Data publikacji |
2018-12-05 |
Data zakończenia |
2018-12-13 00:00:00 |
Instytucja |
Dom Pomocy Społecznej LEŚNY |
Miejscowość |
Mierzeszyn |
Województwo |
pomorskie |
Branża |
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
657348-N-2018 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
150000008, 158000006, 31425003, 153000001, 151000009, 155000003 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej „Leśny” w Zaskoczynie w 2019 roku, których zakres obejmuje dostawy artykułów spożywczych, jaj kurzych, mrożonek, mięsa, drobiu, wędlin oraz mleka i przetworów mlecznych.
Orientacyjne ilości artykułów żywnościowych objętych przyszłymi zamówieniami przedstawiają załączniki nr 1, 2, 3, 4 i 5 do niniejszej specyfikacji. Artykuły żywnościowe będą dostarczane mniejszymi partiami, w ilościach określonych w zamówieniu cząstkowym, przekazywanym wykonawcy telefonicznie, faksem bądź pocztą elektroniczną. Ilości poszczególnych pozycji określone w załącznikach nr 1, 2, 3, 4 i 5 mogą ulec zmianie, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zakres rzeczowy poszczególnych części zamówienia obejmuje:
część I zamówienia – Dostawa artykułów spożywczych między innymi CPV 15.80.00.00-6: mąka pszenna 15.61.20.00 – 1, ryż 15.61.41.00-6, płatki kukurydziane 15.61.33.11-1, przetworzone warzywa i owoce 15.33.00.00-0, oleje roślinne 15.41.11.00-3, margaryny 15.43.10.00-8, cukier i produkty pokrewne 15.83.00.00-5, kakao 15.84.00.00-8, kawa, herbata 15.86.00.00-4, przyprawy 15.87.00.00-7, napoje bezalkoholowe 15.98.00-3,
część II zamówienia – Dostawa jaj kurzych CPV: 03.14.25.00-3
część III zamówienia –Dostawa mrożonek: warzywa CPV: 15.33.11.70-9, owoce, ryby 15.22.00.00-6, pierogi
część IV zamówienia – Dostawa mięsa, drobiu i wędlin CPV: 15.10.00.00-9, 15.11.30.00-3
cześć V zamówienia – Dostawa mleka i przetworów mlecznych CPV: 15.50.00.00-3
Każdorazowa dostawa musi być zgodna pod względem jakościowym i ilościowym z bieżącym zamówieniem Zamawiającego, potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
Dostawy odbywać się będą nie rzadziej niż:
a) dostawy artykułów spożywczych – część I zamówienia dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb)
b) dostawy jaj kurzych – część II zamówienia – jeden raz w tygodniu ( wg potrzeb )
c) dostawy mrożonek – część III zamówienia jeden raz w tygodniu
d) dostawy mięsa drobiu i wędlin – część IV zamówienia – dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb )
e) dostawy mleka i przetworów mlecznych – część V zamówienia dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb )
Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie Rzeczpospolitej Polskiej ( w szczególności pod kontem stosowania przez wykonawcę zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP. )
|
GuidZP400 |
0736cbc1-492c-449d-9405-fcab61cbe8dd
|
Biuletyn |
657348-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej LEŚNY
|
Regon |
96150900000
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mierzeszyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83041
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-58 6828114
|
Zamawiajacy fax |
0-58 6828114
|
Zamawiajacy email |
dps.zaskoczyn@neostrada.pl
|
Adres strony url |
https://www.dps.powiat-gdanski.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.dpszaskoczyn.naszbip.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.dpszaskoczyn.naszbip.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej "Leśny" w Zaskoczynie ; Zaskoczyn 11; 83-041 Mierzeszyn - budynek główny, II piętro, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej „Leśny” w 2019 r.
|
Numer referencyjny |
DPS. 272.09.2018. PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej „Leśny” w Zaskoczynie w 2019 roku, których zakres obejmuje dostawy artykułów spożywczych, jaj kurzych, mrożonek, mięsa, drobiu, wędlin oraz mleka i przetworów mlecznych.
Orientacyjne ilości artykułów żywnościowych objętych przyszłymi zamówieniami przedstawiają załączniki nr 1, 2, 3, 4 i 5 do niniejszej specyfikacji. Artykuły żywnościowe będą dostarczane mniejszymi partiami, w ilościach określonych w zamówieniu cząstkowym, przekazywanym wykonawcy telefonicznie, faksem bądź pocztą elektroniczną. Ilości poszczególnych pozycji określone w załącznikach nr 1, 2, 3, 4 i 5 mogą ulec zmianie, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zakres rzeczowy poszczególnych części zamówienia obejmuje:
część I zamówienia – Dostawa artykułów spożywczych między innymi CPV 15.80.00.00-6: mąka pszenna 15.61.20.00 – 1, ryż 15.61.41.00-6, płatki kukurydziane 15.61.33.11-1, przetworzone warzywa i owoce 15.33.00.00-0, oleje roślinne 15.41.11.00-3, margaryny 15.43.10.00-8, cukier i produkty pokrewne 15.83.00.00-5, kakao 15.84.00.00-8, kawa, herbata 15.86.00.00-4, przyprawy 15.87.00.00-7, napoje bezalkoholowe 15.98.00-3,
część II zamówienia – Dostawa jaj kurzych CPV: 03.14.25.00-3
część III zamówienia –Dostawa mrożonek: warzywa CPV: 15.33.11.70-9, owoce, ryby 15.22.00.00-6, pierogi
część IV zamówienia – Dostawa mięsa, drobiu i wędlin CPV: 15.10.00.00-9, 15.11.30.00-3
cześć V zamówienia – Dostawa mleka i przetworów mlecznych CPV: 15.50.00.00-3
Każdorazowa dostawa musi być zgodna pod względem jakościowym i ilościowym z bieżącym zamówieniem Zamawiającego, potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
Dostawy odbywać się będą nie rzadziej niż:
a) dostawy artykułów spożywczych – część I zamówienia dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb)
b) dostawy jaj kurzych – część II zamówienia – jeden raz w tygodniu ( wg potrzeb )
c) dostawy mrożonek – część III zamówienia jeden raz w tygodniu
d) dostawy mięsa drobiu i wędlin – część IV zamówienia – dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb )
e) dostawy mleka i przetworów mlecznych – część V zamówienia dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb )
Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie Rzeczpospolitej Polskiej ( w szczególności pod kontem stosowania przez wykonawcę zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP. )
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby wykonawca składający ofertę na realizację I , IV i V części
zamówienia w celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej wykazał, że wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwa zamówienia ( dwie dostawy, dwie umowy ):
- na dostawy artykułów spożywczych zgodnie z zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 1 o wartości nie mniejszej niż 80,000 zł brutto każda
- na dostawy mięsa drobiu i wędlin o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto każda
- na dostawy mleka i przetworów mlecznych o wartości nie mniejszej niż 50. 000 zł brutto każda
Dla Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie części II i III – Zamawiający
nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Załącznik od 1 do 5 - formularze cenowe; załącznik nr 6- formularz ofertowy; załącznik nr 7 - oświadczenia wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; załącznik nr 8 - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; załącznik nr 9 - wykaz dostaw; załącznik nr 10 - wzór umowy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa aspożywczych między innymi : mąka pszenna , ryż, płatki kukurydziane , przetworzone warzywa i owoce , oleje roślinne , margaryny ,cukier i produkty pokrewne , kakao, kawa, herbata , przyprawy, napoje bezalkoholowe - dostawa dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb )
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jaj kurzych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa jaj kurzych, jeden raz w tygodniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mrożonek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mrożonek: warzywa , owoce, ryby, pierogi- zamówienia jeden raz w tygodniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa, drobiu i wędlin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mięsa, drobiu i wędlin - dostawa dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb )
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mleka i przetworów mlecznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mleka i przetworów mlecznych - dostawa dwa razy w tygodniu ( wg potrzeb )
|
| |