Dostawa i zakup mięsa i przetworów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie.

Data publikacji 2018-12-08
Data zakończenia 2018-12-17 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Trzebiechów
Województwo lubuskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659457-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa i wędliny
Wspólny słownik zamówień (CPV) kod:
15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c0600e25-bd9a-44d2-b5b4-0df0b29dd286
Biuletyn 659457-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 97077951200000
Zamawiajacy adres ulica Sulechowska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Trzebiechów
Zamawiajacy kod pocztowy 66-132
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 683 514 126,
Zamawiajacy fax 068 3514126, 3514136, 3514111
Zamawiajacy email dps@dps.trzebiechow.pl,
Adres strony url www.bip.wrota.lubuskie.pl/dps_trzebiechow
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wrota.lubuskie.pl/dps_trzebiechow
Wymagane przeslanie ofert inny W formie papierowej, przesyłką pocztową, kurierską lub osobiście w zamkniętej kopercie.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej, ul. Sulechowska 1, 66-132 Trzebiechów - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i zakup mięsa i przetworów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie.
Numer referencyjny DPS-T-AG.281.19.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa i wędliny Wspólny słownik zamówień (CPV) kod: 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Przewidujemy dostawę i zakup mięsa i przetworów mięsnych w ilości ok. miesięcznej dostawy.
Data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku przesłanek do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, oferta musi zawierać: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 art. ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 siwz, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 punkt 1 do 4 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy (składane zgodnie z .punktem 6, podpunkt 2 litera a) siwz.). c) wykaz dostaw i sprzedaży mięsa i przetworów mięsnych wykonywanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie wg załącznika 4 do siwz. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie 6 pudpunkt 2 litera b), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę. d). w przypadku wskazania przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 6 podpunkt 2 litera c) siwz , które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, zamawiający korzysta z posiadanych dokumentów, o ile są one aktualne.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p., oferta wykonawcy musi zawierać: a) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym – załącznik nr 3 do SIWZ , b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, (zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy), do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- jeżeli dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wykaz dostaw i sprzedaży mięsa i przetworów mięsnych wykonywanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie wg załącznika 4 do siwz
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Możliwości dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian: a) w przypadku zmiany siedziby wykonawcy lub zamawiającego, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, b) w przypadku zmiany nazwy oraz formy prawnej stron (np. przekształcenie spółki cywilnej w spółkę jawną), zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, c) przedłużenia terminu wykonania umowy do dnia 31-01-2020 r. d) w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy w postaci wykonania dostaw przez podwykonawcę. e) w przypadku zmiany wartości podatku VAT
IV 4 4 data 2018-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)