| Data publikacji |
2018-12-10 |
| Data zakończenia |
2018-12-28 00:00:00 |
| Instytucja |
Ochotnicze Hufce Pracy Podkarpacka Wojewódzka Komenda w Rzeszowie |
| Miejscowość |
Rzeszów |
| Województwo |
podkarpackie |
| Branża |
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Warzywa przetworzone,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
659630-N-2018 |
| Typ dokumentu |
ZP-400 |
| Kod CPV |
150000008, 155000003, 158000006, 32200009, 151000009, 158100009, 152290009, 153311709 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| GuidZP400 |
a5df51c0-9aa7-4e34-9380-95df5e8657f5
|
| Biuletyn |
659630-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Ochotnicze Hufce Pracy Podkarpacka Wojewódzka Komenda w Rzeszowie
|
| Regon |
103697400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
al. Piłsudskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
35074
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
17 852 39 10
|
| Zamawiajacy fax |
17 852 39 10
|
| Zamawiajacy email |
podkarpacka@ohp.pl
|
| Adres strony url |
www.podkarpacka.ohp.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka budżetowa nieposiadajaca osobowości prawnej podległa MRPiPS
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.podkarpacka.ohp.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.podkarpacka.ohp.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
przez operatora pocztowego lub osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Podkarpacka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, al. Piłsudskiego 31, 35-074 Rzeszów
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Iwoniczu
|
| Numer referencyjny |
42/PWK/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
Nie
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Iwoniczu. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w Iwoniczu, ul. Zadwór 5, 38-440 Iwonicz. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części zamówienia: Część 1-Dostawa nabiału, Część 2-Dostawa artykułów spożywczych, Część 3-Dostawa owoców i warzyw, Część 4-Dostawa mięsa i wędlin, Część 5-Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych, Część 6-Dostawa ryb i mrożonek, Część 7-Dostawa artykułów konserwowych - przetworzonych. 4. Szczegółowy wykaz artykułów żywnościowych zawierają Formularze cenowe stanowiące załączniki nr 1.1 - 1.7 do SIWZ. 5. Oferowane artykuły żywnościowe muszą spełniać poniższe wymagania jakościowe: - muszą spełniać normy w żywieniu zbiorowym w stołówkach szkolnych; - posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu i użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami (normy HACCP); - mieć odpowiedni termin przydatności do spożycia; - posiadać jak najwyższą jakość, tj. I gatunek, świeży, bez przebarwień i uszkodzeń fizycznych.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ust 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
- zmiany danych wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy,
- zmian przepisów ogólnie obowiązujących które mają wpływ na treść umowy,
- obniżenie cen producenta lub zastosowanie promocyjnej zniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych,
- w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego,
- w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczenia odpowiednich towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego,
- w przypadku zmiany cen jednostkowych towaru, wskazanych w formularzach cenowych, wyłącznie z powodu okoliczności spowodowanych zmianą koniunktury na rynku artykułów żywnościowych. Zmiany te mogą być dokonywane nie częściej niż raz na kwartał i nie mogą przekraczać wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego przez Prezesa GUS za kwartał poprzedzający datę podwyżki, zaś potrzeba jego dokonania winna być przez Wykonawcę uzasadniona na piśmie.
- w przypadku zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), na pisemny wniosek zainteresowanej strony, dopuszcza się zmianę wartości umowy brutto w stosunku do towarów, których zmiana dotyczy.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa nabiału
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa nabiału dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Iwoniczu. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Iwoniczu. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa owoców i warzyw
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03220000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Iwoniczu. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.3 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa i wędlin
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Iwoniczu. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.4 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Iwoniczu. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.5 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa ryb i mrożonek
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15229000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Iwoniczu. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.6 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów konserwowych - przetworzonych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów konserwowych - przetworzonych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Iwoniczu. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.7 do SIWZ.
|
| | |