usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim pn. „Kompleksowa informatyzacja Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu - dostosowanie do ogólnopolskiego systemu informacji medycznej do platformy P1 i P2"

Data publikacji 2018-12-05
Data zakończenia 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657733-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego/Inżyniera Kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach realizowanego projektu pn.: „Kompleksowa informatyzacja Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu - dostosowanie do ogólnopolskiego systemu informacji medycznej do platformy P1 i P2”.
Celem projektu „Kompleksowa informatyzacja Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu - dostosowanie do ogólnopolskiego systemu informacji medycznej do platformy P1 i P2” jest dostosowanie do wymogów w zakresie przetwarzania elektronicznej dokumentacji medycznej oraz poprawa dostępności, jakości i efektywności usług świadczonych przez Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań, wykorzystujących zaawansowane technologie informacyjno-komunikacyjne.
3.2. Wykonawca w ramach świadczonej usługi będzie realizował następujące elementy zamówienia:
3.2.1. Zastępstwo inwestycyjne (przygotowanie i realizację inwestycji w zakresie wszelkich obowiązków Zamawiającego),
3.2.2. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
3.2.3. Obsługa finansowo – księgowa Projektu,
3.2.4. Obsługa prawna Projektu,
3.2.5. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań przetargowych o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlano-instalacyjnych/dostawy sprzętu i oprogramowania/usługi wdrożeniowe,
3.2.6. Teleinformatyka.
3.3. Wykonawca będzie wykonywał czynności i zobowiązania, o których mowa w pkt. 3.2.1-6 zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową (budowlaną i wykonawczą), a mianowicie:
3.3.1. Etap I – Budowa Data Center, polegający na: remoncie i przebudowie pomieszczeń znajdujących się w budynku C NP, wykonaniu instalacji P. Poż, wentylacji i klimatyzacji, SSWiN, CCTV;
3.3.2. Etap II – Budowa Szkieletu Logicznej Sieci Komputerowej;
3.3.3. Etap III – Dostawa wyposażenia i uruchomienie Data Center
3.3.4. Etap IV – Dostawa oprogramowania i usług, które składają się na realizację założeń projektu „Kompleksowa informatyzacja Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu - dostosowanie do ogólnopolskiego systemu informacji medycznej do platformy P1 i P2”, poprzez utworzenie szeregu e-usług.
3.3.5. Etap V – Przebudowa istniejącej serwerowni (zmianie funkcji pomieszczeń na Zapasowe Data Center)), polegająca na: remoncie i przebudowie pomieszczeń znajdujących się w budynku B NP, wykonaniu instalacji P. Poż, wentylacji i klimatyzacji, SSWiN, CCTV;
3.3.6. Etap VI - Dostawa wyposażenia i uruchomienie przebudowanej serwerowni (Zapasowe Data Center) przy czym Zamawiający przewiduje realizację wszystkich etapów inwestycji według uzgodnionego wraz z Inżynierem Kontraktu harmonogramu.
Uwaga!!! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 90762e64-c09c-45e6-bd73-d027041b9530
Biuletyn 657733-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
Regon 17074593000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Królewiecka
Zamawiajacy adres numer domu 146
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon (055) 2344111
Zamawiajacy fax 552 345 547
Zamawiajacy email mdudzinska@szpital.elblag.pl
Adres strony url www.szpital.elblag.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Kompleksowa informatyzacja Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu - dostosowanie do ogólnopolskiego systemu informacji medycznej do platformy P1 i P2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.elblag.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.elblag.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat pok. nr 44 Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, pok. 44, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg
Nazwa nadana zamowieniu usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim pn. „Kompleksowa informatyzacja Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu - dostosowanie do ogólnopolskiego systemu informacji medycznej do platformy P1 i P2"
Numer referencyjny 47/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego/Inżyniera Kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach realizowanego projektu pn.: „Kompleksowa informatyzacja Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu - dostosowanie do ogólnopolskiego systemu informacji medycznej do platformy P1 i P2”. Celem projektu „Kompleksowa informatyzacja Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu - dostosowanie do ogólnopolskiego systemu informacji medycznej do platformy P1 i P2” jest dostosowanie do wymogów w zakresie przetwarzania elektronicznej dokumentacji medycznej oraz poprawa dostępności, jakości i efektywności usług świadczonych przez Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań, wykorzystujących zaawansowane technologie informacyjno-komunikacyjne. 3.2. Wykonawca w ramach świadczonej usługi będzie realizował następujące elementy zamówienia: 3.2.1. Zastępstwo inwestycyjne (przygotowanie i realizację inwestycji w zakresie wszelkich obowiązków Zamawiającego), 3.2.2. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, 3.2.3. Obsługa finansowo – księgowa Projektu, 3.2.4. Obsługa prawna Projektu, 3.2.5. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań przetargowych o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlano-instalacyjnych/dostawy sprzętu i oprogramowania/usługi wdrożeniowe, 3.2.6. Teleinformatyka. 3.3. Wykonawca będzie wykonywał czynności i zobowiązania, o których mowa w pkt. 3.2.1-6 zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową (budowlaną i wykonawczą), a mianowicie: 3.3.1. Etap I – Budowa Data Center, polegający na: remoncie i przebudowie pomieszczeń znajdujących się w budynku C NP, wykonaniu instalacji P. Poż, wentylacji i klimatyzacji, SSWiN, CCTV; 3.3.2. Etap II – Budowa Szkieletu Logicznej Sieci Komputerowej; 3.3.3. Etap III – Dostawa wyposażenia i uruchomienie Data Center 3.3.4. Etap IV – Dostawa oprogramowania i usług, które składają się na realizację założeń projektu „Kompleksowa informatyzacja Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu - dostosowanie do ogólnopolskiego systemu informacji medycznej do platformy P1 i P2”, poprzez utworzenie szeregu e-usług. 3.3.5. Etap V – Przebudowa istniejącej serwerowni (zmianie funkcji pomieszczeń na Zapasowe Data Center)), polegająca na: remoncie i przebudowie pomieszczeń znajdujących się w budynku B NP, wykonaniu instalacji P. Poż, wentylacji i klimatyzacji, SSWiN, CCTV; 3.3.6. Etap VI - Dostawa wyposażenia i uruchomienie przebudowanej serwerowni (Zapasowe Data Center) przy czym Zamawiający przewiduje realizację wszystkich etapów inwestycji według uzgodnionego wraz z Inżynierem Kontraktu harmonogramu. Uwaga!!! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72220000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 517904,36
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający dla warunków udziału wymienionych w pkt. 5.1.2.1. SIWZ nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie tych warunków w wymienionych wyżej pkt. 5.1.2.1 oraz 5.1.2.2 SIWZ uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający dla warunków udziału wymienionych w pkt. 5.1.2.2. SIWZ nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie tych warunków w wymienionych wyżej pkt. 5.1.2.1 oraz 5.1.2.2 SIWZ uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 5.2.2. Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.1.2.3. SIWZ jeżeli wykaże, że: 5.2.2.1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie, wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) z należytą starannością, co najmniej: 5.2.2.1.1. co najmniej 2 usługi doradcze obejmujące wsparcie Zamawiającego w roli Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego, Menedżera Projektu lub Doradcy w realizacji projektów informatyzacji w jednostkach ochrony zdrowia w tym minimum jeden z projektów o wartości co najmniej 1 500 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych brutto); 5.2.2.1.2. co najmniej 2 usługi doradcze obejmujące wsparcie Zamawiającego w realizacji projektów informatycznych w roli Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego, Menedżera Projektu lub Doradcy, w ramach których przygotował dokumentację przetargową niezbędną do przeprowadzenia zamówienia publicznego i nadzorował realizację umowy w ramach przeprowadzonych postępowań, w tym przynajmniej jedna z tych usług obejmowała uruchomienie sprzętu teleinformatycznego dla podmiotu leczniczego o wartości wyższej lub równej 1.000.000,00 złotych brutto (słownie: jeden milion złotych brutto); 5.2.2.1.3. co najmniej 2 usługi doradcze obejmujące wsparcie Zamawiającego w roli Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego, Menedżera Projektu lub Doradcy, dotyczących wdrożenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej dla podmiotu leczniczego, w tym co najmniej jedna z tych usług dotyczy projektu o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych brutto); 5.2.2.1.4. co najmniej 2 usługi doradcze, obejmujące wsparcie Zamawiającego w realizacji projektów informatycznych w roli Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego, Menedżera Projektu lub Doradcy, w ramach których opracował specyfikacje wymagań funkcjonalnych lub koncepcje dla medycznego systemu informatycznego (rozumianego jako system klasy HIS lub ERP) dla podmiotu leczniczego, w tym co najmniej jedna z tych usług dotyczyła projektu o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych brutto). 5.2.2.1.5. co najmniej 2 usługi doradcze, obejmujące wsparcie Zamawiającego w realizacji projektów informatycznych w roli Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego, Menedżera Projektu lub Doradcy, przy projektowaniu i wdrożeniu medycznego systemu informatycznego (rozumianego jako system klasy HIS lub ERP) dla podmiotu leczniczego, w tym co najmniej jedna z tych usług dotyczyła projektu o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto) i czasie trwania projektu minimum 1 rok. 5.2.2.1.6. co najmniej 2 usługi doradcze, obejmujące wsparcie Zamawiającego w realizacji projektów informatycznych w roli Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego, Menedżera Projektu lub Doradcy, których celem było m.in. zaprojektowanie i wdrożenie funkcjonalności systemu informatycznego udostępniającego co najmniej 1 e-usługi na poziomie zaawansowania – transakcja, tj. czwarty stopień w ogólnie przyjętej pięciostopniowej skali dojrzałości e-usług. Wartość projektu, w ramach którego wytworzono lub wytwarza się taki system powinna wynosić, co najmniej 350.000,00 zł brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto); Zamawiający dopuszcza, aby wskazane przez Wykonawcę usługi potwierdzające warunek wskazany w pkt. 5.2.2.1.1 – 5.2.2.1.6 były zrealizowane w ramach jednego projektu, przedsięwzięcia lub umowy albo były zadaniami w ramach jednej usługi nadrzędnej (w której świadczenie usługi inżyniera kontraktu jako doradztwa i nadzoru w realizacji projektu rozbudowy i modernizacji obszaru IT jest dominujące i stanowi główny przedmiot zamówienia). Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: jeżeli po podstawieniu w miejsce ilości, terminu wykonania, wartości, podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz przedmiotu wykonanych usług zawartych w wykazie usług (Załącznik Nr 3 do SIWZ) okaże się, że otrzymamy zdanie prawdziwe, potwierdzone także załączonymi dowodami należytego wykonania usług, to „ocenimy”, że Wykonawca spełnia warunek. 5.2.2.2. potwierdzi dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia, w skład którego wchodzą co najmniej: 5.2.2.2.1. Kierownik projektu, co najmniej jedną osoba posiadająca: • wykształcenie wyższe, ukończony kurs lub studia podyplomowe w dziedzinie zarządzania projektami, • co najmniej trzy lata doświadczenia zawodowego; • co najmniej jeden rok doświadczenia w zarządzaniu projektami informatycznymi w roli kierownika projektu w projektach dotyczących wdrażania systemów informatycznych dla podmiotów leczniczych; • doświadczenie w roli kierownika projektu: 1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w projektach dotyczących nadzoru i doradztwa w realizacji projektów informatyzacji instytucji, których celem było wdrożenie lub rozbudowa systemu teleinformatycznego, umożliwiającego zbieranie, gromadzenie i udostępnianie danych o łącznej wartość minimum 2.000.000,00 zł brutto, 2. co najmniej jeden z tych projektów był realizowany w ramach projektów współfinansowanych ze środków unijnych finansowanych ze źródeł zewnętrznych, 3. co najmniej jeden z tych projektów był realizowany dla jednostki służby zdrowia 4. co najmniej jeden z tych projektów udostępniał e-usługi, w tym przynajmniej jedną e-usługę na poziomie zaawansowania – transakcja, tj. czwarty stopień w ogólnie przyjętej pięciostopniowej skali dojrzałości e-usług. 5. Zamawiający dopuszcza, aby wskazane przez Wykonawcę projekty potwierdzające warunek wskazany w ppkt 1 – 4 były realizowane w ramach jednego projektu, przedsięwzięcia lub umowy, albo były zadaniami w ramach jednej usługi nadrzędnej. • doświadczenie w projekcie obejmującym budowę nowej lub przebudowy istniejącej serwerowni o wartości dostaw urządzeń oraz prac budowlanych obejmujących część konstrukcyjną, sanitarną oraz instalację zasilania gwarantowanego nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto. 5.2.2.2.2. Specjalista ds. Zamówień Publicznych, co najmniej jedna osoba posiadająca, pełniącą funkcję specjalisty ds. zamówień publicznych, odpowiedzialną za prawidłowe przeprowadzenie postępowań przetargowych w tym przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, zgodnie z obowiązującym prawem polskim, wytycznymi Projektu oraz aktami wewnętrznie obowiązującymi, która posiada: • wykształcenie wyższe, • minimum trzy letnie doświadczenie w przygotowaniu postępowań przetargowych, • doświadczenie w przygotowaniu i nadzorowaniu w imieniu Zamawiającego co najmniej pięciu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym co najmniej dwa o szacowanej wartości przedmiotu zamówienia równej lub przekraczającej kwoty określone zgodnie z art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, mając na względzie obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa Unii Europejskiej; • doświadczenie w pełnieniu funkcji członka komisji przetargowej w co najmniej trzech postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, w tym co najmniej jednym o szacowanej wartości przedmiotu zamówienia równej lub przekraczającej kwoty określone zgodnie z art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, mając na względzie obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa Unii Europejskiej; 5.2.2.2.3. Specjalista ds. aplikacji, baz danych oraz sieci komputerowych w zakresie konfiguracji oraz eksploatacji, co najmniej jedna osoba posiadająca: • wykształcenie wyższe informatyczne; • co najmniej trzy lata doświadczenia zawodowego w realizacji projektów informatycznych; • doświadczenie w pracy przy co najmniej dwóch projektach informatycznych o łącznej wartości projektów minimum 4 000 000,00 zł brutto; • co najmniej jeden rok doświadczenia w projektowaniu i zarządzaniu infrastrukturą IT, m.in. w zakresie urządzeń serwerowych, macierzy, wirtualizacji, urządzeń sieciowych, a także licencjonowania oprogramowania (m.in. systemowego, bazodanowego, itp.). 5.2.2.2.4. Specjalista ds. wsparcia w rozliczaniu projektów, co najmniej jedna osoba posiadająca: • wyższe wykształcenie ekonomiczne, lub ukończony kurs, lub studia podyplomowe w dziedzinie zarządzania projektami; • znajomość przepisów w zakresie obsługi środków pomocowych UE, aspektów finansowo – księgowych w zarządzaniu projektami; • znajomość procedur przetargowo-zakupowych, w tym sporządzania umów; • doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch projektów informatycznych współfinansowanych ze środków europejskich o łącznej wartości co najmniej 5 000 000,00 zł brutto, w których odpowiedzialny był za ocenę kwalifikowalności wydatków i sporządzanie wniosków o płatność; • doświadczenie w zakresie rozliczania co najmniej dwóch projektów współfinansowanych ze środków europejskich, o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto każdy; • doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch projektów o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto każdy, w których odpowiedzialny był za prowadzenie harmonogramu rzeczowo-finansowych • doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch projektów o wartości projektu co najmniej 2 000 000,00 zł brutto każdy, w których odpowiedzialny był za analizę dokumentacji, przygotowanie prezentacji, czynne uczestnictwo w spotkaniach zespołów projektowych i ich dokumentowaniu, przygotowywaniu i przechowywaniu dokumentów oraz materiałów informacyjnych; 5.2.2.2.5. Inspektor nadzoru, co najmniej jedna osoba posiadająca: • uprawnienia jako inspektor nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, • co najmniej trzy letnie doświadczenie jako inspektor nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej liczone od momentu uzyskania uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, w tym doświadczenie jako inspektor nadzoru inwestorskiego przy realizacji zakończonej inwestycji polegającej budowie lub rozbudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o kubaturze powyżej 1 000 m3. 5.2.2.2.6. Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej, co najmniej jedna osoba posiadająca • uprawnienia jako inspektor nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej do kierowania - nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wysokoprądowych i niskoprądowych • co najmniej trzy letnie doświadczenie jako inspektor nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej do kierowania - nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych liczone od momentu uzyskania uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. 5.2.2.2.7. Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności telekomunikacyjnej, co najmniej jedna osoba posiadająca • uprawnienia budowlane do kierowania – nadzorowania robót w specjalności telekomunikacyjnej. • co najmniej trzy letnie doświadczenie jako inspektor nadzoru inwestorskiego robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych liczone od momentu uzyskania uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. 5.2.2.2.8. Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, co najmniej jedna osoba posiadająca • uprawnienia jako inspektor nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej do kierowania - nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, • co najmniej trzy letnie doświadczenie jako inspektor nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych liczone od momentu uzyskania uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. 5.2.2.2.9. Obsługa prawna, co najmniej jedną osoba, spełniająca następujące warunki • posiada uprawnienie do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j.: Dz. U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65 z pózn. zm.) albo ustawy z dnia 26 maja 1982 r. – Prawo o adwokaturze (t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188, z pózn. zm.), posiada tytuł zawodowy radcy prawnego albo adwokata. Uwaga! • Jedna osoba może pełnić więcej niż jedną z w/w funkcji. • Wykonawca do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest zatrudnić wystarczającą liczbę wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą jakość wykonanych prac. Ocenę spełniania w/w warunku Zamawiający dokona na podstawie informacji zawartych w wykazie osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – wg wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP Wykonawca złoży: 6.3.1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga!!! Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w/w oświadczenie w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 6.4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza na wezwanie Zamawiającego złoży: 6.4.1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.4.2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.4.3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. Uwaga!!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów z: 6.5.1. pkt 6.4.1 i 6.4.2 SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.5.2. pkt. 6.4.3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.5.3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.4.3 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.4.1 i 6.4.2 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 6.5.4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4.1-3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 4 stosuje się. 6.5.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6.7. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000, 1544, 1669). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty, oświadczenia się znajdują. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000, 1544, 1669). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty, oświadczenia się znajdują.
Zakresie warunkow udzialu 6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wymienionych w pkt. 5.1.2. SIWZ oraz wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia o którym mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy PZP Zamawiający żąda od Wykonawcy załączenia wraz z ofertą: 6.1.1. Oryginału oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. 6.1.2. Oryginału oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. 6.2. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału dot. zdolności technicznej lub zawodowej, określonego w pkt. 5.2.2 SIWZ Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu na wezwanie Zamawiającego złoży następujące dokumenty: 6.2.1. Wypełniony wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. 6.2.2. Wypełniony wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 6.2.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6.2.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ, aczkolwiek dopuszcza się złożenie oświadczenia wg własnego wzoru). 6.2.5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących odpowiednio Załącznik Nr 5 oraz Załącznik Nr 6 do SIWZ. 6.2.6. Zamawiający informuje, że jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2.1 i 6.2.2 SIWZ budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione 6.8. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 6.8.1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – Załącznik Nr 2 do SIWZ. 6.8.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6.8.3. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6.8.4. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy usługi, której wzór stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty. 6.8.5. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wraz z klauzulą informacyjną stanowiąca Załącznik nr 10 do SIWZ. 6.8.6. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy) 6.8.7. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91ust.3a ustawy Pzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 6.8.8. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium. 6.8.9. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty. 6.9. Oferta wspólna 6.9.1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik”. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający przed zawarciem umowy zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej.
Czy wadium 1
Wadium 10.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.537,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy pięćset trzydzieści siedem złotych 00/100). 10.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 10.3.1. pieniądzu - wpłacone na konto Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu – PKO BP S.A. Oddział w Elblągu Nr 33 1020 1752 0000 0102 0006 3727 10.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 10.3.3. gwarancjach bankowych, 10.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 10.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 10.4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu/wpłaty. Na poleceniu przelewu/wpłaty należy wpisać: „Wadium – przetarg na pełnienie funkcji inżyniera kontraktu – znak sprawy 47/2018”. W pozostałych przypadkach (pkt. 10.3.2-10.3.5) wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w pkt. 10.3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 10.5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 10.6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 10.7. Zwrot wadium 10.7.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom bez zbędnej zwłoki po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy Pzp. 10.7.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium bez zbędnej zwłoki po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.7.3. Zamawiający zwraca bez zbędnej zwłoki wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.7.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt 7.1. jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.8. Zatrzymanie wadium 10.8.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.8.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy). • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3.7. Dopuszczalne zmiany treści umowy czasowe i trwałe w trakcie jej obowiązywania. 3.7.1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3.7.2. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia i określił warunki takiej zmiany albo, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 3.7.3. Zamawiający dopuszcza w szczególności możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w następującym zakresie: 3.7.3.1. dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e Pzp; 3.7.3.2. zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: 3.7.3.2.1. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 3.7.3.2.2. przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedsięwzięcia określonego w umowach zawartych pomiędzy Zamawiającym a Instytucją współfinansującą przedmiotową inwestycję w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020, 3.7.3.2.3. zmiany terminów realizacji robót, dostaw, usług dla poszczególnych elementów zamówienia z przyczyn, np.: 3.7.3.2.3.1. przedłużającej się procedury przetargowej tj. w przypadku gdy pozostały do wykonania przedmiotu zamówienia okres realizacyjny okazałby się nierealny dla efektywnej realizacji przedmiotu zamówienia – przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo arbitralnej decyzji o zmianie terminu umownego. 3.7.3.2.3.2. przedłużenia terminu realizacji robót budowlanych i dostaw wyposażenia. 3.7.3.2.3.3. zidentyfikowanych problemów realizacyjnych w zakresie wykonywanych robót budowlanych czy dostaw, których nie można było przewidzieć na dzień podpisania Umowy; 3.7.3.2.3.4. niedotrzymania terminów wnoszonych zmian do projektu wynikających z nadzoru autorskiego lub z tytułu gwarancji i rękojmi w zakresie usunięcia wad dokumentacji; UWAGA - Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy nie ma wpływu na zmianę wynagrodzenia umownego. 3.7.3.3. zmiana wszelkich postanowień umowy wynikających ze zmiany przepisów prawa, które weszły w życie po podpisaniu niniejszej umowy, a które powodują konieczność zmiany umowy. 3.7.3.4. zmiany przedstawicieli stron 3.7.3.5. zmiana wykonawcy niniejszej umowy, w którego miejsce wstąpi dotychczasowy podwykonawca, pod warunkiem stwierdzenia przez Zamawiającego, że nowy Inwestor Zastępczy gwarantuje wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej treścią. 3.7.3.6. w zakresie obniżenia ceny ryczałtowej w przypadku rezygnacji Zamawiającego z któregokolwiek elementu zamówienia o wartość tego elementu określoną w ofercie Inwestora Zastępczego. 3.7.3.7. zmiana wynagrodzenia umownego Inwestora Zastępczego w przypadku zmiany: 3.7.3.7.1. stawki podatku VAT od towarów i usług – wynagrodzenie Inwestora Zastępczego w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zmienia się stosownie do ceny brutto wynikającej z nowej stawki począwszy od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmianę, przy czym w przypadku wzrostu wynagrodzenia Inwestora Zastępczego jest on zobowiązany wykazać wpływ zmiany na koszty wykonania zamówienia; 3.7.3.7.2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - wynagrodzenie Inżyniera Kontraktu w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zmienia się począwszy od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmianę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Inwestora Zastępczego, co zobowiązany jest on wykazać, także w przypadku obniżenia tych kosztów; zmiana wynagrodzenia Inwestora Zastępczego może nastąpić jedynie w przypadku zmiany wynagrodzenia osób zatrudnionych u Inwestora Zastępczego w oparciu o umowę o pracę, które bezpośrednio wykonują zamówienie; 3.7.3.7.3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wynagrodzenie Inwestora Zastępczego w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zmienia się począwszy od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmianę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Inwestora Zastępczego, co zobowiązany jest on wykazać, także w przypadku obniżenia tych kosztów. 3.7.3.8. W razie wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 3 pkt. 3.7.3.7. w trakcie okresu rozliczeniowego Inwestor Zastępczy wystawi fakturę uwzględniającą dwie różne stawki wynagrodzenia. 3.7.3.9. Roszczenia Inwestora Zastępczego o dokonanie zmian w umowie opisanych w ust. 3 pkt. 3.7.3.7. Umowy wygasa, jeżeli nie zostanie zgłoszone łącznie z wykazem wpływu zmiany na koszty wykonania zamówienia w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany. 3.7.3.10. Zmiany wynagrodzenia Inwestora Zastępczego w razie zajścia okoliczności wymienionych w ust. 3 pkt. 3.7.3.7. zostaną wprowadzone aneksem do umowy, przy czym zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy za 30-dniowym pisemnym wypowiedzeniem, jeżeli w wyniku zmian opisanych w ust. 3 pkt. 3.7.3.7. wynagrodzenie Inwestora Zastępczego wzrośnie o więcej niż 5% w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia, a do zakończenia umowy pozostaje okres dłuższy niż 6 miesięcy. 3.7.3.11. W terminie 5 dni od daty zawarcia umowy Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowej kalkulacji tj. koszty wynagrodzenia oraz wysokość składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne pod rygorem nie uznania przez Zamawiającego zasadnych roszczeń zmiany wynagrodzenia, o których mowa w §12 ust. 3.7.Umowy. 3.7.4. Procedura wnioskowania o wprowadzenie zmian: 3.7.4.1. strona zainteresowana wprowadzeniem zmiany do umowy prześle drugiej stronie projekt tej zmiany (aneks) w terminie co najmniej 14 dni kalendarzowych przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z wyczerpującym uzasadnieniem; 3.7.4.2. druga strona udzieli pisemnej odpowiedzi stronie wnioskującej lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania 6.10.1. Zgodnie z art. 8 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne. 6.10.2. Zgodnie z art. 8 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia tylko w przypadkach określonych w ustawie. 6.10.3. Zgodnie z art. 8 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.10.4. Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa jeżeli kumulatywnie zostaną spełnione trzy n/wym. przesłanki. 6.10.4.1. brak upublicznienia tej informacji (Zamawiający przyjmie wyjaśnienia, oświadczenia Wykonawcy) 6.10.4.2. kwalifikację rodzajową (na przykład informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa) 6.10.4.3. niezbędne podjęte działania w kierunku ochrony poufności tych informacji, tj. 6.10.4.3.1. działanie w kierunku ochrony fizycznej 6.10.4.3.2. działanie w kierunku ochrony prawnej Brak wskazania powyższego będzie skutkować ujawnieniem przez Zamawiającego informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa. Powyższe dotyczy dokumentów żądanych przez Zamawiającego na termin składania ofert. Zastrzeżenie informacji przez Wykonawcę po terminie składania ofert nie będzie skuteczne. 6.10.5. Jeżeli Wykonawca w wyniku składania wyjaśnień treści oferty przedłoży Zamawiającemu dowody/informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które nie były wymagane na termin składania ofert to konieczne jest ich zastrzeżenie, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z zapisami w pkt. 6.10.4 SIWZ
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Doświadczenie w doradztwie Kierownika Projektu
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)