„Dostawa z wdrożeniem oraz certyfikowanym szkoleniem administratora zintegrowanego systemu bezpieczeństwa UTM.”

Data publikacji 2018-12-07
Data zakończenia 2018-12-17 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu w Rybniku
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Elementy składowe sieci

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658876-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324220007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z wdrożeniem oraz certyfikowanym szkoleniem administratora zintegrowanego systemu bezpieczeństwa UTM, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia , stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika, montaż i instalację w miejscu przez niego wskazanym, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wsparcia technicznego przez cały okres obowiązywania umowy.
4. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w I półroczu 2018 r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcy gwarancji i rękojmi na oferowany sprzęt. W przypadku awarii nośnika danych, wykonawca dostarczy na swój koszt nowy identyczny nośnik, a uszkodzony zostanie w posiadaniu Zamawiającego.
6. Załącznik nr 1 może wskazywać dla niektórych urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w załączniku nr 1 , pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż cechujących materiały określone w tym załączniku, a także zachowania technologii wykonania. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje.
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, szczegółowe informacje w tym zakresie zostały zawarte w rozdziale XXIX niniejszej SIWZ.
8. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według CPV - 32422000-7
Postępowanie prowadzone jeste w trybie przetargu nieograniczonego, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm. )

Dodatkowe informacje

GuidZP400 33fb9a73-188a-4be3-9e20-038dee8748b8
Biuletyn 658876-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu w Rybniku
Regon 27628517000000
Zamawiajacy adres ulica 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Rybnik
Zamawiajacy kod pocztowy 44-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 4228300,
Zamawiajacy fax 32 4228658
Zamawiajacy email zp@starostwo.rybnik.pl, rp@starostwo.rybnik.pl
Adres strony url www.bip.starostwo.rybnik.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.starostwo.rybnik.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.starostwo.rybnik.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik pok. 107
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa z wdrożeniem oraz certyfikowanym szkoleniem administratora zintegrowanego systemu bezpieczeństwa UTM.”
Numer referencyjny OR.272.13.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z wdrożeniem oraz certyfikowanym szkoleniem administratora zintegrowanego systemu bezpieczeństwa UTM, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia , stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika, montaż i instalację w miejscu przez niego wskazanym, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wsparcia technicznego przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w I półroczu 2018 r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcy gwarancji i rękojmi na oferowany sprzęt. W przypadku awarii nośnika danych, wykonawca dostarczy na swój koszt nowy identyczny nośnik, a uszkodzony zostanie w posiadaniu Zamawiającego. 6. Załącznik nr 1 może wskazywać dla niektórych urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w załączniku nr 1 , pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż cechujących materiały określone w tym załączniku, a także zachowania technologii wykonania. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, szczegółowe informacje w tym zakresie zostały zawarte w rozdziale XXIX niniejszej SIWZ. 8. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według CPV - 32422000-7 Postępowanie prowadzone jeste w trybie przetargu nieograniczonego, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm. )
Cpv glowny przedmiot 32422000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty, 2. Pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy ). 3.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 229 z późn. zm. ), zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej: www.bip.starostwo.rybnik.pl
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony umowy nie przewidują możliwości dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem wystąpienia okoliczności wynikających z art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2018-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:15
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 UWAGA - DOT. III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI - OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - ZE WZGLĘDU NA FAKT, IZ ZAMAWIAJĄCY NIE POSTAWIŁ ŻADNEGO WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYKONAWCA SKŁADA TYLKO OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU WG. ZAŁĄCZNIKA NR 3 DO SIWZ.

Criterion

Kryteria Gwarancja i rękojmia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)