GuidZP400 |
93961ed6-d046-453b-a115-bc1de58e939d
|
Biuletyn |
658095-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Hematologii i Transfuzjologii
|
Regon |
28848400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Indiry Gandhi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02776
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 349 62 22
|
Zamawiajacy fax |
022 349 62 23
|
Zamawiajacy email |
zaopat@ihit.waw.pl
|
Adres strony url |
www.ihit.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ihit.waw.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ihit.waw.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, forma papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
IHIT, ul. Indiry Ganghi 14, 02-776 Warszawa, kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa narzędzi chirurgicznych i laparoskopowych, sprzętu do żywienia dojelitowego, ochronę antyodleżynową oraz pojemników biopsyjnych i kriogenicznych .
|
Numer referencyjny |
IHiT/P/106/2018.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi chirurgicznych i laparoskopowych, sprzętu do żywienia dojelitowego, ochronę antyodleżynową oraz pojemników biopsyjnych i kriogenicznych z podziałem na 9 części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik Nr 1A do SIWZ – specyfikacja asortymentowo-cenowa, Załącznik Nr 5 do SIWZ – wzór umowy.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania funkcjonalne i użytkowe takie same lub wyższe jak opisane w załączniku nr 1A do SIWZ (specyfikacja asortymentowo - cenowa). Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały użyte nazwy własne/marki produktów lub producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Za równoważność Zamawiający rozumie konieczność zapewnienia przez oferowany produkt, produktów równoważnych funkcjonalności i parametrom technicznym nie gorszym niż produkt wskazany przez Zamawiającego.
3.Termin realizacji zamówienia - dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy (szczegółowe zapisy dotyczące realizacji zamówienia – patrz wzór umowy).Termin wykonania poszczególnych dostaw Część 1- 4 tygodnie Część 2 -5 dni, Część 3-3 dni, Część 4-3 dni, Część 5 -6 tygodni, Część 6 - 8 tygodni, Część 7 - 7 dni, Część 8 - 7 dni, Część 9 - 3 tygodnie
Termin dostaw - (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
4.Termin ważności przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami w załączniku nr 5 do SIWZ (wzór umowy) nie dłuższy niż 12 miesięcy.
5.Miejsce wykonania zamówienia: teren Instytutu Hematologii i Transfuzjologii.
|
Cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego.
Zamawiający żąda oświadczeń i dokumentów w tym zakresie:
1) Oświadczenia Wykonawcy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ potwierdzającego, że oferowany asortyment stanowiący przedmiot zamówienia:
jest dopuszczony do stosowania na terenie Polski (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych);
posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie Polski, to jest: deklarację zgodności (Declaration of Confirmity) z CE lub samo świadectwo CE;
nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi
i ustawą o wyrobach medycznych nie objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi.
2) Katalogi oferowanych produktów lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie parametrów określonych w Załączniku nr 1Ado SIWZ (zgodnie z wymaganiami zawartymi pod częściami w Załączniku Nr 1A do SIWZ Specyfikacja asortymentowo – cenowa) – jeżeli dotyczy,
3) Karty danych technicznych – (zgodnie z wymaganiami zawartymi pod częściami
w Załączniku Nr 1A do SIWZ Specyfikacja asortymentowo – cenowa) – jeżeli dotyczy
4) Próbki oferowanych produktów po 1 szt. - poz. 3, 10 i 12 z Części - 6 zamówienia.
Pozostałe wymagane dokumenty potwierdzające zgodność przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1A Specyfikacja asortymentowo – cenowa – jeżeli dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ– należy złożyć w oryginale.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w następujących okolicznościach :
1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym cena netto przedmiotu umowy pozostaje bez zmian, a stosownej zmianie ulega cena brutto określona w § 2 ust. 1 umowy;
2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 847),
3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 1 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, przy czym wysokość wynagrodzenia netto pozostaje bez zmian, natomiast zmianie w drodze aneksu podlegać będzie wysokość wynagrodzenia brutto w ten sposób, że zostanie ona odpowiednio dostosowana do zmienionej stawki VAT.
3. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 2 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne
i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty o którą wzrosły koszty wykonania zamówienia,
w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych wpływ zmiany minimalnego wynagrodzenia za prace na podwyższenie kosztów wykonania zamówienia w stosunku do kalkulacji ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracownikom Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 50% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez wykonawcę, wynikających ze zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę.
4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 3 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty o którą wzrosły koszty wykonania zamówienia, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych wpływ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na podwyższenie kosztów wykonania zamówienia w stosunku do kalkulacji ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 50% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynikających ze zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
5. Zamawiający po dokonaniu analizy wniosków, o których mowa w ust. 3 i 4, wyznacza datę negocjacji w celu ustalenia ostatecznej wysokości zmiany wynagrodzenia.
6. Zmiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy.
7. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego.
8. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, z wnioskiem o zmianę umowy, na zasadach określonych w ust. 3, może wystąpić Zamawiający.
1. Zmiany umowy mogą być dokonane – pod rygorem nieważności - przy zastosowaniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w formie pisemnej. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp:
2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany numeru katalogowego produktu.;
2) zmiany sposobu konfekcjonowania – ogólna ilość przedmiotu zamówienia nie może być mniejsza niż ilość wymagana przez Zamawiającego;
3) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
4) w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany / udoskonalony produkt lub wycofany produkt dotychczasowy;
3. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą cen jednostkowych, wartości umowy
i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego, chyba, że został wprowadzony udoskonalony produkt lub produkt dotychczasowy został wycofany i w takim przypadku może ulec wartość umowy;
4. W okresie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku obniżenia ceny przez producenta lub samego Wykonawcę;
5. W przypadku nie wykorzystania w okresie trwania umowy pełnych ilości przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu jej obowiązywania. Ceny jednostkowe w tym okresie nie mogą ulec zmianie.
6. Zamawiający może do końca trwania umowy nie dokonać zakupu pełnych ilości przedmiotu umowy także w przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy.
7. Zakup wg zasad określonych w ust. 6 nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń odszkodowawczych wobec Zamawiającego;
8. Strony przewidują możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w ramach wartości asortymentu określonego w danym zadaniu stanowiącym przedmiot niniejszej umowy,
w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego;
9. Strony przewidują możliwość zmiany ilości zamawianych asortymentów w ramach wartości umowy obejmującej wartość całego asortymentu określonego w zadaniach stanowiących przedmiot niniejszej umowy, jeżeli umowa na kilka zadań zostanie podpisana z jednym wykonawcą. (Zamawiający zastosuje niniejszy zapis w przypadku podpisania umowy z jednym wykonawcą na kilka zadań);
10. Zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i dla swojej ważności wymagają formy pisemnej.
|
IV 4 4 data |
2018-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Hak miedniczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,96
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Hak miedniczny, typ ST.MARKS, 174x60, długość 330mm, końcówka haka o wymiarach 60x45 M szt. 3
Hak miedniczny, typ ST.MARKS, 178x60, długość 330mm, końcówka haka o wymiarach 60x45 M szt. 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt do żywienia dojelitowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii typu Flocar, PEG Rozmiary: od CH - 10/40cm do CH-18/40cm z nadrukowanym rozmiarem, posiadający cieniodajną linię kontrastującą w promieniach RTG zakładany techniką "pull" pod kontrolą endoskopii, nie wymagający interwencji na otwartej jamie brzusznej szt. 70
Strzykawki jednorazowego użytku 60ml enteralne z końcówką typu Enfit przeznaczona tylko do obsługi żywienia drogą przewodu pokarmowego, pakowane pojedynczo w folię, sterylne szt. 1200
Strzykawki jednorazowego użytku 10ml enteralne z końcówką typu Enfit przeznaczone tylko do obsługi żywienia drogą przewodu pokarmowego, pakowane pojedynczo w folię, sterylne szt. 1200
Łącznik PEG adapter, poliuretanowy łącznik przeznaczony do podłączenia sondy gastrostomijnej. Niekompatybilny z luer lock, czy połączeniami typu IV. szt. 60
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pojemniki na próbki biopsyjne/histopatologiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Bezpieczny pojemnik tworzący system zamknięty do materiału biopsyjnego/histopatologicznego składający się z pokrywy zawierającej środek utrwalający i zbiornika. Pokrywa zbudowana z elementów: 1. Tłok zakończony nakłuwaczem. 2. Folia aluminiowa zgrzana z nakretką. 3. Filtr zabezpieczjący. 4. Przycisk uwalniający substancję utrwalajacą. 5. Substancja utrwalająca - Formaldechyd 4% w roztworze wodnym (10% roztwór formaliny) i <2,5% metanol o łącznej objętości 20ml. 5. Pokrywa wyposażona w gwint zewnętrzny. Zbiornik wyposażony w gwint wewnętrzny służący do zamknięcia i szczelnego połączenia z pokrywą. Substancja uwalniana po połączeniu pokrywy ze zbiornikiem i przez wciśnięcie przycisku wbudowanego w górną część pokrywy. (op. = 24 szt.) op. 116
Bezpieczny pojemnik tworzący system zamknięty do materiału biopsyjnego/histopatologicznego składający się z pokrywy zawierającej środek utrwalający i zbiornika. Pokrywa zbudowana z elementów: 1. Tłok zakończony nakłuwaczem. 2. Folia aluminiowa zgrzana z nakretką. 3. Filtr zabezpieczjący. 4. Przycisk uwalniający substancję utrwalajacą. 5. Substancja utrwalająca - Formaldechyd 4% w roztworze wodnym (10% roztwór formaliny) i <2,5% metanol o łącznej objętości 60ml. 5. Pokrywa wyposażona w gwint zewnętrzny. Zbiornik wyposażony w gwint wewnętrzny służący do zamknięcia i szczelnego połączenia z pokrywą. Substancja uwalniana po połączeniu pokrywy ze zbiornikiem i przez wciśnięcie przycisku wbudowanego w górną część pokrywy. (op. = 18 szt.) op. 12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Klipsy tytanowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Ładunki do wielorazowej automatycznej klipsownicy laparoskopowej firmy Microline 10 mm, klipsownica ładowana od tyłu magazynkami z 10 tytanowymi klipsami w rozmiarze M/L. Ramię obrotowe 360 stopni, obsługiwane jednym palcem. Możliwość częściowego zamknięcia klipsa, klips zamykany od dystalnego końca szczęk. Magazynki z 2 ostatnimi klipsami kodowaymi kolorystycznie. W opakowaniu zbiorczym matryczki samoprzylepne zawierające informację o nazwie i rozmiarze klipsa, producencie, numerze katalogowym, dacie ważności. ( op. = 10 szt.) szt. 160
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia jednorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
MiniLap - narzędzie typu grasper Alligator do przezskórnego dostępu bez użycia trokara o średnicy 2,4 mm i rozwarciu szczęk 12,5 mm z rękojeścią pistoletową szt. 24
Narzędzie do zamykania powięzi po trokarach po zabiegach chirurgicznych zawierające szydełko z ruchomym wkładem z blokadą szwu, długość całkowita 170mm, długość robocza 85 mm oraz aplikator o długości całkowitej 240 mm, długości roboczej 110 mm, z elementem rozkładanym w kształcie delty z blokadą o średnicy przyskórnej 13 mm szt. 20
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1 Imadło asymetryczne typu Gillies utwardzane, długość 155mm, ryflowanie krzyżowe 0,4mm - do materiału szewnego rozm. 5,0 i 6,0 szt.
2 Imadło asymetryczne typu Gillies - Slim utwardzane, długość 145mm, ryflowanie krzyżowe 0,4mm - do materiału szewnego rozm. 5,0 i 6,0 szt.
3 Imadło ogólnochirurgiczne utwardzane typu Sarot, proste, długość 235mm, ryflowanie krzyżowe 0,4mm - do materiału szewnego rozm. 5,0 i 6,0 szt.
4 Imadło ogólnochirurgiczne utwardzane typu Julian, zakrzywione, długość 230mm, ryflowanie krzyżowe 0,4mm - do materiału szewnego rozm. 5,0 i 6,0 szt.
5 Imadło typu Crile-Wood, długość 200mm, ryflowanie krzyżowe 0,4mm - do materiału szewnego rozm. 5,0 i 6,0 szt.
6 Nożyczki naczyniowe typu Hegemann - Dietrich, długość 180mm, zagięte pod kątem 60° szt.
7 Pęseta anatomiczna typu Potts-Smith, ryflowanie poprzecznie, długość 200mm szt.
8 Pęseta anatomiczna slim, ryflowanie poprzecznie, długość 180mm szt.
9 Klemy naczyniowe atraumatyczne typu Gregory, długość 180mm, długość części roboczej 70mm szt.
10 Nożyczki preparacyjne typu Metzenbaum-slim, zakrzywione, czernione, z mikroząbkami i oszlifowanym jednym ostrzem, długość 200mm szt.
11 Nożyczki preparacyjne typu Metzenbaum utwradzane, zagięte, ostrza z wkładkami z węglików spiekanych, uchwyty w kolorze złotym, długość 180mm szt.
12 Pęseta naczyniowa, atraumatyczna, typu DeBakey, wykonana z tytanu, szerokość branszy roboczej 1,2mm, długość 150mm szt.
13 Pęseta naczyniowa, z uzębieniem atraumatycznym typu DeBakey, prosta, szerokość pyszczka 1,5mm, długość 150mm szt.
14 Nożyczki chirurgiczne typu Metzenbaum utwradzane, odgięte, długość 200m szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia do zabiegów laparoskopowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1 Narzędzie do zabiegów laparoskopowych, integrujące energię bipolarną i ultradźwiękową, umożliwiające jednoczesne cięcie i zamykanie naczyń krwionośnych do 7 mm włącznie. Wyposażone w 2 przyciski aktywujące: Seal & Cut oraz Seal. Długość robocza 35 cm, średnica trzonu 5 mm. Zakrzywione, precyzyjne bransze o długości 16 mm. Uchwyt narzędzia pistoletowy. Trzon obrotowy 360 st. Narzędzie sterylne, jednorazowego użytku. W komplecie uchwyt mocujący do przetwornika oraz klucz dynamometryczny. Narzędzie kompatybilne z zestawen elektrochirurgicznym firmy Olympus (ESG-400/USG-400) op. = 5 szt. op. 6
2 Narzędzie do zabiegów otwartych, integrujące energię bipolarną i ultradźwiękową, umożliwiające jednoczesne cięcie i zamykanie naczyń krwionośnych do 7 mm włącznie, pęczków tkanki oraz naczyń limfatycznych. Wyposażone w 2 przyciski aktywujące: Seal & Cut oraz Seal. Długość robocza 20 cm, średnica trzonu 9,7 mm. Zakrzywione,wydłużone, precyzyjne bransze o długości 20 mm. Uchwyt narzędzia pistoletowy. Trzon obrotowy 360 st. Narzędzie sterylne, jednorazowego użytku. W komplecie uchwyt mocujący do przetwornika oraz klucz dynamometryczny. Narzędzie kompatybilne z zestawen elektrochirurgicznym firmy Olympus (ESG-400/USG-400) op. = 5 szt. op. 4
3 Narzędzie precyzyjne do zabiegów otwartych, integrujące energię bipolarną i ultradźwiękową, umożliwiające jednoczesne cięcie i zamykanie naczyń krwionośnych do 7 mm włącznie, pęczków tkanki oraz naczyń limfatycznych. Wyposażone w 2 przyciski aktywujące: Seal & Cut oraz Seal. Długość robocza 9 cm. Bransze w kształcie Peana. Jedna bransza ruchoma. Uchwyt narzędzia nożycowy. Trzon obrotowy 360 st. Narzędzie sterylne, jednorazowego użytku. W komplecie uchwyt mocujący do przetwornika oraz klucz dynamometryczny. Narzędzie kompatybilne z zestawen elektrochirurgicznym firmy Olympus (ESG-400/USG-400) op. = 5 szt. op. 2
4 Wielorazowy, autoklawowalny, hybrydowy przetwornik ultradźwiękowo - bipolarny. Wtyczka oznaczona dla lepszej widoczności cyfrą '1'.Narzędzie kompatybilne z zestawen elektrochirurgicznym firmy Olympus (ESG-400/USG-400) szt. 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Ochrona antyodleżynowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1 Podkład antyodleżynowy z runem ze sztucznego włókna, gwarantujące właściwe rozłożenie ciężaru ciała i swobodne krążenie krwi; wysokość runa 24 mm, surowiec 100% trewira, osnowa z włókna syntetycznego 100% poliester. Podkład o szerokości 70 cm i długości 140 cm, do wielokrotnego prania. szt. 50
2 Ochrona na piętę z włosia poliestrowego, zapobiegająca powstawaniu odleżyn, materiał o właściwościach termoizolacyjnych, przepuszczający powietrze, nie powodujący uczuleń, do wielokrotnego prania szt. 40
3 Ochrona na łokcie z włosia poliestrowego, zapobiegająca powstawaniu odleżyn, materiał o właściwościach termoizolacyjnych, przepuszczający powietrze, nie powodujący uczuleń, do wielokrotnego prania szt. 20
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pojemniki kriogeniczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1 Pojemniki kriogeniczne, nominalna pojemność 500ml, do zebrania 55 - 100ml preparatu. Pojemniki muszą pasować do stelaży o wymiarach: 20cm x 16cm x 1,8cm. szt. 1200
2 Pojemniki kriogeniczne, nominalna pojemność 50ml, do zebrania 30ml preparatu. Pojemniki muszą pasować do stelaży o wymiarach: 20cm x 16cm x 1,8cm. szt. 400
|
| |