GuidZP400 |
173c2e2a-2c82-4035-a612-33684a097b6b
|
Biuletyn |
597660-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Podlaskie
|
Regon |
050658404
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kardynała Stefana Wyszyńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-888
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 665 45 51
|
Zamawiajacy fax |
85 665 46 42
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
|
Adres strony url |
https://przetargi.wrotapodlasia.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020; Sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich; Fundusz Spójności w ramach Programu Pomoc Techniczna na lata 2014-2020; Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Pomocy Technicznej PROW 2014-2020 - Wsparcie realizacji zadań delegowanych w ramach PROW.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://przetargi.wrotapodlasia.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna (papierowa)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 15-888 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
|
Numer referencyjny |
BZP.272.25.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część I – Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podlaskiego;
Część II - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby departamentów i biur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (część I) oraz załącznik nr 1a do SIWZ (część II).
|
Cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-10-19T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-10-18T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania (realizacji) zamówienia: 24 miesiące (część I i część II) – od dnia 19.10.2018 r. do dnia 18.10.2020 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę stanowi wypełniony a) Formularz ofertowy (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ); b) Formularz cenowy (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do SIWZ (dla części I) oraz Załącznik nr 3b do SIWZ (część II – zamówienie podstawowe) i Załącznik nr 3c do SIWZ (część II – prawo opcji).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany okresu realizacji niniejszej umowy, wskazanego w § 9 ust. 1. Zmiana będzie polegała na przedłużeniu tego okresu
o nie więcej niż 3 miesiące i może nastąpić w przypadku, gdy wartość wynagrodzenia brutto wskazanego w § 3 ust. 1 umowy nie zostanie w pełni wykorzystana.
2. Przewiduje się możliwość zmiany wynagrodzenia w następujących przypadkach:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług;
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy
z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2 pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku
od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1, cena jednostkowa netto nie zmieni się, a cena jednostkowa brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
5. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2 pkt 2 lub 3, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki
na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy
w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących usługę do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie
do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa
w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy.
7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym usługę. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić
się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługę,
o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy.
8. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 2, każda ze stron może wystąpić do drugiej strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
9. Przeniesienie na osoby trzecie wierzytelności Wykonawcy, wynikających
z niniejszej umowy wymaga zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
10. W przypadku zmiany sposobu spełniania świadczenia, w szczególności niedostępność na rynku materiałów wskazanych w formularzu ofertowym spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofania z rynku tych materiałów – w takiej sytuacji Wykonawca winien zaproponować odpowiednio materiały
o parametrach nie niższych niż wycofane z produkcji, spełniające wymagania Zamawiającego za cenę wskazaną w formularzu ofertowym.
11. Zmiany umowy wymagają zgody obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podlaskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-19T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania (realizacji) zamówienia: 24 miesiące (część I i część II) – od dnia 19.10.2018 r. do dnia 18.10.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podlaskiego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby departamentów i biur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-19T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania (realizacji) zamówienia: 24 miesiące (część I i część II) – od dnia 19.10.2018 r. do dnia 18.10.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów papierniczych na potrzeby departamentów i biur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku.
|
| |