Instalacja na komputerach pracowników Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu 2000 licencji rocznych ESET Endpoint Antivirus

Data publikacji 2018-08-29
Data zakończenia 2018-09-06 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi konfiguracji oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610084-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722650000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Instalacja na komputerach pracowników Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu 2000 licencji rocznych ESET Endpoint Antivirus.
2. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia:
1) Odinstalowanie obecnie zainstalowanego oprogramowania antywirusowego;
2) Zainstalowanie 2000 licencji ESET Endpoint Antivirus;
3) Skonfigurowanie 2000 licencji w celu zapewnienia pełnego zarządzania nimi za pośrednictwem konsoli ESET Remote Administrator, będącej w posiadaniu Zamawiającego.
3. Komputery, na których odbędzie się instalacja oprogramowania, znajdują się w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego na terenie miasta Wrocławia i wyposażone są w systemy operacyjne MS Windows oraz Mac OS.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fcec9935-1563-4427-9657-f8eb40b55561
Biuletyn 610084-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Regon 000288981
Zamawiajacy adres ulica Wybrzeże L.Pasteura
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-367
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7841174
Zamawiajacy fax 71 7840045
Zamawiajacy email monika.komorowska@am.wroc.pl
Adres strony url www.umed.wroc.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umed.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umed.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław, pokój 3A 112.1
Nazwa nadana zamowieniu Instalacja na komputerach pracowników Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu 2000 licencji rocznych ESET Endpoint Antivirus
Numer referencyjny UMW/AZ/PN-94/18
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Instalacja na komputerach pracowników Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu 2000 licencji rocznych ESET Endpoint Antivirus. 2. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia: 1) Odinstalowanie obecnie zainstalowanego oprogramowania antywirusowego; 2) Zainstalowanie 2000 licencji ESET Endpoint Antivirus; 3) Skonfigurowanie 2000 licencji w celu zapewnienia pełnego zarządzania nimi za pośrednictwem konsoli ESET Remote Administrator, będącej w posiadaniu Zamawiającego. 3. Komputery, na których odbędzie się instalacja oprogramowania, znajdują się w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego na terenie miasta Wrocławia i wyposażone są w systemy operacyjne MS Windows oraz Mac OS.
Cpv glowny przedmiot 72265000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 2
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa, umożliwiające dostęp do informacji niejawnych o klauzuli min. POUFNE" - Ustawa z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz.U. 2018, poz. 412, ze zm.).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do Siwz.
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik 1 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór załącznik nr 2 do Siwz) – wypełnione przez Wykonawcę, 3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1 – 4 Siwz (wzór załącznik nr 3 do Siwz) – wypełnione przez Wykonawcę, 4) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale V pkt 5 Siwz – jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 Pzp., albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Pzp., jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) zmiana osoby/osób wskazanych w ofercie Wykonawcy i niniejszej umowie. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby/osób pod warunkiem spełnienia przez osobę zastępującą wymogów postawionych w postępowaniu; 4) wystąpienie okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji określonego w umowie (np. nieudostępnienie komputera/komputerów w jednostce organizacyjnej Zamawiającego). Wówczas termin ten na wniosek Wykonawcy może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; 5) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem: 1) zmiana danych teleadresowych Stron; 2) zmiana danych rejestrowych Stron; 3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
IV 4 4 data 2018-09-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)