Sukcesywna dostawa produktów garmażeryjnych dla Strefy Kultury Studenckiej Politechniki Wrocławskiej przy ul. Hoene Wrońskiego 10-12 we Wrocławiu

Data publikacji 2018-12-06
Data zakończenia 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657936-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158940001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa produktów garmażeryjnych dla Strefy Kultury Studenckiej Politechniki Wrocławskiej przy ul. Hoene Wrońskiego 10-12 we Wrocławiu.
2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 3 Formularz asortymentowy – cenowy. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15894000-1 – Przetworzone produkty spożywcze
15894300-4 – Produkty gotowe
4. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SIWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców.
5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca przedkłada wraz z ofertą opis oferowanych produktów – wypełniony i podpisany (w części przeznaczonej dla Wykonawcy) Załącznik nr 3 do SIWZ– Wykonawca wskazuje nazwę asortymentu, skład zaoferowanych produktów – wg wymagań Zamawiającego oraz próbki zgodne z opisem w Załączniku nr 3 w celu oceny jakości w kryterium oceny ofert (rozdz. XII SIWZ)
a) 5 szt. gołąbki z mięsem i ryżem
b) 5 szt. krokiety z serem i pieczarkami
c) 5 szt. pierogi ruskie
d) 5 szt. pierogi leniwe
e) 5 szt. pyzy z mięsem.

5. Dostarczany w opakowaniach przedmiot zamówienia musi posiadać na tych opakowaniach oznaczenia określające rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności oraz skład surowcowy i występujące alergeny. Produkty muszą być opisane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1169/2011 w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności oraz Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r. poz. 29).
6. Podane w Formularzu cenowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią maksymalne szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zrealizować w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie zmniejszenia ilości dostarczonych towarów w sytuacji niezależnej od Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6e470c02-e600-47de-829b-96e9c6402b70
Biuletyn 657936-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Wrocławska
Regon 55181193009000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 202 182,32
Zamawiajacy fax 713 202 143
Zamawiajacy email bzp@pwr.edu.pl
Adres strony url www.pwr.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.pwr.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.pwr.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5 pok. 409, 50-370 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa produktów garmażeryjnych dla Strefy Kultury Studenckiej Politechniki Wrocławskiej przy ul. Hoene Wrońskiego 10-12 we Wrocławiu
Numer referencyjny ZP/BZP/430/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa produktów garmażeryjnych dla Strefy Kultury Studenckiej Politechniki Wrocławskiej przy ul. Hoene Wrońskiego 10-12 we Wrocławiu. 2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 3 Formularz asortymentowy – cenowy. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15894000-1 – Przetworzone produkty spożywcze 15894300-4 – Produkty gotowe 4. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SIWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca przedkłada wraz z ofertą opis oferowanych produktów – wypełniony i podpisany (w części przeznaczonej dla Wykonawcy) Załącznik nr 3 do SIWZ– Wykonawca wskazuje nazwę asortymentu, skład zaoferowanych produktów – wg wymagań Zamawiającego oraz próbki zgodne z opisem w Załączniku nr 3 w celu oceny jakości w kryterium oceny ofert (rozdz. XII SIWZ) a) 5 szt. gołąbki z mięsem i ryżem b) 5 szt. krokiety z serem i pieczarkami c) 5 szt. pierogi ruskie d) 5 szt. pierogi leniwe e) 5 szt. pyzy z mięsem. 5. Dostarczany w opakowaniach przedmiot zamówienia musi posiadać na tych opakowaniach oznaczenia określające rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności oraz skład surowcowy i występujące alergeny. Produkty muszą być opisane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1169/2011 w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności oraz Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r. poz. 29). 6. Podane w Formularzu cenowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią maksymalne szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zrealizować w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie zmniejszenia ilości dostarczonych towarów w sytuacji niezależnej od Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15894000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Termin realizacji całego zamówienia – sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty brutto przeznaczonej na realizację całego zamówienia. W przypadku niewyczerpania całości przedmiotu umowy i maksymalnego wynagrodzenia w terminie jej zawarcia, możliwość przedłużenia terminu realizacji dostawy o maksymalnie 6 miesięcy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: co najmniej jedną należycie wykonaną dostawą polegającą na sukcesywnej dostawie wyrobów garmażeryjnych na łączną kwotę 100 000 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych) realizowaną w ramach jednej umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp; 2) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego powyżej); 3) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.3) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz Ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ 3) Próbki, o których mowa w rozdziale V pkt 1.5) SIWZ 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo (zgodnie z pkt 1.2 rozdz. IX SIWZ); 5) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie podmiotów trzecich (zgodnie z pkt 1.4) rozdz. IV SIWZ); 6) (jeżeli dotyczy) wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. IX pkt 5 SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria jakośc
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)