Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach w roku 2019

Data publikacji 2018-12-11
Data zakończenia 2018-12-18 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Marki Szkoła Podstawowa nr 3 im. Pomnik Zwycięstwa 1920 roku
Miejscowość Marki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660253-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000000, 151000009, 155000003, 31000002, 156000004, 152290009, 33110002, 32121001, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych niezbędnych do sporządzania posiłków dla uczniów stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przez okres tj. od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. zgodnie z podziałem na części:
Część 1: Dostawa mięsa i produktów mięsnych
Część 2: Dostawa produktów mleczarskich
Część 3: Dostawa warzyw i owoców
Część 4: Dostawa różnych produktów spożywczych, oleje, produkty przemiału, ziarna
Część 5: Dostawa produktów mrożonych
Część 6: Dostawa ryb
Część 7: Dostawa - ziemniaki
Część 8: Dostawa pieczywa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 de9fe9bf-854f-4c69-9555-cb0515d6edb7
Biuletyn 660253-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Marki Szkoła Podstawowa nr 3 im. Pomnik Zwycięstwa 1920 roku
Regon 00080064000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pomnikowa
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Marki
Zamawiajacy kod pocztowy 05261
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 781 12 91
Zamawiajacy fax 22 781 12 91 w. 18
Zamawiajacy email sp3@marki.net.pl
Adres strony url https://sp3marki.edupage.org/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka oświatowa
Dostep dokumentow zamowienia bip.marki.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.marki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 3 w Markach, ul. Pomnikowa 21, 05-260 Marki (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach w roku 2019
Numer referencyjny SP3.271.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych niezbędnych do sporządzania posiłków dla uczniów stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przez okres tj. od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. zgodnie z podziałem na części: Część 1: Dostawa mięsa i produktów mięsnych Część 2: Dostawa produktów mleczarskich Część 3: Dostawa warzyw i owoców Część 4: Dostawa różnych produktów spożywczych, oleje, produkty przemiału, ziarna Część 5: Dostawa produktów mrożonych Część 6: Dostawa ryb Część 7: Dostawa - ziemniaki Część 8: Dostawa pieczywa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - projekt umowy
IV 4 4 data 2018-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa i produktów mięsnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych niezbędnych do sporządzania posiłków dla uczniów stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przez okres tj. od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. w zakresie dostaw mięsa i produktów mięsnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa produktów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych niezbędnych do sporządzania posiłków dla uczniów stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przez okres tj. od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. w zakresie dostaw produktów mleczarskich . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03100000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych niezbędnych do sporządzania posiłków dla uczniów stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przez okres tj. od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. w zakresie dostaw warzyw i owoców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa różnych produktów spożywczych, oleje, produkty przemiału, ziarna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych niezbędnych do sporządzania posiłków dla uczniów stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przez okres tj. od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. w zakresie dostaw różnych produktów spożywczych, oleje, produkty przemiału, ziarna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa produktów mrożonych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15229000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych niezbędnych do sporządzania posiłków dla uczniów stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przez okres tj. od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. w zakresie dostawy produktów mrożonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa ryb
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03311000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych niezbędnych do sporządzania posiłków dla uczniów stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przez okres tj. od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. w zakresie dostawy ryb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa - ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03212100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych niezbędnych do sporządzania posiłków dla uczniów stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przez okres tj. od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. w zakresie dostawy ziemniaków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych niezbędnych do sporządzania posiłków dla uczniów stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przez okres tj. od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r w zakresie dostawy pieczywa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)