przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Internatu I Liceum Ogolnokształcącego im. Ks. A. J. Czartoryskiego w Puławach

Data publikacji 2018-12-07
Data zakończenia 2018-12-14 00:00:00
Instytucja I Liceum Ogólnokształcące im. Ks. A. J. Czartoryskiego
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656499-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla Internatu I Liceum Ogólnokształcące im. Ks. A. J. Czartoryskiego w Puławach. Przedmiot zamówienia składa się z 12 części: Część 1 „Dostawa ziemniaków”,Część 2 „Dostawa warzyw korzennych i bulwiastych oraz warzyw liściastych”, Część 3 „Dostawa mrożonek warzywnych i innych przetworów mrożonych”, Część 4 „Dostawa owoców tropikalnych”, Część 5 „Dostawa owoców innych niż tropikalne”, Część 6 „Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich”, Część 7 „Dostawa mięsa i produktów mięsnych”, Część 8 „Dostawa drobiu”, Część 9 „Dostawa różnych produktów spożywczych”, Część 10 „Dostawa ryb i ryb przetworzonych”, Część 11 „Dostawa mleka i przetworów mlecznych”,Część 12 „Dostawa jaj”. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w SIWZ części zamówienia (od 1 do 12). Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. W takim przypadku Wykonawca winien podać cenę ofertową brutto oddzielnie dla każdej części zamówienia zgodnie z treścią formularza ofertowego dla danej części. Zamawiający będzie porównywał i oceniał każdą część odrębnie. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. II.1) obejmuje w szczególności dostawę produktów żywnościowych zgodnie z załącznikiem nr 2A, 2B... do 2L (na daną część) i w ilościach w nim wskazanych. Oferowane i dostarczane produkty spożywcze powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego, w tym spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, magazynowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej zgodnie z Polską Normą, EN i ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm.) oraz spełniać wymogi sanitarno–epidemiologiczne i zasady systemy HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przejęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia dnego produktu, bądź będzie o przewożony w nieodpowiednich warunkach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 93763f0d-2fb3-45c2-b0e6-5093e6a73822
Biuletyn 656499-N-2018
Zamawiajacy nazwa I Liceum Ogólnokształcące im. Ks. A. J. Czartoryskiego
Regon 6066426500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Puławy
Zamawiajacy kod pocztowy 24100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 818 863 626
Zamawiajacy fax 818 879 998
Zamawiajacy email sekretariat@czart.pulawy.pl
Adres strony url www.czart.pulawy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.czart.pulawy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.czart.pulawy.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Oferty wnioski dostepne nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres I Liceum Ogólnokształcące im. Ks. A. J. Czartoryskiego, 24-100 Puławy Al. Partyzantów 16
Nazwa nadana zamowieniu przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Internatu I Liceum Ogolnokształcącego im. Ks. A. J. Czartoryskiego w Puławach
Numer referencyjny 1/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 12
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 12
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla Internatu I Liceum Ogólnokształcące im. Ks. A. J. Czartoryskiego w Puławach. Przedmiot zamówienia składa się z 12 części: Część 1 „Dostawa ziemniaków”,Część 2 „Dostawa warzyw korzennych i bulwiastych oraz warzyw liściastych”, Część 3 „Dostawa mrożonek warzywnych i innych przetworów mrożonych”, Część 4 „Dostawa owoców tropikalnych”, Część 5 „Dostawa owoców innych niż tropikalne”, Część 6 „Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich”, Część 7 „Dostawa mięsa i produktów mięsnych”, Część 8 „Dostawa drobiu”, Część 9 „Dostawa różnych produktów spożywczych”, Część 10 „Dostawa ryb i ryb przetworzonych”, Część 11 „Dostawa mleka i przetworów mlecznych”,Część 12 „Dostawa jaj”. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w SIWZ części zamówienia (od 1 do 12). Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. W takim przypadku Wykonawca winien podać cenę ofertową brutto oddzielnie dla każdej części zamówienia zgodnie z treścią formularza ofertowego dla danej części. Zamawiający będzie porównywał i oceniał każdą część odrębnie. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. II.1) obejmuje w szczególności dostawę produktów żywnościowych zgodnie z załącznikiem nr 2A, 2B... do 2L (na daną część) i w ilościach w nim wskazanych. Oferowane i dostarczane produkty spożywcze powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego, w tym spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, magazynowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej zgodnie z Polską Normą, EN i ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm.) oraz spełniać wymogi sanitarno–epidemiologiczne i zasady systemy HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przejęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia dnego produktu, bądź będzie o przewożony w nieodpowiednich warunkach.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,98
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę, której przedmiotem były dostawy artykułów spożywczych, odpowiednich dla danej części zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł/brutto, która była realizowana w sposób nieprzerwany, przez okres co najmniej 6 miesięcy. [Uwaga !] W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedną cześć przedmiotu zamówienia Wykonawca musi spełniać warunek odpowiadający co najmniej jednej usłudze dla każdej z części.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, w zakresie wymaganym w Rozdziale V ust 1 pkt c SIWZ (zał. nr 5 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia oferty.
Inne dokumenty niewymienione formularz ofertowy, formularz cenowy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie opisanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30 dni

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa ziemniaków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 2A
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw korzennych i bulwiastych oraz warzyw liściastych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 2B
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mrożonek warzywnych i innych przetworów mrożonych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 2C
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa owoców tropikalnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 2D
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa owoców innych niz tropikalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 2E
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 2F
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa i produktów mięsnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 2G
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa drobiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 2H
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa różnych produktów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 2I
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa ryb i ryb przetworzonych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 2J
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa mleka i przetworów mlecznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 2K
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa jaj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 2L
  

Criterion

Kryteria czas dostawy w przypadku konieczności dostarczenia towaru w dniu zlożenia zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)