| GuidZP400 | 
						
															6c2b862b-282b-44c8-9ead-a1fa76f9e9d9
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															597548-N-2018
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															1328082500000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															ul. Nowowiejska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															31
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Warszawa
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															00911 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															mazowieckie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															22 526 42 17
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															261 874 170
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															zamowienia@spl.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.spl.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															8
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | 
						
															Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															www.spl.pl
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															www.spl.pl
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep do dokumentow ograniczony | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep do dokumentow ograniczony | 
						
															www.spl.pl
													 | 
					
							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															forma pisemna
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska SP ZOZ, ul. Nowowiejska 31, 00-911 Warszawa
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I OPATRUNKOWYCH
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															SPL/05/PN/2018
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy podzielone na czesci | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych i opatrunkowych dla Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SP ZOZ, zwanej dalej Zamawiającym, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2A oraz 2B do SIWZ.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															33140000-3
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Data rozpoczecia | 
						
															2018-08-15T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| Data zakonczenia | 
						
															2019-08-15T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, 
o ile wynika to z odrębnych przepisów
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															sytuacji ekonomicznej i finansowej
- warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca (na wezwanie Zamawiającego) wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															zdolności technicznej i zawodowej
- warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca (na wezwanie Zamawiającego)  wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert 
o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonuje co najmniej 2 dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. polegające na dostawie materiałów medycznych. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane z należytą starannością;
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
													 | 
					
							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 2 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 3 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 4 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 5 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 6 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 7 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 8 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; b)
zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że
wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności
wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) oświadczenia wykonawcy o braku
wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej
o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów
potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; e)
oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka
zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; f) oświadczenia
wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na
karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na
podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; g) oświadczenia wykonawcy o braku wydania
wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z
przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu
społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7
ustawy; h) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat
lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach
lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															a) wykaz co najmniej 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich
wartości, przedmiotu (wykonywanie przeglądów okresowych, konserwacji oraz napraw
pogwarancyjnych sprzętu medycznego), dat wykonania i odbiorców, wraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego (referencji), że usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie (w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być
wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); b)
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie:
pięćdziesiąt tysięcy złotych) wraz z dowodem opłacenia składki polisy.
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															Wykonawca, wraz z ofertą złoży Formularz cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 7 do
SIWZ.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w
treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1. zmiana terminu realizacji
zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 2. zmiana osób
odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 3. wystąpienie
oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 4. Zamawiający dopuszcza
możliwość dokonania zmian cen w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT. W przypadku
zmiany stawki podatku VAT w stosunku do jej wysokości obowiązującej w chwili podpisania
niniejszej umowy, kwota wynagrodzenia netto zostanie powiększona o stawkę podatku VAT
obowiązującą w chwili podpisania faktury. Zmiany, o których mowa powyżej dopuszczone
będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez
Zamawiającego.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2018-08-09T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															09:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															Polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |