| GuidZP400 |
e412a373-6618-48e7-871e-8016b25f67cd
|
| Biuletyn |
658410-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy w Siedlisku
|
| Regon |
97077038750000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
pl. Zamkowy
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Siedlisko
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
67112
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
| Zamawiajacy telefon |
683 883 218
|
| Zamawiajacy fax |
683 883 218
|
| Zamawiajacy email |
ug_siedlisko@wp.pl
|
| Adres strony url |
www.siedlisko.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Oś priorytetowa 2. "Rozwój Cyfrowy" Działanie 2.1 Rozwój społeczeństwa informacyjnego"
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.siedlisko.pl
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Siedlisku, Plac Zamkowy 6,67-112 Siedlisko
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wodomierzy radiowych oraz systemu zdalnego odczytu w ramach projektu pn.: ”Rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez wdrożenie kompleksowego systemu e-usług dla ludności świadczonych przez przedsiębiorstwa wodociągowo – kanalizacyjne na terenie 9 powiatów województwa lubuskiego: krośnieńskiego, międzyrzeckiego, nowosolskiego, słubickiego, sulęcińskiego, wschowskiego, zielonogórskiego, żagańskiego i żarskiego”
|
| Numer referencyjny |
ZP.27.271.6.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1083 szt. urządzeń rejestrujących przepływ wody wraz z modułami do radiowego odczytu ilości dostarczonej wody, 1 szt. urządzenia wraz
z oprogramowaniem do radiowego odczytu wskazań wodomierzy z modułami radiowymi oraz montaż dostarczonych urządzeń pomiarowych.
Urządzenia pomiarowe jednostrumieniowe lub objętościowe:
R 160 DN 15 mm (L=110) 1038 szt.
R 160 DN 20 mm (L=130) 34 szt.
Urządzenia pomiarowe jednostrumieniowe lub objętościowe:
R 160 DN 25 mm (L=260) 6 szt.
R 160 DN 32 mm (L=260) 1 szt.
Urządzenia pomiarowe jednostrumieniowe lub objętościowe zapewniające przepływy pożarowe:
R 315 DN 50 mm (270) 2 szt.
R 315 DN 80 mm (300) 2 szt.
2) Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3) Oferowane produkty muszą spełniać wszystkie parametry określone
w Opisie Przedmiotu Zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, pochodzić
z legalnego źródła. Muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz spełniać normy bezpieczeństwa.
4) Wszystkie parametry techniczne oraz wymagania funkcjonalne należy rozumieć jako wymagania minimalne. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub wyższych, pod warunkiem, że nie zostaną naruszone ich funkcjonalności oraz Wykonawca wykaże równoważność proponowanych rozwiązań.
5) Jeżeli w Opisie Przedmiotu Zamówienia lub załącznikach do SIWZ, znajdują się znaki towarowe, występują nazwy własne lub inne prawa zastrzeżone, należy je traktować wyłącznie jako przykład, który spełnia parametry opisywanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem że oferowany towar posiada parametry jakościowe, co najmniej takie same lub wyższe, jak produkty opisane za ich pomocą oraz Wykonawca wykaże równoważność proponowanych rozwiązań.
6) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne ma obowiązek udowodnić Zamawiającemu za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania opisane w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
|
| Cpv glowny przedmiot |
32230000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-02-28T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 5 ppkt 1 lit a-c składając stosowne oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia jeżeli wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł.
Wykonawca wykaże spełnienie warunku udziału w postępowaniu opisanym w pkt 5 ppkt 4 składając dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i umiejętności do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobowym umożliwiającym realizacje zamówienia, jeżeli wykaże:
a) zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lata przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie min. 2 dostaw i min. 2 montaży urządzeń rejestrujących przepływ wody wraz z modułami do radiowego odczytu w ilości nie mniejszej niż 800 szt.,
b) że dysponuje co najmniej 4 osobami posiadającymi udokumentowane 2 letnie doświadczenie zawodowe w instalacji urządzeń rejestrujących przepływ wody wraz z modułami do radiowego odczytu.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i umiejętności do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobowym umożliwiającym realizacje zamówienia, jeżeli wykaże:
a) zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lata przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie min. 2 dostaw i min. 2 montaży urządzeń rejestrujących przepływ wody wraz z modułami do radiowego odczytu w ilości nie mniejszej niż 800 szt.,
b) że dysponuje co najmniej 4 osobami posiadającymi udokumentowane 2 letnie doświadczenie zawodowe w instalacji urządzeń rejestrujących przepływ wody wraz z modułami do radiowego odczytu.
2) Wykonawca wykaże spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 5 ppkt 1 lit a-c składając stosowne oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3.
3) Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia jeżeli wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł.
4) Wykonawca wykaże spełnienie warunku udziału w postępowaniu opisanym w pkt 5 ppkt 4 składając dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Oryginalny dokument wadium, a w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wpłacenia wadium.Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z przypisów prawa lub dokumentów rejestracyjnych.W terminie 3 dni od przekazania informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 złotych, przed upływem terminu składania ofert.
2) Wykonawca wybierze jedną formę wniesienia wadium z poniższego, zamkniętego katalogu:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 7496740006000000204408000 z tytułem przelewu „Wadium w postępowaniu dostawa wodomierzy radiowych oraz systemu zdalnego odczytu w ramach projektu pn.: ” Rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez wdrożenie kompleksowego systemu e-usług dla ludności świadczonych przez przedsiębiorstwa wodociągowo – kanalizacyjne na terenie 9 powiatów województwa lubuskiego: krośnieńskiego, międzyrzeckiego, nowosolskiego, słubickiego, sulęcińskiego, wschowskiego, zielonogórskiego, żagańskiego i żarskiego”,
b) poręczeniu bankowym lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
4) Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5) Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie w siedzibie zamawiającego pok. nr 15 w terminie do dnia 20 grudnia 2018r. do godz. 10.00, a do oferty dołączyć kserokopię.
6) Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela.
7) Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy w przypadku gdy:
a. nastąpi zmiana Stron umowy – Wykonawcy w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia,
b. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
c. nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT, wówczas zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto, o którym mowa w § 5 ust.1 umowy,
d. niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
e. nastąpi zaprzestanie przez producenta sprzętu produkcji urządzeń wskazanych
w ofercie Wykonawcy w zakresie przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć model urządzenia, zastępujący w ofercie producenta model, wskazany
w ofercie Wykonawcy. Model ten musi posiadać cechy i funkcjonalności nie gorsze niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,
f. w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad jego płatności,
gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy,
g. nastąpi zmiana miejsca dostawy, użytkowania, wykonywania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy wystąpienia zmiany adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych lub zmian adresów Zamawiającego.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|