| GuidZP400 |
f44f9863-af50-4878-836f-8bab1da678d2
|
| Biuletyn |
658563-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Ekonomiczny
|
| Regon |
151900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rakowicka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
31510
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
12 293-53-85
|
| Zamawiajacy fax |
12 293-58-98
|
| Zamawiajacy email |
kurowska@uek.krakow.pl
|
| Adres strony url |
www.uek.krakow.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.uek.krakow.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sposób zapewniający jej nienaruszalność, w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Wykonawca zamieszcza ofertę w dwóch kopertach oznaczonych nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanych w sposób wskazany w SIWZ na adres Zamawiającego
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie Dział Zamówień Publicznych ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, Budynek Główny, pok. nr 205 B
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK – 7 zadań
|
| Numer referencyjny |
K-DZP-271-20/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego - 7 zadań, w ilości i o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach od nr 9.1. do 9.3. do SIWZ, oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ.
Zadania od nr 1 do nr 4 - Dostawa notebooków
Dostawa notebooków wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.1. do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.
Zadanie nr 5 - 6 - Dostawa komputerów stacjonarnych
Dostawa komputerów stacjonarnych z monitorami oraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.2 do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.
Zadanie nr 7 – Dostawa drukarki
Dostawa drukarki w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.3 do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia:
Dla zadania od 1 do 4:
Zamawiający ustala termin wykonania zamówienia: do 2 tygodni od daty podpisania umowy.
Dla zadania od 5 do 7:
Zamawiający ustala termin wykonania zamówienia: do 2 tygodni od daty dostarczenia Wykonawcy kompletu dokumentów potwierdzających uprawnienie do zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% w odniesieniu do urządzeń wskazanych w niniejszej specyfikacji lub przekazania oświadczenia Zamawiającego o nie uzyskaniu przedmiotowej zgody. W przypadku Wykonawców mających siedzibę poza Polską termin ten wynosi: do 2 tygodni od daty podpisania umowy
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej: 1) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
Dokument będzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.
4) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
5) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 8 oraz od nr 9.1 do 9.3. do SIWZ:
1) Dotyczy zadań od nr 1 do nr 4 - wydruki testów [PassMark Performance Test, CPU Benchmarks oraz Video Card Benchmarks ze strony http://www.cpubenchmark.net oraz https://www.videocardbenchmark.net] potwierdzających osiągniecie przez procesor oraz przez kartę graficzną wyników wymaganych w Specyfikacji Technicznej w zał. nr 8 SIWZ. Testy potwierdzające muszą spełniać wymagania na dowolny dzień w okresie od dnia 26.11.2018 r. do dnia składania ofert.
2) Dotyczy zadań od nr 5 do nr 6 - wydruki testów [PassMark Performance Test, CPU Benchmarks ze strony http://www.cpubenchmark.net potwierdzających osiągniecie przez procesor wyników wymaganych w Specyfikacji Technicznej w zał. nr 8 SIWZ. Testy potwierdzające muszą spełniać wymagania na dowolny dzień w okresie od dnia 26.11.2018 r. do dnia składania ofert.
3) Dotyczy zadań od nr 1 do nr 6 – aktualne Certyfikaty ISO 9001 dotyczące produkcji urządzeń IT (dotyczy producentów oferowanych urządzeń) lub oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu tego certyfikatu (przez producenta urządzeń), obejmującego między innymi:
- projektowanie i produkcję systemów komputerowych lub
- projektowanie, opracowywanie, wytwarzanie rozwiązań informatycznych lub
- projektowanie, produkcję rozwiązań informatycznych lub
- projektowanie i montaż systemów informatycznych lub
- działalność związaną z produktami informatycznym takimi jak zarządzanie projektowaniem, zarządzaniem produkcją lub
- produkcja i sprzedaż komputerów lub
- produkcja oraz wsparcie klienta z zakresu komputerów lub
- projektowanie, outsourcing, serwisowanie komputerów lub podobny
4) Dotyczy zadań od nr 1 do nr 7 - oświadczenie Wykonawcy, że oferowane urządzenia posiadają oznakowanie CE.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.uek.krakow.pl/przetargi) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem (załącznik nr 2 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody bądź inne informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz ofertą: 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Oferta szczegółowa – załącznik/i od nr 7.1. do 7.3. do SIWZ wypełniony/e i podpisany/e przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. Powyższy/e dokument/y składany/e jest wraz z ofertą.
3) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez Pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum). Pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie.
Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą.
4) Pisemne zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy), na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (pkt. 5.2 SIWZ) – propozycja zobowiązania stanowi zał. nr 4 do SIWZ - wraz z dokumentami dotyczącymi:
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
Uwaga:
Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami, o których mowa powyżej, wymagane jest, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:
1) w przypadku ustawowej zmiany w okresie trwania umowy stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia stosownego oświadczenia do Centrum Informatyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w terminie 3 dni od urzędowego ogłoszenia nowych stawek. W takim przypadku wynagrodzenie brutto zostanie skorygowane o nową stawkę podatku VAT, które będzie obowiązywało za towar dostarczany po dniu w którym nastąpiła zmiana stawki podatku VAT. Cena netto nie ulegnie zmianie przez cały czas trwania Umowy.
2) w przypadku wstrzymania produkcji, (której nie można było przewidzieć) określonego i zaoferowanego przez Wykonawcę modelu sprzętu komputerowego, możliwa jest zmiana w zakresie zaoferowanego sprzętu pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy sprzęt o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż ten, który został wyspecyfikowany w pierwotnej ofercie i spełnia wymagania postawione w SIWZ, oraz pod warunkiem, że cena sprzętu o nowych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie ulegnie zwiększeniu.
3) w przypadku pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, skutkujące zmniejszeniem tych kosztów lub uzyskaniem urządzeń o lepszych parametrach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą prowadzić do podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy, wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy.
2. Zmiany dotyczące zmian danych teleadresowych określonych w umowie, zmian numerów kont bankowych nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenie Strony, której te zmiany dotyczą, drugiej Stronie.
3. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
4. Wniosek Wykonawcy o zmianę treści umowy winien być zgłoszony Zamawiającemu, w terminie do 3 dni od momentu wystąpienia przesłanek do zmian umowy. Wniosek powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie wraz z ewentualnymi dokumentami potwierdzającymi okoliczności faktyczne wskazywane przez Wykonawcę we wniosku. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy okazania oryginałów przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów.
5. Wystąpienie przypadków określonych w ust. 1 pkt 1 nie zobowiązuje Zamawiającego do dokonania zmian umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-14T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być napisana w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. Wszystkie dołączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadania od nr 1 do nr 4 - Dostawa notebooków
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa notebooków wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.1. do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 - 6 - Dostawa komputerów stacjonarnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa komputerów stacjonarnych z monitorami oraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.2 do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7 – Dostawa drukarki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa drukarki w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.3 do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.
|
| | |