GuidZP400 |
f01309d5-74dc-4f16-8579-902e7469ea57
|
Biuletyn |
658553-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
|
Regon |
000288981
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wybrzeże L.Pasteura
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-367
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 7841174
|
Zamawiajacy fax |
71 7840045
|
Zamawiajacy email |
monika.komorowska@am.wroc.pl
|
Adres strony url |
https://www.umed.wroc.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.umed.wroc.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.umed.wroc.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław, pokój 3A 112.1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń laboratoryjnych i diagnostycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
|
Numer referencyjny |
UMW/AZ/PN-132/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa urządzeń laboratoryjnych i diagnostycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu z podziałem na 6 (sześć) części osobno ocenianych:
Część A – Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Katedry i Zakładu Medycyny Społecznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Część B – Dostawa komory z laminarnym pionowym przepływem powietrza na potrzeby Zakładu Chemii Klinicznej w Katedrze Analityki Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Część C – Dostawa czytnika absorbancji do mikropłytek na potrzeby Katedry i Zakładu Biologii
i Parazytologii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Część D – Dostawa szafy termostatycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Biologii i Parazytologii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Część E – Dostawa aparatu do przesiewowych badań polisomnograficznych wraz z oprogramowaniem na potrzeby Katedry i Zakładu Patofizjologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Część F – Dostawa aparatu Scotta (wolumetru) na potrzeby Katedry i Zakładu Technologii Postaci Leku Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 (część A–F) do Siwz.
3. Miejsce dostawy:
Część A Katedra i Zakład Medycyny Społecznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. Chałubińskiego 5,
50-368 Wrocław
Część B Zakład Chemii Klinicznej w Katedrze Analityki Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. Borowska 211A,
50-556 Wrocław
Część C Katedra i Zakład Biologii i Parazytologii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. J. Mikulicza-Radeckiego 9,
50-345 Wrocław
Część D Katedra i Zakład Biologii i Parazytologii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. J. Mikulicza-Radeckiego 9,
50-345 Wrocław
Część E Katedra i Zakład Patofizjologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. Marcinkowskiego 1,
50-368 Wrocław
Część F Katedra i Zakład Technologii Postaci Leku Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. Borowska 211A,
50-556 Wrocław
4. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 (część A–F) do Siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia:
– do 2 tygodni od daty podpisania umowy (część A) (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert),
– do 8 tygodni od daty podpisania umowy (część B) (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert),
– do 8 tygodni od daty podpisania umowy (część C) (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert),
– do 8 tygodni od daty podpisania umowy (część D) (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert),
– do 6 tygodni od daty podpisania umowy (część E) (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert),
– do 4 miesięcy od daty podpisania umowy (część F) (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta powinna zawierać:
1) Formularz(e) ofertowy(e) (wzór – załącznik nr 1 (część A-F) do Siwz), – dla części, na którą(e) Wykonawca składa ofertę – wypełniony(e) przez Wykonawcę,
2) Arkusz informacji technicznej (wzór – Załącznik nr 2 (część A-F) do Siwz), dla części, na którą(e) Wykonawca składa ofertę – wypełniony(e) przez Wykonawcę,
3) Oświadczenia wymienione w Rozdziale VII pkt. 1-4 Siwz,
4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności,
o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp, albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, jedna
z wymienionych poniżej okoliczności:
1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury;
2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany;
3) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów;
4) zmiany organizacyjne Zamawiającego (między innymi zmiany związane z wprowadzeniem nowego programu elektronicznego obiegu dokumentów, zmiany organizacji pracy kancelarii);
5) zmiana sposobu realizacji zamówienia, jeśli rozwiązanie zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczyni się do wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część A Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Katedry i Zakładu Medycyny Społecznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711120-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 2 tygodni od daty podpisania umowy (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert)
|
Zalacznik krotki opis |
1. Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Katedry i Zakładu Medycyny Społecznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 (część A) do Siwz.
3. Miejsce dostawy: Katedra i Zakład Medycyny Społecznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. Chałubińskiego 5, 50-368 Wrocław
4. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 (część A) do Siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część B Dostawa komory z laminarnym pionowym przepływem powietrza na potrzeby Zakładu Chemii Klinicznej w Katedrze Analityki Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia do 8 tygodni od daty podpisania umowy (część B) (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert)
|
Zalacznik krotki opis |
1. Dostawa komory z laminarnym pionowym przepływem powietrza na potrzeby Zakładu Chemii Klinicznej w Katedrze Analityki Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 (część B) do Siwz
3. Miejsce dostawy: Zakład Chemii Klinicznej w Katedrze Analityki Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław
4. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 (część B) do Siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część C Dostawa czytnika absorbancji do mikropłytek na potrzeby Katedry i Zakładu Biologii i Parazytologii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia do 8 tygodni od daty podpisania umowy (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert)
|
Zalacznik krotki opis |
1. Dostawa czytnika absorbancji do mikropłytek na potrzeby Katedry i Zakładu Biologii i Parazytologii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 (część C) do Siwz
3. Miejsce dostawy: Katedra i Zakład Biologii i Parazytologii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. J. Mikulicza-Radeckiego 9, 50-345 Wrocław
4. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 (część C) do Siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część D Dostawa szafy termostatycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Biologii i Parazytologii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia do 8 tygodni od daty podpisania umowy (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert)
|
Zalacznik krotki opis |
1. Dostawa szafy termostatycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Biologii i Parazytologii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 (część D) do Siwz
3. Miejsce dostawy: Katedra i Zakład Biologii i Parazytologii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. J. Mikulicza-Radeckiego 9, 50-345 Wrocław
4. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 (część D) do Siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część E Dostawa aparatu do przesiewowych badań polisomnograficznych wraz z oprogramowaniem na potrzeby Katedry i Zakładu Patofizjologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia do 6 tygodni od daty podpisania umowy (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert)
|
Zalacznik krotki opis |
1. Dostawa aparatu do przesiewowych badań polisomnograficznych wraz z oprogramowaniem na potrzeby Katedry i Zakładu Patofizjologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 (część E) do Siwz.
3. Miejsce dostawy: Katedra i Zakład Patofizjologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. Marcinkowskiego 1, 50-368 Wrocław.
4. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 (część E) do Siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część F Dostawa aparatu Scotta (wolumetru) na potrzeby Katedry i Zakładu Technologii Postaci Leku Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia do 4 miesięcy od daty podpisania umowy (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert)
|
Zalacznik krotki opis |
1. Dostawa aparatu Scotta (wolumetru) na potrzeby Katedry i Zakładu Technologii Postaci Leku Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 (część F) do Siwz
3. Miejsce dostawy: Katedra i Zakład Technologii Postaci Leku Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław
4. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 (część F) do Siwz
|
| |