GuidZP400 |
1ff72121-3c47-475a-afa4-339879373da4
|
Biuletyn |
657587-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.
|
Regon |
14661326400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mehoffera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
72/74
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-131
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 811 06 88
|
Zamawiajacy fax |
22 811 06 88
|
Zamawiajacy email |
przetargi@scol.warszawa.pl
|
Adres strony url |
https://www.scol.warszawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.scol.warszawa.pl/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze Sp. z o.o. ul. Szubińska 4; 01-958 Warszawa.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Rozbudowa infrastruktury ITI w Stołecznym Centrum Opiekuńczo Leczniczym Sp. z o.o.”
|
Numer referencyjny |
ZP/78/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz innych materiałów, a także urządzeń wraz z montażem potrzebnych do rozbudowy infrastruktury ITI Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje żadnych szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje żadnych szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej jedną odrębną dostawę zbliżoną zakresem rzeczowym (tj. dostawy komputerów i sprzętu komputerowego) o wartości co najmniej 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych). Powyższy warunek dotyczy tylko części nr 1. Dla części Nr 2 Zamawiający nie precyzuje żadnych szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zawierać:
formularz ofertowy wykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ;
formularz cenowy – załącznik nr 2.1-2.2 do SIWZ;
oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ;
zobowiązanie podmiotów trzecich na których zasoby powołuje się wykonawca - załącznik nr 6 do SIWZ - jeżeli dotyczy;
dokumenty wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ w pkt. 1, 3, 4.
dokument potwierdzający wniesienie wadium;
dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium:
Część nr 1 – 600,00 złotych
Część nr 2 - 250,00 złotych
Szczegółowe informacje w tym zakresie zawiera Rozdział XI SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy stanowią załącznik nr 7.1 i 7.2 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 pkt. 1 ustawy Pzp, przewidziany zakres i okoliczności zmiany postanowień umowy Zamawiający określił w umowie.
|
IV 4 4 data |
2018-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Stołecznym Centrum Opiekuńczo-Leczniczym spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa jest Edward Byczyński
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Rozbudowa infrastruktury ITI w Stołecznym Centrum Opiekuńczo Leczniczym Sp. z o.o.”; ZNAK SPRAWY: ZP/78/2018;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Komputery i inny sprzęt towarzyszący.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz innych materiałów, a także urządzeń wraz z montażem potrzebnych do rozbudowy infrastruktury ITI Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Drzwi i klimatyzacja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45331220-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz innych materiałów, a także urządzeń wraz z montażem potrzebnych do rozbudowy infrastruktury ITI Zamawiającego.
|
| |