Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

Data publikacji 2018-12-07
Data zakończenia 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659113-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321005, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia został podzielony na dwie części:
Część nr 1: dostawa 10 szt. laserowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z tonerami,
Część nr 2: sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy), w OPZ – Rozdział 4 SIWZ oraz w warunkach projektu Umowy przedstawionego w Rozdziale 3 SIWZ. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści IDW „przedmiotem zamówienia”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3c97104a-8967-40aa-bc13-32e73f366f2a
Biuletyn 659113-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
Regon 34005769500000
Zamawiajacy adres ulica Chodkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-064
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 419 100
Zamawiajacy fax 523 608 206
Zamawiajacy email zampub@ukw.edu.pl
Adres strony url www.ukw.edu.pl
Adres strony internetowej www.ukw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ukw.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ukw.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy, kurier, osobiste doręczenie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy Adres: 85-064 Bydgoszcz, ul. Chodkiewicza 30 Kancelaria Główna, pokój 108, blok „C”
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Numer referencyjny UKW/DZP-281-D-88/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia został podzielony na dwie części: Część nr 1: dostawa 10 szt. laserowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z tonerami, Część nr 2: sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy), w OPZ – Rozdział 4 SIWZ oraz w warunkach projektu Umowy przedstawionego w Rozdziale 3 SIWZ. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści IDW „przedmiotem zamówienia”.
Cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Część 1- dostawa 10 szt. urządzeń wielofunkcyjnych: maksymalnie 4 dni roboczych od dnia podpisania umowy, Część 2: dostawa sukcesywna, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 r. Termin od złożenia zamówienia do dostarczenia towaru nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W części 1 zamówienia: w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy załączyć do oferty prawidłowo wypełniony Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ W części 2 zamówienia: w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy załączyć do oferty prawidłowo wypełniony Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych dla potwierdzenia, że oferowane produkty są równoważne: •ISO/IEC 19752 (lub równoważny) – norma określająca wydajność dla wkładów monochromatycznych drukarek laserowych z oznaczeniem, której pozycji formularza cenowego dotyczy; •ISO/IEC 24711 (lub równoważnej) – norma określająca wydajność dla kaset z kolorowym i monochromatycznym tuszem do drukarek atramentowych z oznaczeniem, której pozycji formularza cenowego dotyczy; •ISO/IEC 19798 (lub równoważnej) – norma określającą wydajność dla wkładów z tonerem do kolorowych drukarek laserowych z oznaczeniem, której pozycji formularza cenowego dotyczy; •Karty charakterystyki/specyfikacje techniczne oferowanych materiałów eksploatacyjnych, z których w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał eksploatacyjny jest kompatybilny ze sprzętem wskazanym przez Zamawiającego oraz posiada parametry techniczne (kolor, minimalna wydajność) wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca powinien w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, której pozycji formularza cenowego dotyczy dokument.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz Oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Formularz cenowy- Załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty. 4. W części nr 2 postępowania: próbki oferowanych produktów równoważnych, w celu przeprowadzenia praktycznych testów sprawdzających czy są one zgodne z opisem przedstawionym przez Zamawiającego w SIWZ - zgodnie z zapisami 5A1 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, zgodnie z art. 144 Ustawy, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru oferty w następujących okolicznościach: 1) w przypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie podnosi odpowiedzialności skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji umowy na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy, 2) w przypadku, gdy po jej podpisaniu zajdzie uzasadniona konieczność zmiany ilości poszczególnych rodzajów asortymentu wskazanych w umowie - dopuszcza się taką zmianę pod warunkiem, że: a) będzie ona dotyczyć tylko zmiany ilości wskazanych w umowie rodzajów asortymentu (ilości jednych kosztem ilości drugich), b) zmiana ta nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, c) zmiana ta nie będzie polegać na wprowadzaniu innych niż wymienione w SIWZ i umowie rodzajów asortymentu, chyba, że będzie to wynikało z konieczności wyrównania wynagrodzenia Wykonawcy. 3) w przypadku, gdy w czasie trwania umowy nie zostanie wykorzystana cała kwota wynagrodzenia Wykonawcy, strony w drodze aneksu mogą przedłużyć termin obowiązywania umowy o okres do czasu wyczerpania wartości umowy, przy czym ceny jednostkowe określone w załączniku do umowy nie ulegną zmianie. 4) Jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego. 2. Prawa i obowiązki wynikające z umowy, a w szczególności zobowiązania finansowe, nie mogą być przekazane na rzecz osób trzecich, bez pisemnej zgody Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa 10 szt. laserowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z tonerami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 4
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA: oferta nie może być opatrzona terminem dostawy innym niż z wskazuje zakres danego kryterium, gdyż będzie niezgodna z SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 szt. laserowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z tonerami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia, który posiada minimalne parametry techniczne i programowe zgodne ze wskazanymi w kolumnie „2” formularza cenowego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego sprzętu, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, obowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa sprzętów spełni wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest wypełnić formularz cenowy podając szczegółowe dane techniczne proponowanego sprzętu. 3. Zamawiający dopuszcza oferowanie przedmiotu zamówienia o równoważnej lub lepszej wydajności (jak przedmiot zamówienia opisany w kolumnie 2 formularza cenowego) wg wyników testów przeprowadzonych przez Wykonawcę. Dokładny opis wraz z parametrami technicznymi znajduje się w Rozdziale 4 OPZ cz 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe W części 2 zamówienia: w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy załączyć do oferty prawidłowo wypełniony Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. 2. Dostarczone materiały będą jak najlepszej jakości, w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego, do których są przeznaczone oraz zapewnią należyte bezpieczeństwo pracy urządzenia, są fabrycznie nowe - nieużywane, będą posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, opakowane w kartonowe opakowanie zewnętrzne z opisem zawartości, kompletne i gotowe do pracy - zgodnie z jego przeznaczeniem oraz będą spełniały normy obowiązujące na tego rodzaju artykuły. Termin przydatności do użycia musi wynosić min. 12 miesięcy od daty dostawy. 3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych do opisanych w SIWZ. Oferowane materiały eksploatacyjne mają być nowe, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy. 4. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych niż wskazane oraz: a) fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi, b) nie poddawany procesowi ponownego napełnienia, c) opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, d) którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, e) który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, f) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem g) który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, h) w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, i) w którym zastosowano toner/ tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. 5. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy handlowej, producenta oraz wydajności/pojemności produktu równoważnego, a także dołączenie do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 9 SIWZ, z których w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, niż określone przez Zamawiającego: a) nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu, b) jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu, c) posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, d) pojemność / wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych, zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798. 6. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów równoważnych odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał oryginalny, pochodzący od producenta urządzenia.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria rodzaj materiałów eksploatacyjnych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)