Dostawa odzieży ochronnej i roboczej - pakietów 5

Data publikacji 2018-12-05
Data zakończenia 2019-01-04 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Sucha Beskidzka
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657527-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331990001, 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i roboczej .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ- pakiety nr 1,2,3,4,5.
Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na 36 miesięcy.
Pakiet nr 1 Odzież robocza – komplety damskie, komplety męskie, fartuchy,
Pakiet nr 2
Odzież robocza i ochronna - koszule, spodnie, rękawice, kurtki, kamizelki
Pakiet nr 3
Odzież operacyjna wielorazowego użytku
Pakiet nr 4
Odzież dla ratownictwa medycznego
Pakiet nr 5
Kurtki i koszulki polo

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3e5dfde6-8c2b-47fe-8252-75ac4d6fd3ac
Biuletyn 657527-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 000304415
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Sucha Beskidzka
Zamawiajacy kod pocztowy 34-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48338723111
Zamawiajacy fax +480338723111
Zamawiajacy email zozsuchabeskidzka@wp.pl
Adres strony url www.zozsuchabeskidzka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozsuchabeskidzka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży ochronnej i roboczej - pakietów 5
Numer referencyjny ZOZ.V.010/DZP/77/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i roboczej . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ- pakiety nr 1,2,3,4,5. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na 36 miesięcy. Pakiet nr 1 Odzież robocza – komplety damskie, komplety męskie, fartuchy, Pakiet nr 2 Odzież robocza i ochronna - koszule, spodnie, rękawice, kurtki, kamizelki Pakiet nr 3 Odzież operacyjna wielorazowego użytku Pakiet nr 4 Odzież dla ratownictwa medycznego Pakiet nr 5 Kurtki i koszulki polo
Cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-01-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a- oferowany pakiet. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania).3. Oświadczenia wymienione w punkcie 5.1 specyfikacji ( załącznik nr 2 i 2a do SIWZ).4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 5.Próbki oferowanych wyrobów : Pakiet nr 1 1 komplet damski ze spódnicą 1 komplet damski ze spodniami 1 fartuch oraz próbki wszystkich wymaganych tkanin ( w każdym z wymaganych kolorów) o minimalnym rozmiarze min. 15/15 cm. Pakiet nr 2 1 koszula robocza 1 spodnie robocze 1 para rękawic roboczych 1para rękawic antyurazowych, 1 para rękawic mrozoodpornych, 1 para rękawic olejoochronnych 1para rękawice termoochronnych, 1 czapka mrozoochronna, 1 kurtka lub kamizelka Pakiet nr 3 1 komplet ( bluza + spodnie) 1 sukienka oraz próbki wszystkich wymaganych tkanin ( w każdym z wymaganych kolorów) o minimalnym rozmiarze min. 15/15 cm. Pakiet nr 4 Spodnie całosezonowe (zimowe) szt-1 Bluza polarowa -szt 1 Koszulka polo z krótkim rękawem-szt -1 Pakiet nr 5 1 kurtka 1 koszulka (Zamawiający udostępni logo ZOZ po podpisaniu umowy) 6.Materiały potwierdzające wymagania jakościowe Zamawiającego. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: Pakiet nr 1 • Certyfikat na zgodność wyrobu gotowego z normą PN-P-84525:1998, lub PN -89/P-84505, • Instrukcje użytkowania, • Folder handlowy. Pakiet nr 2 Odzież robocza • Deklaracja zgodności PN lub EN, Odzież ochronna • Deklaracja zgodności EN, • Instrukcja użytkowania, • Folder handlowy Pakiet nr 3 • Deklaracja zgodności CE, • Wpis lub zgłoszenie do rejestru Wyrobów Medycznych, • Karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny, • Instrukcja użytkowania, • Folder handlowy firmy, Pakiet nr 4 • Deklaracja zgodności EN • Oświadczenie oferenta, iż oferowana odzież spełnia wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 roku ( Dz.U. z 2010 r Nr. 209 poz. 1382 , • Instrukcja użytkowania, • Folder handlowy Pakiet nr 5 Odzież ochronna • Deklaracja zgodności EN ( nie dotyczy koszulek), • Instrukcja użytkowania, • Folder handlowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy, są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy nastąpiła: zmiana stawki podatku VAT – związanej z przedmiotem umowy – w tym przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna
IV 4 4 data 2019-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest – dostawa odzieży roboczej - komplety, fartuchy, określone w załączniku nr 1a do SIWZ. Komplety ze spódnicą, komplety ze spodniami: (spódnice, spodnie: białe, granatowe, szafirowe, bordo, jasno-żółte, śliwkowe, turkusowe, bluzy: białe, seledynowe, morelowe, gołąbkowe – jasnoszare, różnokolorowe –we wzory przyjazne dla dzieci, turkusowe, granatowe, śliwkowe) • Spódnica - prosta z rozcięciem z tyłu, długość za kolano, zapinana na zamek i guzik, w pasie po bokach gumki • Bluza wkładana przez głowę, dekolt do szpica „V” z zakładką, ( podwójne przeszycie), lekko rozszerzana do dołu, rękaw do łokcia (zakończony podwójnym przeszyciem), dwie kieszenie skośne po bokach, jedna w górnej lewej części bluzy, długość za biodra, rozcięcia po bokach • Spodnie - na pasku, z przodu zamek Bluzy kolorowe – turkusowe, damskie i męskie (Rehabilitacja) • Bluza wkładana przez głowę, dekolt do szpica „V” z zakładką, ( podwójne przeszycie), lekko rozszerzana do dołu, rękaw do łokcia (zakończony podwójnym przeszyciem), dwie kieszenie skośne po bokach, jedna w górnej lewej części bluzy, długość za biodra, rozcięcia po bokach • Spodnie bez zamka, na sznurku, luźnie. Fartuchy lekarskie damskie długi lub krótki rękaw Fartuchy lekarskie męskie długi lub krótki rękaw • Fartuch damski lub męski biały - długi lub krótki rękaw, z kołnierzem, z przodu odkładane dwie klapki, dwie kieszenie po bokach, jedna w lewej górnej części, zapinany na zatrzaski • Bluza męska biała ( wymagania j.w.), długość za biodra Pozostałe wymagania: Odzież wykonana z tkaniny sanforyzowanej, trwale wykurczonej o składzie: 50% poliester + 50% bawełny i gramaturze 180 +/- 5 g /m2. Splot skośny2x1, średnia zmiana wymiarów po 5 praniu i 5 suszeniu wg PN-EN ISO 5077:2011, PN-EN ISO 3759:2011, PN-EN ISO 6330:2012 wynosi +1,05 ± 0,5 (tzw. stabilność wymiarowa: (-) wykurczenie, (+) rozciągnięcie). Temperatura prania: min. 85⁰C. Odzież robocza musi posiadać deklarację zgodności z PN-89/P-84505 lub PN-P-84525 w języku polskim i być oznakowana na zgodność z deklarowaną normą. Wykonanie: Estetyka i dokładność: szwów, kieszeni, obszycia dekoltu Wykończenie szwów wewnętrznych zabezpieczających tkaninę przed snuciem Wzmocnienie i zabezpieczenie kieszeni przed rozerwaniem
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest – dostawa odzieży roboczej i ochronnej - koszule, spodnie, rękawice, kurtki, kamizelki, określone w załączniku nr 1b do SIWZ. Koszule flanelowe z długim rękawem, Spodnie robocze do pasa / ogrodniczki, na kolanach kieszeń na wkładkę ochronną, Rękawice robocze dziane z bawełny, Rękawice antyurazowe, zgodne z normą EN388, kat. min. II, Rękawice mrozoodporne, zgodne z normą EN 511, Rękawice mrozoodporne, zgodne z normą EN 420, Rękawice olejoochronne, zgodne z normą EN 374 lub EN 374-1, kat. III, typ A lub B, Rękawice termoochronne, zgodne z normą EN 511, Rękawice termoochronne, zgodne z normą EN 407, Czapki mrozoochronne, kat. min I, Kurtki wodoodporne z podpinką i kapturem zgodne z normą EN 14058 i EN 343 albo EN 340, Kamizelki mrozoochronne zgodne z normą EN 14058 lub EN 342. Odzież robocza musi posiadać deklaracje zgodności z PN lub EN w języku polskim, i być oznakowana na zgodność z deklarowana normą. Odzież ochronna musi posiadać deklaracje zgodności z EN w języku polskim, i być oznakowana na zgodność z deklarowana normą oraz posiadać instrukcję użytkowania w języku polskim. Wykonanie: Estetyka i dokładność: szwów, kieszeni Wykończenie szwów wewnętrznych zabezpieczających tkaninę przed snuciem Wzmocnienie i zabezpieczenie kieszeni przed rozerwaniem
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży operacyjnej wielorazowego użytku określonej w załączniku nr 1c do SIWZ. Ubrania chirurgiczne wielkokrotnego użytku wykonane z chłonącej płyny, niepylącej tkaniny bawełniano poliestrowej. Tkanina ma zapewnić komfort dotykowy właściwy bawełnie oraz komfort termofizologiczny i użytkowania. Gramatura max. 130g/m2, zawartość bawełny min. 48%. Wymagane dokumenty: Deklaracja zgodności CE. Wpis lub zgłoszenie do rejestru Wyrobów Medycznych. Karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny. Instrukcja użytkowania. Folder handlowy firmy. Wykonanie: Estetyka i dokładność: szwów, kieszeni, obszycia dekoltu Wykończenie szwów wewnętrznych zabezpieczających tkaninę przed snuciem Wzmocnienie i zabezpieczenie kieszeni przed rozerwaniem
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży dla ratownictwa medycznego określonej w załączniku nr 1d do SIWZ. Kurtka (całosezonowa), Spodnie (całosezonowe ) Bluza polarowa Koszulka Polo z krótkim rękawem Zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1a pakiet nr 4. Zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1a pakiet nr 4. Dokumenty: Towar musi posiadać deklaracje zgodności z EN w języku polskim, być oznakowany na zgodność z deklarowaną normą oraz posiadać instrukcję użytkowania w języku polskim. Odzież musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 roku ( Dz.U. z 2010 r Nr. 209 poz. 1382). Szczegóły dotyczące wymagań umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego zawiera Załącznik nr: 3 do w/w Rozporządzenia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży określonej w załączniku nr 1e do SIWZ. Kurtka wodoochronna z kapturem i odpinaną podpinką, stanowiącą osobno bluzę polarową, zgodna z EN 14058 i EN 343 albo EN 340 Koszulka polo w kolorze granatowym z krótkim rękawem, z kołnierzykiem, zapina na 3 guziki, z logo ZOZ i napisem "ZOZ SUCHA BESKIDZKA" po lewej stronie z przodu, na plecach logo ZOZ i napis "ZOZ SUCHA BESKIDZKA SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY , Dokumenty: Towar musi posiadać deklaracje zgodności z EN w języku polskim, być oznakowana na zgodność z deklarowaną normą oraz posiadać instrukcję użytkowania w języku polskim.
  

Criterion

Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)