GuidZP400 |
87634c5f-5366-4ae4-b83f-cefb530264e8
|
Biuletyn |
660021-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
|
Regon |
125316300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Leopolda
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40189
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 007 681
|
Zamawiajacy fax |
322 007 701
|
Zamawiajacy email |
kwilk@ibemag.pl
|
Adres strony url |
www.ibemag.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Krajowy schemat oceny i certyfikacji bezpieczeństwa oraz prywatności produktów i systemów IT zgodny z Common Criteria (KSO3C). Projekt współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu CyberSecIdent - Cyberbezpieczeństwo i e-Tożsamość
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
pzp.ibemag.pl zakładka Przetargi nr postępowania KE/02/12/18
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
pzp.ibemag.pl zakładka Przetargi nr postępowania KE/02/12/18
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W FORMIE PISEMNEJ ZA POŚREDNICTWEM OPERATORA POCZTOWEGO, POSŁAŃCA LUB OSOBIŚCIE DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
INSTYTUT TECHNIK INNOWACYJNYCH EMAG 40-189 KATOWICE UL. LEOPOLDA 31 - RECEPCJA
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania - nr postępowania KE/ 02/ 12/ 18
|
Numer referencyjny |
KE/ 02/ 12/ 18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego takiego jak: komputery, laptopy, monitory, dyski twarde, routery, dyski zewnętrzne, stacje dokujące, systemy operacyjne, oprogramowanie do wirtualizacji, do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji określonej dla danej pozycji w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach realizacji umowy musi spełniać wymagania opisane w SIWZ, być nowy fabrycznie, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych, zdatny do użytku. Nie dopuszcza się dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie odnowionego.
Wykonawca odpowiada za szkody poniesione przez Zamawiającego na skutek dostarczenia przedmiotu zamówienia, który nie spełnia deklarowanych przez Wykonawcę parametrów.
Szczegółowo opisano w Załączniku nr 1 do SIWZ dla poszczególnych części zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
część 1 i 3 będą realizowane w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy. część 2 będzie realizowane w terminie określonym przez wykonawcę w swojej ofercie jednak nie dłużej niż do 32 dni od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w ofercie składa: FORMULARZ OFERTY - WZÓR FORMULARZA OFERTY STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ. FORMULARZ CENOWY OFEROWANEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - WZÓR FORMULARZA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ. OŚWIADCZENIE W ZAKRESIE WSKAZANYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W OGŁOSZENIU O ZAMÓWIENIU I W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA, POTWIERDZAJĄCEGO, ŻE WYKONAWCA NIE PODLEGA WYKLUCZENIU - WZÓR OŚWIADCZENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ. INFORMACJĘ dot. VAT - WZÓR INFORMACJI STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. PEŁNOMOCNICTWA OPISANE W SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dodatkowo składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. WYKONAWCA w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (pzp.ibemag.pl zakładka Przetargi nr KE/02/12/18) informacji dot. grupy kapitałowej, PRZEKAŻE zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - WZÓR INFORMACJI STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć zmiany oferowanego przez Dostawcę przedmiotu zamówienia, tylko w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Dostawcę przedmiotu zamówienia. Warunki konieczne: Dostawca musi udowodnić, że nowo oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, jego parametry są takie same lub lepsze od pierwotnie zaoferowanego przedmiotu zamówienia. Cena nie ulegnie zmianie. Zmiana możliwa jedynie po akceptacji Zamawiającego. Wynagrodzenie należne Dostawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego (bez zmiany ceny netto).
|
IV 4 4 data |
2018-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zestawy komputerowe i przenośne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Poz. 1 Przedmiotem zamówienia są dwa stanowiska komputerowe wyposażone w: jednostkę centralną, monitor, myszkę i klawiaturę , oprogramowanie systemowe, oprogramowanie biurowe. poz. 2 Przedmiotem zamówienia są trzy stanowiska mobilne wyposażone w: laptop prezentacyjny, monitor, oprogramowanie systemowe, oprogramowanie biurowe, stację dokującą, myszkę i klawiaturę, zewnętrzny dysk USB. poz. 3 Przedmiotem zamówienia są trzy stanowiska mobilne wyposażone w: laptop stanowiskowy, monitor, oprogramowanie systemowe, oprogramowanie biurowe, stację dokującą, myszkę i klawiaturę. poz. 4 Przedmiotem zamówienia są dwa pakiety oprogramowania biurowego. Szczegółowo opisano w Załączniku nr 1 do SIWZ dla części 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
oprogramowanie do wirtualizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48900000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
32
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa będzie realizowana w terminie określonym przez wykonawcę w swojej ofercie jednak nie dłużej niż do 32 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do wirtualizacji : Licencja dla min 3 serwerów (hostów) , każdy z dwoma procesorami (socket) o funkcjonalności szczegółowo opisanej w Załączniku nr 1 do SIWZ dla części 2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
router
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest router z funkcjami firewall i IDS, szczegółowo opisano w Załączniku nr 1 do SIWZ dla część 3.
|
| |