Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza oraz dostawa papieru na potrzeby realizacji projektu pn.: „Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce II”

Data publikacji 2018-12-07
Data zakończenia 2018-12-17 00:00:00
Instytucja Miasto Nowy Sącz
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658383-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza oraz dostawa papieru na potrzeby realizacji projektu pn.: „Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce II” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 10.2.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 51bef33e-8fb8-4a86-920d-2afe1360a913
Biuletyn 658383-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Nowy Sącz
Regon 49189316700000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Sącz
Zamawiajacy kod pocztowy 33300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 448-66-05
Zamawiajacy fax 18 443-78-63
Zamawiajacy email zzp@nowysacz.pl
Adres strony url http://www.nowysacz.pl; https://bip.malopolska.pl/nowysacz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie (określone w poz. 1 Szczegółowego kosztorysu ofertowego w ilości 116 ryz) jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 10.2.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Projekt pn.: „Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce II”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.nowysacz.pl; https://bip.malopolska.pl/nowysacz
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.nowysacz.pl; https://bip.malopolska.pl/nowysacz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Nowego Sacza, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza oraz dostawa papieru na potrzeby realizacji projektu pn.: „Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce II”
Numer referencyjny ZZP.271.1122.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza oraz dostawa papieru na potrzeby realizacji projektu pn.: „Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce II” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 10.2.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Dostawy będą realizowane na bieżąco, w terminie od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. DOKUMENTY potwierdzające,że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: informacje producenta (próbki) świadczące o wymaganych przez zamawiającego parametrach oferowanego artykułu – dotyczy sytuacji o których mowa w Rozdz. III pkt 3 lit. d) specyfikacji. 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Ewentualne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały zawarte we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik do specyfikacji.
IV 4 4 data 2018-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)