GuidZP400 |
4e03505c-0729-4a62-9b56-5baf65913b41
|
Biuletyn |
660085-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Łososina Dolna
|
Regon |
49189244600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Łososina Dolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
300
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łososina Dolna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-314
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
018 4448002,
|
Zamawiajacy fax |
018 4448002
|
Zamawiajacy email |
ug@lososina.pl, sja@lososina.pl
|
Adres strony url |
www.lososina.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.lososina.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lososina.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.01.2012 r. Prawo pocztowe, lub osobiście za pośrednictwem posłańca, pisemnie na adres : Urząd Gminy w Łososinie Dolnej , 33-314 Łososina Dolna 300
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup, dostawa oraz montaż mebli szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Rąbkowej
|
Numer referencyjny |
IFS.271.8.2018.SJ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli szkolnych dla Szkoły Podstawowej
w Rąbkowej.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ:
Formularz cenowy – załącznik nr 1 do SIWZ
1) Sprzęt dostarczony w ramach niniejszego zamówienia ma być sprzętem fabrycznie nowym, tj. nieużywanym, nieuszkodzonym, nieregenerowanym, nie refabrykowanym, nieobciążonym prawami osób lub podmiotów trzecich i wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2017 roku oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producenta. Meble powinny być dostarczone do siedziby zamawiającego w oryginalnych opakowaniach/środkach zabezpieczenia na czas transportu. Opakowania jak również pozostałe akcesoria montażowe po zrealizowanej dostawie, montażu i instalacji Wykonawca zabiera własnym staraniem. Wyposażenie musi być dopuszczone do obrotu na terenie Polski i posiadać wymagane deklaracje i poświadczenia w tym zakresie.
2) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń zlokalizowanych w budynku szkolnym. Pomieszczenia zostaną wskazane przez Zamawiającego ( użytkownika ) najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji dostawy. Wyposażenie należy zamontować, w tym dokonać jego zabudowy i instalacji w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym (użytkownikiem).
3) Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). Nie zależnie od zapisów wskazanych w zdaniu poprzednim sprzęt i wyposażenie musi być zgodne z wymaganiami stawianymi pracowniom przedmiotowym.
4) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z odpowiednimi instrukcjami obsługi w języku polskim, certyfikatami, atestami dopuszczającymi do stosowania w szkole (o ile dotyczy).
5) Sprzęt i meble przeznaczone do podłączenia do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę miejsc i wtyków i przelotówek na kable zasilające pozwalające na podłączenie do standardowych gniazdek zasilających przewidzianych ku temu akcesoriów.
6) Wykonawca, jako podmiot profesjonalnie trudniący się wykonywaniem przedmiotu zamówienia uwzględnia konieczność pełnej aranżacji sal w oparciu o dostarczane wyposażenie (układ mebli, ułożenie, montaż, wg. wymagań uzgodnionych z użytkownikiem). Obowiązkiem Wykonawcy jest wkomponowanie przedmiotu zamówienia w posiadaną infrastrukturę w sposób najbardziej profesjonalny, osiągając możliwie najlepszy efekt estetyczny przy zachowaniu zasad ergonomii.
7) Wykonawca zobowiązany jest w szczególności dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku i montażu (w tym złożenia poszczególnych części składowych), uruchomienia, instalacji i ustawienia w wyznaczonych pomieszczeniach w budynku szkoły, sprawdzić stan techniczny przedmiotu umowy.
8) Ilekroć Zamawiający posługuje się w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do niej - wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy, a wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający chce uzyskać najlepszy funkcjonalnie efekt końcowy, który będzie profesjonalny i jednocześnie estetyczny, zachowując przy tym odpowiednie warunki ergonomiczne, BHP i higieniczne. Zaoferowane parametry równoważne nie mogą być gorsze od wskazanych i muszą gwarantować osiągnięcie zakładanych funkcjonalności. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
9) Szanując zasady uczciwej konkurencji, Zamawiający wyjaśnia, że pod pojęciem funkcjonalności rozumie się osiągnięcie zakładanego celu tj. kompletnej realizacji dostawy i uzyskania możliwości przeprowadzania zajęć przy użyciu nowoczesnych pracowni wyposażonych w meble objęte przedmiotem zamówienia, z uwzględnieniem zapewnienia możliwie najwyższych walorów estetycznych sali. W tym celu, w przypadku składania oferty przewidującej rozwiązania równoważne należy zapewnić spełnienie wszystkich wymagań postawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca obowiązany jest przed rozpoczęciem dostawy uzgodnić z użytkownikiem wzornik kolorów mebli, w oparciu o opis przedmiotu zamówienia.
10) Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia. Kryterium gwarancji stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.
11) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzuje załącznik 1a ( formularz cenowy ) do niniejszej SIWZ oraz wytyczne przedstawione w niniejszej SIWZ.
12) Warunki realizacji zamówienia – dostawy zawarte zostały w istotnych postanowieniach umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-03-29T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W tym zakresie zamawiający wymaga, aby:
Wykonawca wykazał się doświadczeniem należytego wykonania w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy mebli
o wartości co najmniej 90.000,00 zł brutto ( słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych )
2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może
polegać na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka
cywilna), wskazany wyżej warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony,
jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie.
4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy
załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy
tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie
załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia
dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych.
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty
występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą
solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust.5 pkt 8 ustawy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie
aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie
przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
wykonawcy, tj.:
1) potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
albo innego dokumentu potwierdzającego , ze wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne , wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, ze
wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. a),
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków.
3. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub
przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów
wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych
podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 1 .
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie
aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie
przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
wykonawcy, tj.:
2) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz dostaw mebli wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane
i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy;
Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy
o wartości co najmniej 90.000,00 zł , brutto /słownie; dziewięćdziesiąt tysięcy złotych /.
Wzór wykazu dostaw zostanie przekazany Wykonawcy wraz z Wezwaniem ( Załącznik nr 4 do SIWZ ).
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. a),
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków.
3. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub
przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów
wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych
podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 1 .
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy
wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Jeżeli wykonawca, o którym mowa w zdaniu poprzednim, uchyla się od zawarcia
umowy, zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia
warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną
spośród pozostałych ofert.
1. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie
aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie
przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
wykonawcy, tj.:
1) potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
albo innego dokumentu potwierdzającego , ze wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne , wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, ze
wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu.
2) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz dostaw mebli wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane
i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy;
Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy
o wartości co najmniej 90.000,00 zł , brutto /słownie; dziewięćdziesiąt tysięcy złotych /.
Wzór wykazu dostaw zostanie przekazany Wykonawcy wraz z Wezwaniem ( Załącznik nr 4 do SIWZ ).
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. a),
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków.
3. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub
przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów
wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych
podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 1 .
|
Inne dokumenty niewymienione |
A. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą:
1. Do oferty wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –
Załącznik nr 2 (2a i 2b) do SIWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca
nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie,
o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
3. Wykonawca który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku
istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim
powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje
o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału
w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym
mowa w ust. 1.
5. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych
w art. 22a ustawy musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia.
6. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być
złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno
być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
7. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub
notarialnie poświadczonego odpisu pełnomocnictwa
8. Ponadto wykonawca powinien dołączyć Formularz cenowy ( wypełniony zał. nr 1a )
B. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu
Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, Wykonawca może złożyć wraz z
oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie
internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje
Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 1.
3. Wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiotowy wzór zostanie
zamieszczony przez Zamawiającego również na stronie internetowej wraz w
informacją ,o której mowa wart. 86 ust. 5 ustawy.
4. Dowód wniesienia wadium, formularz cenowy - zał. nr 1a SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4.000,00 zł
(słownie złotych: cztery tysiące złotych. 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(tj. Dz. U z 2018 r. poz. 110).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach:
a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, trwającymi zajęciami dydaktycznymi oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny, w tym, spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 9;
b) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę;
c) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów;
d) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów;
2. Pisemnego aneksu, o którym mowa w ust. 1 nie wymagają zmiany niedotyczące postanowień umownych np. gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana danych teleadresowych określonych w umowie, gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego jednej ze Stron nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenie Strony, której te zmiany dotyczą, drugiej Stronie.
|
IV 4 4 data |
2018-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
W zakresie przedmiotu zamówienia: Orzeł Maria - Dyrektor Szkoły Podstawowej
w Rąbkowej tel. 18 444 90 58 , tel. kom. 600 096 466
W zakresie procedury udzielania zamówienia: Jan Studziński , Bożena Szkarłat
tel. (18) 4448002 wew. 513 , lub 523
|