| GuidZP400 |
53765708-8810-4fd7-adbe-7e43263a27af
|
| Biuletyn |
658364-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zakład Karny w Krzywańcu
|
| Regon |
32070400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Krzywaniec
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Nowogród Bobrzański
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
66010
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
| Zamawiajacy telefon |
683 279 405
|
| Zamawiajacy fax |
683 276 640
|
| Zamawiajacy email |
zk_krzywaniec@sw.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka organizacyjna Służby Więziennej
|
| Wspolne udzielanie zamowienia |
Zakład Karny w Krzywańcu upoważniony jest do: - przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami w/w ustawy, - sporządzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z przewidywanym zakresem i wartością zamówienia, uwzględniającej opis przedmiotu zamówienia upoważniającego, - wszczęcia postępowania i publikacji przewidzianych w/w ustawą ogłoszeń oraz zawiadomień, - przeprowadzenia wszelkich czynności związanych z wyborem najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniem postępowania, - występowania w imieniu upoważniającego w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz skargowych przed właściwym miejscowo sądem okręgowym,
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.zp.sw.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Karny w Krzywańcu, 66-010 Nowogród Bobrzański
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa nabiału i tłuszczy dla jednostek organizacyjnych SW Okręgu Poznańskiego (ZK w Krzywańcu, AŚ w Zielonej Górze)
|
| Numer referencyjny |
2232.14.2018.D/Kw.Ż
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Oferty lub wnioski |
2
|
| Maksymalna liczba czesci |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału i tłuszczy dla jednostek organizacyjncy SW Okręgu Poznańskiego (ZK w Krzywańcu, AŚ w Zielonej Górze) w n/w ilościach: CZĘŚĆ NR 1 - NABIAŁ: Masło ekstra 400 kg, Serek homogenizowany 400 kg, Jogurt owocowy 5000 kg, Ser topiony 6200 kg, Mleko w proszku 2150 kg, Śmietana 18% 1000 kg, Ser żółty 640 kg, Ser twaróg 11000 kg, Serek ziarnisty 4000 kg, Jogurt naturalny 5000 kg, Serek topiony 1000 kg. CZĘŚĆ NR 2 - TŁUSZCZE: Margaryna 45500 kg, Olej 6500 l.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15542100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
a) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (np. oryginał pełnomocnictwa lub kopia notarialnie poświadczona), o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych określonych w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
|
| IV 4 4 data |
2019-01-09T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:45
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
nabiał
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15542100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-03-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-02-29T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału dla jednostek organizacyjnych SW Okręgu Poznańskiego (ZK w Krzywańcu, AŚ w Zielonej Górze) w n/w ilościach: Masło ekstra 400 kg, Serek homogenizowany 400 kg, Jogurt owocowy 5000 kg, Ser topiony 6200 kg, Mleko w proszku 2150 kg, Śmietana 18% 1000 kg, Ser żółty 640 kg, Ser twaróg 11000 kg, Serek ziarnisty 4000 kg, Jogurt naturalny 5000 kg, Serek topiony 1000 kg
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
tłuszcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15431100-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-03-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-02-29T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tłuszczy dla jednostek organizacyjncych SW Okręgu Poznańskiego (ZK w Krzywańcu, AŚ w Zielonej Górze) w n/w ilościach: Margaryna 45500 kg, Olej 6500 l
|
| | |