Data publikacji |
2018-12-10 |
Data zakończenia |
2018-12-18 00:00:00 |
Instytucja |
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 2 |
Miejscowość |
WROCŁAW |
Województwo |
dolnośląskie |
Branża |
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Soki owocowe i warzywne,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Produkty mączne,
- Produkty głęboko mrożone,
- Elektryczne silniki, generatory i transformatory
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
660012-N-2018 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
158000006, 151000009, 151120006, 31100005, 155000003, 152000000, 158960005, 158510008, 158100009, 12420005, 153200007 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
f0255551-e8b5-4cd4-b679-cc0ace53b831
|
Biuletyn |
660012-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 2
|
Regon |
001267886
|
Zamawiajacy adres ulica |
HORBACZEWSKIEGO
|
Zamawiajacy adres numer domu |
61
|
Zamawiajacy miejscowosc |
WROCŁAW
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
54-130
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71/798-69-25
|
Zamawiajacy fax |
7984425
|
Zamawiajacy email |
sekretariat.zsp2@op.pl
|
Adres strony url |
www.zsp2wroclaw.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
gminna jednostka budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zsp2wroclaw.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zsp2wroclaw.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
doręczenie osobiste, kurier, operator pocztowy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY NR 2 ul. E. Horbaczewskiego 61, 54 - 130, Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 2 WE WROCŁAWIU
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. E. Horbaczewskiego 61, na potrzeby żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę wyspecyfikowanych produktów, przystosowanym do tego celu środkiem transportu, do siedziby Zamawiającego oraz ich rozładunek, wydanie, wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1) w okresie ostatnich 3 lat,
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie – wykonał należycie lub wykonuje - co najmniej 1 zamówienie, związane z zaopatrzeniem
stołówki lub innego zakładu gastronomicznego świadczącego usługi żywienia zbiorowego – przy czym
Zamawiający nie wymaga, aby doświadczenie to dotyczyło wyłącznie dostaw artykułów
żywnościowych, właściwych dla tej części zamówienia publicznego, w odniesieniu, do której
Wykonawca składa ofertę). 2) dysponuje odpowiednim taborem transportowym, za pomocą którego
będzie realizować dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania – na potrzeby niniejszego
postępowania należy wykazać dysponowanie przynajmniej jednym pojazdem przystosowanym do
przewozu proponowanego asortymentu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz dostaw wykonanych lub nadal wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w
przypadku nadal wykonywanych dostaw referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert b) Wykaz narzędzi, wyposażenia
zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia
publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Określone ilości w umowie są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, czego strony nie uznają za odstąpienie od umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w celu realizacji pełnej wartości umowy.
2) Strony dopuszczają możliwość zamiany rzeczowej i ilościowej asortymentu w przypadku, gdy produkt nie będzie spełniał wymagań Zamawiającego, na produkt tożsamy spełniający wymagania, w cenie określonej w ofercie Wykonawcy.
3) Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany rzeczowej, ilościowej i zakresu asortymentu, którego dostawa stanowi przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie spowoduje to naruszenia art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
4) Zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego;
5) W przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
MIĘSO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu - asortyment MIĘSO
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
WĘDLINY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu - asortyment WĘDLINY
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
DRÓB
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu - asortyment DRÓB
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
WARZYWA I OWOCE NIEPRZETWORZONE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03110000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu - asortyment WARZYWA I OWOCE NIEPRZETWORZONE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
NABIAŁ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu - asortyment NABIAŁ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu - asortyment ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
RYBY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu - asortyment RYBY
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
MROŻONKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu - asortyment MROŻONKI
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
WYROBY GARMAŻERYJNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15851000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu - asortyment WYROBY GARMAŻERYJNE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu - asortyment PIECZYWO
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
JAJA KURZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
01242000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu - asortyment JAJA KURZE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
SOK JEDNODNIOWY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15320000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych, na potrzeby
żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu - asortyment SOK JEDNODNIOWY
|
| |