| GuidZP400 |
14a5145b-b25d-49c9-bd60-deda2ce69203
|
| Biuletyn |
658415-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
|
| Regon |
431219360
|
| Zamawiajacy adres ulica |
dr K. Jaczewskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
20-090
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
81 454 1762, 81 454 1762
|
| Zamawiajacy fax |
81 747 63 27
|
| Zamawiajacy email |
zampub@cozl.eu
|
| Adres strony url |
www.cozl.eu
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.cozl.eu
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cozl.eu
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa ekspanderów do dwuetapowej rekonstrukcji piersi, implantów piersiowych, wzorców śródoperacyjnych oraz siatek z polipropylenu na potrzeby COZL - 3 części
|
| Numer referencyjny |
COZL/ZPZ/PS/3412/PN-129/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa ekspanderów do dwuetapowej rekonstrukcji piersi, implantów piersiowych, wzorców śródoperacyjnych oraz siatek z polipropylenu na potrzeby COZL - 3 części”.
Część 1 - Dostawa endoprotez piersi
Część 2 – Dostawa endoprotez piersi II
Część 3 – Dostawa siatek z polipropylenu
|
| Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; -dokumentów dotyczących podmiotu
trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w
zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu –
jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym
mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Terminy określone powyżej stosuje się.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1)Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ,
2)Kosztorys ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.1-1.3 do SIWZ (odpowiednio dla danej części).
3)Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ,
4)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
5)Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa wzór umowy, który stanowi
Załącznik nr 2.1-2.2 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-14T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa endoprotez piersi
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa endoprotez piersi
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa endoprotez piersi II
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa endoprotez piersi II
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa siatek z polipropylenu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa siatek z polipropylenu
|
| | |