Dostawa sprzętu informatycznego

Data publikacji 2018-12-06
Data zakończenia 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658775-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302331325
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu informatycznego z podziałem na następujące zadania:
1) zadanie nr 1- przełączniki sieciowe- 7 szt.,
2) zadanie nr 2: dyski-13 szt.,
przełącznik sieciowy- 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 266c0d5d-88be-4c25-a479-c7c77f57ac75
Biuletyn 658775-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Zdrowia
Regon 28798700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Miodowa
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-952
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 6349317
Zamawiajacy fax 226 349 638
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@mz.gov.pl
Adres strony url www.gov.pl/zdrowie/zamowienia-publiczne
Adres strony internetowej narzedzia www.gov.pl/zdrowie/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie publiczne jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach POPT, POWER, POIŚ- w zakresie zadania nr 1.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Dostep dokumentow zamowienia www.gov.pl/zdrowie/zamowienia-publiczne
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gov.pl/zdrowie/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej do Kancelarii Głównej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Zdrowia ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego
Numer referencyjny FGZ.270.70.2018.KK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu informatycznego z podziałem na następujące zadania: 1) zadanie nr 1- przełączniki sieciowe- 7 szt., 2) zadanie nr 2: dyski-13 szt., przełącznik sieciowy- 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 30233132-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-28T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) w przypadku pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości Przedmiotu Umowy lub w przypadku, gdy Urządzenie nie jest już produkowane – dopuszcza się zmianę specyfikacji techniczno-użytkowej; 2) w przypadku konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmianę obowiązującego prawa, której nie dało się przewidzieć w dacie składania oferty bądź zakończenie produkcji konkretnych materiałów lub zaprzestanie stosowania określonych rozwiązań technicznych – dopuszcza się zmianę specyfikacji techniczno-użytkowej; 3) niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy w wyznaczonym terminie, w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej;
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)