – magazyn jarzyn okopowych: - regały – 5 szt., 3.1.1.8. Wyposażenie – magazyn suchy: - regały – 5 szt., 3.1.1.9. Wyposażenie - pomieszczenie socjalne: - stół – 1 szt., - krzesło – 4 szt., - szafka – 4 szt. 3.1.1.10. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę (załadunek, transport, rozładunek i wniesienie do pomieszczeń przeznaczenia), montaż mebli i urządzeń. 3.1.1.11. W skład zakresu wchodzi również zapewnienie niezbędnego okablowania, podłączenia i kontroli sprawności podłączonych urządzeń oraz montowanych systemów. 3.1.1.12. Przedmiot zamówienia opisany jest dodatkowo poprzez rysunki i rzuty projektu technicznego pomieszczeń – za-łącznik nr 7 do SIWZ – dokumentacja techniczna. 3.1.1.13. Do zakresu należy również przeprowadzenie szkoleń eksploatacyjnych oraz sporządzenie instrukcji eksploatacji. 3.1.1.14. Po stronie Wykonawcy leży utylizacja materiałów odpadowych i opakowań, za wyjątkiem tych, których po-siadania wymagają producenci wyposażenia w trakcie postępowań reklamacyjnych.
Cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.5.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. - dotyczy to Wykonawcy, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 roku – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 roku poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 roku – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 roku poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615),
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy mogą być dokonywane na następujących zasadach: 1) W zakresie zmiany terminów realizacji zamówienia w przypadku: a) wystąpienia „siły wyższej” – czyli wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującego po podpisaniu umowy i powodującego niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b) wystąpienia zmian, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy, wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu, c) w przypadku rozszerzenia zamówienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie. d) rezygnacji z części zamówienia. 2) W zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) wystąpienia zmian, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy, c) rozszerzenia zamówienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie. d) rezygnacji z części zamówienia. 3) W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: a) w przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie – na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, b) w przypadku zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, c) w przypadku rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, d) w przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian, e) w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
IV 6 1 sposob udostepniania 12.13. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 i art. 96 ust. 3 ustawy pzp wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane
IV 6 1 srodki ochrony 12.15. Wykonawca, który chce skorzystać z prawa do zastrzeżenia ujawnienia informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa wi-nien złożyć na formularzu ofertowym stosowne zastrzeżenie informujące o tym, że w jego ofercie w odrębnej nieprzejrzystej oprawie (opakowaniu, kopercie) znajdują się strony oferty, które podlegają klauzuli poufności z uwagi na tajemnicę przedsię-biorstwa. Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta może zostać ogólnie udostępniona
IV 4 4 data 2018-08-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres udzielonych gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin wykonania dostawy
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)