Dostawy: fartuchów i ubrań chirurgicznych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne

Data publikacji 2018-12-12
Data zakończenia 2018-12-20 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Obuwie ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660148-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331990001, 188300006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy: fartuchów i ubrań chirurgicznych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 Pakiety. Zakres rzeczowy ujęty w Pakietach Nr 1-2 określa Formularz Cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, wymagane parametry przedmiotu zamówienia określono w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ec77d855-b0ed-44c6-b594-e2bfcee7db2f
Biuletyn 660148-N-2018
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
Regon 31340800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 14 63 10 341
Zamawiajacy fax 146 310 337
Zamawiajacy email zamowienia@ssz.tar.pl
Adres strony url www.ssz.tar.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ssz.tar.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ssz.tar.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do Budynku Dyrekcji (Budynek A), pokój nr 11
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 33-100 Tarnów, ul.Szpitalna 13
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy: fartuchów i ubrań chirurgicznych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
Numer referencyjny AE/ZP-27-84/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawy: fartuchów i ubrań chirurgicznych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 Pakiety. Zakres rzeczowy ujęty w Pakietach Nr 1-2 określa Formularz Cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, wymagane parametry przedmiotu zamówienia określono w Załączniku Nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona jest zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego dokonane przed udzieleniem zamówienia następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany w zakresie Pakietu Nr 1 poz. 1-2 przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U. z 2017r. poz.211 z późniejszymi zmianami), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie (według Załącznika Nr 4 do SIWZ). 1.2 Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany w zakresie Pakietu Nr 2 poz.1 przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie RP, które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie (według Załącznika Nr 4 do SIWZ). 1.3 Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 5 do SIWZ określający wymagane i oferowane parametry przedmiotu zamówienia. 1.4 Opis (charakterystykę) zaoferowanych w Pakiecie Nr 1 i 2 wyrobów wystawiony przez producenta (w szczególności w formie aktualnych katalogów, folderów, ulotek informacyjnych). 1.5 Wyniki badań potwierdzające spełnianie standardowych wymagań użytkowych dla właściwości zaoferowanych w Pakiecie Nr 1 poz.1 fartuchów chirurgicznych lub tkanin, z których uszyte zostaną zaoferowane fartuchy chirurgiczne przeprowadzone zgodnie z metodami badań określonymi w załączniku B do normy PN-EN 13795:2011+A1:2013 lub równoważnej. 1.6 Wyniki badań potwierdzające spełnianie wymagań użytkowych dla właściwości zaoferowanych w Pakiecie Nr 1 poz. 2 ubrań chirurgicznych lub tkanin, z których uszyte zostaną zaoferowane ubrania chirurgiczne przeprowadzone zgodnie z metodami badań określonymi w załączniku B do normy PN-EN 13795:2011+A1:2013 lub równoważnej. 1.7 Opis warunków: prania, suszenia, konserwacji, sterylizacji, i istotnych zastrzeżeń w tym zakresie dla zaoferowanych w Pakiecie Nr 1 poz. 1 fartuchów chirurgicznych, przy czym jeżeli konserwacja nie jest wymagana to w opisie warunków musi być zawarta informacja w tym zakresie. 1.8 Opis warunków: prania, suszenia, konserwacji, i istotnych zastrzeżeń w tym zakresie dla ubrań chirurgicznych zaoferowanych w Pakiecie Nr 1 poz.2, przy czym jeżeli konserwacja nie jest wymagana to w opisie warunków musi być zawarta informacja w tym zakresie. 1.9 W odniesieniu do przedmiotu zamówienia zaoferowanego w Pakiecie Nr 1 poz.1 i 2 deklaracja zgodności i potwierdzenie zgłoszenia wyrobu lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w trybie art. 58 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U. z 2017 poz. 211 z późniejszymi zmianami) lub przeniesienie na podstawie art. 133 ust. 2 w/w ustawy danych dotyczących wyrobu do bazy danych, o której mowa w art. 64 ust. 1 w/w ustawy. 1.10 Oświadczenie producenta, że wyroby zaoferowane w Pakiecie Nr 1 poz. 1 i 2 spełniają wymagania normy PN-EN 13795:2011+A1:2013 lub równoważnej. 1.11 W odniesieniu do przedmiotu zamówienia zaoferowanego w Pakiecie nr 2 poz.1 certyfikat zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną lub deklaracja zgodności wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela na oferowane obuwie. 1.12 W odniesieniu do przedmiotu zamówienia zaoferowanego w: Pakiecie Nr 1 poz.1 jednej sztuki próbki zaoferowanego fartucha chirurgicznego (w dowolnym rozmiarze), Pakiecie Nr 1 poz.2 jednego kompletu próbki zaoferowanego ubrania chirurgicznego (w dowolnym rozmiarze), Pakiecie Nr 2 poz.1 jednej pary próbki zaoferowanego obuwia (w dowolnym rozmiarze). Oświadczenia i dokumenty, o których mowa wyżej aktualne na dzień ich złożenia Wykonawca złoży w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni.
Inne dokumenty niewymienione UWAGA. Zamawiający informuje, iż oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.III.3 ogłoszenia, ze względu na fakt, że Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczy tylko oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty w formie pisemnej aktualne na dzień składania ofert oświadczenie: 1.1 Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy (według Załącznika Nr 2 do SIWZ) w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.23 ustawy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następującego oświadczenia: 2.1 Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według Załącznika Nr 3 do SIWZ). Oświadczenie, o którym mowa wyżej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Z uwzględnieniem punktów XIV.6 i XIV.7 SIWZ oraz art.144 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty są dopuszczalne w następujących okolicznościach: a)zmian wynikających z przekształceń własnościowych, b)zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego, c)wprowadzenia zamienników np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu przez odpowiednie organy, producenta, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, d)zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, e)zmiany numerów katalogowych produktu, f)zmiany nazwy handlowej produktu przez producenta z zachowaniem jego parametrów, g)zmian wielkości opakowania oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie, h)obniżenia ceny, i)w przypadku braku możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności, pod warunkiem dostarczenia zamiennika, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia, j)w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu produktu będącego przedmiotem umowy na podstawie decyzji właściwych władz. 2.Wskazane w pkt.1 okoliczności uzasadniające zmianę umowy, będą skutkowały zmianą umowy w następującym zakresie: a)okoliczności wskazane w pkt.1 lit. a) i b) – wówczas w razie konieczności umowa zostanie dostosowana do ww. przekształceń własnościowych: b)okoliczności wskazane w pkt.1 lit. c) – j) - wówczas w razie konieczności umowa zostanie zmieniona w zakresie jednego lub łącznie wszystkich elementów wskazanych w załączniku określającym zakres rzeczowy przedmiotu umowy tj.w szczególności w zakresie: numeru katalogowego, nazwy producenta, ceny jednostkowej, nazwy handlowej, wielkości opakowania. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności, z wyłączeniem przypadków określonych w pkt.1 lit c, h oraz i.
IV 4 4 data 2018-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Wykonawca załączy do oferty: 1.1. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz Cenowy. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi (złożone w pkt.V.1 Formularza Ofertowego), a w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom należy (w pkt.V.2 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz podać firmy tych podwykonawców. 1.3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrzeżeń i akceptuje ogólne warunki umowy ujęte w niniejszej specyfikacji (złożone w pkt.V.3 i 4 Formularza Ofertowego). 1.4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w pkt. IV.1.3 oraz pkt.IV.1.4 SIWZ, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. IV.1.2 SIWZ, składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, opatrzone własnoręcznym podpisem. 4. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenie, o którym mowa w pkt.IV.1.2.1 SIWZ w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia oraz dokumenty wymienione w pkt.IV.1.3.1 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przez podmioty występujące wspólnie, a oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust.2 ustawy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1 - Fartuchy i ubrania chirurgiczne wielokrotnego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy fartuchów i ubrań chirurgicznych wielokrotnego użytku w rodzajach i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ poz. 1-2 - Formularzu cenowym o parametrach określonych w Załączniku Nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 2 - Obuwie na sale operacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy obuwia na sale operacyjne w rodzajach i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ poz.1 - Formularzu cenowym o parametrach określonych w Załączniku Nr 5 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 98,00
  
Kryteria Termin realizacji reklamacji
Znaczenie 2,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)