GuidZP400 |
fcec9935-1563-4427-9657-f8eb40b55561
|
Biuletyn |
610084-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
|
Regon |
000288981
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wybrzeże L.Pasteura
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-367
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 7841174
|
Zamawiajacy fax |
71 7840045
|
Zamawiajacy email |
monika.komorowska@am.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.umed.wroc.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umed.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umed.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław, pokój 3A 112.1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Instalacja na komputerach pracowników Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu 2000 licencji rocznych ESET Endpoint Antivirus
|
Numer referencyjny |
UMW/AZ/PN-94/18
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Instalacja na komputerach pracowników Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu 2000 licencji rocznych ESET Endpoint Antivirus.
2. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia:
1) Odinstalowanie obecnie zainstalowanego oprogramowania antywirusowego;
2) Zainstalowanie 2000 licencji ESET Endpoint Antivirus;
3) Skonfigurowanie 2000 licencji w celu zapewnienia pełnego zarządzania nimi za pośrednictwem konsoli ESET Remote Administrator, będącej w posiadaniu Zamawiającego.
3. Komputery, na których odbędzie się instalacja oprogramowania, znajdują się w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego na terenie miasta Wrocławia i wyposażone są w systemy operacyjne MS Windows oraz Mac OS.
|
Cpv glowny przedmiot |
72265000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
2
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa, umożliwiające dostęp do informacji niejawnych o klauzuli min. POUFNE" - Ustawa z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz.U. 2018, poz. 412, ze zm.).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do Siwz.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik 1 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę,
2) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór załącznik nr 2 do Siwz) – wypełnione przez Wykonawcę,
3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1 – 4 Siwz (wzór załącznik nr 3 do Siwz) – wypełnione przez Wykonawcę,
4) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale V pkt 5 Siwz – jeżeli dotyczy,
5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 Pzp., albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Pzp., jedna z wymienionych poniżej okoliczności:
1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury;
2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany;
3) zmiana osoby/osób wskazanych w ofercie Wykonawcy i niniejszej umowie. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby/osób pod warunkiem spełnienia przez osobę zastępującą wymogów postawionych w postępowaniu;
4) wystąpienie okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji określonego w umowie (np. nieudostępnienie komputera/komputerów w jednostce organizacyjnej Zamawiającego). Wówczas termin ten na wniosek Wykonawcy może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności;
5) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów.
Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem:
1) zmiana danych teleadresowych Stron;
2) zmiana danych rejestrowych Stron;
3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
|
IV 4 4 data |
2018-09-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|