Dostawy artykułów żywnościowych

Data publikacji 2018-11-30
Data zakończenia 2018-12-12 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Gniewino
Województwo pomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654609-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 156100007, 31425003, 153311709, 155000003, 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w Strzebielinku w 2018 roku, których zakres obejmuje dostawy :
1) artykułów spożywczych różnych: mąka pszenna, ryż, płatki kukurydziane, soki owocowe i warzywne, warzywa przetworzone, dżemy, marmolady, oleje roślinne, margaryny, cukier, miód, kakao, kawa, herbata, przyprawy, napoje bezalkoholowe,
2) jaj kurzych,
3) mrożonek: warzywa mrożone, owoce mrożone, ryby mrożone, pierogi mrożone,
4) mleka i przetworów mlecznych mięsa,
5) drobiu i wędlin.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 30d60db7-6344-4dfd-8c9b-37240436a5a8
Biuletyn 654609-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 00107756500000
Zamawiajacy adres ulica Strzebielinek
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Gniewino
Zamawiajacy kod pocztowy 84-250
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 6767690
Zamawiajacy fax 0-58 6767570
Zamawiajacy email strzebielinek@post.pl
Adres strony url www.strzebielinek-dps.cba.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.strzebielinek-dps.cba.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Strzebielinku, Strzebielinek 84-250 Gniewino, pokój 001
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy artykułów żywnościowych
Numer referencyjny ZP 3/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 1,2,3,4,5
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w Strzebielinku w 2018 roku, których zakres obejmuje dostawy : 1) artykułów spożywczych różnych: mąka pszenna, ryż, płatki kukurydziane, soki owocowe i warzywne, warzywa przetworzone, dżemy, marmolady, oleje roślinne, margaryny, cukier, miód, kakao, kawa, herbata, przyprawy, napoje bezalkoholowe, 2) jaj kurzych, 3) mrożonek: warzywa mrożone, owoce mrożone, ryby mrożone, pierogi mrożone, 4) mleka i przetworów mlecznych mięsa, 5) drobiu i wędlin.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby wykonawca składający ofertę na realizację I, IV i V części zamówienia w celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej wykazał, że że wykonał należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (dwie dostawy, dwie umowy): - na dostawy artykułów spożywczych zgodnie z zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 1 o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto każda, - na dostawy mleka i przetworów mlecznych zgodnie z zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 4 o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda, - na dostawy mięsa drobiu i wędlin zgodnie z zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 5 o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto każda Dla Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie części 2 i 3 – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy); b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy były lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – składają tylko Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na realizację części I, IV i V zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) przenoszenia ilości poszczególnych produktów między pozycjami formularza cenowego przy zachowaniu całkowitej ceny umowy z podatkiem VAT, b) zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego produktu na inny – w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestania produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego, z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych w przypadku zmiany dostarczanego produktu na inny lub ich stosownemu przeliczeniu w przypadku zmiany gramatury opakowania, c) zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki oferta musi być sporządzona w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa : Dostawy artykułów spożywczych tzw. suchych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15610000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych m.in. mąka pszenna, ryż, płatki kukurydziane, soki owocowe i warzywne, warzywa przetworzone, dżemy, marmolady, oleje roślinne, margaryny, cukier, miód, kakao, kawa, herbata, przyprawy, napoje bezalkoholowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy jaj kurzych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj kurzych średnich rozmiar M klasa A
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy mrożonek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek, tj. warzyw, owoców, pierogów i ryb mrożonych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawy mleka i przetworów mlecznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka, serów, jogurtów, śmietany itp.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa : Dostawy mięsa, drobiu i wędlin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, drobiowego i podrobów oraz wędlina
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)