Wyposażenie pracowni językowej w kompleksie 6 pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie w system komputerowych stanowisk typu terminalowego

Data publikacji 2018-08-01
Data zakończenia 2018-08-10 00:00:00
Instytucja Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie
Miejscowość Wejherowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 597820-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pełnego wyposażenia pracowni językowej w kompleksie 6 pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie w system komputerowych stanowisk typu terminalowego dla 24 uczniów, zarządzany ze stanowiska nauczycielskiego wraz z kompatybilnym zestawem mebli.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu wymagany sprzęt z zainstalowanym oprogramowaniem oraz kompatybilny zestaw mebli ( zaprojektowany przez Wykonawcę na podstawie załączonego rysunku), a ponadto zamontować, zainstalować, wdrożyć i uruchomić ten sprzęt oraz przeszkolić na miejscu w siedzibie zamawiającego pracowników, którzy będą z tej pracowni korzystali.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania techniczne poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do specyfikacji.
4. Dostarczone przedmioty zamówienia powinny być fabrycznie nowe, wykonane zgodnie z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolne od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne aprobaty techniczne, gwarancje producenta, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa oraz winny spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów i nie mogą być przedmiotem roszczeń osób trzecich.
5. Zamawiający wymaga, aby instrukcje obsługi i wszelkie opisy dostarczone były w języku polskim.
6. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany przedstawić wypełniony formularz cenowy i opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w formularzu będącym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji informacje: nazwa producenta, model lub symbol (kod) produktu (dane które pozwolą jednoznacznie zidentyfikować oferowany produkt), natomiast w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji następujące informacje odnośnie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: wartości netto, stawki podatku VAT, wartości brutto i wartości podatku.
7. Formularz cenowy i formularz - opis przedmiotu zamówienia stanowią integralną część oferty, oświadczenie woli Wykonawcy co do oferowanych przez niego produktów, a tym samym jako treść nie może być uzupełniana w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
8. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres:
a) na meble i cały sprzęt komputerowy oraz monitor interaktywny z wbudowanym komputerem na okres co najmniej 24 miesięcy;
b) na serwer na okres co najmniej 36 miesięcy.
Okres udzielonej gwarancji będzie zależał od deklaracji wykonawcy w ofercie. Okres gwarancji będzie podlegał ocenie przez zamawiającego w ramach kryteriów oceny ofert określonych w pkt. 20.3 specyfikacji.
Oferta wykonawcy, który zaproponuje krótszy termin gwarancji niż ten określony w pkt. 4.8 specyfikacji zostanie odrzucona, ponieważ treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji.
9. Zamawiający, w czasie trwania gwarancji wymaga, jeśli to konieczne przyjazdu serwisu w ciągu najpóźniej 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii urządzenia, lub odebrania urządzenia posiadającego usterkę z siedziby Zamawiającego do serwisu przez kuriera lub przedstawiciela Wykonawcy również w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia awarii.
10. Wszelkie koszty związane z przyjazdem serwisu, jak również z wysyłką urządzeń do punktów serwisowych w czasie trwania gwarancji leżą po stronie Wykonawcy.
11. Koszt dostawy i rozładunku towaru (w tym wniesienie do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego), montażu, uruchomienia, instalacji i szkolenia leży po stronie Wykonawcy.
12. Jeżeli wykonawca na sprzęt komputerowy lub/ i monitor interaktywny, zgodnie z art. 83 ust.1 pkt. 26 ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r. (Dz.U. z 2004 r. Nr 54, poz. 535 z późń. zmian.) w sprawie wykorzystania sprzętu komputerowego, do którego stosuje się stawkę podatku od towarów i usług w wysokości 0% oraz warunków jej stosowania, zaoferuje cenę netto = brutto (zaoferuje produkty z zerową stawką podatku VAT), wówczas taką informację musi zaznaczyć w pkt 2 formularza ofertowego.
13. W sytuacji, o której mowa w pkt. 4.12 , w przypadku wyboru oferty tego Wykonawcy Zamawiający będzie zobligowany po wyborze najkorzystniejszej oferty , a przed podpisaniem umowy do przesłania Wykonawcy wypełnionego załącznika nr 10 do specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bdc046a6-b670-496e-99e1-095f17661e19
Biuletyn 597820-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Zespół Szkół Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie
Regon 19891800000
Zamawiajacy adres ulica Sobieskiego
Zamawiajacy adres numer domu 344
Zamawiajacy miejscowosc Wejherowo
Zamawiajacy kod pocztowy 84-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 722 415,
Zamawiajacy fax 586 722 095
Zamawiajacy email sekretariat@zspg4.wejher.pl,
Adres strony url www.pzs4.wejher.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt 4.1 RPO WP 2014-2020 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych: Zintegrowany rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez rozbudowę i doposażenie infrastruktury publicznych ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w ramach przedsięwzięcia strategicznego – Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Zamówienie nie ogranicza w żadnym stopniu dostępności dla oferentów zgodnie z zasadą równością szans i niedyskryminacji, a także równości szans kobiet i mężczyzn, zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pzs4.wejher.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Zespół Szkół nr 4 im. J. Wejhera , 84-200 Wejherowo, ul. Sobieskiego 344
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie pracowni językowej w kompleksie 6 pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie w system komputerowych stanowisk typu terminalowego
Numer referencyjny PZS4.070.3.2.2.8.2018.EC
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pełnego wyposażenia pracowni językowej w kompleksie 6 pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie w system komputerowych stanowisk typu terminalowego dla 24 uczniów, zarządzany ze stanowiska nauczycielskiego wraz z kompatybilnym zestawem mebli. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu wymagany sprzęt z zainstalowanym oprogramowaniem oraz kompatybilny zestaw mebli ( zaprojektowany przez Wykonawcę na podstawie załączonego rysunku), a ponadto zamontować, zainstalować, wdrożyć i uruchomić ten sprzęt oraz przeszkolić na miejscu w siedzibie zamawiającego pracowników, którzy będą z tej pracowni korzystali. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania techniczne poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do specyfikacji. 4. Dostarczone przedmioty zamówienia powinny być fabrycznie nowe, wykonane zgodnie z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolne od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne aprobaty techniczne, gwarancje producenta, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa oraz winny spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów i nie mogą być przedmiotem roszczeń osób trzecich. 5. Zamawiający wymaga, aby instrukcje obsługi i wszelkie opisy dostarczone były w języku polskim. 6. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany przedstawić wypełniony formularz cenowy i opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w formularzu będącym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji informacje: nazwa producenta, model lub symbol (kod) produktu (dane które pozwolą jednoznacznie zidentyfikować oferowany produkt), natomiast w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji następujące informacje odnośnie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia: wartości netto, stawki podatku VAT, wartości brutto i wartości podatku. 7. Formularz cenowy i formularz - opis przedmiotu zamówienia stanowią integralną część oferty, oświadczenie woli Wykonawcy co do oferowanych przez niego produktów, a tym samym jako treść nie może być uzupełniana w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 8. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres: a) na meble i cały sprzęt komputerowy oraz monitor interaktywny z wbudowanym komputerem na okres co najmniej 24 miesięcy; b) na serwer na okres co najmniej 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji będzie zależał od deklaracji wykonawcy w ofercie. Okres gwarancji będzie podlegał ocenie przez zamawiającego w ramach kryteriów oceny ofert określonych w pkt. 20.3 specyfikacji. Oferta wykonawcy, który zaproponuje krótszy termin gwarancji niż ten określony w pkt. 4.8 specyfikacji zostanie odrzucona, ponieważ treść oferty nie będzie odpowiadała treści specyfikacji. 9. Zamawiający, w czasie trwania gwarancji wymaga, jeśli to konieczne przyjazdu serwisu w ciągu najpóźniej 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii urządzenia, lub odebrania urządzenia posiadającego usterkę z siedziby Zamawiającego do serwisu przez kuriera lub przedstawiciela Wykonawcy również w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia awarii. 10. Wszelkie koszty związane z przyjazdem serwisu, jak również z wysyłką urządzeń do punktów serwisowych w czasie trwania gwarancji leżą po stronie Wykonawcy. 11. Koszt dostawy i rozładunku towaru (w tym wniesienie do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego), montażu, uruchomienia, instalacji i szkolenia leży po stronie Wykonawcy. 12. Jeżeli wykonawca na sprzęt komputerowy lub/ i monitor interaktywny, zgodnie z art. 83 ust.1 pkt. 26 ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r. (Dz.U. z 2004 r. Nr 54, poz. 535 z późń. zmian.) w sprawie wykorzystania sprzętu komputerowego, do którego stosuje się stawkę podatku od towarów i usług w wysokości 0% oraz warunków jej stosowania, zaoferuje cenę netto = brutto (zaoferuje produkty z zerową stawką podatku VAT), wówczas taką informację musi zaznaczyć w pkt 2 formularza ofertowego. 13. W sytuacji, o której mowa w pkt. 4.12 , w przypadku wyboru oferty tego Wykonawcy Zamawiający będzie zobligowany po wyborze najkorzystniejszej oferty , a przed podpisaniem umowy do przesłania Wykonawcy wypełnionego załącznika nr 10 do specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 48900000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 116349,85
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować dostawę stanowiącą przedmiot zamówienia w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający wymaga, aby wykonawca składający ofertę, wykazał że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie min. dwie dostawy / zrealizował min. dwa zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu systemu komputerowych stanowisk typu terminalowego – min. 10 stanowisk w każdej dostawie, (zamawiający nie stawia warunku co do wartości kontraktu). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 8.3 specyfikacji musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Po ocenie ofert oraz po wstępnej weryfikacji oświadczeń dotyczących spełniania warunków oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego składa w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw (załącznik nr 7 do specyfikacji) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. 18.7 specyfikacji, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (załącznik nr 6).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie: 1) zmiany wynagrodzenia, w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom, przy zachowaniu ceny netto, 2) końcowego terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku: a) przejściowego braku na rynku produktów wchodzących w skład przedmiotu umowy, udokumentowanego przez Wykonawcę, b) wystąpienia okoliczności siły wyższej – jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołów, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, 3) typu urządzeń stanowiących przedmiot umowy, w przypadku: a) wprowadzenia na rynek zmodyfikowanego lub udoskonalonego urządzenia o parametrach równych lub wyższych niż określone w umowie – przy zachowaniu zaoferowanych cen, b) wycofania z produkcji lub dystrybucji oferowanego sprzętu i zaproponowanie innego – przy zachowaniu parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż urządzeń przyjętych do oferty, przy zachowaniu zaoferowanych cen, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia, zawartych w zapytaniu ofertowym; Wykonawca zapewni pisemnie Zamawiającego, iż zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub dystrybucji – przy zachowaniu zaoferowanych cen, 4) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów – przy zachowaniu zaoferowanych cen, 2. Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przekłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.
IV 4 4 data 2018-08-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Do spraw nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy. 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zespół Szkół nr 4 z siedzibą w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 344; 2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych : iodo@pzs4.wejher.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z wytycznymi w zakresie zasad przechowywania i udostępniania dokumentów związanych z realizacją projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 , przez okres do 31.12.2027 roku. 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.  

Criterion

Kryteria Gwarancja na sprzęt komputerowy i monitor interaktywny
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Gwarancja na serwer
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja na meble
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)