| GuidZP400 |
ecd41e4a-2a23-435c-9358-8b44758f73c7
|
| Biuletyn |
660215-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu
|
| Zamawiajacy adres ulica |
pl. Medyków
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
41200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
032 3682012, 3682449
|
| Zamawiajacy fax |
(032) 368 20 12
|
| Zamawiajacy email |
zam.publ@wss5.pl
|
| Adres strony url |
www.wss5.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.wss5.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wss5.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu, Plac Medyków 1, 41-200 Sosnowiec
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa płynów do hemodializy
|
| Numer referencyjny |
90/PNP/SW/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Oferty lub wnioski |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia „Dostawa płynów do hemodializy”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe
warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą
przedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt
3 SIWZ.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą
przedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt
3 SIWZ.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą
przedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt
3 SIWZ.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na
podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia
w RP o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 6 SIWZ; 2. Karty katalogowe
(prospekty) z opisem produktów, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia
(pozycja z numerami katalogowymi); 3. Certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności
zaoferowanych produktów określonych w załączniku 1 do SIWZ;
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba
występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych
do oferty dokumentów. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP wg. Wzoru zamieszczonego w Rozdziale II pkt 4 SIWZ. Wraz ze
złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia
okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. - Prawo zamówień
publicznych (tj Dz.U. 2015, poz. 2164) Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień
umowy w przypadku: 1. gdy, nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w
zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. 2. zmiany stawki podatku VAT
wpływającej na wynagrodzenie Wykonawcy; 3. obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu
będącego przedmiotem umowy, 4. nie wykorzystania asortymentu będącego przedmiotem umowy,
poprzez wydłużenie czasu realizacji umowy o którym mowa w pkt 4.1 SIWZ o okres nie dłuższy niż 3
miesiące 5. gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/
udoskonalony, 6. zmiany: – numeru katalogowego produktu lub – nazwy produktu przy zachowaniu
jego parametrów lub – sposobu konfekcjonowania lub – liczby opakowań lub – parametrów produktu
na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktu Powyższe zmiany nie mogą skutkować
zwiększeniem ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych
ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu
Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-19T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|