GuidZP400 |
b132451c-7ad5-4dc9-95eb-cd246a92c1d0
|
Biuletyn |
606787-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
|
Regon |
29364000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ogińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jelenia Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58506
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 537 286
|
Zamawiajacy fax |
757 543 883
|
Zamawiajacy email |
przetargi1@spzoz.jgora.pl
|
Adres strony url |
http://www.spzoz.jgora.pl/ (poczta e-mail: przetargi@spzoz.jgora.pl)
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.spzoz.jgora.pl/ w zakładce "ZAMÓWIENIA PUBLICZNE"
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej, ul. Ogińskiego 6, 58-501 Jelenia Góra, Sekretariat - pok. 171 , parter budynek D
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów do sterylizacji parowej, sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku i pozostałego, papieru EKG, pojemników na odpady medyczne, kasetek histopatologicznych, materiałów dla potrzeb Pracowni Patomorfologii w tym szkiełek
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/31/08/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów do sterylizacji parowej, sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku i pozostałego, papieru EKG, pojemników na odpady medyczne, kasetek histopatologicznych, materiałów dla potrzeb Pracowni Patomorfologii w tym szkiełek z podziałem na 25 pakietów każdy do osobnego rozpatrywania. (załącznik nr 1 do SIWZ) tzn.:
Pakiet nr 1 Materiały medyczne do sterylizacji parowej - 9 pozycji asortymentowych
Pakiet nr 2 Materiały medyczne do sterylizacji parowej - 9 pozycji asortymentowych
Pakiet nr 3 Materiały do sterylizacji plazmowej dostosowane do urządzenia STERAD 100 S wraz z nieodpłatnym użyczeniem inkubatora kompatybilnego z zaoferowanymi testami biologicznymi- 2 pozycje asortymentowe
Pakiet nr 4 Materiały do sterylizacji plazmowej dostosowane do urządzenia STERAD 100 S (rękawy)- 5 pozycji asortymentowych
Pakiet nr 5 Materiały do sterylizacji parowej- 2 pozycje asortymentowe
Pakiet nr 6 Materiały do sterylizacji parowej - 9 pozycji asortymentowych
Pakiet nr 7 Materiały do sterylizacji parowej (testy)- 4 pozycje asortymentowe
Pakiet nr 8 Materiały do sterylizacji parowej (rejestrator)- 1 pozycja asortymentowa
Pakiet nr 9 Materiały do sterylizacji parowej (osłony papierowe)- 1 pozycja asortymentowa
Pakiet nr 10 Materiały do sterylizacji plazmowej dostosowane do urządzenia STERAD 100 S (chemiczny wskaźnik)- 1 pozycja asortymentowa
Pakiet nr 11 Kaczki, baseny, miski nerkowate - 4 pozycje asortymentowe
Pakiet nr 12 Półmaska filtrująca - 1 pozycja asortymentowa
Pakiet nr 13 Papier rejestracyjny EKG - 1 pozycja asortymentowa
Pakiet nr 14 Pojemniki do pobierania próbek moczu i kału - 5 pozycji asortymentowych
Pakiet nr 15 Probówki i korki laboratoryjne - 4 pozycje asortymentowe
Pakiet nr 16 Końcówka do pipet typu Eppendorf - 3 pozycje asortymentowe
Pakiet nr 17 Papier rejestracyjny EKG - 1 pozycja asortymentowa
Pakiet nr 18 Papier rejestracyjny EKG- 11 pozycji asortymentowych
Pakiet nr 19 Pojemniki na odpady medyczne - 3 pozycje asortymentowe
Pakiet nr 20 Szkiełka nakrywkowe laboratoryjne - 2 pozycje asortymentowe
Pakiet nr 21 Kasetki histopatologiczne - 1 pozycja asortymentowa
Pakiet nr 22 Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii ( pudełka do przechowywania preparatów mikroskopowych, pudełka do transportu preparatów mikroskopowych) - 4 pozycje asortymentowe
Pakiet nr 23 Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii (szkiełka podstawowe, mikroskopowe, nakrywkowe) - 2 pozycje asortymentowe
Pakiet nr 24 Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii ( pudełka do archiwizacji bloczków parafinowych) - 1 pozycja asortymentowa
Pakiet nr 25 Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii (szkiełka podstawowe) - 1 pozycja asortymentowa
|
Cpv glowny przedmiot |
33198000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego:
1.Na mocy art. 26 ust. 2 Pzp przed udzieleniem zamówienia Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni (aktualnych na dzień złożenia) oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.:
1)Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w myśl przepisów ustawy
o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 220 poz. 1447 ze zm.) lub oświadczenie, iż zgodnie z Ustawą w Wyrobach Medycznych z dnia 17.01.2017 r. (tekst jednolity) nie jest wymagane posiadanie koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej do obrotu wyrobami medycznymi zaoferowanymi w postępowaniu - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na podstawie Rozdziału VII pkt. 2 ppkt. 1 ) SIWZ,
2)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na podstawie Rozdziału IX pkt. 1 ppkt. 2 ) SIWZ,
3)Dot. pakietu nr 3 - Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na podstawie Rozdziału VII pkt. 2 ppkt. 4 ) SIWZ,
4)Katalogi, foldery (ze zdjęciami, rysunkami), do każdej pozycji w wersji papierowej, języku polskim na podstawie, których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp. (dot. wszystkich pakietów),
5)DOT. Pakietu nr 1:
- Certyfikat CE dla oferowanego asortymentu ( dot. poz. 1-9)
- Aktualny certyfikat EN ISO 11607 dla oferowanego asortymentu (dot. poz. 1-3)
- Aktualny certyfikat EN ISO 11607 i EN 868 (dot. poz. 4-7)
- Aktualny certyfikat EN ISO 11607 ( dot. poz. 8-9)
6)DOT. Pakietu nr 2:
- Aktualny certyfikat EN ISO 11607 dla oferowanego asortymentu (dot. wszystkich pozycji )
- Certyfikat CE dla oferowanego asortymentu ( dot. wszystkich pozycji) ,
7)DOT. Pakietu nr 4
- Aktualny certyfikat EN ISO 11607 dla oferowanego asortymentu i EN (dot. wszystkich pozycji )
- Certyfikat CE dla każdej rolki ( dot. wszystkich pozycji) ,
- Potwierdzenie producenta , że wszystkie zaoferowane akcesoria są kompatybilne z metodą sterylizacji plazmowej STERRAD
8)DOT. Pakietu nr 6
- Aktualny certyfikat EN ISO 11140-1 dla oferowanego asortymentu w poz. 1
9)DOT. Pakietu nr 7
- Aktualny certyfikat EN ISO 11140 ( dot. poz. 1)
10)DOT. Pakietu nr 19
- atest dopuszczenia na rynku polskim do gromadzenia materiału zakaźnego
2. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1)Formularz oferty o treści zgodnej z załączonym wzorem ( załącznik nr 2) ,
2)Wykaz asortymentowo – ilościowy wraz z formularzem cenowym ( załącznik nr 1)
3)Dowód wniesienia wadium,
4)Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu, których pełnomocnicy niewymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty,
5)Oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale IX, pkt. 1 ppkt. 1), pkt. 2 ppkt. 1), 2)
==========================================
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego. Zamawiający zastosuje procedurę uregulowaną w art. 24aa Ustawy Pzp, tzw. „procedura odwrócona”. Zamawiający zastrzega zgodnie z art. 24 aa Ustawy Pzp, że najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada czy Wykonawca, którego została oceniona najwyżej, niepodlegała wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający na etapie postępowania może odstąpić od prowadzenia „procedury odwróconej”.
=================================================================
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczeniu wskazanej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w Rozdziale XVII pkt. 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, ze zm.).Zamawiający dopuszcza złożenia oświadczenia w formie elektronicznej lub faxem. Oryginał dokumentu należy niezwłocznie przesłać do Zamawiającego na adres podany w SIWZ wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór „Oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej” stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy dokument składa każdy z partnerów konsorcjum/ członków spółki cywilnej oddzielnie w imieniu swojej firmy.
|
Okreslenie warunkow |
posiadają kompetencję lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. posiadają dla hurtowni farmaceutycznych zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w myśl przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 220 poz. 1447 ze zm.) lub oświadczenie, iż zgodnie z Ustawą w Wyrobach Medycznych z dnia 17.01.2017 r. (tekst jednolity) nie jest wymagane posiadanie koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej do obrotu wyrobami medycznymi zaoferowanymi w postępowaniu,
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalające, na realizację zamówienia.
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej: 14.000,00 (dotyczy pakiet nr 3)
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ „Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia”,
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ „Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym zapewniającym właściwą realizację przedmiotu zamówienia – zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ – załącznik nr 5.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa jeden z Wykonawców lub Pełnomocnik Konsorcjum.
3) opłacona polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku Wykonawców, którzy przedstawią polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu);
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten należy spełnić łącznie.
4)W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczeniu wskazanej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w Rozdziale XVII pkt. 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, ze zm.).Zamawiający dopuszcza złożenia oświadczenia w formie elektronicznej lub faxem. Oryginał dokumentu należy niezwłocznie przesłać do Zamawiającego na adres podany w SIWZ wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór „Oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej” stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy dokument składa każdy z partnerów konsorcjum/ członków spółki cywilnej oddzielnie w imieniu swojej firmy.
5) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (złożone w oryginale, podpisane przez upoważnioną osobę podmiotu udostępniającego zasoby). Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedstawienia stosownych dokumentów dotyczących, w szczególności:
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem;
c) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia;
d) ewentualnego zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia.
W szczególności Wykonawca składa następujące dokumenty z poniższego wykazu:
a) W przypadku polegania na doświadczeniu innych podmiotów uznany zostanie każdy dokument np. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, umowa współpracy, podwykonawstwa itp., z którego będzie wynikać iż podmiot udzielający tych zasobów będzie osobiście uczestniczył w wykonaniu zamówienia.
Dokument ten winien zawierać następujące informacje: strony porozumienia, zasady współpracy w związku z udostępnieniem zasobów, forma uczestnictwa w realizacji zamówienia, podstawa prawna, zakres uczestniczenia, cel, czas udostępnienia itd.
b) W przypadku polegania na potencjale technicznym innych podmiotów uznanym dokumentem będzie umowa najmu, umowa współpracy w zakresie wypożyczenia sprzętu czy też oświadczenie podmiotu trzeciego jakiego sprzętu użyczy, komu, do jakiego zamówienia i na jaki okres.
c) W przypadku polegania na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów uznany zostanie każdy dokument np. umowa, zobowiązanie udostępnienia pracownika itp. z którego będzie wynikać iż osoba z wymaganymi uprawnieniami będzie osobiście uczestniczyła w wykonaniu zamówienia,
d) Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów przy wykazywaniu spełnienia warunków ekonomicznych udziału w postępowaniu przedkłada polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
e) Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów przy wykazywaniu spełnienia warunków finansowych udziału w postępowaniu przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Ad d) i e)
Wykonawca składa oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne lub finansowe powołuje się wykonawca, wynikające z art. 369 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964r. Nr 16, poz. 93 ze zm.), za wykonanie przedmiotowego zamówienia;
6) W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, które będą brały udział
w realizacji części zamówienia (np. jako podwykonawcy) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1 (1, (2 niniejszego rozdziału SIWZ
(Oświadczenie z pkt 1 (1 złożone w oryginale i podpisane przez upoważnioną osobę podmiotu udostępniającego zasoby).
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z powyższymi zapisami (na podstawie art. 26 ust. 2b) odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
3.Wykonawcy składający ofertę wspólną:
a. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy,
b. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wynikać z umowy lub innej czynności prawnej,
c. 3) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
d. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
e. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 4.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
jak w II.9) Informacje dodatkowe
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 Materiały medyczne do sterylizacji parowej - 2.163,00 zł.
Pakiet nr 2 Materiały medyczne do sterylizacji parowej - 1.865,00 zł.
Pakiet nr 3 Materiały do sterylizacji plazmowej dostosowane do urządzenia STERAD 100 S- 1.654,00 zł.
Pakiet nr 4 Materiały do sterylizacji plazmowej dostosowane do urządzenia STERAD 100 S (rękawy)- 907,00 zł.
Pakiet nr 5 Materiały do sterylizacji parowej- 784,00 zł.
Pakiet nr 6 Materiały do sterylizacji parowej- 780,00 zł.
Pakiet nr 7 Materiały do sterylizacji parowej (testy)- 800,00 zł.
Pakiet nr 8 Materiały do sterylizacji parowej (rejestrator)- 219,00 zł.
Pakiet nr 9 Materiały do sterylizacji parowej (osłony papierowe)- 95,00 zł.
Pakiet nr 10Materiały do sterylizacji plazmowej dostosowane do urządzenia STERAD 100 S ( chemiczny wskaźnik) - 26,00 zł.
Pakiet nr 11Kaczki, baseny, miski nerkowate- 52,00 zł.
Pakiet nr 12 Półmaska filtrująca - 348,00 zł.
Pakiet nr 13 Papier rejestracyjny EKG - 100,00 zł.
Pakiet nr 14 Pojemniki do pobierania próbek moczu i kału- 240,00 zł.
Pakiet nr 15 Probówki i korki laboratoryjne - 237,00 zł.
Pakiet nr 16 Końcówka do pipet typu Eppendorf - 112,00 zł.
Pakiet nr 17 Papier rejestracyjny EKG- 90,00 zł.
Pakiet nr 18 Papier rejestracyjny EKG- 424,00 zł.
Pakiet nr 19 Pojemniki na odpady medyczne - 1.620,00 zł.
Pakiet nr 20 Szkiełka nakrywkowe laboratoryjne - 60,00 zł.
Pakiet nr 21 Kasetki histopatologiczne - 43,00 zł.
Pakiet nr 22 Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii ( pudełka do przechowywania preparatów mikroskopowych, pudełka do transportu preparatów mikroskopowych) - 48,00 zł.
Pakiet nr 23 Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii (szkiełka podstawowe, mikroskopowe, nakrywkowe) - 800,00 zł.
Pakiet nr 24 Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii ( pudełka do archiwizacji bloczków parafinowych)- 60,00 zł.
Pakiet nr 25 Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii (szkiełka podstawowe) - 164,00 zł.
1. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, przelewem przed upływem terminu składania ofert na konto zamawiającego: nr konta PKO BANK POLSKI Spółka Akcyjna nr rachunku: 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483.
lub w jednej z poniżej podanych form:
a) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
b) w gwarancjach bankowych,
c) w gwarancjach ubezpieczeniowych
d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018, poz. 110), przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przesłać/złożyć do Zamawiającego załączając do oferty z zaznaczeniem „Oryginał wadium przetargowego” w terminie określonym do składania ofert, natomiast kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć również jako dokument do oferty. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe oraz poręczenia muszą być udzielone na cały okres związania ofertą i winny obejmować pełny zakres dotyczący wadium. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do wprowadzenia zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany są korzystne dla Zamawiającego, m.in. zmiany producenta i zmiany ilości sztuk w opakowaniu, przy odpowiednim przeliczeniu ilości zamówienia na okres realizacji zadania.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza wyraźnie wskazanymi postanowieniami niniejszej umowy w tym w szczególności w §2 oraz zmianami określonymi w Ustawie pzp w tym również w art. 144 ust. 1 pkt. 6 Ustawy pzp, a ponadto zmianami w zakresie:
a)numeru katalogowego produktu
b)nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów
c)przedmiotowym / produkt zamienny
d)liczby opakowań
e)ceny jednostkowej
w sytuacji gdy:
•wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/udoskonalony lub
•wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową lub
•W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, lub
3. Zamawiający przewiduje możliwości zwiększenia wartości netto zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 Ustawy pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 1579), gdzie łączna wartość zmian będzie mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ww. cytowanej ustawy i jest mniejsza niż 10% wartości zamówienia, która została określona w § 2 pkt. 1 umowy.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięć asortymentowych przy zachowaniu łącznej wartości kontraktu bez wprowadzania dodatkowych aneksów w przedmiotowej sprawie.
5.W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment nią określony, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu trwania umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością, jednak na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamego asortymentu. Wzór aneksu wprowadzający zmianę określoną niniejszym ustępem stanowi załącznik nr 2 do umowy.
Pozostałe istotne zmiany dot. umowy zawarte w załącznikach nr 8 i 8 a do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-09-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w dniu 14.09.2018 r. o godz. 11:00 w WCSKJ w Dziale Umów, Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia – Sali Konferencyjnej, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Materiały medyczne do sterylizacji parowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33198000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały medyczne do sterylizacji parowej - 9 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Materiały medyczne do sterylizacji parowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33198000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały medyczne do sterylizacji parowej - 9 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Materiały do sterylizacji plazmowej dostosowane do urządzenia STERAD 100 S wraz z nieodpłatnym użyczeniem inkubatora kompatybilnego z zaoferowanymi testami biologicznymi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały do sterylizacji plazmowej dostosowane do urządzenia STERAD 100 S wraz z nieodpłatnym użyczeniem inkubatora kompatybilnego z zaoferowanymi testami biologicznymi- 2 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Materiały do sterylizacji plazmowej dostosowane do urządzenia STERAD 100 S (rękawy)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały do sterylizacji plazmowej dostosowane do urządzenia STERAD 100 S (rękawy)- 5 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Materiały do sterylizacji parowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33198000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały do sterylizacji parowej - 2 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Materiały do sterylizacji parowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33198000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały do sterylizacji parowej - 9 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Materiały do sterylizacji parowej (testy)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33198000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały do sterylizacji parowej (testy)- 4 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Materiały do sterylizacji parowej (rejestrator)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały do sterylizacji parowej (rejestrator)- 1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Materiały do sterylizacji parowej (osłony papierowe)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33198000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały do sterylizacji parowej (osłony papierowe)- 1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Materiały do sterylizacji plazmowej dostosowane do urządzenia STERAD 100 S ( chemiczny wskaźnik)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24960000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały do sterylizacji plazmowej dostosowane do urządzenia STERAD 100 S ( chemiczny wskaźnik) - 1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Kaczki, baseny, miski nerkowate
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Kaczki, baseny, miski nerkowate - 4 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Półmaska filtrująca
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Półmaska filtrująca - 1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Papier rejestracyjny EKG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Papier rejestracyjny EKG - 1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pojemniki do pobierania próbek moczu i kału
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pojemniki do pobierania próbek moczu i kału - 5 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Probówki i korki laboratoryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192500-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Probówki i korki laboratoryjne - 4 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Końcówka do pipet typu Eppendorf
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192500-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Końcówka do pipet typu Eppendorf - 3 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Papier rejestracyjny EKG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Papier rejestracyjny EKG - 1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Papier rejestracyjny EKG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Papiery rejestracyjne EKG- 11 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pojemniki na odpady medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pojemniki na odpady medyczne - 3 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Szkiełka nakrywkowe laboratoryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szkiełka nakrywkowe laboratoryjne - 2 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Kasetki histopatologiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Kasetki histopatologiczne - 1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii ( pudełka do przechowywania preparatów mikroskopowych, pudełka do transportu preparatów mikroskopowych)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii ( pudełka do przechowywania preparatów mikroskopowych, pudełka do transportu preparatów mikroskopowych) - 4 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii (szkiełka podstawowe, mikroskopowe, nakrywkowe)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii (szkiełka podstawowe, mikroskopowe, nakrywkowe) - 2 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii ( pudełka do archiwizacji bloczków parafinowych)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii ( pudełka do archiwizacji bloczków parafinowych) - 1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii (szkiełka podstawowe)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii (szkiełka podstawowe) - 1 pozycja asortymentowa
|
| |