dostawa narzędzi chirurgicznych i laparoskopowych, sprzętu do żywienia dojelitowego, ochronę antyodleżynową oraz pojemników biopsyjnych i kriogenicznych .

Data publikacji 2018-12-06
Data zakończenia 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658095-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331622005, 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi chirurgicznych i laparoskopowych, sprzętu do żywienia dojelitowego, ochronę antyodleżynową oraz pojemników biopsyjnych i kriogenicznych z podziałem na 9 części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik Nr 1A do SIWZ – specyfikacja asortymentowo-cenowa, Załącznik Nr 5 do SIWZ – wzór umowy.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania funkcjonalne i użytkowe takie same lub wyższe jak opisane w załączniku nr 1A do SIWZ (specyfikacja asortymentowo - cenowa). Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały użyte nazwy własne/marki produktów lub producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Za równoważność Zamawiający rozumie konieczność zapewnienia przez oferowany produkt, produktów równoważnych funkcjonalności i parametrom technicznym nie gorszym niż produkt wskazany przez Zamawiającego.
3.Termin realizacji zamówienia - dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy (szczegółowe zapisy dotyczące realizacji zamówienia – patrz wzór umowy).Termin wykonania poszczególnych dostaw Część 1- 4 tygodnie Część 2 -5 dni, Część 3-3 dni, Część 4-3 dni, Część 5 -6 tygodni, Część 6 - 8 tygodni, Część 7 - 7 dni, Część 8 - 7 dni, Część 9 - 3 tygodnie
Termin dostaw - (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
4.Termin ważności przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami w załączniku nr 5 do SIWZ (wzór umowy) nie dłuższy niż 12 miesięcy.
5.Miejsce wykonania zamówienia: teren Instytutu Hematologii i Transfuzjologii.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 93961ed6-d046-453b-a115-bc1de58e939d
Biuletyn 658095-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Regon 28848400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Indiry Gandhi
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02776
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 349 62 22
Zamawiajacy fax 022 349 62 23
Zamawiajacy email zaopat@ihit.waw.pl
Adres strony url www.ihit.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ihit.waw.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ihit.waw.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, forma papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres IHIT, ul. Indiry Ganghi 14, 02-776 Warszawa, kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu dostawa narzędzi chirurgicznych i laparoskopowych, sprzętu do żywienia dojelitowego, ochronę antyodleżynową oraz pojemników biopsyjnych i kriogenicznych .
Numer referencyjny IHiT/P/106/2018.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi chirurgicznych i laparoskopowych, sprzętu do żywienia dojelitowego, ochronę antyodleżynową oraz pojemników biopsyjnych i kriogenicznych z podziałem na 9 części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik Nr 1A do SIWZ – specyfikacja asortymentowo-cenowa, Załącznik Nr 5 do SIWZ – wzór umowy. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania funkcjonalne i użytkowe takie same lub wyższe jak opisane w załączniku nr 1A do SIWZ (specyfikacja asortymentowo - cenowa). Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały użyte nazwy własne/marki produktów lub producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Za równoważność Zamawiający rozumie konieczność zapewnienia przez oferowany produkt, produktów równoważnych funkcjonalności i parametrom technicznym nie gorszym niż produkt wskazany przez Zamawiającego. 3.Termin realizacji zamówienia - dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy (szczegółowe zapisy dotyczące realizacji zamówienia – patrz wzór umowy).Termin wykonania poszczególnych dostaw Część 1- 4 tygodnie Część 2 -5 dni, Część 3-3 dni, Część 4-3 dni, Część 5 -6 tygodni, Część 6 - 8 tygodni, Część 7 - 7 dni, Część 8 - 7 dni, Część 9 - 3 tygodnie Termin dostaw - (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 4.Termin ważności przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami w załączniku nr 5 do SIWZ (wzór umowy) nie dłuższy niż 12 miesięcy. 5.Miejsce wykonania zamówienia: teren Instytutu Hematologii i Transfuzjologii.
Cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. Zamawiający żąda oświadczeń i dokumentów w tym zakresie: 1) Oświadczenia Wykonawcy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ potwierdzającego, że oferowany asortyment stanowiący przedmiot zamówienia:  jest dopuszczony do stosowania na terenie Polski (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych);  posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie Polski, to jest: deklarację zgodności (Declaration of Confirmity) z CE lub samo świadectwo CE;  nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi. 2) Katalogi oferowanych produktów lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie parametrów określonych w Załączniku nr 1Ado SIWZ (zgodnie z wymaganiami zawartymi pod częściami w Załączniku Nr 1A do SIWZ Specyfikacja asortymentowo – cenowa) – jeżeli dotyczy, 3) Karty danych technicznych – (zgodnie z wymaganiami zawartymi pod częściami w Załączniku Nr 1A do SIWZ Specyfikacja asortymentowo – cenowa) – jeżeli dotyczy 4) Próbki oferowanych produktów po 1 szt. - poz. 3, 10 i 12 z Części - 6 zamówienia. Pozostałe wymagane dokumenty potwierdzające zgodność przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1A Specyfikacja asortymentowo – cenowa – jeżeli dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ– należy złożyć w oryginale.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w następujących okolicznościach : 1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym cena netto przedmiotu umowy pozostaje bez zmian, a stosownej zmianie ulega cena brutto określona w § 2 ust. 1 umowy; 2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 847), 3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 1 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, przy czym wysokość wynagrodzenia netto pozostaje bez zmian, natomiast zmianie w drodze aneksu podlegać będzie wysokość wynagrodzenia brutto w ten sposób, że zostanie ona odpowiednio dostosowana do zmienionej stawki VAT. 3. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 2 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty o którą wzrosły koszty wykonania zamówienia, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych wpływ zmiany minimalnego wynagrodzenia za prace na podwyższenie kosztów wykonania zamówienia w stosunku do kalkulacji ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracownikom Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 50% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez wykonawcę, wynikających ze zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. 4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 3 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty o którą wzrosły koszty wykonania zamówienia, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych wpływ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na podwyższenie kosztów wykonania zamówienia w stosunku do kalkulacji ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 50% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynikających ze zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 5. Zamawiający po dokonaniu analizy wniosków, o których mowa w ust. 3 i 4, wyznacza datę negocjacji w celu ustalenia ostatecznej wysokości zmiany wynagrodzenia. 6. Zmiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy. 7. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, z wnioskiem o zmianę umowy, na zasadach określonych w ust. 3, może wystąpić Zamawiający. 1. Zmiany umowy mogą być dokonane – pod rygorem nieważności - przy zastosowaniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w formie pisemnej. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp: 2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany numeru katalogowego produktu.; 2) zmiany sposobu konfekcjonowania – ogólna ilość przedmiotu zamówienia nie może być mniejsza niż ilość wymagana przez Zamawiającego; 3) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; 4) w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany / udoskonalony produkt lub wycofany produkt dotychczasowy; 3. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą cen jednostkowych, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego, chyba, że został wprowadzony udoskonalony produkt lub produkt dotychczasowy został wycofany i w takim przypadku może ulec wartość umowy; 4. W okresie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku obniżenia ceny przez producenta lub samego Wykonawcę; 5. W przypadku nie wykorzystania w okresie trwania umowy pełnych ilości przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu jej obowiązywania. Ceny jednostkowe w tym okresie nie mogą ulec zmianie. 6. Zamawiający może do końca trwania umowy nie dokonać zakupu pełnych ilości przedmiotu umowy także w przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy. 7. Zakup wg zasad określonych w ust. 6 nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń odszkodowawczych wobec Zamawiającego; 8. Strony przewidują możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w ramach wartości asortymentu określonego w danym zadaniu stanowiącym przedmiot niniejszej umowy, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego; 9. Strony przewidują możliwość zmiany ilości zamawianych asortymentów w ramach wartości umowy obejmującej wartość całego asortymentu określonego w zadaniach stanowiących przedmiot niniejszej umowy, jeżeli umowa na kilka zadań zostanie podpisana z jednym wykonawcą. (Zamawiający zastosuje niniejszy zapis w przypadku podpisania umowy z jednym wykonawcą na kilka zadań); 10. Zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i dla swojej ważności wymagają formy pisemnej.
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Hak miedniczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,96
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Hak miedniczny, typ ST.MARKS, 174x60, długość 330mm, końcówka haka o wymiarach 60x45 M szt. 3 Hak miedniczny, typ ST.MARKS, 178x60, długość 330mm, końcówka haka o wymiarach 60x45 M szt. 3
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt do żywienia dojelitowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii typu Flocar, PEG Rozmiary: od CH - 10/40cm do CH-18/40cm z nadrukowanym rozmiarem, posiadający cieniodajną linię kontrastującą w promieniach RTG zakładany techniką "pull" pod kontrolą endoskopii, nie wymagający interwencji na otwartej jamie brzusznej szt. 70 Strzykawki jednorazowego użytku 60ml enteralne z końcówką typu Enfit przeznaczona tylko do obsługi żywienia drogą przewodu pokarmowego, pakowane pojedynczo w folię, sterylne szt. 1200 Strzykawki jednorazowego użytku 10ml enteralne z końcówką typu Enfit przeznaczone tylko do obsługi żywienia drogą przewodu pokarmowego, pakowane pojedynczo w folię, sterylne szt. 1200 Łącznik PEG adapter, poliuretanowy łącznik przeznaczony do podłączenia sondy gastrostomijnej. Niekompatybilny z luer lock, czy połączeniami typu IV. szt. 60
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pojemniki na próbki biopsyjne/histopatologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Bezpieczny pojemnik tworzący system zamknięty do materiału biopsyjnego/histopatologicznego składający się z pokrywy zawierającej środek utrwalający i zbiornika. Pokrywa zbudowana z elementów: 1. Tłok zakończony nakłuwaczem. 2. Folia aluminiowa zgrzana z nakretką. 3. Filtr zabezpieczjący. 4. Przycisk uwalniający substancję utrwalajacą. 5. Substancja utrwalająca - Formaldechyd 4% w roztworze wodnym (10% roztwór formaliny) i <2,5% metanol o łącznej objętości 20ml. 5. Pokrywa wyposażona w gwint zewnętrzny. Zbiornik wyposażony w gwint wewnętrzny służący do zamknięcia i szczelnego połączenia z pokrywą. Substancja uwalniana po połączeniu pokrywy ze zbiornikiem i przez wciśnięcie przycisku wbudowanego w górną część pokrywy. (op. = 24 szt.) op. 116 Bezpieczny pojemnik tworzący system zamknięty do materiału biopsyjnego/histopatologicznego składający się z pokrywy zawierającej środek utrwalający i zbiornika. Pokrywa zbudowana z elementów: 1. Tłok zakończony nakłuwaczem. 2. Folia aluminiowa zgrzana z nakretką. 3. Filtr zabezpieczjący. 4. Przycisk uwalniający substancję utrwalajacą. 5. Substancja utrwalająca - Formaldechyd 4% w roztworze wodnym (10% roztwór formaliny) i <2,5% metanol o łącznej objętości 60ml. 5. Pokrywa wyposażona w gwint zewnętrzny. Zbiornik wyposażony w gwint wewnętrzny służący do zamknięcia i szczelnego połączenia z pokrywą. Substancja uwalniana po połączeniu pokrywy ze zbiornikiem i przez wciśnięcie przycisku wbudowanego w górną część pokrywy. (op. = 18 szt.) op. 12
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Klipsy tytanowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Ładunki do wielorazowej automatycznej klipsownicy laparoskopowej firmy Microline 10 mm, klipsownica ładowana od tyłu magazynkami z 10 tytanowymi klipsami w rozmiarze M/L. Ramię obrotowe 360 stopni, obsługiwane jednym palcem. Możliwość częściowego zamknięcia klipsa, klips zamykany od dystalnego końca szczęk. Magazynki z 2 ostatnimi klipsami kodowaymi kolorystycznie. W opakowaniu zbiorczym matryczki samoprzylepne zawierające informację o nazwie i rozmiarze klipsa, producencie, numerze katalogowym, dacie ważności. ( op. = 10 szt.) szt. 160
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Narzędzia jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis MiniLap - narzędzie typu grasper Alligator do przezskórnego dostępu bez użycia trokara o średnicy 2,4 mm i rozwarciu szczęk 12,5 mm z rękojeścią pistoletową szt. 24 Narzędzie do zamykania powięzi po trokarach po zabiegach chirurgicznych zawierające szydełko z ruchomym wkładem z blokadą szwu, długość całkowita 170mm, długość robocza 85 mm oraz aplikator o długości całkowitej 240 mm, długości roboczej 110 mm, z elementem rozkładanym w kształcie delty z blokadą o średnicy przyskórnej 13 mm szt. 20
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Narzędzia chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Imadło asymetryczne typu Gillies utwardzane, długość 155mm, ryflowanie krzyżowe 0,4mm - do materiału szewnego rozm. 5,0 i 6,0 szt. 2 Imadło asymetryczne typu Gillies - Slim utwardzane, długość 145mm, ryflowanie krzyżowe 0,4mm - do materiału szewnego rozm. 5,0 i 6,0 szt. 3 Imadło ogólnochirurgiczne utwardzane typu Sarot, proste, długość 235mm, ryflowanie krzyżowe 0,4mm - do materiału szewnego rozm. 5,0 i 6,0 szt. 4 Imadło ogólnochirurgiczne utwardzane typu Julian, zakrzywione, długość 230mm, ryflowanie krzyżowe 0,4mm - do materiału szewnego rozm. 5,0 i 6,0 szt. 5 Imadło typu Crile-Wood, długość 200mm, ryflowanie krzyżowe 0,4mm - do materiału szewnego rozm. 5,0 i 6,0 szt. 6 Nożyczki naczyniowe typu Hegemann - Dietrich, długość 180mm, zagięte pod kątem 60° szt. 7 Pęseta anatomiczna typu Potts-Smith, ryflowanie poprzecznie, długość 200mm szt. 8 Pęseta anatomiczna slim, ryflowanie poprzecznie, długość 180mm szt. 9 Klemy naczyniowe atraumatyczne typu Gregory, długość 180mm, długość części roboczej 70mm szt. 10 Nożyczki preparacyjne typu Metzenbaum-slim, zakrzywione, czernione, z mikroząbkami i oszlifowanym jednym ostrzem, długość 200mm szt. 11 Nożyczki preparacyjne typu Metzenbaum utwradzane, zagięte, ostrza z wkładkami z węglików spiekanych, uchwyty w kolorze złotym, długość 180mm szt. 12 Pęseta naczyniowa, atraumatyczna, typu DeBakey, wykonana z tytanu, szerokość branszy roboczej 1,2mm, długość 150mm szt. 13 Pęseta naczyniowa, z uzębieniem atraumatycznym typu DeBakey, prosta, szerokość pyszczka 1,5mm, długość 150mm szt. 14 Nożyczki chirurgiczne typu Metzenbaum utwradzane, odgięte, długość 200m szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Narzędzia do zabiegów laparoskopowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Narzędzie do zabiegów laparoskopowych, integrujące energię bipolarną i ultradźwiękową, umożliwiające jednoczesne cięcie i zamykanie naczyń krwionośnych do 7 mm włącznie. Wyposażone w 2 przyciski aktywujące: Seal & Cut oraz Seal. Długość robocza 35 cm, średnica trzonu 5 mm. Zakrzywione, precyzyjne bransze o długości 16 mm. Uchwyt narzędzia pistoletowy. Trzon obrotowy 360 st. Narzędzie sterylne, jednorazowego użytku. W komplecie uchwyt mocujący do przetwornika oraz klucz dynamometryczny. Narzędzie kompatybilne z zestawen elektrochirurgicznym firmy Olympus (ESG-400/USG-400) op. = 5 szt. op. 6 2 Narzędzie do zabiegów otwartych, integrujące energię bipolarną i ultradźwiękową, umożliwiające jednoczesne cięcie i zamykanie naczyń krwionośnych do 7 mm włącznie, pęczków tkanki oraz naczyń limfatycznych. Wyposażone w 2 przyciski aktywujące: Seal & Cut oraz Seal. Długość robocza 20 cm, średnica trzonu 9,7 mm. Zakrzywione,wydłużone, precyzyjne bransze o długości 20 mm. Uchwyt narzędzia pistoletowy. Trzon obrotowy 360 st. Narzędzie sterylne, jednorazowego użytku. W komplecie uchwyt mocujący do przetwornika oraz klucz dynamometryczny. Narzędzie kompatybilne z zestawen elektrochirurgicznym firmy Olympus (ESG-400/USG-400) op. = 5 szt. op. 4 3 Narzędzie precyzyjne do zabiegów otwartych, integrujące energię bipolarną i ultradźwiękową, umożliwiające jednoczesne cięcie i zamykanie naczyń krwionośnych do 7 mm włącznie, pęczków tkanki oraz naczyń limfatycznych. Wyposażone w 2 przyciski aktywujące: Seal & Cut oraz Seal. Długość robocza 9 cm. Bransze w kształcie Peana. Jedna bransza ruchoma. Uchwyt narzędzia nożycowy. Trzon obrotowy 360 st. Narzędzie sterylne, jednorazowego użytku. W komplecie uchwyt mocujący do przetwornika oraz klucz dynamometryczny. Narzędzie kompatybilne z zestawen elektrochirurgicznym firmy Olympus (ESG-400/USG-400) op. = 5 szt. op. 2 4 Wielorazowy, autoklawowalny, hybrydowy przetwornik ultradźwiękowo - bipolarny. Wtyczka oznaczona dla lepszej widoczności cyfrą '1'.Narzędzie kompatybilne z zestawen elektrochirurgicznym firmy Olympus (ESG-400/USG-400) szt. 2
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Ochrona antyodleżynowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Podkład antyodleżynowy z runem ze sztucznego włókna, gwarantujące właściwe rozłożenie ciężaru ciała i swobodne krążenie krwi; wysokość runa 24 mm, surowiec 100% trewira, osnowa z włókna syntetycznego 100% poliester. Podkład o szerokości 70 cm i długości 140 cm, do wielokrotnego prania. szt. 50 2 Ochrona na piętę z włosia poliestrowego, zapobiegająca powstawaniu odleżyn, materiał o właściwościach termoizolacyjnych, przepuszczający powietrze, nie powodujący uczuleń, do wielokrotnego prania szt. 40 3 Ochrona na łokcie z włosia poliestrowego, zapobiegająca powstawaniu odleżyn, materiał o właściwościach termoizolacyjnych, przepuszczający powietrze, nie powodujący uczuleń, do wielokrotnego prania szt. 20
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pojemniki kriogeniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Pojemniki kriogeniczne, nominalna pojemność 500ml, do zebrania 55 - 100ml preparatu. Pojemniki muszą pasować do stelaży o wymiarach: 20cm x 16cm x 1,8cm. szt. 1200 2 Pojemniki kriogeniczne, nominalna pojemność 50ml, do zebrania 30ml preparatu. Pojemniki muszą pasować do stelaży o wymiarach: 20cm x 16cm x 1,8cm. szt. 400
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)