Zakup, dostawa i montaż mebli do pracowni matematyczno- fizycznej dla Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Data publikacji 2018-12-07
Data zakończenia 2018-12-18 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659100-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż mebli do pracowni matematyczno- fizycznej dla Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2. Kody CPV:
39150000-8 Różne meble i wyposażenie

3. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostarczenie, transport, złożenie lub montaż, usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli, ustawienie na miejsce docelowe, wypoziomowanie, wstępną konserwację.
3.2. Dostawa obejmuje meble fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad.
3.3. Zamawiający żąda, aby oferowane meble posiadały stosowane atesty dopuszczające ich użytkowanie w pomieszczeniach biurowych, atest potwierdzający klasę higieniczności (co najmniej E1), oraz badania wytrzymałościowe. Jeżeli jest to wymagane odrębnymi przepisami, Zamawiający wymaga aby oferowane meble były produkowane i projektowane zgodnie z ISO 9001.
3.4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem.
3.5. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
3.6. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
3.7. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczone meble minimum 12 miesięcy. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
6. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8 w Mikołowie, ul. Wolności 8, 43-190 Mikołów;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c4f4b29f-50ad-4887-ad1f-a0200a1559de
Biuletyn 659100-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
Regon 365421894
Zamawiajacy adres ulica Karola Miarki
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Mikołów
Zamawiajacy kod pocztowy 43-190
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 510219434
Zamawiajacy email zamowienia@cuw.mikolow.eu
Adres strony url http://cuwmikolow.bip.net.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Oś Priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.1 Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego, Poddziałanie 11.1.4 Poprawa efektywności kształcenia ogólnego – konkurs Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://cuwmikolow.bip.net.pl/?c=323
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://cuwmikolow.bip.net.pl/?c=323
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Karola Miarki 9 , 43-190 Mikołów
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa i montaż mebli do pracowni matematyczno- fizycznej dla Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer referencyjny CUW/PN/104/2018/SP8
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż mebli do pracowni matematyczno- fizycznej dla Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie na potrzeby realizacji projektu pn. „Szkoła otwarta na wiedzę – etap II”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Kody CPV: 39150000-8 Różne meble i wyposażenie 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostarczenie, transport, złożenie lub montaż, usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli, ustawienie na miejsce docelowe, wypoziomowanie, wstępną konserwację. 3.2. Dostawa obejmuje meble fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad. 3.3. Zamawiający żąda, aby oferowane meble posiadały stosowane atesty dopuszczające ich użytkowanie w pomieszczeniach biurowych, atest potwierdzający klasę higieniczności (co najmniej E1), oraz badania wytrzymałościowe. Jeżeli jest to wymagane odrębnymi przepisami, Zamawiający wymaga aby oferowane meble były produkowane i projektowane zgodnie z ISO 9001. 3.4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 3.5. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 3.6. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 3.7. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczone meble minimum 12 miesięcy. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8 w Mikołowie, ul. Wolności 8, 43-190 Mikołów;
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Informacje na temat katalogow Termin realizacji dostawy – do 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (termin nieprzekraczalny). Termin realizacji dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
IV 4 4 data 2018-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być złożona w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. =60% Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy – 20,00 pkt. = 20% Gwarancja – 20,00 pkt. = 20% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. 1.2 Przy ocenie kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy” zostanie wykorzystany wzór Termin najkrótszy z ważnych ofert / Termin badanej oferty x 20 pkt Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 20 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 20,00 punktów. 1.3 Przy ocenie kryterium „Gwarancja” zostanie wykorzystany wzór: Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: • 20 pkt – 36 miesięcy • 10 pkt – 24 miesiące • 0 pkt – 12 miesięcy Podając okres gwarancji należy wpisać konkretnie 12, 24 lub 36 miesięcy. W przypadku wpisania innego okresu gwarancji np. 27 miesięcy punktacja zostanie przyznana jak dla gwarancji 24 miesiące. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „ Okres gwarancji” wynosi 20,00 pkt, nawet jeśli wykonawca poda dłuższy okres gwarancji. W przypadku gdy okres gwarancji nie zostanie wskazany lub wskazany okres będzie krótszy niż 12 miesiące, oferta zostanie odrzucona. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + TN/TB x 20 + punkty za gwarancję = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej; CO - cena oferty badanej TN - termin najkrótszy; TB - termin oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. 6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)