GuidZP400 |
2f9bc10a-7ee6-4e94-80b6-4611a9abd064
|
Biuletyn |
597536-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Nowy Dwór Gdański
|
Regon |
17074789100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wejhera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Dwór Gdański
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
552 472 401
|
Zamawiajacy fax |
552 472 405
|
Zamawiajacy email |
urzad@miastonowydwor.pl
|
Adres strony url |
www.bip.miastonowydwor.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.miastonowydwor.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.miastonowydwor.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty kurierskiej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Ernesta Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż, dostawa i montaż jednoramiennych lamp solarnych na terenie Gminy Nowy Dwór Gdański
|
Numer referencyjny |
ZP.271.20.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ 1 - Sprzedaż, dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych zwanych dalej-lampy solarne w ilości 18 szt. o mocy nie mniejszej niż 30 W każda, w miejscowościach:
• Stobna (3 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 1, 2
• Gozdawa (3 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 3, 4
• Kępiny Małe (3 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 5, 6, 7
• Marzęcino (5 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 8
• Rakowo (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 9
• Rakowiska (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 10
• Kępki (2 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 11
CZĘŚĆ 2 Sprzedaż, dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych zwanych dalej - lampy solarne w ilości 13 szt. o mocy nie mniejszej niż 30 W każda, w miejscowościach:
• Żelichowo (4 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 1, 2, 3
• Starocin (2 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 4, 5
• Lubieszewo (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 6
• Nowy Dwór Gdański (4 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 7, 8, 9, 10
• Solnica (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 11
• Orłowo (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 12
Demontaż i montaż lampy solarnej w miejscowości:
• Kmiecin (Zamawiający przekaże lampę Wykonawcy w Kmiecinie ul. Łąkowa w uzgodnionym przez strony terminie. Wykonawca umieści akumulatory w dostarczonym przez Wykonawcę pojemniku szczelnym, wykonanym z metalu niekorodującego.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 13
2. Przedmiotem zamówienia dla części I i II są:
- kompletne lampy oświetleniowe spełniające wymagania opisane w ust. 4 oraz fundamenty prefabrykowane,
- dla części II miejscowość Kmiecin – dostarczenie wyłącznie pojemnika na akumulatory,
- roboty budowlane polegające na: osadzeniu fundamentów i skrzyń na akumulatory w poboczu drogi lub innym wskazanym miejscu, montaż słupów oświetleniowych w komplecie z akumulatorami, zaprogramowanie okresów pracy lamp i uruchomienie przywrócenie stanu nawierzchni do stanu pierwotnego.
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
3. Przedmiot zamówienia obejmuje, dla jednej kompletnej lampy:
- Sprzedaż, dostawę na miejsce, montaż i stawianie słupa ocynkowanego ogniowo na fundamencie prefabrykowanym o wysokości, co najmniej 5 m do wysięgnika oprawy,
- Montaż wysięgnika rurowego ocynkowanego ogniowo na słupie,
- Montaż monokrystalicznego ogniwa fotowoltaicznego na słupie,
- Montaż pojedynczej opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku; oprawa z żarówką LED ,
- Montaż podziemny akumulatorów żelowych w pojemniku wodoszczelnym z metalu nieulegającego korozji o wymiarach dostosowanych do wymiarów akumulatorów,
- Montaż sterownika hermetycznego w słupie i zamknięcie otworu rewizyjnego w słupie drzwiczkami przy pomocy co najmniej dwóch śrub zrywnych,
- Programowanie sterownika z redukcją mocy oprawy LED i ograniczeniem intensywności światła w godzinach i testowanie lamp. Programowanie sterownika lampy solarnej wykonać według wskazań Zamawiającego np. od godz. 16.00 do 22.00- 80% mocy, od godz. 22.00 do 2.00- 40% mocy od godz. 2.00 do 5.00- lampa wyłączona i od godz. 5 do 7.00 -80% mocy,
4. Lampa solarna o mocy źródła światła 30 W musi spełniać następujące wymogi:
- Oprawy LED o mocy źródła światła nie mniejszej niż 30 W ,
- Słup stalowy ocynkowany o wysokości co najmniej 5m,
- Wysięgnik oprawy stalowy, ocynkowany o długości od słupa min. 1,5 m max. 1,7m
- Strumień świetlny nie mniejszy niż 3200 lm,
- Czas pracy lampy od 8 do 14 godzin,
- Moc paneli fotowoltaicznych nie mniej niż. 250 W dla jednego solara
- Akumulator żelowy o pojemności nie mniejszej niż 2 szt. po 100 Ah lub 1 szt. o 200 Ah, napięcie prądu 12 V,
- Czas autonomii do 4 dni,
- Załączanie czujnikiem zmierzchowym,
- Skrzynia na akumulatory o dopasowanej wielkości do akumulatorów wykonana z metalu nie ulegającemu korozji takiego jak np.: stopy aluminium, stal nierdzewna itp. musi być wodoszczelna,
- Sterownik z redukcją mocy oprawy i ograniczeniu intensywności światła w godzinach nocnych umożliwiający ustawienie okresów pracy oświetlenia i różnych mocy.
5.Zamawiający zastrzega dla: części I – 2 szt. w miejscowości Kępki i części II – 1 szt. w miejscowości Żelichowo
1) możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku nieuzyskania przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art.30 ust. 2 ustawy z dnia7 lipca1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.)
lub
2) wydłużenia terminu realizacji w przypadku opóźnienia w uzyskaniu przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art.30 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), jednak nie później niż do 30 listopada 2018r.
|
Cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:
- dla części 1: minimum 1 dostawę wraz z montażem lamp solarnych o wartości nie mniejszej niż 65.000,00 zł brutto
- dla części 2: minimum 1 dostawę wraz z montażem lamp solarnych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto
W przypadku złożenia oferty na kilka części wartość robót stanowi sumę robót brutto ustalonych dla poszczególnych części zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu
potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na pisemne wezwanie Zamawiającego, złoży
następujące dokumenty: a. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, na pisemne wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: a. Wykaz dostaw, w zakresie wskazanym w pkt V ust. 2 lit. c), wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ, wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, ewentualne pełnomocnictwa, dowód wniesienia wadium, zobowiązanie wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ – w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
w prawidłowej wysokości dla danej części, na którą Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla wszystkich części wynosi 3 500,00 zł, a dla ofert częściowych:
Część I – 2 000,00 zł
Część II – 1 500,00 zł
W przypadku złożenia ofert na kilka części, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia.
2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa
w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: Żuławski Bank Spółdzielczy nr rachunku 89 8306 0003 0000 8006 2000 0040, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP.271.20.2018 pn. „Sprzedaż, dostawa i montaż jednoramiennych lamp solarnych na terenie Gminy Nowy Dwór Gdański – część …..”
5. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą
i godziną składania ofert.
6. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Gminę Nowy Dwór Gdański, ul. Ernesta Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej osobnej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty.
7. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 8 i 9.
8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
11. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę o zamówienie publiczne na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 14 |
1. W celu pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, Zamawiający będzie żądał wniesienia przez Wykonawcę, z którym zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości oferty brutto.
2. Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie najpóźniej z dniem zawarcia umowy.
3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: Żuławski Bank Spółdzielczy nr rachunku 89 8306 0003 0000 8006 2000 0040
5. Zabezpieczenie wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji musi zawierać następujące elementy:
1) Nazwę Wykonawcy i jego siedzibę (adres),
2) Nazwę Beneficjenta (Zamawiającego),
3) Nazwę Gwaranta lub Poręczyciela,
4) Określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją,
5) Sformułowanie zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na każde żądanie zapłaty, w terminie do 14 dni od dnia złożenia przez Beneficjenta pisemnego żądania zapłaty, w przypadku gdy Wykonawca:
a) Nie wykonał przedmiotu umowy w terminach wynikających z umowy,
b) Wykonał nienależycie przedmiot umowy.
6) Sformułowanie oświadczenia Gwaranta, że jakakolwiek zmiana, uzupełnienie lub modyfikacja warunków umowy pomiędzy Wykonawcą a Beneficjentem nie zwalnia Gwaranta od odpowiedzialności prawnej w ramach niniejszej gwarancji i tym samym Gwarant rezygnuje z konieczności powiadamiania go o tego typu zmianie.
Gwarant nie może także uzależniać dokonania zapłaty od spełniania jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6. Z chwilą zaistnienia przynajmniej jednego z wymienionych w pkt 5 ppkt 5 lit. a) i b) przypadków, Zamawiający wystąpi do Gwaranta z pisemnym żądaniem zapłacenia kwoty stanowiącej zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wnioskować o zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
8. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 3, przy czym zmiana form zabezpieczenia musi być dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
9. Zamawiający zwróci 70 % zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane na podstawie potwierdzonego przez Zamawiającego protokołu zdawczo – odbiorczego.
10. Pozostałe 30% Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. Zamawiający zwróci tą kwotę nie później niż w 15. dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy PZP.
2. Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej mowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności z wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiana terminu realizacji umowy jest dopuszczalna:
a) gdy wykonanie przedmiotu Umowy w określonym terminie nie leży w interesie Zamawiającego,
b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy w założonym terminie. Zamawiający dopuszcza taką sytuację tylko w sytuacji gdy ww. zmiany obowiązujących przepisów prawa, były niemożliwe do przewidzenia do upływu terminu składania oferty,
c) w przypadku wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego nie można było przewidzieć, maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie równy okresowi przerwy w świadczeniu usługi. Siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, a którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań,
d) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy – utrzymujące się co najmniej 7 dni. W takim wypadku termin umowy może ulec przedłużeniu odpowiednio o ilość dni, w których wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy,
e) w przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych wynikających z kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną,
f) w przypadku wstrzymania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego z uwagi na konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
g) w przypadku wstrzymania realizacji robót ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy, pomimo zachowania należytej staranności,
h) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych a zakres tych robót ma wpływ na termin wykonania niniejszej umowy,
i) w przypadku opóźnienia w uzyskaniu przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art.30 ust. 2 ustawy z dnia7 lipca1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) dla: części I – 2 szt. w miejscowości Kępki i części II – 1 szt. w miejscowości Żelichowo,
2) w wyniku zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np.:
a) dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo Budowlane zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego,
b) dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit b) ustawy Prawo Budowlane uzgodniona z Zamawiającym możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy;
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2 a), b), powyżej możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, lokalizacji budowanych urządzeń. Podstawą dokonania wymienionych zmian będzie protokół uzgodnień podpisany przez Wykonawcę. W przypadkach wymagających dodatkowych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., dokonanie zmian uzależnione będzie od ich uzyskania.
3) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia dla: części I – 2 szt. w miejscowości Kępki i części II – 1 szt. w miejscowości Żelichowo w przypadku nieuzyskania przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art.30 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.)
4) zmiana organizacji spełnienia świadczenia w zakresie:
- zmiany szczegółowego harmonogramu wykonania przedmiotu umowy;
5) zmiany wynagrodzenia będące wynikiem zmiany wysokości stawek podatku VAT;
6) zmiana wynagrodzenia będąca wynikiem zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia dla: części I – 2 szt. w miejscowości Kępki i części II – 1 szt. w miejscowości Żelichowo, w związku z okolicznościami o których mowa w § 1 ust. 6 pkt 1,
7) pozostałe zmiany:
a) zmiana organizacji spełnienia świadczenia w zakresie szczegółowego harmonogramu wykonania przedmiotu umowy,
b) wprowadzenie podwykonawcy nie wskazanego w ofercie,
c) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót.
4. Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) oraz zmiany danych teleadresowych i zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
5. Wskazanie powyższych okoliczności umożliwiających uzgodnienie zmian umowy nie stanowi jednoczesnego zobowiązania Zamawiającego do takiego uzgodnienia.
|
IV 4 4 data |
2018-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nowego Dworu Gdańskiego z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Ernesta Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Gdańskim jest Pan Krzysztof Pukaczewski, kontakt: adres e-mail pukaczewski@hotmail.com
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Sprzedaż, dostawa i montaż jednoramiennych lamp solarnych na terenie Gminy Nowy Dwór Gdański, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzedaż, dostawa i montaż jednoramiennych lamp solarnych na terenie Gminy Nowy Dwór Gdański - część 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Sprzedaż, dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych zwanych dalej-lampy solarne w ilości 18 szt. o mocy nie mniejszej niż 30 W każda, w miejscowościach:
• Stobna (3 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 1, 2
• Gozdawa (3 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 3, 4
• Kępiny Małe (3 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 5, 6, 7
• Marzęcino (5 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 8
• Rakowo (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 9
• Rakowiska (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 10
• Kępki (2 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 11
2. Przedmiotem zamówienia dla części I są:
- kompletne lampy oświetleniowe spełniające wymagania opisane w ust. 4 oraz fundamenty prefabrykowane,
- roboty budowlane polegające na: osadzeniu fundamentów i skrzyń na akumulatory w poboczu drogi lub innym wskazanym miejscu, montaż słupów oświetleniowych w komplecie z akumulatorami, zaprogramowanie okresów pracy lamp i uruchomienie przywrócenie stanu nawierzchni do stanu pierwotnego.
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
3. Przedmiot zamówienia obejmuje, dla jednej kompletnej lampy:
- Sprzedaż, dostawę na miejsce, montaż i stawianie słupa ocynkowanego ogniowo na fundamencie prefabrykowanym o wysokości, co najmniej 5 m do wysięgnika oprawy,
- Montaż wysięgnika rurowego ocynkowanego ogniowo na słupie,
- Montaż monokrystalicznego ogniwa fotowoltaicznego na słupie,
- Montaż pojedynczej opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku; oprawa z żarówką LED ,
- Montaż podziemny akumulatorów żelowych w pojemniku wodoszczelnym z metalu nieulegającego korozji o wymiarach dostosowanych do wymiarów akumulatorów,
- Montaż sterownika hermetycznego w słupie i zamknięcie otworu rewizyjnego w słupie drzwiczkami przy pomocy co najmniej dwóch śrub zrywnych,
- Programowanie sterownika z redukcją mocy oprawy LED i ograniczeniem intensywności światła w godzinach i testowanie lamp. Programowanie sterownika lampy solarnej wykonać według wskazań Zamawiającego np. od godz. 16.00 do 22.00- 80% mocy, od godz. 22.00 do 2.00- 40% mocy od godz. 2.00 do 5.00- lampa wyłączona i od godz. 5 do 7.00 -80% mocy,
4. Lampa solarna o mocy źródła światła 30 W musi spełniać następujące wymogi:
- Oprawy LED o mocy źródła światła nie mniejszej niż 30 W ,
- Słup stalowy ocynkowany o wysokości co najmniej 5m,
- Wysięgnik oprawy stalowy, ocynkowany o długości od słupa min. 1,5 m max. 1,7m
- Strumień świetlny nie mniejszy niż 3200 lm,
- Czas pracy lampy od 8 do 14 godzin,
- Moc paneli fotowoltaicznych nie mniej niż. 250 W dla jednego solara
- Akumulator żelowy o pojemności nie mniejszej niż 2 szt. po 100 Ah lub 1 szt. o 200 Ah, napięcie prądu 12 V,
- Czas autonomii do 4 dni,
- Załączanie czujnikiem zmierzchowym,
- Skrzynia na akumulatory o dopasowanej wielkości do akumulatorów wykonana z metalu nie ulegającemu korozji takiego jak np.: stopy aluminium, stal nierdzewna itp. musi być wodoszczelna,
- Sterownik z redukcją mocy oprawy i ograniczeniu intensywności światła w godzinach nocnych umożliwiający ustawienie okresów pracy oświetlenia i różnych mocy.
5.Zamawiający zastrzega dla: części I – 2 szt. w miejscowości Kępki
1) możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku nieuzyskania przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art.30 ust. 2 ustawy z dnia7 lipca1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.)
lub
2) wydłużenia terminu realizacji w przypadku opóźnienia w uzyskaniu przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art.30 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), jednak nie później niż do 30 listopada 2018r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzedaż, dostawa i montaż jednoramiennych lamp solarnych na terenie Gminy Nowy Dwór Gdański - część 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Sprzedaż, dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych zwanych dalej - lampy solarne w ilości 13 szt. o mocy nie mniejszej niż 30 W każda, w miejscowościach:
• Żelichowo (4 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 1, 2, 3
• Starocin (2 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 4, 5
• Lubieszewo (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 6
• Nowy Dwór Gdański (4 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 7, 8, 9, 10
• Solnica (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 11
• Orłowo (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 12
Demontaż i montaż lampy solarnej w miejscowości:
• Kmiecin (Zamawiający przekaże lampę Wykonawcy w Kmiecinie ul. Łąkowa w uzgodnionym przez strony terminie. Wykonawca umieści akumulatory w dostarczonym przez Wykonawcę pojemniku szczelnym, wykonanym z metalu niekorodującego.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 13
3. Przedmiotem zamówienia dla części są:
- kompletne lampy oświetleniowe spełniające wymagania opisane w ust. 4 oraz fundamenty prefabrykowane,
- dla części II miejscowość Kmiecin – dostarczenie wyłącznie pojemnika na akumulatory,
- roboty budowlane polegające na: osadzeniu fundamentów i skrzyń na akumulatory w poboczu drogi lub innym wskazanym miejscu, montaż słupów oświetleniowych w komplecie z akumulatorami, zaprogramowanie okresów pracy lamp i uruchomienie przywrócenie stanu nawierzchni do stanu pierwotnego.
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
4. Przedmiot zamówienia obejmuje, dla jednej kompletnej lampy:
- Sprzedaż, dostawę na miejsce, montaż i stawianie słupa ocynkowanego ogniowo na fundamencie prefabrykowanym o wysokości, co najmniej 5 m do wysięgnika oprawy,
- Montaż wysięgnika rurowego ocynkowanego ogniowo na słupie,
- Montaż monokrystalicznego ogniwa fotowoltaicznego na słupie,
- Montaż pojedynczej opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku; oprawa z żarówką LED ,
- Montaż podziemny akumulatorów żelowych w pojemniku wodoszczelnym z metalu nieulegającego korozji o wymiarach dostosowanych do wymiarów akumulatorów,
- Montaż sterownika hermetycznego w słupie i zamknięcie otworu rewizyjnego w słupie drzwiczkami przy pomocy co najmniej dwóch śrub zrywnych,
- Programowanie sterownika z redukcją mocy oprawy LED i ograniczeniem intensywności światła w godzinach i testowanie lamp. Programowanie sterownika lampy solarnej wykonać według wskazań Zamawiającego np. od godz. 16.00 do 22.00- 80% mocy, od godz. 22.00 do 2.00- 40% mocy od godz. 2.00 do 5.00- lampa wyłączona i od godz. 5 do 7.00 -80% mocy,
5. Lampa solarna o mocy źródła światła 30 W musi spełniać następujące wymogi:
- Oprawy LED o mocy źródła światła nie mniejszej niż 30 W ,
- Słup stalowy ocynkowany o wysokości co najmniej 5m,
- Wysięgnik oprawy stalowy, ocynkowany o długości od słupa min. 1,5 m max. 1,7m
- Strumień świetlny nie mniejszy niż 3200 lm,
- Czas pracy lampy od 8 do 14 godzin,
- Moc paneli fotowoltaicznych nie mniej niż. 250 W dla jednego solara
- Akumulator żelowy o pojemności nie mniejszej niż 2 szt. po 100 Ah lub 1 szt. o 200 Ah, napięcie prądu 12 V,
- Czas autonomii do 4 dni,
- Załączanie czujnikiem zmierzchowym,
- Skrzynia na akumulatory o dopasowanej wielkości do akumulatorów wykonana z metalu nie ulegającemu korozji takiego jak np.: stopy aluminium, stal nierdzewna itp. musi być wodoszczelna,
- Sterownik z redukcją mocy oprawy i ograniczeniu intensywności światła w godzinach nocnych umożliwiający ustawienie okresów pracy oświetlenia i różnych mocy.
6. Zamawiający zastrzega dla: części II – 1 szt. w miejscowości Żelichowo
1) możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku nieuzyskania przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art.30 ust. 2 ustawy z dnia7 lipca1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.)
lub
2) wydłużenia terminu realizacji w przypadku opóźnienia w uzyskaniu przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art.30 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), jednak nie później niż do 30 listopada 2018r.
|
| |