Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów

Data publikacji 2018-12-11
Data zakończenia 2018-12-19 00:00:00
Instytucja Gmina Klembów
Miejscowość Klembów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660595-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: „Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów”.
2. Zamawiający podzielił zamówienie na sześć części:
A) CZĘŚĆ I - „Dostawa produktów spożywczych”
B) CZĘŚĆ II - „Dostawa pieczywa i innych produktów pszennych”
C) CZĘŚĆ III - „Dostawa owoców i warzyw”
D) CZĘŚĆ IV - „Dostawa słodyczy i napojów”
E) CZĘŚĆ V - „Dostawa produktów mącznych i różnych”
F) CZĘŚĆ VI - „Dostawa mięsa i produktów mięsnych”
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisujący produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawierają formularze cenowe stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ.
4. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki:
- produkty muszą mieć ważny termin spożycia;
- bezpośrednio po odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem;
- w przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji;
- częstotliwość dostaw codziennie w dni robocze, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) Dostawa produktów odbywać się będzie w porozumieniu z osobą upoważnioną przez Dyrektorów placówek bądź osób przez nich upoważnionych w terminie ustalonym w porozumieniu z Dostawcą, nie później jednak niż 24 godziny od daty zgłoszenia Dostawcy zapotrzebowania (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną – e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów. W celu ułatwienia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia pomiędzy stronami harmonogramu dostaw, określającego szczegółowy termin dostaw poszczególnych produktów podanych w pomocniczym formularzu cenowym.
c) Miejscami dostaw zamówionych produktów będą:
- Zespół Szkół w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek;
- Szkoła Podstawowa w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów;
- Szkoła Podstawowa w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn;
- Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew;
d) Produkty dostarczane będą przez Wykonawcę własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko.
e) Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez pracowników upoważnionych przez Dyrektorów poszczególnych placówek.
f) Dostawy produktów zostaną zawieszone w okresie obowiązywania umowy, tj. w okresie ferii, wakacji – z wyjątkiem organizowania przez szkołę dyżurów, przerw świątecznych wynikających z organizacji roku szkolnego zgodnie z przepisami prawa oraz w przypadku odwołania zajęć przez Dyrektora placówki, z powodu klęsk żywiołowych lub decyzji administracyjnych dotyczących zamknięcia kuchni wydanych przez uprawnione do tego organy administracyjne.
g) Zamawiający zastrzega, że ilość poszczególnych artykułów wymienionych w formularzu cenowym może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania na etapie ogłoszenia niniejszego postępowania dokładnej ilości osób żywionych.
h) Niewykorzystane ilości produktów danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych umożliwią Zamawiającemu zakup innych produktów zawartych w pomocniczym formularzu cenowym lub pozwoli skorzystać z asortymentu produktów dostępnych Wykonawcy do wysokości posiadanych środków.
i) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych, tj. produktów o cechach, parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ.
Produkt równoważny oznacza produkt odpowiadający wymaganiom Zamawiającego, określonym w niniejszej SIWZ, tzn. produkt posiadający cechy, parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od cech, parametrów technicznych i jakościowych wskazanych przez Zamawiającego w pomocniczym formularzu cenowym dołączonym do wzoru oferty.
Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w pomocniczym formularzu cenowym. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego.
Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w pomocniczym formularzu cenowym do oferty, należy uznać na minimalne.

Dostawa produktów żywnościowych będzie prowadzona do następujących placówek oświatowych – odbiorców usług (płatników):
1/ Gmina Klembów – Zespół Szkół im. POW w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek
2/ Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. M. Gotowca w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów, NIP: 1251333656
3/ Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn
4/ Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew

Dodatkowe informacje

GuidZP400 31f2ab3f-79a2-4bb2-904d-088d963ef83c
Biuletyn 660595-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Klembów
Regon 55066815000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gen. F. Żymirskiego 38
Zamawiajacy miejscowosc Klembów
Zamawiajacy kod pocztowy 05205
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-22 799-93-90
Zamawiajacy fax 0-22 777-90-85
Zamawiajacy email urzad@klembow.pl
Adres strony url http://www.bip.klembow.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.klembow.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.klembow.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Klembów ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38, 05-205 Klembów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów
Numer referencyjny ZP.271.2.14.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: „Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów”. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na sześć części: A) CZĘŚĆ I - „Dostawa produktów spożywczych” B) CZĘŚĆ II - „Dostawa pieczywa i innych produktów pszennych” C) CZĘŚĆ III - „Dostawa owoców i warzyw” D) CZĘŚĆ IV - „Dostawa słodyczy i napojów” E) CZĘŚĆ V - „Dostawa produktów mącznych i różnych” F) CZĘŚĆ VI - „Dostawa mięsa i produktów mięsnych” 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisujący produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawierają formularze cenowe stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ. 4. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki: - produkty muszą mieć ważny termin spożycia; - bezpośrednio po odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem; - w przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji; - częstotliwość dostaw codziennie w dni robocze, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b) Dostawa produktów odbywać się będzie w porozumieniu z osobą upoważnioną przez Dyrektorów placówek bądź osób przez nich upoważnionych w terminie ustalonym w porozumieniu z Dostawcą, nie później jednak niż 24 godziny od daty zgłoszenia Dostawcy zapotrzebowania (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną – e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów. W celu ułatwienia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia pomiędzy stronami harmonogramu dostaw, określającego szczegółowy termin dostaw poszczególnych produktów podanych w pomocniczym formularzu cenowym. c) Miejscami dostaw zamówionych produktów będą: - Zespół Szkół w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek; - Szkoła Podstawowa w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów; - Szkoła Podstawowa w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn; - Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew; d) Produkty dostarczane będą przez Wykonawcę własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko. e) Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez pracowników upoważnionych przez Dyrektorów poszczególnych placówek. f) Dostawy produktów zostaną zawieszone w okresie obowiązywania umowy, tj. w okresie ferii, wakacji – z wyjątkiem organizowania przez szkołę dyżurów, przerw świątecznych wynikających z organizacji roku szkolnego zgodnie z przepisami prawa oraz w przypadku odwołania zajęć przez Dyrektora placówki, z powodu klęsk żywiołowych lub decyzji administracyjnych dotyczących zamknięcia kuchni wydanych przez uprawnione do tego organy administracyjne. g) Zamawiający zastrzega, że ilość poszczególnych artykułów wymienionych w formularzu cenowym może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania na etapie ogłoszenia niniejszego postępowania dokładnej ilości osób żywionych. h) Niewykorzystane ilości produktów danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych umożliwią Zamawiającemu zakup innych produktów zawartych w pomocniczym formularzu cenowym lub pozwoli skorzystać z asortymentu produktów dostępnych Wykonawcy do wysokości posiadanych środków. i) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych, tj. produktów o cechach, parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ. Produkt równoważny oznacza produkt odpowiadający wymaganiom Zamawiającego, określonym w niniejszej SIWZ, tzn. produkt posiadający cechy, parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od cech, parametrów technicznych i jakościowych wskazanych przez Zamawiającego w pomocniczym formularzu cenowym dołączonym do wzoru oferty. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w pomocniczym formularzu cenowym. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w pomocniczym formularzu cenowym do oferty, należy uznać na minimalne. Dostawa produktów żywnościowych będzie prowadzona do następujących placówek oświatowych – odbiorców usług (płatników): 1/ Gmina Klembów – Zespół Szkół im. POW w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek 2/ Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. M. Gotowca w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów, NIP: 1251333656 3/ Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn 4/ Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 9. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; d) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 z późn. zm.). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale: 1) pkt 9 ppkt a) - c) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu Ocena spełnienia warunku nastąpi wyłącznie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Ofertę stanowi: - wypełniony formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ, - wypełnione formularze cenowe na składane części zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ, - oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VI pkt 1 SIWZ – Załączniki nr 3 i 4, - pełnomocnictwo do podpisania oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie (w przypadku podpisania oferty oraz poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w odpisie z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy), - zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu – załącznik nr 5 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie: 1) terminu realizacji, 2) wystąpienia dostaw, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub rozszerzenia przedmiotu umowy, 3) wstrzymania realizacji przedmiotu umowy lub przerw w jego realizacji powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 4) konieczności zlecenia dostaw dodatkowych, 5) zmian w przepisach prawnych dotyczących podatku VAT lub wprowadzenia lub zmiany innych opłat lub podatków skutkujących wzrostem kosztów realizacji przedmiotu umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku Wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie.
IV 4 4 data 2018-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ I - „Dostawa produktów spożywczych”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisujący produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawierają formularze cenowe stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ II - „Dostawa pieczywa i innych produktów pszennych”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisujący produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawierają formularze cenowe stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ III - „Dostawa owoców i warzyw”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisujący produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawierają formularze cenowe stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ IV - „Dostawa słodyczy i napojów”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisujący produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawierają formularze cenowe stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ V - „Dostawa produktów mącznych i różnych”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisujący produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawierają formularze cenowe stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ VI - „Dostawa mięsa i produktów mięsnych”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisujący produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawierają formularze cenowe stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)