Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku

Data publikacji 2018-08-01
Data zakończenia 2018-08-10 00:00:00
Instytucja Województwo Podlaskie
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 597660-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część I – Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podlaskiego;
Część II - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby departamentów i biur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (część I) oraz załącznik nr 1a do SIWZ (część II).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 173c2e2a-2c82-4035-a612-33684a097b6b
Biuletyn 597660-N-2018
Zamawiajacy nazwa Województwo Podlaskie
Regon 050658404
Zamawiajacy adres ulica Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-888
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 665 45 51
Zamawiajacy fax 85 665 46 42
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl
Adres strony url https://przetargi.wrotapodlasia.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Społeczny w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020; Sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich; Fundusz Spójności w ramach Programu Pomoc Techniczna na lata 2014-2020; Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Pomocy Technicznej PROW 2014-2020 - Wsparcie realizacji zadań delegowanych w ramach PROW.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://przetargi.wrotapodlasia.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna (papierowa)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 15-888 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
Numer referencyjny BZP.272.25.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I – Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podlaskiego; Część II - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby departamentów i biur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (część I) oraz załącznik nr 1a do SIWZ (część II).
Cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-10-19T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-10-18T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania (realizacji) zamówienia: 24 miesiące (część I i część II) – od dnia 19.10.2018 r. do dnia 18.10.2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Ofertę stanowi wypełniony a) Formularz ofertowy (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ); b) Formularz cenowy (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do SIWZ (dla części I) oraz Załącznik nr 3b do SIWZ (część II – zamówienie podstawowe) i Załącznik nr 3c do SIWZ (część II – prawo opcji).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany okresu realizacji niniejszej umowy, wskazanego w § 9 ust. 1. Zmiana będzie polegała na przedłużeniu tego okresu o nie więcej niż 3 miesiące i może nastąpić w przypadku, gdy wartość wynagrodzenia brutto wskazanego w § 3 ust. 1 umowy nie zostanie w pełni wykorzystana. 2. Przewiduje się możliwość zmiany wynagrodzenia w następujących przypadkach: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2 pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1, cena jednostkowa netto nie zmieni się, a cena jednostkowa brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 5. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2 pkt 2 lub 3, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących usługę do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym usługę. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługę, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 8. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 2, każda ze stron może wystąpić do drugiej strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 9. Przeniesienie na osoby trzecie wierzytelności Wykonawcy, wynikających z niniejszej umowy wymaga zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 10. W przypadku zmiany sposobu spełniania świadczenia, w szczególności niedostępność na rynku materiałów wskazanych w formularzu ofertowym spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofania z rynku tych materiałów – w takiej sytuacji Wykonawca winien zaproponować odpowiednio materiały o parametrach nie niższych niż wycofane z produkcji, spełniające wymagania Zamawiającego za cenę wskazaną w formularzu ofertowym. 11. Zmiany umowy wymagają zgody obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-08-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podlaskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-10-19T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-18T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania (realizacji) zamówienia: 24 miesiące (część I i część II) – od dnia 19.10.2018 r. do dnia 18.10.2020 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podlaskiego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby departamentów i biur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-10-19T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-18T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania (realizacji) zamówienia: 24 miesiące (część I i część II) – od dnia 19.10.2018 r. do dnia 18.10.2020 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów papierniczych na potrzeby departamentów i biur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku.
  

Criterion

Kryteria termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)