GuidZP400 |
034e311f-0927-4aa1-a3f2-f1903bcee7f5
|
Biuletyn |
661246-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mirkowie
|
Regon |
126824200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Juliusza Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mirków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
55095
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-71 315 10 30
|
Zamawiajacy fax |
0-71 315 10 30
|
Zamawiajacy email |
szkola@mirkow.pl
|
Adres strony url |
https://zspmirkow.edupage.org/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Postępowanie zostanie przeprowadzone przez pełnomocnika Zamawiającego- r.pr. Justynę Kowalik z Kowalik Kosecka i Partnerzy Kancelaria Radców Prawnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 17/8.
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zspmirkow.edupage.org/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składać należy w formie pisemnej na adres wskazany w SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kowalik Kosecka i Partnerzy Kancelaria Radców Prawnych, ul. Legnicka 17/8, 53-671 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów ogólnospożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w roku 2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów ogólnospożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w roku 2019.
Artykuły żywnościowe wraz z podaniem maksymalnej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w zestawieniach rodzajowo-ilościowych, stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ..
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności technicznej i zawodowej - Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonali należycie lub wykonują - co najmniej jedno zamówienie związane z dostawami produktów ogólnospożywczych (w pełnym zakresie) do placówek oświatowych żywiących dzieci (szkoły, przedszkola).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawca powinien załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
1) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz art. 24 ust. 5 pkt 1.
2) oświadczenie, że Wykonawca w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, nie naruszył w sposób zawiniony poważnie obowiązków zawodowych, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca powinien załączyć do oferty następujące oświadczenia:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
2) oświadczenie, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
3) oświadczenie, iż Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe pozwalające na wykonanie zamówienia oraz
4) wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), głównych dostaw w zakresie określonym w SIWZ - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie – załącznik nr 5 do SIWZ Dowodami, o których mowa powyżej, są: referencje lub poświadczenia wystawione przez odbiorcę dostaw, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu ofert;
lub oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia odbiorcy dostaw.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków:
1) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w umowie w formularzu asortymentowo-cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy;
2) W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen brutto proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki. Zmiana cen wymaga każdorazowo wyrażonej zgody przez Zamawiającego w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|