Usługa doradztwa w zakresie inwentaryzacji, opisu oraz optymalizacji procedur obsługi studentów zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” – przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu „ZPR PWr – Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej” współfinansowany przez UE

Data publikacji 2018-12-11
Data zakończenia 2018-12-19 00:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660416-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722241002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: doradztwie w zakresie inwentaryzacji, opisu oraz optymalizacji procedur obsługi studentów zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” (dalej Ustawa) – przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu „ZPR PWr – Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej” współfinansowany przez UE.
Na przedmiot zamówienia składa się 6 zadań, które będą realizowane w poszczególnych czterech etapach.
1.1. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie zadań szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
1.2. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
72224100-2 usługi w zakresie planowania wdrażania systemu
72246000-1 Usługi doradcze w zakresie systemów
72227000-2 Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania
72221000-0 Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej
72244000-7 Usługi prototypowania.
3.Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
a) usługi określone w punkcie od 1-5 OPZ– do 5 miesięcy od daty zawarcia umowy,
W uzasadnionym przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu zakończenia tych prac o dwa miesiące - przewidziane na podstawie art.144 ustawy Pzp – rozdz.XVI pkt 3b),
b) usługa określona w punkcie 6 OPZ – Usługa określona w p. 6 powinna zostać wykonana w trakcie lub po zakończeniu pierwszego etapu wdrożenia systemu określonego w koncepcji wdrożenia systemu, na podstawie dokumentacji wdrożeniowej i innych informacji pisemnych związanych z wdrożeniem systemu, udostępnionych przez Zamawiającego. W związku z tym termin realizacji usługi w p.6 to 180 dni (kalendarzowych), po odbiorze dokumentacji analitycznej i koncepcji wdrożenia systemu (bez uwag).
3.1. Szczegóły dotyczące terminu wykonania, jego poszczególnych 4-ech etapów i warunków realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2d474a45-411d-4b62-ba1f-03e4f09ef177
Biuletyn 660416-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Wrocławska
Regon 55181193009000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 202 182,32
Zamawiajacy fax 713 202 143
Zamawiajacy email bzp@pwr.edu.pl
Adres strony url http://przetargi.pwr.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamawiający oświadcza, że przedmiot niniejszej umowy dofinansowany został z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020 – Oś Priorytetowa Szkolnictwo Wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół Wyższych. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu „ZPR PWr – Zintegrowany Program Rozwoju politechniki Wrocławskiej” nr projektu: POWR.03.05.00-00-Z301/17.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.pwr.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.pwr.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma piseman
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409 - sekretariat, 50-370 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Usługa doradztwa w zakresie inwentaryzacji, opisu oraz optymalizacji procedur obsługi studentów zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” – przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu „ZPR PWr – Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej” współfinansowany przez UE
Numer referencyjny ZP/BZP/376/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: doradztwie w zakresie inwentaryzacji, opisu oraz optymalizacji procedur obsługi studentów zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” (dalej Ustawa) – przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu „ZPR PWr – Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej” współfinansowany przez UE. Na przedmiot zamówienia składa się 6 zadań, które będą realizowane w poszczególnych czterech etapach. 1.1. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie zadań szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 72224100-2 usługi w zakresie planowania wdrażania systemu 72246000-1 Usługi doradcze w zakresie systemów 72227000-2 Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania 72221000-0 Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej 72244000-7 Usługi prototypowania. 3.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: a) usługi określone w punkcie od 1-5 OPZ– do 5 miesięcy od daty zawarcia umowy, W uzasadnionym przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu zakończenia tych prac o dwa miesiące - przewidziane na podstawie art.144 ustawy Pzp – rozdz.XVI pkt 3b), b) usługa określona w punkcie 6 OPZ – Usługa określona w p. 6 powinna zostać wykonana w trakcie lub po zakończeniu pierwszego etapu wdrożenia systemu określonego w koncepcji wdrożenia systemu, na podstawie dokumentacji wdrożeniowej i innych informacji pisemnych związanych z wdrożeniem systemu, udostępnionych przez Zamawiającego. W związku z tym termin realizacji usługi w p.6 to 180 dni (kalendarzowych), po odbiorze dokumentacji analitycznej i koncepcji wdrożenia systemu (bez uwag). 3.1. Szczegóły dotyczące terminu wykonania, jego poszczególnych 4-ech etapów i warunków realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72224100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art.67 ust.1 pkt 6 uPzp (do 30 % zamówienia podstawowego) polegającego na powtórzeniu podobnych usług (usług o takim samym przeznaczeniu)i jest zgodne z jego przedmiotem, w zakresie zbieżnym z kodami CPV zamówienia podstawowego oraz na warunkach umownych zbliżonych do zastosowanych w zamówieniu podstawowym. Zamówienie podobne może dotyczyć m.in.: - zwiększonej liczby godzin konsultacji z przyszłym wykonawcą systemu, - rozszerzenia zakresu usługi o dodatkowy obszaru nie wymieniony w opz , - zamówienie kompletnego opisu zidentyfikowanych procesów, - podobnej usługi w innej dziedzinie działalności Zamawiającego.
Okres w miesiacach 5
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250 tys. zł*. *Dla ww. wartości wykazanej przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według kursu kupna waluty banku wystawiającego w/w dokument z dnia jego wystawienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: 2.3.1. należycie zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze (związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz proporcjonalnych do niego), gdzie każda polega na realizacji usługi: - dotyczącej analizy z zakresu technologii informacyjnych, - dla podmiotów działających w oparciu o prawo polskie z sektora finansów publicznych*, - zatrudniających powyżej 1000 osób. * Za jednostkę z sektora finansów publicznych Zamawiający przyjmuje w myśl art. 9 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych do sektora finansów publicznych zalicza się: − organy władzy publicznej, w tym organy administracji rządowej, organy kontroli państwowej i ochrony prawa, sądy i trybunały; − jednostki samorządu terytorialnego oraz ich związki; − jednostki budżetowe; − samorządowe zakłady budżetowe; − agencje wykonawcze; − instytucje gospodarki budżetowej (art. 24 ust. 1 ufp); − państwowe fundusze celowe; − Zakład Ubezpieczeń Społecznych i zarządzane przez niego fundusze oraz Kasę Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego i fundusze zarządzane przez Prezesa KRUS; − Narodowy Fundusz Zdrowia; − samodzielne publiczne zakłady opieki zdrowotnej; − uczelnie publiczne; − Polską Akademię Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne; − państwowe i samorządowe instytucje kultury; − inne państwowe lub samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych, z wyłączeniem przedsiębiorstw, instytutów badawczych, banków i spółek prawa handlowego. 2.3.2. dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia tj.: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędną do wykonania usługi, stanowiącej przedmiot zamówienia, wykwalifikowaną kadrą. Wykonawca powinien dysponować co najmniej osobami dedykowanymi do wykonywania prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia na rzecz Zamawiającego, m.in. gdzie: 1. Co najmniej 1 osoba w roli Kierownika projektu, która spełnia wymagania: a) wykształcenie wyższe: techniczne lub z zakresu nauk ścisłych; b) udział, w okresie ostatnich 5 lat, w roli kierownika projektu, w minimum 2 projektach zakończonych i odebranych protokołem odbioru bez zastrzeżeń dla podmiotów zatrudniających min. 1000 pracowników oraz o wartości zamówienia na kwotę co najmniej 150 000 zł brutto każdy; c) udział, w okresie ostatnich 3 lat, w minimum 2 projektach zakończonych i odebranych protokołem odbioru bez zastrzeżeń,których elementem była analiza z zakresu technologii informacyjnych; d) co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze IT; e) kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami, potwierdzone certyfikatem PRINCE2 Foundation, wydanym przez APMG lub instytucję przez niego akredytowaną lub innymi dokumentami, które potwierdzają takie umiejętności jak wymienione dokumenty; f) znajomość języka polskiego umożliwiająca swobodną komunikację. 2. Co najmniej 2 osoby w roli Analityka (Zespół analityków), które spełniają wymagania (każdy z Zespołu): a) wykształcenie wyższe: techniczne lub z zakresu nauk ścisłych; b) udział, w okresie ostatnich 5 lat, w roli analityka, w minimum 2 projektach zakończonych i odebranych protokołem odbioru bez zastrzeżeń dla podmiotów zatrudniających min. 1000 pracowników; c) udział, w okresie ostatnich 5 lat, w roli analityka, w minimum 1 projekcie zakończonym i odebranym protokołem odbioru bez zastrzeżeń z zakresu wspomagania informatycznego procesów pracy uczelni wyższej - Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał doświadczenie zawodowe Analityków w tym zakresie; d) co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze IT; e) znajomość języka polskiego umożliwiająca swobodną komunikację (w mowie i piśmie). UWAGA: • Wykonawca może wskazać jedną osobę tylko do jednej roli; • Wykonawca w toku realizacji Umowy zobowiązany jest do komunikowania się z Zamawiającym wyłącznie w języku polskim – wymóg ten dotyczy wszelkich środków porozumiewania się pomiędzy Stronami oraz osób, którymi posługuje się Wykonawca przy wykonaniu zamówienia, w szczególności - jeżeli osoby wchodzące w skład Zespołu Wykonawcy, przypisane do ww. ról i wskazane przez Wykonawcę w wykazie załączonym do Oferty lub inne osoby, którymi posługuje się Wykonawca przy realizacji zamówienia, w tym osoby wyznaczone do kontaktu z Zamawiającym nie posługują się językiem polskim w stopniu biegłym, przy czym przez biegłą znajomość języka rozumie się posługiwanie się językiem polskim jako językiem ojczystym lub też znajomość tego języka na poziomie C2 zgodnie ze skalą biegłości językowej określoną przez Radę Europy – wówczas we wszelkich kontaktach pomiędzy tymi osobami a Zamawiającym, Wykonawca zobowiązany jest – na własny koszt - do zapewnienia udziału tłumacza z języka, którym posługuje się dana osoba na język polski; Wszystkie osoby, dedykowane przez Wykonawcę do wykonywania prac na rzecz Zamawiającego w zakresie Przedmiotu Umowy, muszą posługiwać się biegle językiem polskim w mowie i w piśmie; • W przypadku liczenia doświadczenia zawodowego u wykazanych osób (liczone w miesiącach), Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie okresy odbytego doświadczenia w kolejno następujących po sobie miesiącach. Nakładające się okresy nie będą brane pod uwagę – nie będą liczone; • Okres „ostatnie 5 lat”, oznacza czas przed upływem terminu składania ofert; • Wykonawcy w trakcie wykonania zamówienia przysługuje prawo wymiany osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. W przypadku wymiany osób, Wykonawca wskaże osobę o kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu nie mniejszych niż posiadane przez osobę zamienianą. Każda zmiana osoby w trakcie realizacji zamówienia wymagać będzie powiadomienia Zamawiającego za pośrednictwem Kierownika Projektu i będzie wymagała uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 2.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt V.1.2) SIWZ a odpowiednio w sekcji III ogłoszenia w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W przypadku powoływania się na spełnienie warunku dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 2.3.1. niniejszego rozdziału, podmiot, o którym mowa w art.22a uPzp musi samodzielnie spełniać warunek. 2.1. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja”, wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 i 8 uPzp. 2.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2.3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesiona przez Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żądać będzie, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. V 1.2) SIWZ odpowiednio ppkt 2.2 i 2.3 i niniejszego rozdziału ogłoszenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 uPzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 ppkt 3.1-3.3 niniejszego rozdziału, składa: 5.1. dot. ppkt 3.1-3.3 - dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że 5.1.1. nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5.1.2. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5.2. Dokumenty, o których mowa w ppkt 5.1.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert, a dokument, o którym mowa w ppkt 5.1.2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.4. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 3.5. wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 3.6. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy wraz z ofertą winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty aktualne na dzień składania ofert: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.2. w przypadku polegania na zasobach innych podmiotach, o których mowa w art. 22a uPzp Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów (w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia), które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). 3. 6. Oferta musi składać się z: a. dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ a odpowiednio w rozdziale III niniejszego ogłoszenia ; b. formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SIWZ ; c. wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt X.7 SIWZ (jeżeli dotyczy); d. pełnomocnictwo zgodnie z pkt X.3 SIWZ (jeżeli dotyczy). e. dokumentacji analitycznej opisującej wymagania testowe wg załączonych wymagań. 4. Zamawiający, w oparciu o art. 24aa uPzp, dokona oceny ofert w oparciu o kryteria, o których mowa poniżej, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 10 000,00 PLN
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy aneksów: a) aneks personalny - dopuszczający zmiany osób przewidzianych do realizacji usługi przez strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, jak i niewypełnianie/niewypełnianie prawidłowe swoich obowiązków,pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały co najmniej takie same kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie jak osoby wskazane w ofercie. b) aneks terminowy – zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na: - organizacyjną działalność zamawiającego lub inne nie dające się przewidzieć przyczyny o charakterze obiektywnym; - opóźnienia w dostarczaniu materiałów przez zamawiającego; - brak możliwości udziału w spotkaniach wg harmonogramu z powodu bieżących obowiązków pracowników zamawiającego; - duża liczba uwag/dodatkowych wymagań na etapie odbioru produktów. c) aneks w zakresie zmiany stawki VAT - dopuszcza się możliwość zmiany treści ustaleń umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w zakresie powstania konieczności dostosowania zapisów umowy do zmian w obowiązującej legislacji, polegającej przede wszystkim na obowiązku zastosowania nowych stawek podatku VAT od towarów i usług. 3. Wszystkie zmiany lub uzupełnienia umowy powinny być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Doświadczenie zawodowe Analityków (A)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena (C) – Oferowana cena ogółem brutto za całość przedmiotu zamówienia
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Jakość przedłożonej dokumentacji analitycznej wykonanej na podstawie wymagań testowych (J)
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)