GuidZP400 |
4c035c73-84cf-434d-8e5c-fbd3b6efdd2a
|
Biuletyn |
658154-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Włocławek-Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy we Włocławku
|
Regon |
19875200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Leśna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Włocławek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
54 413 46 66
|
Zamawiajacy fax |
54 413 46 66
|
Zamawiajacy email |
mow77@wp.pl
|
Adres strony url |
http://mow.wloclawek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://mow.wloclawek.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, ul. Leśna 24, 87-800 Włocławek - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku
|
Numer referencyjny |
MOW-3/12/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów mleczarskich dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku, oznaczona jako zadanie nr 3.
2. Jakość asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej.
3. Wykonawca zapewnia transport do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku.
4. Transport przedmiotowych artykułów musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno - epidemiologiczne.
5. Miejscem dostaw jest magazyn Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku, ul. Leśna 24.
6. Ilość przedmiotowych artykułów może ulec wartościowo zmianie maksymalnie o minus 15 % ogółem od wartości umowy na dostawy przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 12:00
8. Dostawy odbywać się będą przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego - w dowolny dzień tygodnia każdorazowo do godz. 13:00.
W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostawy braków ilościowych i jakościowych Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnia braki ilościowe: w terminie jednodniowym od momentu zgłoszenia reklamacji.
9. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego - dokładny opis w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Nie dotyczy
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
DOKUMENTY WYMAGANE NA DZIEŃ OTWARCIA OFERT:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1
2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2
3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji, zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy – załącznik nr 3
4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy – załącznik nr 4
5. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
6. Wzór umowy zaakceptowany przez wykonawcę – załącznik nr 6
DOKUMENTY WYMAGANE PO OTWARCIU OFERT:
7. Oświadczenie składane na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – załącznik nr 5
Niniejsze oświadczenie wykonawca przekazuje zamawiającemu, BEZ JEGO WEZWANIA, w terminie 3 DNI od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji podanych na otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy.
8. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w/w odpisu w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia dokumentu potwierdzającego okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, a w szczególności w przypadkach określonych w paragrafie 6 wzoru umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ:
1. W przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, wykonawca niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie Zamawiającego, przytaczając podstawę prawną.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uwzględnienia zmiany urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w formularzu cenowym , stanowiącym załącznik nr 2 do umowy w przypadku, kiedy zmiany te są korzystne dla zamawiającego lub nie można było ich przewidzieć w chwili składania oferty przez Wykonawcę.
3. W przypadku zmian, o których stanowi pkt 1 w trakcie obowiązywania umowy, zmiana stawek podatku VAT na artykuły wymienione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, następuje z dniem wejścia w życie stosownych przepisów tym zakresie, z zastrzeżeniem pkt 1 i 4.
4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności – z zastrzeżeniem pkt 5.
5. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych w pkt 1-3.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w związku z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferty składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że mogą być one udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Jeżeli oferta zawiera informacje, dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien, w sposób nie budzący wątpliwości, zastrzec, które, spośród zawartych w ofercie informacji, stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej, wewnętrznej kopercie z oznakowaniem "TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA" lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Informację o zastrzeżeniu dokumentów, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, należy podać w formularzu ofertowy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 6 2 Powody |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
Oferty należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Nie dotyczy
|