1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa publikacji książkowych, słowników, encyklopedii, map i atlasów:
1) publikacji książkowych o tematyce m.in.:
a) prawniczej (kodeksy, komentarze, ustawy ),
b) ekonomicznej,
c) rolniczej,
d) przyrodniczej,
e) informatycznej,
f) oświatowej,
g) statystycznej,
h) zarządzanie nieruchomościami,
i) historycznej,
j) ekologicznej,
k) finansowej,
l) zamówień publicznych,
m) bhp,
n) zdrowotnej,
w tym:
- prawo administracyjne,
- prawo cywilne,
- prawo gospodarcze,
- prawo karne,
- prawo międzynarodowe,
- prawo podatkowe,
- prawo pracy i ubezpieczeń społecznych,
- Wzory pism i umów.
- Biznes,
- Finanse,
- Marketing/reklama,
- Nieruchomości,
- Rachunkowość,
- Słowniki /leksykony/,
- Ubezpieczenia gospodarcze,
- Zarządzanie,
- Środowisko, rolnicze
- Turystyka/geografia,
- Statystyka,
- Logistyka,
- Negocjacje,
- Public relations/media,
- Zasoby ludzkie,
- Jakość,
- Mikro-makro ekonomia,
- kulturoznawstwo,
- Archeologia,
- Filologia polska,
- Nauki polityczne,
- Pedagogika,
- Polityka społeczna/rynek pracy,
- Psychologia,
- Socjologia,
- Sztuka,
- Beletrystyka.
- Ekonomia unii,
- Polityka unii,
- Prawo unii
2) aktualizacji wymiennokartkowych do ww. publikacji, plakatów.
3) albumów, słowników i encyklopedii z dołączonymi przez Wydawcę dodatkami,
4) map ściennych, magnetycznych, rozkładanych i atlasów tj:
a) mapa Wrocławia ścienna w skali 1:18500 z indeksem z przodu, zakończona wzmocnieniami (dwustronnie foliowana) o wymiarach dł. 145 cm, szer. 145 cm,
b) plan miasta Wrocławia rozkładany,
c) tablica Wrocławia magnetyczna (z możliwością pisania markerem do tablic suchościeralnych), oprawiona w ramy aluminiowe, o wymiarach dł. 160 cm, szer. 140 cm,
d) atlas Wrocławia (w formie książkowej) na spirali.
2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru tytułu, autora i wydawnictwa.
3. Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego w dowolnej formie (telefonicznie, faksem lub e-mailem), w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych, licząc od daty otrzymania zamówienia lub ukazania się w sprzedaży publikacji. W zamówieniach określone będą ilości i rodzaj zamówionych publikacji oraz miejsce odbioru zamówionej partii, która może obejmować dostawę tylko 1 szt. przedmiotu zamówienia. Zamówienia składane telefonicznie będą bezzwłocznie potwierdzane przez Zamawiającego na piśmie.
4. Wykonawca dostarczy każdą partię przedmiotu zamówienia własnym transportem do miejsca wskazanego w zamówieniu.
5. Wydanie towaru i jego odbiór nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniu tj. w obiektach i w godzinach pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia.
6. Wydanie towaru będzie potwierdzone dokumentem odbioru przedmiotu umowy, podpisanym przez strony, na którym będzie wpisany symbol i numer identyfikacyjny zamówienia Zamawiającego.
7. W przypadku otrzymania towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na własny koszt dokona jego wymiany na nowy w terminie do 1 dnia roboczego od chwili zgłoszenia.
8. Każdorazowo, przed wydaniem przedmiotu umowy, Wykonawca poda ceny (katalogowe) jednostkowe netto Wydawcy pomniejszone o wysokość rabatu plus podatek VAT. Ceny te obejmują koszty transportu do miejsca dostawy.
9. Opust (rabat) jest stały w czasie trwania umowy i nie będzie podlegał zmianom.
|
GuidZP400 |
38dbbafe-5058-41c0-8f0f-3f5936fbf81d
|
Biuletyn |
658237-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
|
Regon |
109467000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Nowy Targ
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42377
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50141
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 7779230, 7779231
|
Zamawiajacy fax |
717 779 229
|
Zamawiajacy email |
tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://bip.um.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.um.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.um.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. nr 139
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa publikacji książkowych, słowników, encyklopedii, map i atlasów dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/75/2018/WOU
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa publikacji książkowych, słowników, encyklopedii, map i atlasów:
1) publikacji książkowych o tematyce m.in.:
a) prawniczej (kodeksy, komentarze, ustawy ),
b) ekonomicznej,
c) rolniczej,
d) przyrodniczej,
e) informatycznej,
f) oświatowej,
g) statystycznej,
h) zarządzanie nieruchomościami,
i) historycznej,
j) ekologicznej,
k) finansowej,
l) zamówień publicznych,
m) bhp,
n) zdrowotnej,
w tym:
- prawo administracyjne,
- prawo cywilne,
- prawo gospodarcze,
- prawo karne,
- prawo międzynarodowe,
- prawo podatkowe,
- prawo pracy i ubezpieczeń społecznych,
- Wzory pism i umów.
- Biznes,
- Finanse,
- Marketing/reklama,
- Nieruchomości,
- Rachunkowość,
- Słowniki /leksykony/,
- Ubezpieczenia gospodarcze,
- Zarządzanie,
- Środowisko, rolnicze
- Turystyka/geografia,
- Statystyka,
- Logistyka,
- Negocjacje,
- Public relations/media,
- Zasoby ludzkie,
- Jakość,
- Mikro-makro ekonomia,
- kulturoznawstwo,
- Archeologia,
- Filologia polska,
- Nauki polityczne,
- Pedagogika,
- Polityka społeczna/rynek pracy,
- Psychologia,
- Socjologia,
- Sztuka,
- Beletrystyka.
- Ekonomia unii,
- Polityka unii,
- Prawo unii
2) aktualizacji wymiennokartkowych do ww. publikacji, plakatów.
3) albumów, słowników i encyklopedii z dołączonymi przez Wydawcę dodatkami,
4) map ściennych, magnetycznych, rozkładanych i atlasów tj:
a) mapa Wrocławia ścienna w skali 1:18500 z indeksem z przodu, zakończona wzmocnieniami (dwustronnie foliowana) o wymiarach dł. 145 cm, szer. 145 cm,
b) plan miasta Wrocławia rozkładany,
c) tablica Wrocławia magnetyczna (z możliwością pisania markerem do tablic suchościeralnych), oprawiona w ramy aluminiowe, o wymiarach dł. 160 cm, szer. 140 cm,
d) atlas Wrocławia (w formie książkowej) na spirali.
2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru tytułu, autora i wydawnictwa.
3. Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego w dowolnej formie (telefonicznie, faksem lub e-mailem), w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych, licząc od daty otrzymania zamówienia lub ukazania się w sprzedaży publikacji. W zamówieniach określone będą ilości i rodzaj zamówionych publikacji oraz miejsce odbioru zamówionej partii, która może obejmować dostawę tylko 1 szt. przedmiotu zamówienia. Zamówienia składane telefonicznie będą bezzwłocznie potwierdzane przez Zamawiającego na piśmie.
4. Wykonawca dostarczy każdą partię przedmiotu zamówienia własnym transportem do miejsca wskazanego w zamówieniu.
5. Wydanie towaru i jego odbiór nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniu tj. w obiektach i w godzinach pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia.
6. Wydanie towaru będzie potwierdzone dokumentem odbioru przedmiotu umowy, podpisanym przez strony, na którym będzie wpisany symbol i numer identyfikacyjny zamówienia Zamawiającego.
7. W przypadku otrzymania towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na własny koszt dokona jego wymiany na nowy w terminie do 1 dnia roboczego od chwili zgłoszenia.
8. Każdorazowo, przed wydaniem przedmiotu umowy, Wykonawca poda ceny (katalogowe) jednostkowe netto Wydawcy pomniejszone o wysokość rabatu plus podatek VAT. Ceny te obejmują koszty transportu do miejsca dostawy.
9. Opust (rabat) jest stały w czasie trwania umowy i nie będzie podlegał zmianom.
|
Cpv glowny przedmiot |
22100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
214285,71
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dokonają odpowiedniej zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1 projektu umowy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych, obowiązujących przepisów.
3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie, do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo wysokość minimalnej stawki godzinowej.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
5. Obowiązek wykazania, iż zmiany określone w ust. 1 pkt 2) i pkt 3) mają bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy.
6 W celu dokonania zmian umowy, o których mowa w ust. 1 pkt 2) i pkt 3), Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie kalkulacje i dokumenty, w tym m.in. kopie umów z pracownikami realizującymi przedmiot zamówienia, dokumenty/deklaracje ZUS:
1) potwierdzające zasadność i bezpośredni wpływ zaistniałych zmian na koszty wykonania zamówienia,
2) określające stopień w jakim zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt 2) i pkt 3) wpłynie na wysokość wynagrodzenia.
7. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z zapisami ust. 6 niniejszego paragrafu nastąpi od dnia:
1) wejścia w życie przepisów uzasadniających zmianę, jeżeli Wykonawca złoży wniosek w terminie do 30 dni, licząc od dnia wejścia w życie tych przepisów, lub
2) złożenia wniosku przez Wykonawcę, jeżeli wniosek wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu określonego w ust. 7 pkt 1) niniejszego paragrafu.
8. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej
w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności, za wyjątkiem przypadków opisanych w ust. 10 poniżej i w § 4 ust. 2 oraz w § 10 ust. 2 projektu umowy.
9. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku:
1) zmiany przepisów prawnych powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na realizację umowy,
2) zmian formalno-organizacyjnych, mających wpływ na realizację umowy,
3) zmiany, o których mowa w art. 144 ust 1 pkt 6) ustawy Pzp.
10. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
zmiana danych teleadresowych. Zmiana, o której mowa w zdaniu pierwszym wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony.
|
IV 4 4 data |
2018-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|