GuidZP400 |
6c2b862b-282b-44c8-9ead-a1fa76f9e9d9
|
Biuletyn |
597548-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
1328082500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowowiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00911
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 526 42 17
|
Zamawiajacy fax |
261 874 170
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@spl.pl
|
Adres strony url |
www.spl.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spl.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spl.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
www.spl.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska SP ZOZ, ul. Nowowiejska 31, 00-911 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I OPATRUNKOWYCH
|
Numer referencyjny |
SPL/05/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych i opatrunkowych dla Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SP ZOZ, zwanej dalej Zamawiającym, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2A oraz 2B do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-08-15T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2019-08-15T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
sytuacji ekonomicznej i finansowej
- warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca (na wezwanie Zamawiającego) wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zdolności technicznej i zawodowej
- warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca (na wezwanie Zamawiającego) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonuje co najmniej 2 dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. polegające na dostawie materiałów medycznych. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane z należytą starannością;
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; b)
zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że
wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności
wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) oświadczenia wykonawcy o braku
wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej
o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów
potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; e)
oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka
zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; f) oświadczenia
wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na
karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na
podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; g) oświadczenia wykonawcy o braku wydania
wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z
przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu
społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7
ustawy; h) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat
lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach
lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz co najmniej 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich
wartości, przedmiotu (wykonywanie przeglądów okresowych, konserwacji oraz napraw
pogwarancyjnych sprzętu medycznego), dat wykonania i odbiorców, wraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego (referencji), że usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie (w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być
wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); b)
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie:
pięćdziesiąt tysięcy złotych) wraz z dowodem opłacenia składki polisy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, wraz z ofertą złoży Formularz cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 7 do
SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w
treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1. zmiana terminu realizacji
zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 2. zmiana osób
odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 3. wystąpienie
oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 4. Zamawiający dopuszcza
możliwość dokonania zmian cen w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT. W przypadku
zmiany stawki podatku VAT w stosunku do jej wysokości obowiązującej w chwili podpisania
niniejszej umowy, kwota wynagrodzenia netto zostanie powiększona o stawkę podatku VAT
obowiązującą w chwili podpisania faktury. Zmiany, o których mowa powyżej dopuszczone
będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez
Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-08-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|