Zakup i sukcesywna dostawa trumien i krzyży do pochówku zmarłych z podziałem na 2 części

Data publikacji 2018-12-07
Data zakończenia 2018-12-18 00:00:00
Instytucja Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o.
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Wyroby pogrzebowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659396-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392961004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i sukcesywna dostawa trumien i krzyży do pochówku zmarłych z podziałem na 2 części. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa trumien i krzyży do pochówku zmarłych z podziałem na 2 części: Część 1 - „Trumny i Krzyże”, Część 2 - „Trumny ekskluzywne”. Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ - ,,Charakterystyka przedmiotu zamówienia”. Zamawiający informuje, że przy dostawie asortymentu będącego przedmiotem zamówienia stosuje PRAWO OPCJI, oznacza to, że podane ilości w kolumnie 5 tabeli załącznika nr 3 do SIWZ są wielkościami maksymalnymi, które mogą być odebrane w trakcje realizacji zamówienia. Natomiast gwarantowane minimalne ilości, które zostaną odebrane określa kolumna 4. UWAGA: Wykonawca składając ofertę obowiązany jest przedłożyć próbki trumien, na podstawie których Zamawiający przeprowadzi ocenę i przyzna punktację w kryterium ,,Jakość i estetyka”. Rodzaj próbki:
• Część I – jedna kompletna trumna rodzaj: Trumna tradycyjna z litego drzewa dębowego - Symbol 38.01 („III. Charakterystyka poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia”, Część I - „Trumny i krzyże”, pkt „1. Trumny”, ppkt 1.1 – Załącznika nr 1 „Charakterystyka przedmiotu zamówienia”) oraz krzyż duży - symbol 32.01 („III. Charakterystyka poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia”, Część I - „Trumny i krzyże”, pkt „4. Krzyże i paliki drewniane”, ppkt. 4.1 – Załącznika nr 1 „Charakterystyka przedmiotu zamówienia”),
• Część II - jedna kompletna trumna rodzaj: Trumna typu Sarkofag ekskluzywna z litego drzewa dębowego wieko dzielone – Symbol 38.83 („III. Charakterystyka poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia”, Część II – „Trumny
ekskluzywne”, pkt „1. Trumny dębowe ekskluzywne z powłoką poliestrową”, ppkt 1.3. – Załącznika nr 1 „Charakterystyka przedmiotu zamówienia”).
Dostarczenie i ocena próbki:
a) Próbka powinna być dostarczona przez Wykonawcę na własny koszt, przed terminem składania ofert, do siedziby Zamawiającego na adres:
Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o. o.
Budynek: Miejski Zakład Usług Pogrzebowych
25-330 Kielce, ul. Sandomierska 249;
Do trumny należy dołączyć nieprzezroczystą zamkniętą kopertę. Na kopercie należy umieścić nr części zamówienia, na którą składana jest trumna, a do koperty należy włożyć pisemną informację zawierającą nazwę i adres wykonawcy.
b) Próbki będą oceniane przez komisję przetargową na podstawie fizycznych oględzin. Każda próbka otrzyma punktację w kryterium ,,Jakość i estetyka”.
c) Próbka Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa, pozostanie u Zamawiającego na czas trwania umowy, w celu porównywania dostarczanego towaru z oferowanym w ofercie. Trumna zostanie zwrócona po zakończeniu trwania umowy lub zostanie zakupiona przez zamawiającego w ostatniej partii zamówienia.
d) Próbki pozostałych Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu, powinny zostać odebrane przez Wykonawców z siedziby Zamawiającego na własny koszt,
w ciągu 14 dni roboczych od rozstrzygnięcia postępowania. Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, może zwrócić je w inny sposób na koszt Wykonawcy. Zamawiający
po przeanalizowaniu kryteriów cenowych i jakościowych dopuszcza też możliwość zakupu próbek. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę o chęci zakupu próbki.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b022ce86-e8e6-44f9-99a9-aa7268778546
Biuletyn 659396-N-2018
Zamawiajacy nazwa Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o.
Regon 29041402400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sandomierska
Zamawiajacy adres numer domu 249
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25330
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 333 50 61
Zamawiajacy fax 41 333 50 61 wew. 209
Zamawiajacy email zielen@poczta.interbit.com.pl
Adres strony url http://www.bip.zielen.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.zielen.kielce.pl/list.php?sid=49eea7d967503f4f22deabbd6729dc3b
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony http://www.bip.zielen.kielce.pl/list.php?sid=49eea7d967503f4f22deabbd6729dc3b
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo Pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Sandomierska 249, 25-330 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i sukcesywna dostawa trumien i krzyży do pochówku zmarłych z podziałem na 2 części
Numer referencyjny 24/PN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Zakup i sukcesywna dostawa trumien i krzyży do pochówku zmarłych z podziałem na 2 części. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa trumien i krzyży do pochówku zmarłych z podziałem na 2 części: Część 1 - „Trumny i Krzyże”, Część 2 - „Trumny ekskluzywne”. Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ - ,,Charakterystyka przedmiotu zamówienia”. Zamawiający informuje, że przy dostawie asortymentu będącego przedmiotem zamówienia stosuje PRAWO OPCJI, oznacza to, że podane ilości w kolumnie 5 tabeli załącznika nr 3 do SIWZ są wielkościami maksymalnymi, które mogą być odebrane w trakcje realizacji zamówienia. Natomiast gwarantowane minimalne ilości, które zostaną odebrane określa kolumna 4. UWAGA: Wykonawca składając ofertę obowiązany jest przedłożyć próbki trumien, na podstawie których Zamawiający przeprowadzi ocenę i przyzna punktację w kryterium ,,Jakość i estetyka”. Rodzaj próbki: • Część I – jedna kompletna trumna rodzaj: Trumna tradycyjna z litego drzewa dębowego - Symbol 38.01 („III. Charakterystyka poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia”, Część I - „Trumny i krzyże”, pkt „1. Trumny”, ppkt 1.1 – Załącznika nr 1 „Charakterystyka przedmiotu zamówienia”) oraz krzyż duży - symbol 32.01 („III. Charakterystyka poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia”, Część I - „Trumny i krzyże”, pkt „4. Krzyże i paliki drewniane”, ppkt. 4.1 – Załącznika nr 1 „Charakterystyka przedmiotu zamówienia”), • Część II - jedna kompletna trumna rodzaj: Trumna typu Sarkofag ekskluzywna z litego drzewa dębowego wieko dzielone – Symbol 38.83 („III. Charakterystyka poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia”, Część II – „Trumny ekskluzywne”, pkt „1. Trumny dębowe ekskluzywne z powłoką poliestrową”, ppkt 1.3. – Załącznika nr 1 „Charakterystyka przedmiotu zamówienia”). Dostarczenie i ocena próbki: a) Próbka powinna być dostarczona przez Wykonawcę na własny koszt, przed terminem składania ofert, do siedziby Zamawiającego na adres: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o. o. Budynek: Miejski Zakład Usług Pogrzebowych 25-330 Kielce, ul. Sandomierska 249; Do trumny należy dołączyć nieprzezroczystą zamkniętą kopertę. Na kopercie należy umieścić nr części zamówienia, na którą składana jest trumna, a do koperty należy włożyć pisemną informację zawierającą nazwę i adres wykonawcy. b) Próbki będą oceniane przez komisję przetargową na podstawie fizycznych oględzin. Każda próbka otrzyma punktację w kryterium ,,Jakość i estetyka”. c) Próbka Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa, pozostanie u Zamawiającego na czas trwania umowy, w celu porównywania dostarczanego towaru z oferowanym w ofercie. Trumna zostanie zwrócona po zakończeniu trwania umowy lub zostanie zakupiona przez zamawiającego w ostatniej partii zamówienia. d) Próbki pozostałych Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu, powinny zostać odebrane przez Wykonawców z siedziby Zamawiającego na własny koszt, w ciągu 14 dni roboczych od rozstrzygnięcia postępowania. Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, może zwrócić je w inny sposób na koszt Wykonawcy. Zamawiający po przeanalizowaniu kryteriów cenowych i jakościowych dopuszcza też możliwość zakupu próbek. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę o chęci zakupu próbki.
Cpv glowny przedmiot 39296100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie stosuje się
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie stosuje się
Inne dokumenty niewymienione Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem oferty cenowej oraz formularzem cenowym – załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dowód wniesienia wadium jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniężnej. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczenie dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 6 do SIWZ). W celu przyznania punktacji w kryterium ,,Jakość i estetyka” Wykonawca składa: Próbki: • Część I – jedna kompletna trumna rodzaj: Trumna tradycyjna z litego drzewa dębowego - Symbol 38.01 („III. Charakterystyka poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia”, Część I - „Trumny i krzyże”, pkt „1. Trumny”, ppkt 1.1 – Załącznika nr 1 „Charakterystyka przedmiotu zamówienia”) oraz krzyż duży - symbol 32.01 („III. Charakterystyka poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia”, Część I - „Trumny i krzyże”, pkt „4. Krzyże i paliki drewniane”, ppkt. 4.1 – Załącznika nr 1 „Charakterystyka przedmiotu zamówienia”), • Część II - jedna kompletna trumna rodzaj: Trumna typu Sarkofag ekskluzywna z litego drzewa dębowego wieko dzielone – Symbol 38.83 („III. Charakterystyka poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia”, Część II – „Trumnyekskluzywne”, pkt „1. Trumny dębowe ekskluzywne z powłoką poliestrową”, ppkt 1.3. – Załącznika nr 1 „Charakterystyka przedmiotu zamówienia”). 1.Podwykonawstwo 1.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1.2. Zamawiający żąda wskazania w złożonej ofercie (pkt 11 załącznika nr 2 do SIWZ) przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 1.3. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy 2.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2.3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga, aby z treści ww. zobowiązania wynikało w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2.4. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy. 2.5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących załączniki nr 4 i 5 do SIWZ. 2.6.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu nie potwierdzą spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub; b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: 3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.2. Zgodnie z art. 141 ustawy Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy, Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3.4.1. żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach wskazanych w niniejszej SIWZ. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie do oferty dokumentów dla każdego ,,podmiotu występującego wspólnie” oddzielnie; 3.4.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu na zasadach określonych w niniejszej SIWZ; 3.4.3. oświadczenia stanowiące załączniki nr 4 i 5 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak postaw do wykluczenia; 3.4.4. oświadczenie o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 12.2 SIWZ, pkt 6 - składa każdy z Wykonawców; 3.4.5. składają łącznie: dowód wniesienia wadium, zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 22a Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (o ile dotyczy) oraz pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 12.2 SIWZ, pkt 4 tabeli; 3.4.6. poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; 3.4.7. w przypadku uznania ich oferty za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązani są do przedłożenia umowy regulującej ich współpracę. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw wykluczenia zawierają dane / informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie publikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej publikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm Zamawiający będzie korzystał z „Archiwum kursów średnich –tabela A”: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości Cześć I - 3 000,00 PLN (trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. Cześć II - 300,00 PLN ( trzysta złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240).Innych form wniesienia wadium zamawiający nie dopuszcza!!! 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna ona być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota wymieniona w pkt. 15.1. powinna być wpłacona przelewem na konto: BZ WBK S.A. I O/KIELCE 34 1090 2040 0000 0005 3800 4603 tytułem: Wadium – przetarg na „Dostawa trumien nr części: ……….” 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu przelewem bankowym Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi otrzymanie środków przed upływem składania ofert. 7. Wadium wnoszone w innych, dopuszczalnych przez zamawiającego formach należy dołączyć do oferty. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami (zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy), jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Oferta Wykonawcy niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 4 6 Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następującej okoliczności: 1.2 zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) rozpoczęcie wykonania - o okres rozstrzygania postępowania, b) zmiany będące następstwem działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie wykonania zamówienia, c) zmiany przepisów prawa, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie wykonania zamówienia; 1.3 zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: a) zaistnienie okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) w sytuacji zmiany zaoferowanego przedmiotu zamówienia na inny o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku zaoferowanego przedmiotu zamówienia. 1.4 zmiany osobowe w zakresie w zakresie osób odpowiedzialnych za współpracę z Wykonawcą i osoby odpowiedzialnej za wykonanie usługi z ramienia Wykonawcy, 1.5 inne zmiany: a) zmiana nazwy zadania, b) zmiana nazwy Wykonawcy, c) zmiana rachunku Wykonawcy, d) zmiany podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców w przypadku braku ich wymienienia w ofercie jako spełniających warunki lub wymagania opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (jeśli były opisane i Wykonawca składając ofertę polegał na zasobach innych podmiotów).
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2018-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Informacja o ochronie danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO zastosowanej przez Zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o. o., ul. Sandomierska 249, 25-330 Kielce, tel: 41 333-50-61, fax: 0-41 333-50-61 w. 209, e-mail: biuro@zielen.kielce.pl;  inspektorem ochrony danych osobowych w Rejonowym Przedsiębiorstwie Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o. o. jest Pan Mariusz Suchoń, tel.: 41 333 50 61 w. 255, e-mail: m.suchon@zielen.kielce.pl;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup i sukcesywna dostawa trumien i krzyży do pochówku zmarłych z podziałem na 2 części” nr 24/PN/2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t. j.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; * skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Trumny i Krzyże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39296100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakup i sukcesywna dostawa trumien i krzyży do pochówku zmarłych z podziałem na 2 części. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa trumien i krzyży do pochówku zmarłych z podziałem na 2 części: Część 1 - „Trumny i Krzyże”, Część 2 - „Trumny ekskluzywne”. Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ - ,,Charakterystyka przedmiotu zamówienia”. Zamawiający informuje, że przy dostawie asortymentu będącego przedmiotem zamówienia stosuje PRAWO OPCJI, oznacza to, że podane ilości w kolumnie 5 tabeli załącznika nr 3 do SIWZ są wielkościami maksymalnymi, które mogą być odebrane w trakcje realizacji zamówienia. Natomiast gwarantowane minimalne ilości, które zostaną odebrane określa kolumna 4. UWAGA: Wykonawca składając ofertę obowiązany jest przedłożyć próbki trumien, na podstawie których Zamawiający przeprowadzi ocenę i przyzna punktację w kryterium ,,Jakość i estetyka”. Rodzaj próbki: • Część I – jedna kompletna trumna rodzaj: Trumna tradycyjna z litego drzewa dębowego - Symbol 38.01 („III. Charakterystyka poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia”, Część I - „Trumny i krzyże”, pkt „1. Trumny”, ppkt 1.1 – Załącznika nr 1 „Charakterystyka przedmiotu zamówienia”) oraz krzyż duży - symbol 32.01 („III. Charakterystyka poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia”, Część I - „Trumny i krzyże”, pkt „4. Krzyże i paliki drewniane”, ppkt. 4.1 – Załącznika nr 1 „Charakterystyka przedmiotu zamówienia”), • Część II - jedna kompletna trumna rodzaj: Trumna typu Sarkofag ekskluzywna z litego drzewa dębowego wieko dzielone – Symbol 38.83 („III. Charakterystyka poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia”, Część II – „Trumny ekskluzywne”, pkt „1. Trumny dębowe ekskluzywne z powłoką poliestrową”, ppkt 1.3. – Załącznika nr 1 „Charakterystyka przedmiotu zamówienia”). Dostarczenie i ocena próbki: a) Próbka powinna być dostarczona przez Wykonawcę na własny koszt, przed terminem składania ofert, do siedziby Zamawiającego na adres: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o. o. Budynek: Miejski Zakład Usług Pogrzebowych 25-330 Kielce, ul. Sandomierska 249; Do trumny należy dołączyć nieprzezroczystą zamkniętą kopertę. Na kopercie należy umieścić nr części zamówienia, na którą składana jest trumna, a do koperty należy włożyć pisemną informację zawierającą nazwę i adres wykonawcy. b) Próbki będą oceniane przez komisję przetargową na podstawie fizycznych oględzin. Każda próbka otrzyma punktację w kryterium ,,Jakość i estetyka”. c) Próbka Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa, pozostanie u Zamawiającego na czas trwania umowy, w celu porównywania dostarczanego towaru z oferowanym w ofercie. Trumna zostanie zwrócona po zakończeniu trwania umowy lub zostanie zakupiona przez zamawiającego w ostatniej partii zamówienia. d) Próbki pozostałych Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu, powinny zostać odebrane przez Wykonawców z siedziby Zamawiającego na własny koszt, w ciągu 14 dni roboczych od rozstrzygnięcia postępowania. Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, może zwrócić je w inny sposób na koszt Wykonawcy. Zamawiający po przeanalizowaniu kryteriów cenowych i jakościowych dopuszcza też możliwość zakupu próbek. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę o chęci zakupu próbki.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Trumny ekskluzywne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39296100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakup i sukcesywna dostawa trumien i krzyży do pochówku zmarłych z podziałem na 2 części. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa trumien i krzyży do pochówku zmarłych z podziałem na 2 części: Część 1 - „Trumny i Krzyże”, Część 2 - „Trumny ekskluzywne”. Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ - ,,Charakterystyka przedmiotu zamówienia”. Zamawiający informuje, że przy dostawie asortymentu będącego przedmiotem zamówienia stosuje PRAWO OPCJI, oznacza to, że podane ilości w kolumnie 5 tabeli załącznika nr 3 do SIWZ są wielkościami maksymalnymi, które mogą być odebrane w trakcje realizacji zamówienia. Natomiast gwarantowane minimalne ilości, które zostaną odebrane określa kolumna 4. UWAGA: Wykonawca składając ofertę obowiązany jest przedłożyć próbki trumien, na podstawie których Zamawiający przeprowadzi ocenę i przyzna punktację w kryterium ,,Jakość i estetyka”. Rodzaj próbki: • Część I – jedna kompletna trumna rodzaj: Trumna tradycyjna z litego drzewa dębowego - Symbol 38.01 („III. Charakterystyka poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia”, Część I - „Trumny i krzyże”, pkt „1. Trumny”, ppkt 1.1 – Załącznika nr 1 „Charakterystyka przedmiotu zamówienia”) oraz krzyż duży - symbol 32.01 („III. Charakterystyka poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia”, Część I - „Trumny i krzyże”, pkt „4. Krzyże i paliki drewniane”, ppkt. 4.1 – Załącznika nr 1 „Charakterystyka przedmiotu zamówienia”), • Część II - jedna kompletna trumna rodzaj: Trumna typu Sarkofag ekskluzywna z litego drzewa dębowego wieko dzielone – Symbol 38.83 („III. Charakterystyka poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia”, Część II – „Trumny ekskluzywne”, pkt „1. Trumny dębowe ekskluzywne z powłoką poliestrową”, ppkt 1.3. – Załącznika nr 1 „Charakterystyka przedmiotu zamówienia”). Dostarczenie i ocena próbki: a) Próbka powinna być dostarczona przez Wykonawcę na własny koszt, przed terminem składania ofert, do siedziby Zamawiającego na adres: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o. o. Budynek: Miejski Zakład Usług Pogrzebowych 25-330 Kielce, ul. Sandomierska 249; Do trumny należy dołączyć nieprzezroczystą zamkniętą kopertę. Na kopercie należy umieścić nr części zamówienia, na którą składana jest trumna, a do koperty należy włożyć pisemną informację zawierającą nazwę i adres wykonawcy. b) Próbki będą oceniane przez komisję przetargową na podstawie fizycznych oględzin. Każda próbka otrzyma punktację w kryterium ,,Jakość i estetyka”. c) Próbka Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa, pozostanie u Zamawiającego na czas trwania umowy, w celu porównywania dostarczanego towaru z oferowanym w ofercie. Trumna zostanie zwrócona po zakończeniu trwania umowy lub zostanie zakupiona przez zamawiającego w ostatniej partii zamówienia. d) Próbki pozostałych Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu, powinny zostać odebrane przez Wykonawców z siedziby Zamawiającego na własny koszt, w ciągu 14 dni roboczych od rozstrzygnięcia postępowania. Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, może zwrócić je w inny sposób na koszt Wykonawcy. Zamawiający po przeanalizowaniu kryteriów cenowych i jakościowych dopuszcza też możliwość zakupu próbek. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę o chęci zakupu próbki.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)