GuidZP400 |
34af3289-8545-4b2a-8fdc-e3af8f1932ed
|
Biuletyn |
599498-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
|
Regon |
30077008800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Poznańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
125a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pleszew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
062 74 20 700
|
Zamawiajacy fax |
062 74 20 900, 7420903
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpitalpleszew.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalpleszew.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.szpitalpleszew.pl/przetargi.php
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpitalpleszew.pl/przetargi.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa rękawic medycznych
|
Numer referencyjny |
Te 2300-17/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów, których zestawienie oraz orientacyjne zapotrzebowanie przedstawione jest w załączonym do specyfikacji „Formularzu cenowym” (patrz Załącznik nr 2 do SIWZ).
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Zamówienie podzielono na 8 części, tj.:
Część nr 1 – rękawice diagnostyczne nitrylowe,
Część nr 2 – rękawice diagnostyczne winylowe i foliowe,
Część nr 3 – rękawice dla SOR,
Część nr 4 – rękawice chirurgiczne pudrowane,
Część nr 5 – rękawice chirurgiczne bezpudrowe,
Część nr 6 – rękawice ortopedyczne,
Część nr 7 – rękawice lateksowe bezpudrowe,
Część nr 8 – rękawice lateksowe pudrowane.
|
Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca musi dysponować:
1) informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi dysponować:
1) opisem oferowanych wyrobów (np. kartami katalogowymi) z rysunkiem lub zdjęciem oferowanego asortymentu;
2) próbkami oferowanego asortymentu – Wykonawca dostarcza próbki w zależności od części na które przystępuje, tj.:
a) dla części nr 1 do oceny jakościowej 6 szt. rękawic z poz. 2, 3 szt. rękawic z poz. 3 oraz, w celu sprawdzenia zgodności towaru z opisem przedmiotu zamówienia, po jednej sztuce rękawic z pozostałych pozycji;
b) dla części nr 2 do oceny jakościowej 6 szt. rękawic z poz. 2, 3 szt. rękawic z poz. 3 oraz, w celu sprawdzenia zgodności towaru z opisem przedmiotu zamówienia, po jednej sztuce rękawic z pozostałych pozycji;
c) dla części nr 3 do oceny jakościowej po 4 szt. rękawic z poz. 2 i 3 oraz, w celu sprawdzenia zgodności towaru z opisem przedmiotu zamówienia, jedna sztuka rękawic z pozycji 1;
d) dla części nr 4 do oceny jakościowej po 3 pary rękawic z poz. 1-4 oraz, w celu sprawdzenia zgodności towaru z opisem przedmiotu zamówienia, jedna para rękawic z pozycji 5;
e) dla części nr 5 do oceny jakościowej po 3 pary rękawic z poz. 1-4 oraz, w celu sprawdzenia zgodności towaru z opisem przedmiotu zamówienia, jedna para rękawic z pozycji 5;
f) dla części nr 6 do oceny jakościowej po 3 pary rękawic z każdej pozycji;
g) dla części nr 7 do oceny jakościowej 6 szt. rękawic w rozmiarze „M”, 3 szt. rękawic w rozmiarze „L” oraz, w celu sprawdzenia zgodności towaru z opisem przedmiotu zamówienia, po jednej sztuce rękawic w pozostałych rozmiarach;
h) dla części nr 8 do oceny jakościowej 6 szt. rękawic w rozmiarze „L”;
3) składa na druku oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia na terenie RP, w szczególności odpowiada normie PN-EN 455-1, 2, 3, 4 (z wyłączeniem rękawic foliowych).
|
Inne dokumenty niewymienione |
13. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów Wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
14. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Stosowne oświadczenie o braku powstania obowiązku podatkowego, o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp wykonawca składa na druku oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 5
1. Za dostarczony towar Zamawiający zapłaci Wykonawcy przelewem bankowym na konto Wykonawcy wskazane na fakturze VAT, w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania.
2. Za dostarczany towar przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będą ceny (tj. ceny brutto) przedstawione w „Formularzu cenowym” z zastrzeżeniem podanym w ust. 3.
3. W przypadku zmiany przepisów celnych, podatkowych lub zmiany cen urzędowych strony dokonają zmiany umowy, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiany te następują z mocy prawa i obowiązują od dnia wejścia w życie wprowadzających je przepisów, i nie wymagają zawierania pisemnych aneksów do umowy.
4. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak zmiana sposobu konfekcjonowania towaru lub innych zmian leżących po stronie producenta mających wpływ na formalną stronę złożonej oferty (np. zmiana nazwy producenta, numerów katalogowych, itp.) dopuszczalny jest aneks uwzględniający wprowadzone zmiany.
5. Wykonawcy nie wolno zmienić asortymentu dostarczonego towaru ani wielkości opakowań zbiorczych bez uprzedniego wskazania okoliczności powodującej zmianę oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego.
6. Wartość umowy ustala się na kwotę ……………… zł brutto (słownie – …………… /100).
7. Niezależnie od postanowień niniejszej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, dopuszczalna jest zmiana kwoty określonej w ust. 6, jeżeli „łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie”.
|
IV 4 4 data |
2018-08-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
rękawice diagnostyczne nitrylowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
rękawice diagnostyczne nitrylowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
rękawice diagnostyczne winylowe i foliowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
rękawice diagnostyczne winylowe i foliowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
rękawice dla SOR
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
rękawice dla SOR
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
rękawice chirurgiczne pudrowane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
rękawice chirurgiczne pudrowane
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
rękawice chirurgiczne bezpudrowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
rękawice chirurgiczne bezpudrowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
rękawice ortopedyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
rękawice ortopedyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
rękawice lateksowe bezpudrowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
rękawice lateksowe bezpudrowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
rękawice lateksowe pudrowane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
rękawice lateksowe pudrowane
|
| |