GuidZP400 |
30d60db7-6344-4dfd-8c9b-37240436a5a8
|
Biuletyn |
654609-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
00107756500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Strzebielinek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
-
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gniewino
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84-250
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 6767690
|
Zamawiajacy fax |
0-58 6767570
|
Zamawiajacy email |
strzebielinek@post.pl
|
Adres strony url |
www.strzebielinek-dps.cba.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.strzebielinek-dps.cba.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Strzebielinku, Strzebielinek 84-250 Gniewino, pokój 001
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy artykułów żywnościowych
|
Numer referencyjny |
ZP 3/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
1,2,3,4,5
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w Strzebielinku w 2018 roku, których zakres obejmuje dostawy :
1) artykułów spożywczych różnych: mąka pszenna, ryż, płatki kukurydziane, soki owocowe i warzywne, warzywa przetworzone, dżemy, marmolady, oleje roślinne, margaryny, cukier, miód, kakao, kawa, herbata, przyprawy, napoje bezalkoholowe,
2) jaj kurzych,
3) mrożonek: warzywa mrożone, owoce mrożone, ryby mrożone, pierogi mrożone,
4) mleka i przetworów mlecznych mięsa,
5) drobiu i wędlin.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby wykonawca składający ofertę na realizację I, IV i V części zamówienia w celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej wykazał, że że wykonał należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (dwie dostawy, dwie umowy):
- na dostawy artykułów spożywczych zgodnie z zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 1 o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto każda,
- na dostawy mleka i przetworów mlecznych zgodnie z zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 4 o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda,
- na dostawy mięsa drobiu i wędlin zgodnie z zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 5 o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto każda
Dla Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie części 2 i 3 – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy);
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy były lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – składają tylko Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na realizację części I, IV i V zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ,
b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
a) przenoszenia ilości poszczególnych produktów między pozycjami formularza cenowego przy zachowaniu całkowitej ceny umowy z podatkiem VAT,
b) zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego produktu na inny – w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestania produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego, z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych w przypadku zmiany dostarczanego produktu na inny lub ich stosownemu przeliczeniu w przypadku zmiany gramatury opakowania,
c) zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
oferta musi być sporządzona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
: Dostawy artykułów spożywczych tzw. suchych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15610000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych m.in. mąka pszenna, ryż, płatki kukurydziane, soki owocowe i warzywne, warzywa przetworzone, dżemy, marmolady, oleje roślinne, margaryny, cukier, miód, kakao, kawa, herbata, przyprawy, napoje bezalkoholowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy jaj kurzych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj kurzych średnich rozmiar M klasa A
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy mrożonek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek, tj. warzyw, owoców, pierogów i ryb mrożonych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy mleka i przetworów mlecznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka, serów, jogurtów, śmietany itp.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
: Dostawy mięsa, drobiu i wędlin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, drobiowego i podrobów oraz wędlina
|
| |