Dostawa kompletnego zestawu składającego się z monitora funkcji mózgu aEEG wraz z systemem chłodzenia ciała

Data publikacji 2018-12-06
Data zakończenia 2018-12-20 00:00:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658629-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie wraz z przeszkoleniem wskazanego personelu Zamawiającego kompletnego zestawu składającego się z monitora funkcji mózgu aEEG wraz z systemem chłodzenia ciała. Szczegóły i parametry użytkowo funkcjonalne są zawarte w „Szczegółowym opisie Przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik do SIWZ. Niniejszy zakup stanowi element realizacji przez Zamawiającego Projektu pn. „Poprawa jakości i dostępności do świadczeń z zakresu położnictwa i neonatologii w Uniwersyteckim Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego” nr POIS.09.02.00-00-0060/17. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu fabrycznie nowego (rok produkcji 2018 2019) nieużywanego, nierekondycjonowanego, niedemonstracyjnego sprzętu, gwarantując, że przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych, a wszystkie części składowe urządzeń są nowe. Zamawiany sprzęt musi posiadać niezbędne okablowanie i inne elementy instalacyjne, a wszystkie elementy zestawu muszą być kompatybilne ze sobą. Po zweryfikowaniu sprawności działania dostarczonych urządzeń wraz z wyposażeniem i przeszkoleniu personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, zostanie podpisany protokół odbioru. Do protokołu Wykonawca załączy instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne dotyczące przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 90549c1c-411f-485d-a877-4d4a1012b856
Biuletyn 658629-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o.
Regon 146726100
Zamawiajacy adres ulica Pl. S. Starynkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 42372
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-015
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3702744
Zamawiajacy email zamowienia@uczkin.pl
Adres strony url www.uczkin.pl
Adres strony internetowej www.uczkin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 -2020, Oś priorytetowa IX. Wzmocnienie strategicznej infrastruktury zdrowia, Działanie 9.2. Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Prawa Handlowego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.uczkin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uczkin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w papierowej wersji drukowanej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zarządu UCZKIN WUM Sp. z o.o., 02-013 Warszawa, ul. Lindleya 14a lok. 29 (V p.)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa kompletnego zestawu składającego się z monitora funkcji mózgu aEEG wraz z systemem chłodzenia ciała
Numer referencyjny UCZKIN/ZP -01/12/2018/PNO
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie wraz z przeszkoleniem wskazanego personelu Zamawiającego kompletnego zestawu składającego się z monitora funkcji mózgu aEEG wraz z systemem chłodzenia ciała. Szczegóły i parametry użytkowo funkcjonalne są zawarte w „Szczegółowym opisie Przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik do SIWZ. Niniejszy zakup stanowi element realizacji przez Zamawiającego Projektu pn. „Poprawa jakości i dostępności do świadczeń z zakresu położnictwa i neonatologii w Uniwersyteckim Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego” nr POIS.09.02.00-00-0060/17. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu fabrycznie nowego (rok produkcji 2018 2019) nieużywanego, nierekondycjonowanego, niedemonstracyjnego sprzętu, gwarantując, że przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych, a wszystkie części składowe urządzeń są nowe. Zamawiany sprzęt musi posiadać niezbędne okablowanie i inne elementy instalacyjne, a wszystkie elementy zestawu muszą być kompatybilne ze sobą. Po zweryfikowaniu sprawności działania dostarczonych urządzeń wraz z wyposażeniem i przeszkoleniu personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, zostanie podpisany protokół odbioru. Do protokołu Wykonawca załączy instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne dotyczące przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 130081,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 84
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga aby cały przedmiot zamówienia (dostawa, instalacja, przeszkolenie personelu) został zrealizowany w okresie nie dłuższym niż 12 tygodni liczonym od dnia podpisania umowy o realizację zamówienia publicznego Przez termin wykonania zamówienia rozumie się datę protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia, tj. podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Wykonawcę i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego – Uniwersytecki Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, pl. Sokratesa Starynkiewicza 1/3, 02-015 Warszawa.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności, tj. że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sty tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. że: - w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę aparatury, sprzętu medycznego o wartości minimum 100 000,00 złotych brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącej zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; Wykazu dostaw (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik do SIWZ i jest udostępniony Wykonawcom wraz kompletną SIWZ
IV 4 14 Nie jest wymagane
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp następujących przypadkach: 1) zmiany osób reprezentujących Strony umowy w przypadku zmian organizacyjnych; 2) wystąpienia konieczności zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy w umownym terminie – w takim przypadku termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na usunięcie skutków działania siły wyższej. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani zapobiec. W szczególności za siłę wyższą, z zachowaniem powyższego, będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź, itp.; b. wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy – w takim przypadku umowa zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów prawa; c. zmiana obowiązującej stawki podatku VAT – w takiej sytuacji cena oferty zostanie zmieniona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; d. wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, w przypadku przesunięcia się terminu zawarcia umowy z powodu wydłużenia się procedury udzielania zamówienia; termin wydłużenia realizacji przedmiotu umowy nie może być dłuższy niż termin wydłużenia się procedury udzielania zamówienia; 3) zmiany sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, jeśli nie zmienia to wartości Umowy, w takim przypadku dopuszcza się również możliwość zmiany terminu Umowy; 4) w przypadku aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów, pojawienie się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w SIWZ i ofercie), jednak zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty oraz terminu wykonania przedmiotu umowy, na podstawie których dokonany był wybór Wykonawcy; 5) w przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.
IV 4 4 data 2018-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wydłużony okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)