Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 18 w Chorzowie, ul. Gałeczki 17 – II/2018/2019

Data publikacji 2018-12-05
Data zakończenia 2018-12-13 00:00:00
Instytucja Przedszkole nr 18
Miejscowość Chorzów
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657422-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 18 w Chorzowie, ul. Gałeczki 17 – II/2018/2019, w następujących częściach: 1. Pieczywo; 2. Nabiał; 3. Warzywa, owoce i przetwory; 4. Produkty ogólnospożywcze; 5. Mięso i wędliny; 6. Ryby; 7. Produkty głęboko mrożone

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8d2c0075-c2c3-4eb3-8c21-912f2ca8cc48
Biuletyn 657422-N-2018
Zamawiajacy nazwa Przedszkole nr 18
Regon 24178480000000
Zamawiajacy adres ulica ul. ks. Jana Gałeczki
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Chorzów
Zamawiajacy kod pocztowy 41500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 413 960
Zamawiajacy email przedszkolank@wp.pl
Adres strony url www.przedszkole18.bip.chorzow.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przedszkole18.bip.chorzow.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie papierowej bezpośrednio w siedzibie zamawiającego lub za pośrednictwem operatorów pocztowych (w tym również pocztą kurierską).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przedszkole Nr 18, ul. Gałeczki 17, 41-500 Chorzów
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 18 w Chorzowie, ul. Gałeczki 17 – II/2018/2019
Numer referencyjny P18-PN/II/2019/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 18 w Chorzowie, ul. Gałeczki 17 – II/2018/2019, w następujących częściach: 1. Pieczywo; 2. Nabiał; 3. Warzywa, owoce i przetwory; 4. Produkty ogólnospożywcze; 5. Mięso i wędliny; 6. Ryby; 7. Produkty głęboko mrożone
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli wykaże że posiada Certyfikat HACCP lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej stwierdzające o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem wdrożonego systemu HACCP (podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia – Dz. U. 2018 poz. 1541 z późn. zm.). Wymóg ten nie dotyczy rolników (w zakresie produkcji pierwotnej) oraz działalności gospodarczej w zakresie obrotu detalicznego artykułami rolno-spożywczymi (art. 12 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych – Dz. U. 2017 poz. 2212 z późn. zm.). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg zastosowania formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże, że a) dysponuje minimum 1 samochodem przeznaczonym do transportu żywności, spełniającym wymogi sanitarne dla danej grupy produktów, na który ma wydaną aktualną pozytywną decyzję/opinię Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg zastosowania formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach. b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dostawę lub dostawy artykułów żywnościowych do jednostek żywienia zbiorowego, o łącznej wartości 50.000,00 PLN brutto. W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze dostawy, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 zamawiający żąda: 1. Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa każdy z wykonawców). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 , przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 2 zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający wezwie do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia: 1. Certyfikat HACCP lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej stwierdzające o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem wdrożonego systemu HACCP (podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia – Dz. U. 2018 poz. 1541 z późn. zm.) 2. Wykaz samochodów, które będą wykorzystywane w realizacji przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do siwz. 3. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 6 do siwz. Uwaga: Dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony Formularz Ofertowy wraz ze szczegółowymi formularzami cenowymi dla każdej z części zamówienia, o którą ubiega się wykonawca. Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika). 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Formularz oferty). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VII.3. 5. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. Wykonawca winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia przesłanek ustawowych, o których mowa w art. 144 ustawy Pzp oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: 1.1. Zmiana Stron umowy zgodnie z art. 144 Pzp. 1.2. Zmiana osób wskazanych do realizacji umowy. 1.3. Zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron, na pisemny wniosek Stron. 1.4. Zmiana lub wprowadzenie podwykonawców., zgodnie z wymogami SIWZ. 2. Zmiana w zakresie zmiany terminu: 2.1. Wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub w części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej - w tym przypadku termin zostanie wydłużony o okres trwania siły wyższej. 3. Zmiana w zakresie przedmiotu umowy: 3.1. W przypadku wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie przygotowania postępowania. 4. Zmiany w zakresie wynagrodzenia w przypadku: 4.1. Zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług, w takim przypadku wynagrodzenie netto przysługujące Wykonawcy pozostanie bez zmian a podatek VAT zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów. 4.2. W przypadku wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie przygotowania postępowania. 5. Warunki dokonania zmiany umowy: 5.1. Zmiana musi być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i być szczegółowo uzasadniona. 5.2. Zmiana musi być zgodna ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, umowy. 5.3. Zmiana nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. 5.4. Zmiana musi być sporządzona aneksem w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:50
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: bułek, chlebów pszennych, żytnich, wieloziarnistych, drożdżówek. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: mleka, masła, sera, twarogu, jogurtów i jaj. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1b do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Warzywa, owoce i przetwory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: warzyw i owoców krajowych, owoców cytrusowych, kiszonek, dżemów, koncentratów pomidorowych, warzyw konserwowych. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1c do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Produkty ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: przypraw, oleju, ryżu, mąki, kasz, płatków, miodu, herbaty, makaronów itp. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1d do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: mięsa drobiowego, udek i podudzi z kurcząt, filetów z kurczaka i indyka, mięsa wieprzowego, wędlin drobiowych i wieprzowych, parówek. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1e do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: ryb mrożonych, ryb wędzonych i ryb w puszkach. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1f do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Produkty głęboko mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: warzyw mrożonych, mieszanek owocowych mrożonych, owoców mrożonych. Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1g do siwz.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)