Dostawa wraz z dostarczeniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie - dla potrzeb Działu Stołówka - na pierwsze półrocze 2019 roku

Data publikacji 2018-12-06
Data zakończenia 2018-12-17 00:00:00
Instytucja MIEJSKIE CENTRUM KULTURY, CZYTELNICTWA I EDUKACJI W GRYBOWIE
Miejscowość GRYBÓW
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Napoje bezalkoholowe,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657448-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158100009, 153000001, 31425003, 158000006, 155000003, 159800001, 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Domu Kultury w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka w asortymencie i ilościach podanych w załącznikach według 16 pakietów:
Pakiet 1 – Pieczywo i wyroby piekarskie
Pakiet 2 – Warzywa i owoce
Pakiet 3 – Jaja kurze
Pakiet 4 – Pierogi – wyrób świeży
Pakiet 5 – Owoce i warzywa przetworzone, ryby mrożone,
Pakiet 6 – Mleko, wyroby mleczarskie
Pakiet 7 – Przyprawy
Pakiet 8 – Woda mineralna, soki
Pakiet 9 - Mięso
Pakiet 10 – Wędliny.
Pakiet 11 - Artykuły spożywcze pozostałe,
Pakiet 12 - Makarony.
Pakiet 13 – Desery.
Pakiet 14 – Produkty zbożowe i inne
Pakiet 15 – Ciasta i wyroby cukiernicze
Pakiet 16 – Artykuły spożywcze: ciastka, wafle, chrupki
3.2. Zamówienie polega na dostawie artykułów spożywczych dla potrzeb Działu Stołówki przy ul. Ogrodowa 4, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3.3. W ramach zamówienia dostarczanie towaru określonego w ofercie Wykonawcy będzie dostarczany sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego i na podstawie pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego, przekazywanego Wykonawcy telefonicznie lub pocztą elektroniczną / faksem za potwierdzeniem odbioru.
3.4. Zamówienie udzielane jest w podziale na 16 części/pakietów których opis stanowią formularze ofertowo - cenowe zał. Nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia na które wykonawca może złożyć ofertę.
3.5. Dostawy towaru będą realizowane, w zależności od rodzaju asortymentu tj:
Pakiet nr 1, 6 i 15 - codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 6:30 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych.
Pakiet nr 2 – codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 6:30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych.
Pakiet nr 3, 5, 8, 16 – dwa razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 6:30 z wyłączeniem dni wolnych od pracy,
Pakiet nr 4 i 14 – nie później niż do 3 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 8:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych,
Pakiet nr 7, 11, 12, 13 - codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 8:00.
Pakiet nr 9, 10 - codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 6:15 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych.
3.6. Każde zamówienie będzie składane w dniu poprzedzającym termin jego dostawy, za wyjątkiem pakietu nr 4, który będzie składany w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego oraz oddzielne zamówienie na poniedziałek będzie składane w piątek. Jeżeli w trakcie trwania umowy wystąpią dni ustawowo wolne od pracy, sposób zamawiania oraz realizacji dostaw będzie analogiczny do realizacji zamówień, przy czym zamówienie zostanie złożone w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień wolny od pracy, i musi, co najmniej zawierać: zestawienie produktowo - ilościowe, termin i miejsce dostawy.
3.7. Koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi i przyjmuje na własne ryzyko Wykonawca.
3.8. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 35 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy.
3.9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających o którym mowa w art. 67 ust. 1 Pkt.6 i 7 Prawa zamówień publicznych
3.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.11. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (pakiet nr 1 do 16)
3.12. Dodatkowe wymagania :
- Wszystkie produkty dostarczane przez Wykonawcę winny spełniać prawem określone wymogi dla artykułów spożywczych oraz wymogi zdrowotne żywności.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać każdorazowo towar świeży, w dobrym gatunku oraz w opakowaniach dostosowanych do potrzeb zbiorowego żywienia.
- Wszystkie towary zaoferowane w ofertach winny spełniać wymogi: Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
3.13. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia, przedmiot zamówienia jest opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych lub w sposób wskazany w art.30 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny opisywanym”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Przez pojęcie produktu równoważnego rozumie się zaproponowanie - w przypadku tego rodzaju zamówienia, produktu o takim samym składzie, wadze, ilości, jakości, terminie przydatności, walorach smakowych – co produkt wskazany przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 674e0582-cde4-44f8-9dc4-0659ad04d1f8
Biuletyn 657448-N-2018
Zamawiajacy nazwa MIEJSKIE CENTRUM KULTURY, CZYTELNICTWA I EDUKACJI W GRYBOWIE
Regon 369087370
Zamawiajacy adres ulica KOŚCIUSZKI
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc GRYBÓW
Zamawiajacy kod pocztowy 33-330
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 018 445-04-38
Zamawiajacy fax 018 445-03-80
Zamawiajacy email mckcie@grybow.pl
Adres strony url www.bip.grybow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.grybow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.grybow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2016r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańc
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Działu Stołówki – Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie przy ul. Ogrodowej 4, 33-330 Grybów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z dostarczeniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie - dla potrzeb Działu Stołówka - na pierwsze półrocze 2019 roku
Numer referencyjny MCKCiE.26.04.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 16
Okreslenie przedmiotu OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Domu Kultury w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka w asortymencie i ilościach podanych w załącznikach według 16 pakietów: Pakiet 1 – Pieczywo i wyroby piekarskie Pakiet 2 – Warzywa i owoce Pakiet 3 – Jaja kurze Pakiet 4 – Pierogi – wyrób świeży Pakiet 5 – Owoce i warzywa przetworzone, ryby mrożone, Pakiet 6 – Mleko, wyroby mleczarskie Pakiet 7 – Przyprawy Pakiet 8 – Woda mineralna, soki Pakiet 9 - Mięso Pakiet 10 – Wędliny. Pakiet 11 - Artykuły spożywcze pozostałe, Pakiet 12 - Makarony. Pakiet 13 – Desery. Pakiet 14 – Produkty zbożowe i inne Pakiet 15 – Ciasta i wyroby cukiernicze Pakiet 16 – Artykuły spożywcze: ciastka, wafle, chrupki 3.2. Zamówienie polega na dostawie artykułów spożywczych dla potrzeb Działu Stołówki przy ul. Ogrodowa 4, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.3. W ramach zamówienia dostarczanie towaru określonego w ofercie Wykonawcy będzie dostarczany sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego i na podstawie pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego, przekazywanego Wykonawcy telefonicznie lub pocztą elektroniczną / faksem za potwierdzeniem odbioru. 3.4. Zamówienie udzielane jest w podziale na 16 części/pakietów których opis stanowią formularze ofertowo - cenowe zał. Nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia na które wykonawca może złożyć ofertę. 3.5. Dostawy towaru będą realizowane, w zależności od rodzaju asortymentu tj: Pakiet nr 1, 6 i 15 - codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 6:30 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych. Pakiet nr 2 – codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 6:30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych. Pakiet nr 3, 5, 8, 16 – dwa razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 6:30 z wyłączeniem dni wolnych od pracy, Pakiet nr 4 i 14 – nie później niż do 3 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 8:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, Pakiet nr 7, 11, 12, 13 - codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 8:00. Pakiet nr 9, 10 - codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 6:15 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych. 3.6. Każde zamówienie będzie składane w dniu poprzedzającym termin jego dostawy, za wyjątkiem pakietu nr 4, który będzie składany w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego oraz oddzielne zamówienie na poniedziałek będzie składane w piątek. Jeżeli w trakcie trwania umowy wystąpią dni ustawowo wolne od pracy, sposób zamawiania oraz realizacji dostaw będzie analogiczny do realizacji zamówień, przy czym zamówienie zostanie złożone w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień wolny od pracy, i musi, co najmniej zawierać: zestawienie produktowo - ilościowe, termin i miejsce dostawy. 3.7. Koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi i przyjmuje na własne ryzyko Wykonawca. 3.8. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 35 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. 3.9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających o którym mowa w art. 67 ust. 1 Pkt.6 i 7 Prawa zamówień publicznych 3.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.11. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (pakiet nr 1 do 16) 3.12. Dodatkowe wymagania : - Wszystkie produkty dostarczane przez Wykonawcę winny spełniać prawem określone wymogi dla artykułów spożywczych oraz wymogi zdrowotne żywności. - Wykonawca zobowiązuje się dostarczać każdorazowo towar świeży, w dobrym gatunku oraz w opakowaniach dostosowanych do potrzeb zbiorowego żywienia. - Wszystkie towary zaoferowane w ofertach winny spełniać wymogi: Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach 3.13. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia, przedmiot zamówienia jest opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych lub w sposób wskazany w art.30 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny opisywanym”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przez pojęcie produktu równoważnego rozumie się zaproponowanie - w przypadku tego rodzaju zamówienia, produktu o takim samym składzie, wadze, ilości, jakości, terminie przydatności, walorach smakowych – co produkt wskazany przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Określenie warunków: W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny sposobu spełnienia tego warunku. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Określenie warunków: W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny sposobu spełnienia tego warunku. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Określenie warunków: W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny sposobu spełnienia tego warunku. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w razie wystąpienia, przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia w zakresie zmian wynagrodzenia, osób wymienionych w umowie i wykonujących określone czynności: a) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie lub zwiększenie kosztów wykonania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie zmniejszonego lub zwiększonego podatku zapłaconego przez wykonawcę. b) zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np. zmiana nr rachunku bankowego, dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców; zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami c) wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas, w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron, d) wystąpi brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich wytworzenia, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub towarami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie. e) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego). f) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy, g) wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia, h) wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana. i) wystąpi zmniejszenie lub zwiększenie zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze. j) prawo opcji – zwiększenie lub zmniejszenie wartości przedmiotu umowy o 35%. k) zamiany określonego produktu w trakcie realizacji umowy – w przypadku, kiedy Zamawiający zaakceptuję zaproponowaną przez Wykonawcę zmianę produktu na inny o równoważnym opisie, tej samej lub niższej cenie. Zmiana taka będzie wymagała pisemnej zgody Zamawiającego, która będzie załącznikiem do aneksu do umowy z Wykonawcą.
IV 4 4 data 2018-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:45
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 - Pieczywo i wyroby piekarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 1 - Pieczywo i wyroby piekarskie
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 – Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 2 – Warzywa i owoce
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 – Jaja kurze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 3 – Jaja kurze
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 – Pierogi – wyrób świeży
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 4 – Pierogi – wyrób świeży
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 – Owoce i warzywa przetworzone, ryby mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 5 – Owoce i warzywa przetworzone, ryby mrożone
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 – Mleko, wyroby mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 6 – Mleko, wyroby mleczarskie
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 – Przyprawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 7 – Przyprawy
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8 – Woda mineralna, soki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15980000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 8 – Woda mineralna, soki
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9 - Mięso
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 9 - Mięso
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10 – Wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 10 – Wędliny
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 11 - Artykuły spożywcze pozostałe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 11 - Artykuły spożywcze pozostałe
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet 12 - Makarony
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 12 - Makarony
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet 13 – Desery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 13 – Desery
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet 14 – Produkty zbożowe i inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 14 – Produkty zbożowe i inne
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet 15 – Ciasta i wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 15 – Ciasta i wyroby cukiernicze
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet 16 – Artykuły spożywcze: ciastka, wafle, chrupki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 16 – Artykuły spożywcze: ciastka, wafle, chrupki
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)