Zakup wraz z dostawą materiałów medycznych

Data publikacji 2018-12-06
Data zakończenia 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Zakład Opiekuńczo Leczniczy Caritas Diecezji Tarnowskiej
Miejscowość Grybów
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658790-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów medycznych, na potrzeby Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego Caritas Diecezji Tarnowskiej. Oferowany przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz.U. 2017poz. 211 z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości szacunkowych dostarczanych materiałów medycznych w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 223ff009-8285-4545-82be-c241f67f88d0
Biuletyn 658790-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Opiekuńczo Leczniczy Caritas Diecezji Tarnowskiej
Regon 85001290100041
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Grybów
Zamawiajacy kod pocztowy 33330
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 184 482 660
Zamawiajacy fax 184 482 669
Zamawiajacy email zolgrybow@wns.pl
Adres strony url http://zolgrybow.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Organizacja Pożytku Publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://zolgrybow.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zolgrybow.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny a) zgodnie z art. 10c ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 2188 z późn.zm.) osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub kuriera,
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Caritas Diecezji Tarnowskiej, ul. Rynek 10, 33-330 Grybów
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą materiałów medycznych
Numer referencyjny 111/12/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów medycznych, na potrzeby Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego Caritas Diecezji Tarnowskiej. Oferowany przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz.U. 2017poz. 211 z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości szacunkowych dostarczanych materiałów medycznych w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow za spełnienie warunku w tym zakresie Zamawiający uzna wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw towaru objętego przedmiotem zamówienia, a cena towaru objętego dostawą, wyniosła odrębnie dla każdej z tych dostaw, co najmniej 30 000,00 zł brutto oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza następujące dokumenty: a)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, ze Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności z ewentualnymi odsetkami lub grzywnymi, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b)Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: a) Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy - zgodnie z wykorzystaniem wzoru stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy opis asortymentu - zgodnie z wykorzystaniem wzoru stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zamówienie publiczne - zgodnie z wykorzystaniem wzoru stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. d) Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postepowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt. 1 ustawy. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada odpowiednią zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia Wykonawca składa: Wykaz wykonanych dostaw zgodnie z rozdziałem VI pkt. 2 SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, oraz z załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. a) Poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca w miejsce poświadczeń może złożyć inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw wskazanych w wykazie. b) Oświadczenie Wykonawcy o należytym wykonaniu lub wykonywaniu dostaw, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w literze 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3 polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw do wykluczenia z postepowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt 2 dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Kierując się zapisami art. 144 ust.1 Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach: a) Na każdym etapie realizacji umowy dopuszcza się możliwość obniżenia cen jednostkowych przedmiotu zamówienia za porozumieniem stron b) Wycofania oferowanego towaru (wyrobu) z produkcji poprzez zastąpienie go nowym produktem (zmiana nazwy handlowej, numeru katalogowego, innych elementów identyfikujących) pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami określonymi w SIWZ i przy zachowaniu ceny jednostkowej netto określonej w umowie; c) W zakresie danych identyfikacyjnych strony umowy, takich jak np. firma, adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron. d) Zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; e) Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania ilości przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności, których wcześniej nie można było przewidzieć; Zmiany dopuszczone, muszą być uzasadnione pisemnie odrębnym dokumentem dołączonym do umowy (w formie aneksu). Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)