GuidZP400 |
1a487740-e7a2-4260-8387-9538241c1b7f
|
Biuletyn |
660178-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o.
|
Regon |
85274782500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana III Sobieskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
69C
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tuchów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-170
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 14 6210562
|
Zamawiajacy fax |
+48 14 6210564
|
Zamawiajacy email |
przetargi@dorzeczebialej.pl
|
Adres strony url |
https://www.dorzeczebialej.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.dorzeczebialej.pl/przetargi/aktualne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.dorzeczebialej.pl/przetargi/aktualne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej, wersja papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" Sp. z o. o., ul. Jana III Sobieskiego 69C, 33 - 170 Tuchów (dziennik podawczy)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków w 2019 roku”
|
Numer referencyjny |
ZP-8/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków dla obiektów będących w eksploatacji przez Spółkę Komunalną „Dorzecze Białej” Sp. z o. o.
2. Zamówienie jest podzielone na siedem (7) części:
Środki chemiczne do procesu oczyszczania wody:
2.1 Część I:
PAX XL 10 Chlorek poliglinu – załącznik nr 6 do SIWZ
Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 51 240 kg
2.2 Cześć II:
Chloryn sodu 7,5% PKWiU 20.13.320 – załącznik nr 7 do SIWZ
Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 14 000 kg
2.3 Cześć III:
Kwas solny 9% PKWiU 20.13.240 – załącznik nr 8 do SIWZ
Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 12 000 kg
2.4 Część IV:
Podchloryn sodowy PKWiU 20.13.320 – załącznik nr 9 do SIWZ
Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 1 510 kg
Środki chemiczne do procesu oczyszczania ścieków:
2.5 Część V:
PIX113 Siarczan żelazowy PKWiU 20.13.5 – załącznik nr 10 do SIWZ
Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 6 160 kg
2.6 Cześć VI:
Superfloc SD 2065 – załącznik nr 11 do SIWZ
Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 1 500 kg
2.7 Część VII:
Zetag 8160 PKWiU 20.16.530 – załącznik nr 12 do SIWZ
Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 1 400 kg
Uwaga! Szacunkowa ilość zamawianych środków chemicznych jest ustalona na podstawie zużycia w 2018r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości środków chemicznych. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości.
3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, zgodnie z częściami określonymi przez Zamawiającego w pkt 2 SIWZ. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część lub więcej części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia. Każda z części zamówienia została oznaczona cyfrą rzymską od I (oznacza pierwszą część zamówienia) do VII (oznacza siódmą część zamówienia).
4. Wymagania dotyczące dostawy:
a. Każdorazowa sprzedaż środków chemicznych będzie dokonywana wg cen podanych przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 2.
b. W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca nie może zmienić cen podanych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
c. Dowodem zrealizowania dostawy będą faktury wystawione na Zamawiającego zawierające opis dotyczący co najmniej nr i daty zlecenia dostawy.
d. Wraz z dostawą będą dostarczane świadectwa jakości towaru – karty charakterystyki.
e. Wystawione faktury każdorazowo będą podpisane przez Wykonawcę i upoważnionego pracownika Zamawiającego po sprawdzeniu ilości i rodzaju dostarczonego środka chemicznego.
f. Środki chemiczne będą dostarczane przez Wykonawcę i na jego koszt na obiekty Zamawiającego tj. oczyszczalnię ścieków w Tuchowie (ul. Jana II Sobieskiego 69c, 33-170 Tuchów) lub Stację Uzdatniana Wody w Lubaszowej (33-172 Siedliska 1). Przy każdym zleceniu zostanie wskazany adres dostawy.
g. Zamówienia będą składane drogą elektroniczną pod adres wskazy w Formularzu ofertowym
5. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania przez Wykonawcę innych (zamiennych) środków chemicznych spełniających takie same parametry techniczne jak wskazane w pkt 2.2 – 2.7 SIWZ. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt przeprowadzić badania zgodności i dopasowania oferowanych środków chemicznych bezpośrednio na Stacji Uzdatnia Wody i/lub Oczyszczalni Ścieków. Wykonawca będzie musiał otrzymać pisemną akceptację oferowanych, zamiennych środków chemicznych od Zamawiającego pod warunkiem osiągnięcia parametrów wody spełniającej normy Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13.11.2015r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2015r. poz. 1989) i ścieków spełniających wymagania Dyrektywy Rady 91/271/EWG z dnia 21.05.1991r. oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z 18.11.2014r. w sprawie warunków jakie należy spełniać przy wprowadzaniu ścieków do wód lub ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. 2014 poz. 1800).
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczania innych (zamiennych) środków chemicznych spełniających takie same parametry techniczne dla części nr I zamówienia, tj. wskazane w pkt 2.1 (PAX XL 10 Chlorek poliglinu).
7. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponad to wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
8. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w niniejszym postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w niniejszym postępowaniu oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (zał. nr 13).
UWAGA. W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia (zał. nr 13) wykonawca nie składa.
|
Cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia dodatkowego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego. W ramach zamówień o których mowa, Zamawiający przewiduje dostawę środków chemicznych w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
|
Data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
1.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia (Wykonawca może dołączyć do oferty aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej);
1.2 informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5);
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Na potwierdzenie warunków o których mowa w Rozdziale 8 SIWZ, Wykonawca wraz z ofertą powinien przedłożyć:
1.1 w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
1.2 w zakresie posiadania sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
1.3 w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy przewidziano w Tomie II SIWZ Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
IV 4 4 data |
2018-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody w 2019 roku”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia dla części I jest sukcesywna dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody dla obiektów będących w eksploatacji przez Spółkę Komunalną „Dorzecze Białej” Sp. z o. o. tj. PAX XL 10 Chlorek poliglinu – załącznik nr 6 do SIWZ - Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 51 240 kg.
Uwaga! Szacunkowa ilość zamawianych środków chemicznych jest ustalona na podstawie zużycia w 2018r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości środków chemicznych. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody w 2019 roku”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia dla części 2 jest sukcesywna dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody dla obiektów będących w eksploatacji przez Spółkę Komunalną „Dorzecze Białej” Sp. z o. o., tj. Chloryn sodu 7,5% PKWiU 20.13.320 – załącznik nr 7 do SIWZ - Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 14 000 kg.
Uwaga! Szacunkowa ilość zamawianych środków chemicznych jest ustalona na podstawie zużycia w 2018r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości środków chemicznych. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody w 2019 roku”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia dla części III jest sukcesywna dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody dla obiektów będących w eksploatacji przez Spółkę Komunalną „Dorzecze Białej” Sp. z o. o., tj. Kwas solny 9% PKWiU 20.13.240 – załącznik nr 8 do SIWZ - Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 12 000 kg.
Uwaga! Szacunkowa ilość zamawianych środków chemicznych jest ustalona na podstawie zużycia w 2018r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości środków chemicznych. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody w 2019 roku”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia dla części IV jest sukcesywna dostawa środków chemicznych do procesów uzdatniania wody dla obiektów będących w eksploatacji przez Spółkę Komunalną „Dorzecze Białej” Sp. z o. o.tj. Podchloryn sodowy PKWiU 20.13.320 – załącznik nr 9 do SIWZ - Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 1 510 kg.
Uwaga! Szacunkowa ilość zamawianych środków chemicznych jest ustalona na podstawie zużycia w 2018r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości środków chemicznych. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa środków chemicznych do procesów oczyszczania ścieków w 2019 roku”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia dla części V jest sukcesywna dostawa środków chemicznych do procesów oczyszczania ścieków dla obiektów będących w eksploatacji przez Spółkę Komunalną „Dorzecze Białej” Sp. z o. o., tj. PIX113 Siarczan żelazowy PKWiU 20.13.5 – załącznik nr 10 do SIWZ - Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 6 160 kg.
Uwaga! Szacunkowa ilość zamawianych środków chemicznych jest ustalona na podstawie zużycia w 2018r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości środków chemicznych. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa środków chemicznych do procesów oczyszczania ścieków w 2019 roku”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia dla części VI jest sukcesywna dostawa środków chemicznych do procesów oczyszczania ścieków dla obiektów będących w eksploatacji przez Spółkę Komunalną „Dorzecze Białej” Sp. z o. o., tj. Superfloc SD 2065 – załącznik nr 11 do SIWZ - Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 1 500 kg.
Uwaga! Szacunkowa ilość zamawianych środków chemicznych jest ustalona na podstawie zużycia w 2018r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości środków chemicznych. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa środków chemicznych do procesów oczyszczania ścieków w 2019 roku”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia dla części VII jest sukcesywna dostawa środków chemicznych do procesów oczyszczania ścieków dla obiektów będących w eksploatacji przez Spółkę Komunalną „Dorzecze Białej” Sp. z o. o., tj. Zetag 8160 PKWiU 20.16.530 – załącznik nr 12 do SIWZ - Szacunkowe zapotrzebowanie ok. 1 400 kg.
Uwaga! Szacunkowa ilość zamawianych środków chemicznych jest ustalona na podstawie zużycia w 2018r. i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości środków chemicznych. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości.
|
| |