| GuidZP400 |
de9fe9bf-854f-4c69-9555-cb0515d6edb7
|
| Biuletyn |
660253-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Marki Szkoła Podstawowa nr 3 im. Pomnik Zwycięstwa 1920 roku
|
| Regon |
00080064000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pomnikowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Marki
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
05261
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 781 12 91
|
| Zamawiajacy fax |
22 781 12 91 w. 18
|
| Zamawiajacy email |
sp3@marki.net.pl
|
| Adres strony url |
https://sp3marki.edupage.org/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka oświatowa
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
bip.marki.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.marki.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr 3 w Markach, ul. Pomnikowa 21, 05-260 Marki (sekretariat)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach w roku 2019
|
| Numer referencyjny |
SP3.271.1.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych niezbędnych do sporządzania posiłków dla uczniów stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przez okres tj. od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. zgodnie z podziałem na części:
Część 1: Dostawa mięsa i produktów mięsnych
Część 2: Dostawa produktów mleczarskich
Część 3: Dostawa warzyw i owoców
Część 4: Dostawa różnych produktów spożywczych, oleje, produkty przemiału, ziarna
Część 5: Dostawa produktów mrożonych
Część 6: Dostawa ryb
Część 7: Dostawa - ziemniaki
Część 8: Dostawa pieczywa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - projekt umowy
|
| IV 4 4 data |
2018-12-18T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa i produktów mięsnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych niezbędnych do sporządzania posiłków dla uczniów stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przez okres tj. od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. w zakresie dostaw mięsa i produktów mięsnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mleczarskich
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych niezbędnych do sporządzania posiłków dla uczniów stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przez okres tj. od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. w zakresie dostaw produktów mleczarskich .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw i owoców
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03100000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych niezbędnych do sporządzania posiłków dla uczniów stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przez okres tj. od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. w zakresie dostaw warzyw i owoców.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa różnych produktów spożywczych, oleje, produkty przemiału, ziarna
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15600000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych niezbędnych do sporządzania posiłków dla uczniów stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przez okres tj. od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. w zakresie dostaw różnych produktów spożywczych, oleje, produkty przemiału, ziarna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mrożonych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15229000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych niezbędnych do sporządzania posiłków dla uczniów stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przez okres tj. od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. w zakresie dostawy produktów mrożonych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa ryb
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03311000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych niezbędnych do sporządzania posiłków dla uczniów stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przez okres tj. od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. w zakresie dostawy ryb.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa - ziemniaki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03212100-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych niezbędnych do sporządzania posiłków dla uczniów stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przez okres tj. od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. w zakresie dostawy ziemniaków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych niezbędnych do sporządzania posiłków dla uczniów stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przez okres tj. od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r w zakresie dostawy pieczywa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |