Dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania w podziale na 20 części.

Data publikacji 2018-12-10
Data zakończenia 2018-12-18 00:00:00
Instytucja Instytut Badań Edukacyjnych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Sieci,
  • Sieć zintegrowana,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659968-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324000003, 302331617, 302300000, 488200004, 302331411, 429611001, 302313000, 302131006, 302340008, 324131002, 487000005, 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania w podziale na 20 części, spełniającego parametry techniczne określone w Opisie przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 20 części, jak niżej:
1. Część nr 1 – Szafa serwerowa z osprzętem
2. Część nr 2 - Zasilacz awaryjny UPS do szafy serwerowej 19 cali, 6kVA
3. Część nr 3 - Małe zasilacze awaryjne 500-800VA(UPS)
4. Część nr 4 - Listwy zasilające (PDU) zarządzane przez sieć - opcja
5. Część nr 5 - Obudowa (chassis) dla serwerów kasetowych (blade) wraz z wyposażeniem dodatkowym + serwer kasetowy (blade) kompatybilny z obudową
6. Część nr 6 - Macierz Fibre Channel (1 szt.) oraz Przełącznik (switch) Fibre Channel -opcja
7. Część nr 7 - Elementy systemu monitorowania i kontroli dostępu - centralka z czujnikami
8. Część nr 8 - Elementy systemu monitorowania i kontroli dostępu - zamek szyfrowy
9. Część nr 9 - Panele krosownicze, gniazda i przewody/światłowody
10. Część nr 10 – Zestaw komputerowy do monitorowania - monitory/telewizory
11. Część nr 11 - Zestaw komputerowy do monitorowania - laptop (1szt)
12. Część nr 12 - Switche ethernetowe 48x1Gbit +2SFP+ zarządzalne w warstwie 2 (L2)
13. Część nr 13 - Dyski do macierzy
14. Część nr 14 - System wymiennej pamięci dyskowej RDX do backupu
15. Część nr 15 – Nośniki (kasety) 3TB RDX do backupu
16. Część nr 16 - Routery WiFi
17. Część nr 17 - Licencja na system i oprogramowanie IPS do UTM Juniper SRX - opcja
18. Część nr 18 – Switche ethernetowe zarządzalne w warstwie 3 modelu OSI (L3)
19. Część nr 19 – Zestaw: komputer stacjonarny, monitor, klawiatura i mysz
20. Część nr 20 – Oprogramowanie

OPCJA. Dodatkowo, Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia dodatkowego zamówienia, w zakresie jak niżej:
1. Część 4 - Zamawiający przewiduje w ramach opcji zakup dodatkowych 2 sztuk listew zasilających (PDU) zarządzalnych przez sieć.
2. Część 6 – Zamawiający przewiduje w ramach opcji zakup dodatkowo przełącznika (switch)Fibre CHannel do Macierzy.
3. Część 17- Zamawiający przewiduje w ramach opcji zakup dodatkowo 1 sztuki oprogramowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.
Ilekroć Opis przedmiotu zamówienia odwołuje się do marek konkretnych producentów oznacza to wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy. Użyte nazwy własne mają na celu wskazanie rodzaju sprzętu komputerowego na którym pracuje Zamawiający oraz rodzaj usług informatycznych z których dotychczas korzysta Zamawiający. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt innych producentów (sprzęt równoważny), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiących dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w niniejszym opisie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5a9ed37e-468d-4f92-b78c-e8af2dddda5b
Biuletyn 659968-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Badań Edukacyjnych
Regon 17823500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Górczewska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01180
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 241 71 00
Zamawiajacy fax 22 241 71 11
Zamawiajacy email zamowienia@ibe.edu.pl
Adres strony url www.ibe.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji” oraz „Wspieranie realizacji II zadania Zintegrowanego Systemu kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawanych kwalifikacji”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ, w języku polskim i w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej bezpiecznym podpisem elektronicznym.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania w podziale na 20 części.
Numer referencyjny IBE/34/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 20
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania w podziale na 20 części, spełniającego parametry techniczne określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 20 części, jak niżej: 1. Część nr 1 – Szafa serwerowa z osprzętem 2. Część nr 2 - Zasilacz awaryjny UPS do szafy serwerowej 19 cali, 6kVA 3. Część nr 3 - Małe zasilacze awaryjne 500-800VA(UPS) 4. Część nr 4 - Listwy zasilające (PDU) zarządzane przez sieć - opcja 5. Część nr 5 - Obudowa (chassis) dla serwerów kasetowych (blade) wraz z wyposażeniem dodatkowym + serwer kasetowy (blade) kompatybilny z obudową 6. Część nr 6 - Macierz Fibre Channel (1 szt.) oraz Przełącznik (switch) Fibre Channel -opcja 7. Część nr 7 - Elementy systemu monitorowania i kontroli dostępu - centralka z czujnikami 8. Część nr 8 - Elementy systemu monitorowania i kontroli dostępu - zamek szyfrowy 9. Część nr 9 - Panele krosownicze, gniazda i przewody/światłowody 10. Część nr 10 – Zestaw komputerowy do monitorowania - monitory/telewizory 11. Część nr 11 - Zestaw komputerowy do monitorowania - laptop (1szt) 12. Część nr 12 - Switche ethernetowe 48x1Gbit +2SFP+ zarządzalne w warstwie 2 (L2) 13. Część nr 13 - Dyski do macierzy 14. Część nr 14 - System wymiennej pamięci dyskowej RDX do backupu 15. Część nr 15 – Nośniki (kasety) 3TB RDX do backupu 16. Część nr 16 - Routery WiFi 17. Część nr 17 - Licencja na system i oprogramowanie IPS do UTM Juniper SRX - opcja 18. Część nr 18 – Switche ethernetowe zarządzalne w warstwie 3 modelu OSI (L3) 19. Część nr 19 – Zestaw: komputer stacjonarny, monitor, klawiatura i mysz 20. Część nr 20 – Oprogramowanie OPCJA. Dodatkowo, Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia dodatkowego zamówienia, w zakresie jak niżej: 1. Część 4 - Zamawiający przewiduje w ramach opcji zakup dodatkowych 2 sztuk listew zasilających (PDU) zarządzalnych przez sieć. 2. Część 6 – Zamawiający przewiduje w ramach opcji zakup dodatkowo przełącznika (switch)Fibre CHannel do Macierzy. 3. Część 17- Zamawiający przewiduje w ramach opcji zakup dodatkowo 1 sztuki oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. Ilekroć Opis przedmiotu zamówienia odwołuje się do marek konkretnych producentów oznacza to wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy. Użyte nazwy własne mają na celu wskazanie rodzaju sprzętu komputerowego na którym pracuje Zamawiający oraz rodzaj usług informatycznych z których dotychczas korzysta Zamawiający. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt innych producentów (sprzęt równoważny), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiących dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w niniejszym opisie.
Cpv glowny przedmiot 32400000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 171826,15
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór informacji albo listy podmiotów stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Podpisaną Listę podmiotów należących do tej samej, co Wykonawca, grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy albo podpisaną informację, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich. 8. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zgodnie z postanowieniami art. 24a ust. 1 – Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym czasie, nie krótszym niż 5 dni, przedstawiających stan aktualny na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 8 pkt 1-3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymogi odnośnie terminu wystawienia dokumentu określone w ust. 9 stosuje się. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 12. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa ust. 7-10, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 13. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby, uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, z wyjątkiem oświadczeń, w tym dotyczących podmiotów o których mowa w art. 22a ustawy, które powinny być przedstawione w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez te podmioty. 14. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. 15. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmian treści zawartej Umowy w następujących okolicznościach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego WER, w ramach którego realizowane jest Zamówienie; 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego WER lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości. 4) Niemożliwym będzie dostarczenie wyspecyfikowanego na etapie oferty sprzętu z powodu utrudnień w dostępie na rynku.. W takim przypadku w cenie wskazanej w ofercie Wykonawca może dostarczyć inny produkt – jednak nie gorszy niż ten zaoferowany pierwotnie.
IV 4 4 data 2018-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujmy, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający określony w § 1.  Z inspektorem ochrony danych osobowych u Zamawiającego można skontaktować się za pomocą poczty elektronicznej iod@ibe.edu.pl;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego wskazanego na stronie tytułowej, prowadzonym w trybie określonym w §2;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy pzp;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Szafa serwerowa z osprzętem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233161-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3291,18
Waluta zal PL
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szafa serwerowa z osprzętem - 1 szt. 1.1 Cechy 1.1.1 Szafa rack 1.1.2 szerokość 19 cali 1.1.3 wysokość 42u 1.1.4 głębokość 1m 1.1.5 Drzwi przednie szklane, z zamkiem 1.1.6 drzwi tylne metalowe z zamkiem 1.1.7 Panele boczne z zamkiem 1.1.8 Przepust kablowy szczotkowy montowany od góry 1.1.9 Złożona - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia szafy rack 42U w miejscu dostawy wskazanym przez Zamawiającego. 1.2 Wyposażenie i gwarancja 1.2.1 Panel wentylatorów na dachu szafy (4 wentylatory, termostat, przewód zasilający) 1.2.2 Półka 19 cali mocowanie przednie (3U) 1.2.3 Zestaw 4 kółek 1.2.4 Szuflada na dokumenty 19",1U 1.2.5 Szuflada na zapasowe patchcordy 19" 1.2.6 organizer kabli poziomy 1U 1.2.7 organizer kabli pionowy (2 SZT) 1.2.8 Szpula zapasu kabla (2szt) 1.2.9 Opaska rzepowa do kabli 1.2.10 szyna wyrównawcza 1.2.11 zestaw przewodów uziemiających do szaf 1.2.12 oświetlenie LED 1.2.13 listwa zasilająca 19cali 9 gniazd (2sz wtyk CEE 7/7, gniazda CEE E/F z włącznikiem i zabezpieczeniem przeciwprzepięciowym) 1.2.14 dokumentacja 1.2.15 Gwarancja 36 miesięcy (door-to-door) 1.3 Cena obejmuje: 1.3.1. Zakup i dostawę w miejsce wskazane przez Zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych w Warszawie, ul. Górczewska 8 1.3.2. Wniesienie
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zasilacz awaryjny UPS do szafy serwerowej 19 cali, 6kVA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9062,67
Waluta zal PL
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zasilacz awaryjny UPS do szafy serwerowej 19 cali, 6kVA (1 szt.) 2.1 Cechy: 2.1.1 Zasilany 1 fazowo; 2.1.2 True On-Line Double Conversion; 2.1.3 Zarządzalny przez sieć (http(s), snmp) oraz z panelu lcd; 2.1.4 Zimny start, bypass automatyczny i manualny; 2.1.5 Odporność na przeciążenie falownika 150% znamionowego przez minimum 60s; 2.1.6 Moc pozorna 6kVA 2.1.7 Minimalny czas podtrzymywania na 100% mocy 15 minut, na 50% mocy 40 min. 2.2 Wyposażenie i gwarancja 2.2.1 Akcesoria do montażu w szafie rack 2.2.2 Wyjście – listwa PDU 19” min 6 gniazdek CEE Typ E/F (CEE 7/7 „Francuska”/ „niemiecka”, „schuko”) (możliwe stosowne przejściówki) 2.2.3 Patchcord RJ45 (8P8C) Cat. 6 albo wyższej - 2m 2.2.4 Dokumentacja i oprogramowanie 2.2.5 Gwarancja 36 m-cy od momentu montażu (door-to -door w tym na akumulatory) 2.2.6 Zamawiający dopuszcza zastosowanie dodatkowego modułu bateryjnego 2.3 Cena obejmuje: 2.3.1 Zakup z dostawą Instytut Badań Edukacyjnych w Warszawie, ul. Górczewska 8 2.3.2 Wniesienie (poziom -1) 2.3.3 Montaż w szafie rack.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Małe zasilacze awaryjne 500-800VA(UPS)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 927,54
Waluta zal PL
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Małe zasilacze awaryjne 500-800VA(UPS) (5 szt.) 3.1 Cechy 3.1.1 Zasilany 1 fazowo 3.1.2 Line interactive z AVR 3.1.3 Zimny start 3.1.4 Moc pozorna 500-800VA 3.1.5 Czas podtrzymywania na 100% mocy min 2 minuty, na 50% mocy min 7 minut 3.1.6 Minimum 2 gniazd CEE Typ E/F (CEE 7/5, CEE 7/3) - albo IEC 60320 C13 z przejściówką 3.2 Wyposażenie i gwarancja 3.2.1 Stosowny kabel zasilający (o ile nie jest wbudowany) oraz min 2 szt przejściówki IECC13 -CEE 7/7 (jeśli gniazda IEC C13) 3.2.2. dokumentacja 3.2.3 Gwarancja 36 m-cy od momentu montażu (door-to-door, w tym na akumulatory) 3.3 Cena obejmuje zakup z dostawą
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Listwy zasilające (PDU) zarządzane przez sieć - opcja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7829,61
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zakup listew zasilających (PDU) zarządzalnych przez sieć (4 szt.). Opcja dotyczy zakupu dodatkowych 2 sztuk listew zasilających. 4.1 Cechy 4.1.1. Zasilanie 1 fazowe, 12-16A (klasyczna wtyczka CEE Typ E/F (CEE 7/7). Przewód zasilający nie musi być na stałę połaczony z PDU, jadnak musi być w zestawie. 4.1.2 min 5 gniazd CEE Typ E/F („Francuska”/ „niemiecka”, „schuko”) lub IEC 60320 C13 o obciążalności min 6A na gniazdo. 4.1.3 zarządzany przez sieć Ethernet (https/snmp/ssh) 4.1.4 sterowanie każdym gniazdem osobno 4.1.5 Dodatkowe złącze do czujników monitorowania szafy 4.1.6 Obsługa protokołów http(s) i SNMP 4.1.7 możliwość programowania zdarzeń czasowych 4.1.8 możliwość wysyłania powiadomień (email) z alarmami 4.1.9 zapamiętanie ustawień/stanu w przypadku utraty zasilania 4.2 Wyposażenie i gwarancja 4.2.1 akcesoria do montażu w szafie rack 4.2.2 dokumentacja i oprogramowanie 4.2.3 gwarancja 36 m-cy door-to-door 4.3 Cena obejmuje zakup i dostawę
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Obudowa (chassis) dla serwerów kasetowych (blade) wraz z wyposażeniem dodatkowym + serwer kasetowy (blade) kompatybilny z obudową
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 32733,96
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Obudowa (chassis) dla serwerów kasetowych (blade) - wraz z wyposażeniem dodatkowym (1 szt. ) + serwer kasetowy (blade) kompatybilny z obudową ( 1szt.) Zamawiający informuje: Na wyposażeniu serwerowni Zamawiającego znajdują się serwery kasetowe (blade) Dell M630. W celu zapewnienia bezkolizyjnej pracy sprzętu po rozbudowie serwerowni, Wykonawca winien dostarczyć obudowę (chassis) kompatybilną z posiadanymi przez Zamawiającego serwerami blade wraz z wyspecyfikowanym wyposażeniem oraz dodatkowy serwer kasetowy kompatybilny z obudową. I. Obudowa (chassis) dla serwerów kasetowych (blade) wraz z wyposażeniem dodatkowym – wymagane parametry techniczne – 1 szt. 5.1 Wyposażenie i gwarancja 5.2.1 3x Zasilacz (PSU) 240V 2360 albo 2700W wraz z przewodami 5.2.2 Moduł zdalnego zarządzania CMC [Chassis Management Controller], wraz z patchordem cat. 6 UTP 2m. 5.2.3 Moduł iKVM wraz z patchcordem cat 6- 2m. 5.2.4 Moduł gigabit ethernet pass-thru z 6 patchordami cat 6 - 2m 5.2.5 Zestaw akcesoriów montażowych do szafy rack 19” 5.2.6 36 miesięcy podstawowej gwarancji producenta, z czasem reakcji do następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia 5.2.7 Dokumentacja i oprogramowanie 5.2 Cena obejmuje: zakup i dostawę II. Serwer kasetowy (blade) (1 szt.) Zakup serwera kasetowego zapewniającego możliwość pełnej sprzętowej współpracy z obudową wyspecyfikowaną w części 5 zamówienia. Zamawiający jest w posiadaniu serwerów kasetowych M630. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie kompatybilnej obudowy dla posiadanej infrastruktury. 5.4.1 Cechy: 5.4.1.1 Płyta główna z możliwością zainstalowania do dwóch procesorów cztero-, sześcio-, ośmio-, dziesięcio-, dwunasto-, czternasto-, szesnasto-, osiemnasto-, dwudziesto-, dwudziesto-dwu, dwudziesto-cztero oraz dwudziesto-ośmiordzeniowych. 5.4.1.2 Dwa procesory ośmiordzeniowe min. 1.7GHz klasy x86 dedykowane do pracy z zaoferowanym serwerem umożliwiające osiągnięcie wyniku min.(Passmark 6900 punktów). Zamawiający wymaga, aby wykonawcy załączyli do oferty wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net/ udokumentowujacy wynik punktowy w teście na dzień sporządzenia oferty potwierdzający spełnianie wymogu minimalnego na poziomie min. 6900 punktów w teście Passmark CPU. 5.4.1.3 min. 2x 16GB pamięci RAM, w modułach dwubankowych 5.4.1.4 Kontroler RAID, (12Gbit/s SAS, 6Gbit/s SAS/SATA, obsługa RAID10) 5.4.1.5 Min. 2x 300GB 10K RPM SAS/SATA SSD 6Gbps 512n 2.5in Hot-plug Hard Drive 5.4.1.6 Dodatkowa karta sieciowa do obudowy kasetowej, 4x1GbE 5.4.1.7 Karta zarządzająca - Niezależna od zainstalowanego na serwerze systemu operacyjnego umożliwiająca: - zdalny dostęp do graficznego interfejsu Web karty zarządzającej - zdalne monitorowanie i informowanie o statusie serwera (m.in. prędkości obrotowej wentylatorów, konfiguracji serwera, ) - szyfrowane połączenie (SSLv3) oraz autentykacje i autoryzację użytkownika - możliwość podmontowania zdalnych wirtualnych napędów - wirtualną konsolę z dostępem do myszy, klawiatury - wsparcie dla IPv6 - wsparcie dla: SNMP; IPMI2.0, VLAN tagging, Telnet, SSH - możliwość zdalnego monitorowania w czasie rzeczywistym poboru prądu przez serwer - możliwość zdalnego ustawienia limitu poboru prądu przez konkretny serwer - integracja z Active Directory - możliwość obsługi przez dwóch administratorów jednocześnie - wysyłanie do administratora maila z powiadomieniem o awarii lub zmianie konfiguracji sprzętowej, - możliwość zablokowania rekonfiguracji serwera i aktualizacji firmware przez jednego administratora w przypadku, gdy jest wielu administratorów, - automatyczne przywracanie ustawień serwera, kart sieciowych, BIOS, wersji firmware w przypadku awarii i wymiany któregoś z komponentów (w tym kontrolera RAID, kart sieciowych, płyty głównej) zapisanych na dedykowanej pamięci flash wbudowanej na karcie zarządzającej. 5.4.1.8 Zintegrowana karta graficzna umożliwiająca rozdzielczość min. 1280x1024 5.4.1.9 Obsługa RAID 10, 5.4.1.10 zapewnienie obsługi otwartego systemu operacyjnego linux ( np. Debian, Ubuntu) 5.5.Wyposażenie i gwarancja 5.5.1 Dokumentacja i oprogramowanie 5.5.2 Min. 3 lat podstawowej gwarancji producenta, z czasem reakcji do następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia. 5.6 Cena obejmuje: zakup i dostawę
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Macierz Fibre Channel (1 szt.) oraz Przełącznik (switch) Fibre Channel -opcja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233141-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 49582,55
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Macierz Fibre Channel (1 szt.). Zamawiający przewiduje dodatkowy zakup 1 przełącznika (switch) Fibre Channel w ramach opcji. I. Macierz Fibre Channel 6.1 Cechy: 6.1.1 Rack 19”, 2U 6.1.2 12x kieszenie na dyski 3,5” SAS/SATA 6.1.3 min 2 interfejsy FC 8Gbit (LC 50/125um OM3, Duplex) 6.1.4 min 2 interfejsy Gigabit Ethernet RJ45 dla iSCSI +1 dla zarządzania (razem 3), 6.1.5 2x zasilacze sieciowe (redundantne)wraz z przewodami 6.1.6 Obsługa protokołów FC i iSCSII, 6.1.7 zarządzalny przez sieć (HTTP(S), SNMP) 6.1.8 Podtrzymywanie bateryjne pamięci cache 6.1.9 Macierz obsługuje dyski bez dedykowanego firmware producenta 6.2 Wyposażenie i gwarancja 6.2.1 akcesoria do montażu w szafie rack 6.2.2 patchcordy ethernet RJ45 cat. 6 albo wyższej (3 szt x 2m) i Fibre Channel (LC, 50/125um, OM3, duplex) (2szt x 2m) 6.2.3 (jeśli konieczne) moduły światłowodowe do karty FC (LC, duplex, min 2 sztuki) 6.2.4 dokumentacja i oprogramowanie 6.2.5 36 miesięcy gwarancji door-to-door 6.3 Cena obejmuje zakup, dostawę II. Przełącznik (switch) Fibre Channel 6.4 Cechy 6.4.1 Do montażu w szafie rack 19” 1-2U 6.4.2 Min 16 portów Fibre Channel 8Gb (albo wyższej) (SFP/SFP+ i moduły LC) (wraz z wymaganymi licencjami oraz modułami SFP jeśli konieczne, nie wymagane są licencje full-fabric ani trunk) 6.4.3 Zarządzalny przez sieć (HTTP(s), SNMP) 6.5 Wyposażenie i gwarancja 6.5.1 z akcesoriami montażowymi w szafie rack 6.5.2 z przewodami zasilającymi 6.5.3 z min 16 modułami światłowodowymi 6.5.4 z 16szt patchcordami FC (LC, 50/125um, OM3 duplex,min. 2m) 6.5.5 wymagane licencje (obsługa 16 portów) 6.5.6 dokumentacja i oprogramowanie 6.5.7 Gwarancja 36 miesięcy door-to-door 6.6 Cena obejmuje dostawę i transport
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Elementy systemu monitorowania i kontroli dostępu - centralka z czujnikami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42961100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2256,01
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Elementy systemu monitorowania i kontroli dostępu - centralka z czujnikami (1szt. centralka + 5 szt. czujników opisanych poniżej) 7.1 Cechy: 7.1.1 Jednolity, modułowy system monitorowania warunków w serwerowni (jednolity -oznacza, że centrala i czujniki tworzą jeden system) z wyjątkiem zamka szyfrowego/kontrolera dostępu o którym niżej 7.1.2 monitorowanie IP po SNMP, rsyslog i http(s), 7.1.3 min 1 port ethernet, 7.1.4 centralka obsługuje 8 czujników analogowych i 8 czujników na szynie CAN albo analogicznej 7.1.5 możliwość montażu modemu GSM, zasilanie 240V wraz z kablem zasilającym 7.1.6 Pojedynczy czujnik może integrować więcej niż 1 z punktów 7.2 (może na raz mierzyć np temperaturę i wilgotność itp) 7.1.7 z układem zasilania 7.2 Wyposażenie i gwarancja 7.2.1 Centralka z zasilaczem 7.2.1.1 akcesoria do montażu w szafie rack 7.2.2 Sensory 7.2.2.1 czujnik zalania z przewodem detekcyjnym, (min 2m) 7.2.2.2 czujnik temperatury, 7.2.2.3 czujnik wilgotności, 7.2.2.4 czujnik otwarcia drzwi 7.2.2.5 czujnik dymu 7.2.3 dokumentacja i oprogramowanie 7.2.4 Gwarancja 36 m-cy door-to-door 7.3 Cena obejmuje 7.3.1 zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego 7.3.2 montaż czujników (przewody -skrętka 4 parowa-są już położone)
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Elementy systemu monitorowania i kontroli dostępu - zamek szyfrowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42961100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 176,48
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Elementy systemu monitorowania i kontroli dostępu - zamek szyfrowy (1) 8.1 Cechy: 8.1.1 Zamek szyfrowy/kontroler dostępu z obsługą rygla elektromagnetycznego i własnym zasilaniem 8.2 Wyposażenie i gwarancja 8.2.1 dokumentacja i oprogramowanie 8.2.2 Gwarancja 36 m-cy door-to-door 8.3 Cena obejmuje 8.3.1 zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego 8.3.2 montażem zamka szyfrowego (rygiel elektromagnetyczny i przewody są już położone)
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Panele krosownicze, gniazda i przewody/światłowody
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32400000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3278,63
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zakup paneli krosowniczych, gniazd i przewodów/światłowodów 9.1 Cechy: 9.1.1 Panele keystone (puste) 9.1.1.1 4 szt. panele keystone 48 port(puste) 9.1.1.2 2 szt. panele keystone 24 port (puste) 9.1.2 Moduły keystone 9.1.2.1 58 szt. moduł przelotowy (żeński-żeński) światłowodowy LC-LC (do połączeń Fibre Channel, 50/125um, OM3, duplex . 9.1.2.2 105 szt. moduł przelotowy (żeński-żeński) ethernet (RJ45) cat 5e albo wyższej 9.1.3 Kable krosownicze (Patchcordy) 9.1.3.1 Światłowody fibre channel (LC-LC, 50/125um, OM3, duplex, męski-męski) 9.1.3.1.1 48 szt. o długości 1m 9.1.3.1.2 15 szt. o długości 3m 9.1.3.1.3 6 szt. o długości 5m 9.1.4 Patchcordy RJ45 cat6 albo wyższej 9.1.4.1 40 szt.x0,5m 9.1.4.2 80 szt.x1m 9.1.4.3 42 szt.x2m 9.1.4.4 38 szt.x3m 9.1.4.5 24 szt. x5m 9.1.4.6 12 szt.x8m 9.2 Cena obejmuje zakup wraz z dostawą
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zestaw komputerowy do monitorowania - monitory/telewizory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2173,72
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zakup zestawu komputerowego do monitorowania - monitory/telewizory 10.1 Cechy 10.1.1 monitor/telewizor min. 42 cale (2 szt.) 10.1.1.1 gniazda HDMI, VGA 10.1.1.2 czas reakcji 7ms albo mniej 10.1.1.3 rozdzielczość full hd 10.1.1.4 klasa energetyczna A+ albo wyższa 10.2 Wyposażenie i gwarancja 10.2.1 2 szt. monitory/telewizory wraz z kablami zasilającymi i przewodami HDMI minimum 2 metry 10.2.2 Akcesoria do montażu na ścianie (2szt) Uchwyt ścienny do montażu telewizora wraz z niezbędnymi do montażu akcesoriami. -Kompatybilny z dostarczonym ekranem/telewizorem -Regulacja w poziomie nie jest wymagana -Regulacja w pionie min. +/- 12° 10.2.3 Gwarancja 36 miesięcy door-to-door 10.3 Cena obejmuje zakup i dostawę
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zestaw komputerowy do monitorowania - laptop
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1904,33
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zakup zestawu komputerowego do monitorowania - laptop (1szt.) 11.1 Cechy 11.1.1 Laptop z wyświetlaczem 14-17 cali 11.1.2 procesor (2-4 rdzeniowy/min.4 wątki): Zamawiający wymaga, aby wykonawcy załączyli do oferty wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net/ udokumentowujacy wynik punktowy w teście na dzień sporządzenia oferty potwierdzający spełnianie wymogu minimalnego na poziomie min. 3600punktów w teście Passmark CPU. 11.1.1.3 min ram 8gb, 11.1.1.4 karta graficzna z obsługą full hd 11.1.1.5 możliwość pracy z 2 niezależnymi zewnętrznymi ekranami w rozdzielczości FULL HD (wbudowany wyświetlacz + 2 ekrany zewnętrzne, ewentualnie z użyciem dodatkowej karty – w takim przypadku karta w zestawie) 11.1.1.6 Bateria umożliwiająca prace min 4 h. 11.1.1.7 Bezproblemowa praca z systemem linux (sterowniki) 11.2 Wyposażenie i gwarancja 11.2.1 1 szt. laptop wraz z dedykowanym zasilaczem 11.2.2 stosowne kable umożliwiające pracę laptopa z 2 zewnętrznymi monitorami 11.2.3 Gwarancja 36 miesiące door-to-door 11.3 Cena obejmuje zakup i dostawę
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Switche ethernetowe 48x1Gbit +2SFP+ zarządzalne w warstwie 2 (L2)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32400000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8881,42
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zakup switchy ethernetowych 48x1Gbit +2SFP+ zarządzalnych w warstwie 2 (L2) (6 szt.) 12.1 Cechy 12.1.1 48 portów gigabit ethernet 12.1.2 min 2 porty sfp 12.1.3 min 2 porty sfp+ 12.1.4 Montaż w szafie rack 19”, 1U, 12.1.5 Obsługa VLAN, 12.1.6 Min przepustowość całkowita 140Gps, przełączania 70Gps 12.1.7 Zgodność z posiadaną infrastrukturą „cloud key” (możliwość zarządzania za pomocą ubiquity cloud key) 12.2 Wyposażenie i gwarancja 12.2.1 Wraz z osprzętem do montażu w szafie rack i kablami zasilającymi 12.2.2 Gwarancja min 36 miesięcy door-to-door 12.3 Cena obejmuje zakup i dostawę
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dyski do macierzy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11510,52
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zakup dysków do macierzy (32 szt.) 13.1 Cechy 13.1.1 Dyski 3,5 calowe, z interfejsem SAS/SATA3 (600MB/s lub 1200MB/s dla SAS3) 13.1.2 MTBF 1mln h (według deklaracji producenta) 13.1.3 obsługa SMART 13.1.4 dostosowany do pracy ciągłej 13.1.5 pojemność 3TB 13.2 Wyposażenie i gwarancja 13.2.1 gwarancja 36 miesięcy door-to-door 13.3 Cena obejmuje zakup i dostawę
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa System wymiennej pamięci dyskowej RDX do backupu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1558,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zakup systemu wymiennej pamięci dyskowej RDX do backupu (2 szt.) 14.1 Cechy 14.1.1 zewnętrzny (USB3 typ A) 14.1.2 Obsługujący moduły (kasety) 3TB 14.1.3 transfer 200mbit/s 14.2 Wyposażenie i gwarancja 14.2.1 wraz z przewodami zasilającymi i danych 14.2.2 gwarancja 36 miesięcy door-to-door 14.3 Cena obejmuje zakup i dostawę
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Nośniki (kasety) 3TB RDX do backupu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233161-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12143,48
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis zakup nośników (kaset) 3TB RDX do backupu (8 szt.) 15.1 Cechy 15.1.1 Dysk RDX, 15.1.2 3TB, 15.1.3 MTBF min 500tys h 15.2 Wyposażenie i gwarancja 15.2.1 Gwarancja 36 m-cy door-to-door 15.3 Cena obejmuje zakup i dostawę
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Routery WiFi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32413100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1852,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis zakup routerów WiFi (8 szt.) 16.1 Cechy: 16.1.1 Pasmo 2.4 GHz 16.1.2 obsługa VLAN. 16.1.3 zgodne z IEEE 802.11b/g/i/n/Q 16.1.4 1 port Ethernet LAN (RJ-45). 16.1.5 Obsługa algorytmów: WEP, WPA-PSK, WPA-TKIP i WPA2-AES. 16.1.6 Zasilanie PoE 4W 12-24V (wraz z zasilaczem) 16.1.7 Zasięg 120m (według producenta) 16.1.8 Obsługa min 4 BSSID 16.1.9 Zgodność z posiadaną infrastrukturą cloud key (możliwość zarządzania za pomocą ubiquity cloud key)
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Licencja na system i oprogramowanie IPS do UTM Juniper SRX - opcja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6522,91
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zakup licencji na system i oprogramowanie IPS do UTM Juniper SRX (1 szt.). Zamawiający przewiduje zakup dodatkowo 1 sztuki licencji w ramach zastrzeżonego prawa opcji. 17.1 Cechy: 17.2 Dwuletnia subskrypcja na aktualizacje sygnatur IPS dla urządzenia SRX240
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Switche ethernetowe zarządzalne w warstwie 3 modelu OSI (L3)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32400000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4515,37
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis . Zakup switchy ethernetowych zarządzalnych w warstwie 3 modelu OSI (L3) (2 szt.) (wymogi minimalne): 18.1 Przepustowość (Forwarding rate) min. 95Mpps Matryca przełączania/routowania min. 128Gbps 18.2 Porty fizyczne: min. 24xRJ45 10/100/1000Mbps; min.2x10Gb/s SFP+, 2x10G combo, 1x port konsoli RJ45, 18.3 Typ: Switch zarządzalny w warstwie 3 (L3) modelu OSI VLAN: Jednoczesna obsługa do 4094 aktywnych sieci VLAN; Obsługa VLAN oparta na portach/tagach 802.1Q/VLAN oparty na MAC; Dynamiczne przypisanie sieci VLAN za pomocą serwera RADIUS wraz z uwierzytelnianiem klienta 802.1x; 18.4 Routing IPv4/IPv6: Możliwość konfiguracji 8000 tras statycznych dla IPv4 Możliwość konfiguracji 6000 tras statycznych dla IPv6 18.5 Stos sprzętowy: Możliwość łączenia urządzeń za pomocą dedykowanych portów; 18.6 Minimalne parametry sprzętowe: Flash:256 MB CPU800 MHz (dual-core) ARM CPU memory:512 MB 18.7 Rozmiar tablicy adresów MAC: 64K adresów 18.8 MTBF: min. 385,000h 18.9 Zasilanie: AC 120/230 V (50-60 Hz) 18.10 Obsługa funkcji oraz protokołów: LAG 802.3ad, LACP 802.3ad, STP 802.1d, RSTP 802.1w, MSTP 802.1s, QoS, CIDR, STP BPDU Guard, STP Root Guard, Loopback Detection, DHCP snooping, DHCP server, DHCP relay L3, Private VLAN, IPMB, RSPAN, CDP, LLDP(802.1ab), Jumbo frames, SNMP1, RMON1, RMON2, RMON3, RMON9, Telnet, SNMPv3, SNMPv2c, HTTP/ HTTPS, SSH, CLI, SSL, DAI, IPSG, RADIUS/TACACS, Storm control, DoS prevention, Port Mirroring, Vlan mirroring
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Zestaw: komputer stacjonarny, monitor, klawiatura i mysz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4198,86
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zakup zestawu : komputer stacjonarny, monitor, klawiatura i mysz . Komputer musi zapewnić płynną pracę narzędzi multimedialnych wykorzystywanych do projektowania stron internetowych. 1.Komputer stacjonarny 1 sztuka o następujących parametrach technicznych (wymogi minimalne): Zastosowanie - Komputer przeznaczony do działania z aplikacjami graficznymi Obudowa typ - Tower Procesor (2-4 rdzeniowy/min.4 wątki) wydajność min. 11500 pkt w teście Passmark CPU Zamawiający wymaga, aby wykonawcy załączyli do oferty wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net/ udokumentowujacy wynik punktowy w teście na dzień sporządzenia oferty potwierdzający spełnianie wymogu minimalnego Wszystkie podzespoły oferowanego zestawu muszą pracować w zakresie parametrów ustawionych przez producenta danego podzespołu. Niedozwolony jest tzw. overclocking tj. podwyższenie częstotliwości taktowania procesora, karty graficznej, szyny systemowej lub jakiegokolwiek innego podzespołu ponad wartości ustawione przez jego producenta. Płyta główna: Standard - ATX/mATX Zintegrowana karta graficzna posiadająca wyjścia: DVI-D, HDMI, VGA Ilość i rodzaj banków pamięci: 2x DDR4 2666MHz (Możliwość rozbudowy do 32GB RAM) Wyposażona minimum w złącza wewnętrzne: 1xPCI Express x16, 1xPCI Express x1, 4xSATA III Pamięć operacyjna RAM - 16GB 2666MHz (Zamawiający dopuszcza opcje 2x8GB) Dysk twardy - 1TB HDD SATA3(600Mbps) 7200RPM 64MB cache Dedykowana karta graficzna spełniająca minimalne parametry: Ilość oraz rodzaj pamięci RAM: 4GB GDDR5 Szyna danych: 128bit Typ złącza: PCI Express x16 Obsługa rozdzielczości: 7680 x 4320 VertexShader v5.0 PixelShader: v5.0 Złącza: 1xDisplayPort, 1xHDMI, 1xDVI-D Karta dźwiękowa Zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition Karta sieciowa zintegrowana z płytą główną, 10/100/1000Mbps BASE-T, RJ-45 Złącza USB Minimum 6x port USB(w tym minimum 2xUSB 3.0) na zewnątrz obudowy, przód -min.2x, tył -min. 4x, (wymagana ilość i rozmieszczenie portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.) Napęd optyczny: DVD-RW SATA Zasilacz Minimalna moc zasilacza: 500W Minimalna sprawność zasilacza: 87% System operacyjny: Zainstalowany system operacyjny Windows 10 Pro/Enterprise/Education lub równoważny 64-bitowy system operacyjny (oprogramowanie fabrycznie nowe, nieużywane). W przypadku, gdy wykonawca oferuje licencje na oprogramowanie inne niż wskazane wyżej, oprogramowanie winno spełniać poniższe wymogi równoważności. Wymogi równoważności System powinien spełniać następujące warunki: licencji: Licencja uprawniająca do użytkowania wieczystego; funkcjonalności: a) możliwość natywnej (bez korzystania z emulatorów) obsługi programów R,RStudio, Stata 11/ Stata 12 / Stata 13, MPlus, ConQuest3, Parscale, SPSS21, Atlas.ti6.2 oraz nowsze wersje programów; b) możliwość natywnego (bez korzystania z emulatorów) uruchomienia pakietu biurowego będącego przedmiotem tego zamówienia; c) obsługa szyfrowania wybranych katalogów dysku twardego; d) polska wersja językowa; e) natywne wsparcie pracy w domenie w systemie Active Directory w zakresie obsługi udziałów, korzystania z zasobów sieciowych udostępnianych przez system Windows Server ; f) pełna obsługa wszystkich podzespołów (kamera, karta sieci bezprzewodowej, itd.) laptopów będących przedmiotem zakupu; g) możliwość aktualizacji z serwerów producenta; h) możliwość dostępu przez zdalny pulpit; i) obsługa bibliotek DirectX12. j) umożliwienie aktualizacji poprawek bezpieczeństwa 2. Monitor komputerowy 1 sztuka o następujących parametrach technicznych (wymogi minimalne): przekątna ekranu: 31.5 cala rozdzielczość standardowa: FHD (1920x1080) Powłoka matrycy: matowa Rodzaj podświetlenia matrycy: LED IPS Liczba wyświetlanych kolorów: 16mln Regulacje : regulacja zapewniająca pochylenie monitora Wbudowane porty: 1x gniazdo zasilające 1xHDMI 1xVGA Wymagania dodatkowe: wbudowane głośniki Wyposażenie: kabel zasilający kabel HDMI, kabel VGA 3. Zestaw klawiatura oraz mysz optyczna szt. 1 (wymogi minimalne): Typ klawiatury: tradycyjna Przyciski: membranowe łączność: bezprzewodowa Obsługiwane systemy: Windows Mysz w zestawie: TAK Sensor myszy: optyczny ilość przycisków: 2 Rolka przewijania: TAK Dołączone akcesoria: nanoodbiornik baterie zasilające zestaw
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Oprogramowanie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6938,92
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie ( fabrycznie nowe, nieużywane): 1.MS Office Standard 2019 Single Academic OPEN Licence (No level) (1 szt.) lub równoważne. W przypadku, gdy wykonawca oferuje licencje na oprogramowanie inne niż wskazane wyżej, oprogramowanie winno spełniać poniższe Wymogi równoważności. Wymogi równoważności w zakresie: 1) licencji: a) licencja uprawniająca do wieczystego użytkowania; b) możliwość używania wcześniejszych wersji oprogramowania bez ponoszenia dodatkowych opłat. 2) funkcjonalności: a) pakiet musi składać się z programów: - do edycji tekstu; - arkusza kalkulacyjnego; - do tworzenia prezentacji; - program do obsługi kontaktów; b) edytor tekstu powinien umożliwiać: - zapis i odczyt dokumentów w formatach: rtf, doc, docx oraz odt (dopuszczalne jest wykorzystanie w tym celu wtyczki); - pełną współpracę z opcjami Recenzji pakietu Microsoft Office 2007 i wyższe, w szczególności tryb „Śledź zmiany” oraz obsługę komentarzy; - obsługę trybu korespondencji seryjnej z użyciem źródeł danych ze skoroszytów generowanych za pomocą Microsoft Excel (oraz, w razie zaoferowania innego pakietu niż Microsoft Office, także arkusza kalkulacyjnego będącego częścią oferty); c) arkusz kalkulacyjny powinien umożliwiać zapis i odczyt dokumentów w formatach: xls, xlsx, ods (dopuszczalne jest wykorzystanie w tym celu wtyczki); d) program do tworzenia prezentacji powinien umożliwiać zapis i odczyt dokumentów w formatach: ppt, pptx, odp (dopuszczalne jest wykorzystanie w tym celu wtyczki); e) wszystkie programy pakietu powinny umożliwiać eksport do formatu pdf, (dopuszczalne jest wykorzystanie w tym celu wtyczki); f) program do obsługi kontaktów powinien realizować funkcje: - klienta e-mail; - kalendarza z terminarzem; - menadżera kontaktów. g) możliwość aktualizacji z serwerów producenta i) umożliwienie aktualizacji poprawek bezpieczeństwa 2 . Licencja Adobe Creative Cloud , Multi European Languages wersja DEVICE na dwa stanowiska (27 miesięcy) lub równoważne. W przypadku, gdy wykonawca oferuje licencje na oprogramowanie inne niż wskazane wyżej, oprogramowanie winno spełniać poniższe Wymogi równoważności. Wymogi równoważności w zakresie: wszystkie programy z pakietu muszą obsługiwać przestrzeń barw CMYK powiązania i dobra wymiana danych pomiedzy programami z pakietu pakiet musi zawierać program do obsługi i edycji plików .pdf programy z pakietu musza otwierać i zezwalać na bezproblemową edycję plików w formacie .indd .idml .psd .ai program graficzny umozliwia 16 bitowa obsługa kanałów program graficzny musi umożliwiać otwieranie plików RAW Dodatkowe wymogi – dot. wszystkich części zamówienia 1. Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca udzieli gwarancji na sprzęt na okres 36 miesięcy, chyba że OPZ stanowi inaczej (typ gwarancji door to door), liczony od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia z nieodpłatnym (wliczonym w cenę oferty) serwisem wynikającym z warunków gwarancji i naprawą w okresie gwarancyjnym. Szczegółowe warunki gwarancji określa umowa. 3. Wykonawca gwarantuje dostarczenie sprzętu w terminie do 21 dni liczonym od dnia podpisania umowy (wraz z dokumentacją i oprogramowaniem jakie dostarcza producent). 4. Numery seryjne potrzebne do zakupu licencji do urządzeń SRX zostaną udostępnione na prośbę Wykonawcy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia szafy rack 42U w miejscu dostawy wskazanym przez Zamawiającego. 6. Wykonawca do dostarczanego asortymentu załączy dokumentację: karty katalogowe oraz certyfikaty CE, certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001 dla oferowanego sprzętu. Jeśli w karcie katalogowej nie ma podanych parametrów wymaganych w OPZ, należy dołączyć specyfikacje z tymi parametrami. 7. Zamawiający oczekuje, że oprogramowanie będzie oferowane w wariancie licencjonowania najtańszym dla danej wersji programu (wariant Edu/gov/org itp.) o ile zgodnie z polityką prowadzoną przez producenta oprogramowania, Zamawiający jest uprawniony do takiej licencji.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)