Zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych

Data publikacji 2018-12-04
Data zakończenia 2018-12-19 00:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653185-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301972204
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych.
Część A: zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych do produkcji teczek dla potrzeb Biura Poligrafii ZUS. Zamawiana liczba klipsów archiwizacyjnych: 500 000 sztuk.
Część B: zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych dla potrzeb Oddziałów ZUS. Zamawiana liczba klipsów archiwizacyjnych: 703 200 sztuk.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 912b3ec7-c8c0-40c2-a611-e01f096f3cf9
Biuletyn 653185-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Regon 000017756
Zamawiajacy adres ulica Szamocka
Zamawiajacy adres numer domu 3, 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-748
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 667 17 04
Zamawiajacy fax 22 667 17 33
Zamawiajacy email SekretariatDZP@zus.pl
Adres strony url www.zus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zus.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, poprzez posłańca, za pośrednictwem operatora pocztowego - patrz pkt 1.5.2.3.-1.5.2.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych
Numer referencyjny TZ/271/56/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych. Część A: zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych do produkcji teczek dla potrzeb Biura Poligrafii ZUS. Zamawiana liczba klipsów archiwizacyjnych: 500 000 sztuk. Część B: zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych dla potrzeb Oddziałów ZUS. Zamawiana liczba klipsów archiwizacyjnych: 703 200 sztuk.
Cpv glowny przedmiot 30197220-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Część A: w dwóch dostawach: 1. 200 000 szt. klipsów archiwizacyjnych w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 2 stycznia 2019 r., do Jednostki Biura Poligrafii ZUS w Chorzowie; 2. 300 000 szt. klipsów archiwizacyjnych w terminie do 60 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 2 stycznia 2019 r., do Jednostek Biura Poligrafii ZUS w Warszawie oraz Słupsku. Część B: w terminie do 60 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 2 stycznia 2019 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione Nie dotyczy.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: w części A: 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące, 00/100); w części B: 3 200,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące dwieście, 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem odmiennych postanowień Umowy. 2. Z wnioskiem o zmianę Umowy może wystąpić każda ze Stron. 3. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności stanowiących podstawę do zmiany Umowy nie stanowi o obowiązku Stron do wprowadzenia tej zmiany. 4. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian organizacyjnych i świadczenia usługi stanowiącej Przedmiot Umowy (zmiany sposobu spełnienia świadczenia), w przypadku gdy będzie to konieczne ze względu na zmiany struktury organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy. 5. Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w Umowie stanowi zmianę Umowy i wymaga zawarcia pisemnego aneksu do Umowy. 6. Zmiany Umowy nie stanowi zmiana: nazw/określeń Stron, siedziby Stron, danych lub osób odpowiedzialnych za prawidłową realizację Przedmiotu Umowy, formy zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, wymagają dla swojej skuteczności pisemnego poinformowania o nich drugiej Strony. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany Umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy na osoby trzecie, w tym w zakresie cesji wierzytelności.
IV 4 4 data 2018-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych do produkcji teczek dla potrzeb Biura Poligrafii ZUS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197220-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: Część A: w dwóch dostawach: 1. 200 000 szt. klipsów archiwizacyjnych w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 2 stycznia 2019 r., do Jednostki Biura Poligrafii ZUS w Chorzowie; 2. 300 000 szt. klipsów archiwizacyjnych w terminie do 60 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 2 stycznia 2019 r., do Jednostek Biura Poligrafii ZUS w Warszawie oraz Słupsku.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych do produkcji teczek dla potrzeb Biura Poligrafii ZUS. Zamawiana liczba klipsów archiwizacyjnych: 500 000 sztuk.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych dla potrzeb Oddziałów ZUS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197220-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: w terminie do 60 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 2 stycznia 2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych dla potrzeb Oddziałów ZUS. Zamawiana liczba klipsów archiwizacyjnych: 703 200 sztuk.
  

Criterion

Kryteria Całkowita cena brutto oferty
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)