GuidZP400 |
dfd417c4-2ddf-490e-9b6a-b664cf698453
|
Biuletyn |
610139-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum - Kaszubski Park Etnograficzny im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich
|
Regon |
64911400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Teodory i Izydora Gulgowskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wdzydze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83-406
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
586 861 130,
|
Zamawiajacy fax |
586 861 130
|
Zamawiajacy email |
przetargi@muzeum-wdzydze.gda.pl,
|
Adres strony url |
http://www.muzeum-wdzydze.gda.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samorządowa instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.muzeum-wdzydze.gda.pl/zamowienia_publiczne.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.muzeum-wdzydze.gda.pl/zamowienia_publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum – Kaszubski Park Etnograficzny im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich, ul. Teodory i Izydora Gulgowskich 68, 83-406 Wdzydze
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie ekspozycji stałej „Zorze” w sali wystawowej na poddaszu w budynku karczmy z Rumi w ramach „Wykonania ekspozycji stałej >>Zorze<<”
|
Numer referencyjny |
ZP MKPE 4/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspozycji stałej „Zorze” w sali wystawowej na poddaszu w
budynku karczmy z Rumi, w Muzeum – Kaszubskim Parku Etnograficznym im. Teodory i Izydora
Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich, w ramach projektu „Wykonanie ekspozycji stałej >>Zorze<<.
Ekspozycja została podzielona na 4 główne strefy: 1) gabloty ekspozycyjne oraz elementy do interakcji w
obudowach perforowanych ścian, 2) boksy ze strojami i zdjęciami ustawione po przeciwległych stronach
sali ekspozycyjnej, 3) strefa wspólna ze stołami modułowymi, 4) strefa wypoczynku oraz multimediów. 2.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i instalację następujących elementów ekspozycji:
1) elementy graficzne: a) teksty: - tekst I do VII - znaki „?” - pytania – wydruki do szuflad - pytania – wydruki do wizjerów b) opis przedmiotów - etykiety c) wydruki na płótnie - kadr z filmu - wydruk grafiki
d) zdjęcia drukowane na płycie MDF e) litery na folii - informacja o autorach - tekst końcowy 2)
elementy wyposażenia wnętrza a) wolnostojące zabudowy meblarskie - box na zdjęcia - box na stroje b)
gabloty w zabudowach ściennych - gabloty - panel z odsłuchem c) obudowy ścienne z perforowanymi
panelami d) pozostałe elementy: - moduły stołów - obudowy głośników wiszące - rolety wewnętrzne w
kasecie - pufy do siedzenia 3) elementy multimedialne: a) słuchawki z zaczepem magnetycznym do
odsłuchu nagrań wraz z okablowaniem, sprzętem zasilającym, audio-playerem b) bezszwowe monitory
wielkoformatowe 46 cali do ścian wideo, cienka ramka 3,5 mm, ze stelażem 46” – montaż do zabudowy
c) głośniki ultra-kierunkowe wraz ze wzmacniaczem i systemem instalacyjnym podwieszanym pod
sufitem 4) oprawy oświetleniowe a) szynoprzewód 3 fazowy (z elementami zasilającymi i łącznikami
elektrycznymi) b) oprawy ekspozycyjne typu spot mocowane do szynoprzewodu c) oprawy ekspozycyjne
typu spot kierunkowe mocowane do szynoprzewodu Wyżej wymienione elementy ekspozycji należy
wykonać, dostarczyć i zainstalować zgodnie z dokumentacją wykonawczą.
|
Cpv glowny przedmiot |
39171000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie jedno zamówienie na wykonanie ekspozycji, lub scenografii o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł brutto
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, według wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu
oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą
nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
mogą być dokonane w następujących przypadkach i zakresie: 1) w przypadku wystąpienia konieczności
wykonania niezbędnej zmiany materiałów, technologii lub sposobu wykonania zamówienia (prace
zamienne), w szczególności wskutek stwierdzenia błędów projektowych, przy czym zamiany będą
dotyczyły zakresu zamówienia w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 2) wskutek zmian obowiązujących przepisów prawnych, mających wpływ na warunki
umowy; zmiany będą dokonane w zakresie w jakim konieczne będzie dostosowanie dotychczasowych
rozwiązań do nowych regulacji prawnych, 3) z powodu wystąpienia zdarzeń losowych mających
charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy; przy czym zmiany mogą być
dokonane w zakresie: a) wydłużenia terminu realizacji zamówienia o czas wystąpienia zdarzenia i
ewentualnie usuwania jego skutków, b) zakresu zamówienia w stopniu nie wykraczającym poza
określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, jeżeli wskutek siły wyższej konieczne będzie np.
ograniczenie zakresu zamówienia, lub wykonanie dodatkowych czynności związanych z usuwaniem
skutków zdarzeń, 4) w razie zlecenia przez zamawiającego wykonania prac zamiennych lub dodatkowych
zamówień, które wymagają dodatkowego czasu na wykonanie zamówienia; zmiana może nastąpić w
zakresie terminu realizacji zamówienia podstawowego, o czas wykonywania zamówień dodatkowych lub
prac zamiennych, 5) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, z przyczyn leżących po stronie
zamawiającego – opóźnienia zamawiającego w akceptacji próbek, materiałów, lub w zakresie
dokonywania odbiorów, o czas opóźnienia, 6) w przypadku, gdy jeżeli zmiany pozwolą osiągnąć lepsze
parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji wykonawczej, lub jeżeli
zmiany dotyczą zastosowania nowych technologii, materiałów, urządzeń, nieznanych i niedostępnych w
momencie zawarcia umowy zmiana może dotyczyć zakresu zamówienia w stopniu nie wykraczającym
poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 2. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i
nie podlega późniejszym zmianom, za wyjątkiem przypadków gdy: 1) Zamawiający zleci Wykonawcy
wykonanie prac zamiennych, skutkujących zmianą kosztów prac, zgodnie z podpisanym wcześniej
protokołem, wynagrodzenie wykonawcy zostanie zwiększone lub zmniejszone o wartość prac
zamiennych, wskazaną w kosztorysie przygotowanym przez wykonawcę i zaakceptowanym przez
zamawiającego, 2) nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). 3. Jeśli o
zmianę umowy wnioskuje wykonawca, przedkłada zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności
wprowadzenia zmian do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-09-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|