GuidZP400 |
11c1e1d8-abb9-4718-9fb4-19fd509548a7
|
Biuletyn |
656879-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
|
Regon |
27578300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Matejki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31157
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
122 992 041
|
Zamawiajacy fax |
124 226 566
|
Zamawiajacy email |
zp@asp.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.asp.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
państwowa szkoła wyższa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.asp.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w Biurze Rektora i Kanclerza ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, pokój nr 104 (I piętro)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa miesięcznych karnetów uprawniających pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie i osób uprawnionych, do korzystania z obiektów sportowo-rekreacyjnych oraz z usług sportowych i rekreacyjnych
|
Numer referencyjny |
BZP-3942-51/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest dostawa 100 karnetów miesięcznych dla pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 10 karnetów dla dzieci do lat 14 oraz 10 karnetów dla osób uprawnionych, uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych oraz obiektów sportowo-rekreacyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
22320000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamówienie będzie realizowane w terminie od dnia 01.01.2019 roku do dnia 31.12.2020 roku.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. 1, ze względu na prowadzone postępowanie przetargowe.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż należycie wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie karnetów miesięcznych uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych, o wartości brutto zamówienia minimum 100.000,00 zł
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy (dotyczy oferty ocenionej najwyżej):
a) W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda wykazu dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz dostaw powinien uwzględniać zamówienia, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w rozdziale V ust.1 pkt 3 SIWZ.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty składa przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz obiektów, z podaniem elementów dostępnych w ramach karnetu, według załączonego wzoru - załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać:
1) Załącznik nr 2 do SIWZ – formularz ofertowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy).
2) Wykaz obiektów, z podaniem elementów dostępnych w ramach karnetu, według załączonego wzoru - załącznik nr 8 do SIWZ.
3) Oświadczenia, o których mowa w części III.3) niniejszego ogłoszenia.
4) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 r., poz. 570 z późn. zm.), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
6) Zobowiązanie (oryginał) innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane - jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu - według załącznika nr 7 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki ich wprowadzenia do umowy opisane są we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych dopuszcza zmiany umowy w następujących okolicznościach :
a) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron,
b) wystąpienia zdarzeń określanych jako „siła wyższa”, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron,
c) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy,
d) zmiany stawki podatku VAT, która następuje z mocy prawa,
e) zmiany dotyczącej osób reprezentujących strony, z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne),
f) zmian teleadresowych stron umowy określonych w niniejszej umowie,
g) zmian postanowień niniejszej umowy będących konsekwencjami zmian organizacyjnych na Uczelni,
h) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji prac,
i) zmiany podwykonawstwa - powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
b) zmiana osób/pracowników, dla których będą wydawane karnety.
|
IV 4 4 data |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|